בלוג ויוה - נובמבר 2018

  • הבלוג הרשמי
ויוה

הכוכבים הגדולים בארץ הקודש! פוסט מאת רנת זיתונה

15 בנובמבר, 2018


אהלן חברים, אנו שמחים להציג לפניכם את הפוסט שכתבה רנת זיתונה על חוויותיה בארץ ישראל עם הכוכבים הגדולים והאהובים של הטלנובלות. הפוסט נכתב כלשונה וככתבה:

"היי. ברצוני להקדיש פוסט זה לכוכבי טלנובלות שהגיעו לארץ הקודש שאת רובם זכיתי לפגוש. הכוכבת הראשונה שהגיעה לארץ וזכיתי לפגוש אותה הייתה מרלן פבלה (תשוקה וכוח) ובעלת אישיות מקסימה וצנועה. היא הגיעה לארץ בזכות בן זוגה לשעבר, גיא דוידאן, ישראלי שגר בירושלים ושבעבר יצא עם מרגריטה מוניוז(מאחים דל מונטה). בזכות מגזין ויוה פלוס שהיה בזמנו קיים היה מפגש מעריצים שחולק לקבוצות ושכל קבוצה היה תקציב זמן מסויים.

לאחר מכן קיבלנו ידיעה שחוליאן חיל, גבריאל סוטו עם גרלדין בזן(כיום גרושתו טרייה) ומריאנה סיאונה באמצעות רשתות חברתיות שבדרך לביקור בארץ . יצא לי להתכתב עם אחד מעורכי מגזין tvynovelas ובסוף היה מפגש מעריצים אליו הגעתי השכם בבוקר. ראינו קודם את חוליאן חיל, איש מקסים ואדיב ומיד אחריו הצטרפו גבריאל סוטו וגרלדין בזן. עם גבריאל סוטו דיברתי מעט וגרלדין בכלל לא וזאת התמונה היחידה שיש לי איתה. בסוף הצטרפה אלינו מריאנה סיאונה שגם איתה לא דיברתי אך הסכימה לתמונה איתי. לפני שהלכתי החלפתי כמה מילים עם חוליאן חיל בחוץ והוא היחיד שאיתו דיברתי הרבה. כנראה מהלחץ וכמות האנשים זה מה שהיה.

כמובן איך אפשר לשכוח את המפגש של מריצה רודריגז (כסף זה לא הכל) שאליו לא יכלתי להגיע לצערי הרב למרות שניסיתי לקבוע איתה במועד אחר אך לא הסתדר. כיום היא יהודייה שחיה חיים יהודים לצד בעלה היהודי, ג'ושוע מינץ וחיה תחת שם חדש לאחר הגיור שלה, שרה מינץ ושינתה את שמה ברשתות החברתיות.
היו כל מיני כוכבים בעקבות כך לביקור בארץ כמו נינל קונדה, אנה ברנדה קונטררס, שרלין, מאייטה פרוני וגם וויליאם לוי ואליזבט גוטיירז עם ילדיהם ואף אחד עימם לא היה מפגש מעריצים.

גם קרלוס פונסה היה בביקור בארץ וגם הוא לא ממש פגש מעריצים. עד שבא רפאל נובואה. אותו כן זכיתי לפגוש במפגש צנוע מאוד עם מספר בודד של אנשים יחד נכחה אישתו החמודה. הציעו לנו להחליף כמה מילים על קולומביה, מדינתו והשם הרע שיש לה ועל ישראל שמוצגת בתקשורת העולמית.

וכמעט שכחתי את המפגש עם הכי הרבה אנשים שהיו עם לאורה פלורס, שהתאהבתי בה בזכות הטלנובלה המקסיקנית, עור של סתיו ששודרה לפני שנים בערוץ ספרד שכיכבה לצד סרחיו גוירי ורנה סטקלר. היה כיף להיות איתה והצטרפה אליה בתה לנסיעה יחד עם מיגל ורוני ואישתו, הזוג הכי יציב בעולם הבידור ההיספני וגם הכי אהוב עליי.

הכוכבים שהיו בארץ עד לא מזמן הם כרמן ויאלובוס, עם זוגה, סבסטיאן, כרמן אאוב ומאנה דה לה פארה וגם אותם לא יכלתי לפגוש מאחר וזה היה רחוק לי מידיי.

חלום חיי זה להפגש ולדבר וגם להצטלם זה עם סבסטיאן רולי וכולי תקווה שזה יתגשם יום אחד בין אם זה עם אנג'ליק, ובין אם זה בלי. למרות שהיה פה לביקור קטנטן והיה רק בתל אביב (ואמר שהיא יפייפיה אגב) אך זה לא נחשב כי היה ב1998- כשעוד לא התפרסם במקסיקו."

* מילה מאיתנו רנת - אנו מאחלים לך שתגשימי את כל החלומות שלך! אוהבים, צוות ויוה.

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

לכתבה המלאה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מי חוגג החודש יום הולדת?

8 בנובמבר, 2018

אהלן חבר'ה,

נובמבר כבר כאן, ואפשר לחוש את הפלירטוט העדין של החורף וגם של ריח הסופגניות :)
החודש מביא עימו לא רק את השלכת, אלא גם לא מעט חגיגות ימי הולדת של הכוכבים הגדולים מהסדרות המשודרות כיום בערוצי ויוה.

אז למי מגיע מזל טוב בחודש?

ב-2.11 תחגוג השחקנית, ברראק טוזונאטאץ', כוכבת הסדרה "אובססיה" ו"אזל" יום הולדת 34.
באותו היום תחגוג גם קים סו יון, כוכבת הסדרת "אם סודית" יום הולדת 38, והשחקן, רפאל ויטי, כוכב הסדרה "רוק סטאר", יום הולדת 23.

ב-4.11 יחגוג השחקן סבסטיאן אסטבנז, כוכב הסדרה "אגרוף בלב" יום הולדת 48.
גם השחקנית ג'סיקה קוץ', כוכבת הסדרה "משפחתו של בעלי" תחגוג באותו היום יומולדת 39,
והשחקן חוסה מריה טורה, כוכב הסדרה "באהבה אין חוקים", יחגוג יום הולדת 41.

ב- 9.11 תחגוג השחקנית גוקצ'ה באהאדיר, כוכבת הסדרה "ונדטה" ו"גונול" יום הולדת 37.

ב- 17.11 יחגוג השחקן, פריט אקטו, כוכב הסדרה "ונדטה" יום הולדת 40. גם השחקן, רפאל קרדוזו, כוכב הסדרה "מעבר לזמן", יחגוג את יום הולדתו ה- 33.

ב-19.11 תחגוג השחקנית, אייצ'ה איישין טוראן , כוכבת הסדרה "מריאם" יום הולדת 32.

ב-22.11 תחגוג השחקנית, בנו יילדירימלאר, כוכבת הסדרה "אישה" יום הולדת 49.

ב-29.11 יחגוג השחקן, אמיליו דנטש, כוכב הסדרה "הכוח לאהוב" יום הולדת 36.

ב-30.11 יחגוג השחקן, אסטבן לאמוטה, כוכב הסדרה "5 כוכבים", יום הולדת 41.

מזל טוב לכולם :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"חבקי אותי" - מלודרמה רומנטית חדשה בויוה פלוס!

4 בנומבר, 2018

אהלן חברים!

אנחנו שמחים להציג לפניכם את המלודרמה הרומנטית החדשה בשם "חבקי אותי" (Come and Hug Me) שתגיע אלינו עם סיום הסדרה "אם סודית". הסדרה תשודר החל מ-29.11.18, שני פרקים ברצף בימי חמישי ב-19:00.
"חבקי אותי" שודרה במדינות רבות ברחבי אסיה וזכתה לביקורות מעולות! מככבים בה ג'אנג גי יונג וג'ין גי ג'ו.

קצת על העלילה -
דו ג'ין הוא בנו של רוצח סדרתי ידוע לשמצה. אביו בכלא כבר שנים, אך דו ג'ין אינו מצליח להשתחרר מהצל הכבד שמטיל עליו האב. הוא הופך לשוטר במטרה לכפר על חטאי אביו ומקווה שדרכו החדשה תסייע לו להתגבר על פצעי העבר. ג'ה יי היא שחקנית מתחילה שמנסה לבנות לעצמה שם בעולם הבידור. אימה הייתה גם היא שחקנית, שנרצחה יחד עם אביה של ג'ה יי על ידי רוצח מתועב, אביו של דו ג'ין. לפני האירוע הטרגי, דו ג'ין וג'ה יי היו חברים טובים וחוו יחד אהבה ראשונה, אך לאחר הרצח המחריד נפרדו דרכיהם.

כשדו ג'ין וג'ה יי נפגשים שוב לאחר שנים, הם מתאהבים זה בזה בשנית. האם אהבתם תצליח לרפא את צלקות העבר?

16 פרקים, דרום קוריאה, 2018

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully