בלוג ויוה - יולי 2018

  • הבלוג הרשמי
ויוה

מי חוגג יום הולדת החודש?

היי חברים,

הקיץ בשיאו ואיתו גם החופש הגדול! אנו רוצים לאחל לכל גולשינו הצעירים חופשה מהנה, תנוחו ותבלו ואל תשכחו להיות זהירים בשמש ולשמור על עצמכם! ובזמן שאתם תחגגו את החופש הגדול, ישנם כמה כוכבים שיחגגו החודש את יום הולדתם. את האמת, מאוד התגעגענו לפינת ימי ההולדת החודשית שלנו, במיוחד כשהפעם מדובר ברשימה מפוארת ועטורת כוכבים כמו זאת:

מזל טוב ל...

1.7.77 - לוס ואלדיבייסו ("למראית עין") - תחגוג החודש 41.
1.7.74 - אוקטבי פוחאדס (קרלוס, "לוסיה מחפשת אהבה") יחגוג החודש 44.
2.7.91 - קים קו אן (סול, "גבינה במלכודת") תחגוג החודש 27.
2.7.68 - דייגו אוליברה (אניבל, "אדמה פראית") יחגוג 50.
4.7.88 - אנג'ליק בויר ("אנה כפול שלוש", מונסרט, "החיים שגנבו ממני") תחגוג החודש 30.
4.7.73 - אנה מריה אורוסקו ("אני בטי המכוערת", "צחוק הגורל") - תחגוג החודש 45.
4.7.79 - פבלו הרדיה ("המורדים", "פלוריסיינטה", "אהבת נעורים") - יחגוג החודש 39.
5.7.83 - מרסלה קלוסטרבואר ("אחים בדם", "לה לולה", "האהבות שלנו", "קטנטנות") - תחגוג החודש 35.
5.7.80 - פביאן ריוס (תומס, "פשוט לאהוב") - יחגוג החודש 38.
5.7.84 - קרלוס פרו (לסרו, "מלכת הלבבות")- יחגוג החודש 34.
5.7.87 - ג'י צ'אנג אוק (ג'ונג הו / בונג סו / הילר, "הילר") יחגוג החודש 31.
6.7.64 - פבלו נובאק ("בובה פראית") - יחגוג החודש 54.
6.7.75 - סבסטיאן רולי (סנטיאגו "אנה כפול שלוש", אלחנדרו, "החיים שגנבו ממני") יחגוג החודש 43.
6.7.54 - פרנסיסקו רייס ("מחפשים את אליסה") - יחגוג החודש 64.
6.7.46 - חררדו רומנו ("גברים עם כבוד", "קוראים לזה אהבה") - יחגוג החודש 72.
7.7.89 - קים בום ("בחורים רעים") - יחגוג החודש 29.
7.7.40 - דורה בארט ("סלסטה") - תחגוג החודש 78.
8.7.76 - גרטל ואלדס (מריה, "החיים שגנבו ממני") תחגוג החודש 42.
9.7.82 - אנחליקה סלאיה ("מישהו צופה בך", "מרינה") - תחגוג החודש 36.
9.7.68 - אדוארדו סנטה-מרינה ("אהבה מנצחת", "רובי") - יחגוג החודש 50.
10.7.64 - דלטון ויג (רנה, "שקר היופי") - יחגוג החודש 5110.7.79 - גונג יו ("קופי פרינס") - יחגוג החודש 54.
10.7.79 - גונג יו ("קופי פרינס") - יחגוג החודש 39.
10.7.44 - ג'נדירה מרטיני ("האחד", "אמריקה") - תחגוג החודש 74.
11.7.54 - אלחנדרו קאמצ'ו (אאוגוסטו, "תהום של תשוקה") - יחגוג החודש 64.
11.7.69 - חוליו ססאר הררה ("דונה ברברה") - יחגוג החודש 50.
12.7.66 - סאבין מוסייר ("אין טיפשות בגן עדן") - תחגוג החודש 52.
13.7.57 - ליליה קברל (סילבנה, "הכוח לאהוב") תחגוג החודש 61.
13.7.71 - מורילו בניסיו (טופאו, "שדרות ברזיל") יחגוג החודש 47.
13.7.53 - סלצ'וק יונטם ("אהבה אסורה") - יחגוג החודש 65.
15.7.68 - לטיסיה קלדרון ("הכל בשביל האהבה", "כואב הלב", "אהבת אמת", "אזמרלדה") - תחגוג החודש 50.
16.7.45 - צ'טין טקינדור ("שתולים", נאזיף, "קרדאיי") יחגוג החודש 73.
16.7.75 - אנה פאולה ארוסיו ("יומן חיים", "טרה נוסטרה") - תחגוג החודש 43
19.7.78 - דולורס פונסי ("קיץ נצחי") - תחגוג החודש 40.
19.7.83 - סברינה גרסיארנה (אנה, "עשירים לא מבקשים רשות") תחגוג החודש 35.
19.7.48 - רוברטו מול ("אל קלון", "על החיים ועל המוות", "אני אניטה") - יחגוג החודש 70.
21.7.86 - ליביה בריטו (פלומה, "תהום של תשוקה") תחגוג החודש 32.
21.7.76 - עמנואלה אראוז'ו ("המלכודת") - תחגוג החודש 42.
22.7.30 - אריק דל קסטיו (האב אנסלמו, "החיים שגנבו ממני") יחגוג החודש 88.
22.7.83 - אלכס גדאה (סרחיו, "לוסיה מחפשת אהבה") תחגוג החודש 35.
22.7.73 - חיימה קמיל ("אין טיפשות בגן עדן", "יפה היא לא") - יחגוג החודש 45.
22.7.82 - אנטוניה סנטה מריה ("למראית עין", "חמישה גברים ואישה", "פאפי ריקי", "מכשפות") - תחגוג החודש 36.
22.7.34 - אריק דל קסטיו (אבריסטו, "אנה כפול שלוש") יחגוג החודש 83.
24.7.64 - חוויאר דלגידיסה ("האחים דל מונטה") - יחגוג החודש 54.
25.7.79 - מרגריטה מגנייה ("האמת הסמויה", "יש מצב לאהבה", "רק נשיקה", "בדרך אל האושר", "בשם האהבה") - תחגוג החודש 39.
26.7.41 - אלחנדרו סוארז ("לאהוב את לולה") - יחגוג החודש 43.
27.7.68 - חורחה סלינס ("לילות מריאנה", "בדרך אל האושר") - יחגוג החודש 50.
27.7.82 - פבלו אסר חואנחו, ("מלכת הלבבות") - יחגוג החודש 36.
29.7.56 - הנרי זאקה (אוקטביו, ("מלכת הלבבות") - יחגוג החודש 62.
29.7.87 - ג'נסיס רודריגס ("דונה ברברה", "האסירה") - תחגוג החודש 31.
30.7.45 - דניאל לוגו ("אל קלון", "זהות אבודה", "האסירה") - יחגוג החודש 73.
30.7.55 - אלנה אירורטה (מרוצ'י, "לוסיה מחפשת אהבה") תחגוג החודש 63.
31.7.72 - פרנסיסקה אימבודן ("מחפשים את אליסה") - תחגוג החודש 45.

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

לכתבה המלאה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

הרימייקים של הטלנובלות, והשוני בין הרימייק למקור (חלק א') - פוסט מאת יבגני ילין

9 ביולי, 2018

היי חברים,
אנחנו שמחים לשתף אתכם בפוסט מרתק של הגולש יבגני לוין, בנושא רימייקים לטלנובלות, שלאחרונה יצא לנו לראות הרבה כאלו, במיוחד בקרב הטלנובלות המקסיקניות. הפוסט נכתב כלשונו וככתבו:

נתחיל ברימייק מסוג שונה של ב"גוף אחד" שהיא ריימקים של החלפת העמדות, של "בעל החיים ועל המוות", הגבר הזקן נבגד על ידי אישתו הצעירה ומאהב שלה מנכ"ל החברה של הזקן וחזר בגופו של איכר. בגוף אחד, מדובר באישה בעשור החמישי או השישי לחייה שנבגדה ונרצחה על ידי בעלה הצעיר והאחיינית שלה וחוזרת בגופה של עובדת בר. בעוד ב"על החיים ועל המוות", הזקן הגוסס התחיל לחלום על האיכר קצת לפני מותו, ללא שום הסבר ואז לאחר מותו מצא את עצמו בגופו של האיכר, ללא שום הסבר. בסדרה "בגוף אחד" הוסבר שעובדת הבר היא סהרורית ושמאן הכין לה מדליון שישמור על נשמתה. בפגישה המקרית בין הפסנתרנית שהיא אם למשפחה לעובד הבר המאוסרת המדליון נשכח אצל הפסתרנית וכך לאחר שמוניקה הפסתרנית נרצחה על ידי אחייניתה גופה של אדריאנה עובדת הבר שגם עברה התעללות על ידי הבוס שלה קרלוס נותר ריק מנשמתה, מה שאפשר את כניסתה של נשמתה של מוניקה לגופה של אדריאנה. גם ב"על החיים ועל המוות" בשלב מסוים התחיל לאבד שליטה והאיכר סלוודור החזיר לסירוגין את גופו, ולא היה ברור באיזה זכות פדרו משתמש בגוף לא שלו. בגוף אחד, המדליון הוחזר לאדריאנה על ידי חברתה ואדריאנה חזרה לגופה ואז היא התחילה להרגיש חלשה והשמאן אמר שאדריאנה תמות אם לא יאפשרו למוניקה לחזור לגופה ולמלא את משימתה. גם בעל החיים ועל המוות סלוודור ואישתו היה זוג מתקופת האבן עם ילד וכל העולם המודרני היה זר להם, בבגוף אחד לאדריאנה היה בן זוג והם זוג רגיל רק לא מהמעמד הגבוהה. וגם בן זוגה היה דמות משמעותית, עד שבפורומים רשמיים הוא נחשב לדמות הראשית ולא בעלה של מוניקה שבגד בה עם אחייניתה.

בסדרה "מילה של כבוד" לעומת "תשוקת הנצים",הייתה אדווינה זקנה מעצבנת שכונתה האלמנה השחורה שחיזרה והייתה אובססיבית לגבי האח השלישי פרנקו, לאחר שהאחים איבדו את הכול, פרנקו הסכים להתחתן איתה כדי לעזור לאחיו למורת רוחם, ולמזלו היא חגגה את חתונתה כמו בת טיפש עשרה וליבה לא עמד בזה וכך פרנקו ירש אותה. לעומת זאת במילה של כבוד הייתה ביאטריס ששוחקה על ידי דיאנה קיחאנו שהייתה מבוגרת אך לא זקנה מדי, ואכן חיזרה אחרי צעירים, ונדלקה על סמואל, אך חיזרה אחריו בהגינות ולא התנתה את תמיכתה בסקס או נישואין ונוצר גם קשר בינה לבין שאר האחים, כשארתורו הציל את החווה שלה וכך היא הפכה לדמות תומכת עבור האחים וגם היו יחסים רציניים בינה לבין סמואל, שלא היה הקרבה מצידו והוא ידע לדאוג לה ובכלל הייתה דמות לבבית בניגוד למקבילתה בתשוקת הנצים.

גם בתשוקת הנצים הבן דוד של פרננדו שעזר לו להיפטר מהסבא, בהתחלה היה נראה שהוא סתם פקיד, אחר כך היה נראה שהוא רופא ויש אחות שעוזרת לו ומגבה אותו ובסוף כשהם נתפסו דיברו עליהם כעל מנהל חשבונות ומזכירה. בתשוקת הנצים בהתחלה גבריאלה מנסה לאשפז את אביה מרטין, הסבא החמוד בבית אבות והבנות מונעות ממנו, במילה של כבוד, היה כבר אז ניסיון של בעלה של סופיה לאשפז את הסבא של אישתו בבית משוגעים בתיאום עם בן דודו שהוא האחראי שם וכך נחשפנו אליו כבר בהתחלה. בעוד בתשוקת הנצים הוא בהתחלה הוצג כפקיד שלא רצה לקבל למוסד לחולי נפש אישה מהשוק, ואחר כך כרופא שהוא בן דודו של פרננדו. גם בתשוקת הנצים האחות הקשוחה שריתה תמיד הביעה סלידה כלפי האחים ולפעמים הייתה קשוחה מאימה, ורק כשהתחילו יחסים בינה לבין פרנקו היא הודתה שהוא תמיד מצא חן בעיניה, מה שלא היה לו רמז בסדרה והיא קינאה כשחיזר אחרי אחותה והיה עם הזמרת בעוד במילה של כבוד הראו בהתחלה שלמרות שאנדראה האחות הקשוחה מתנגדת ליחסים בין עשירים לעניים, היא מאוהבת מעל הראש בסמואל. גם על הקטע של החיזור של פרנקו אחרי חימנה שבתשוקת הנצים הוביל לכך שלאחר שאוסקר וחימנה נישאו האחים ביקשו מפרנקו לגור עם אהובתו הזמרת כי לחימנה הייתה טינה כלפיו, על שחיזר אחריה כשהיה מעוניין בזמרת. במילה של כבוד החיזורים בין סמואל לאירינה היו מינוריים ולא נוצרה טינה ביניהם ואירינה גרה עם שלושת האחים.

גם ב"אישה רעה" לעומת "דונה ברברה" שינו לגמרי את העלילה מעלילה כפרית לעלילה עירונית. וגם בעוד דונה ברברה השתלטה על חווה וקראה לה "אל מיאדו" הפחד, וגנבה בקר לאנשים והשתלטה על אדמתם, אך לא חיפשה את האנסים שלה, ורק עסקה בכשפים שהם יבואו אליה, ורק כשאחד הגיע אליה במקרה הרגה אותו והוציאה ממנו מידע על אנס נוסף, אך לא ניצלה אותו לשם חיפושים. באישה רעה אלטגרסיה לא יכלה לחפש את האנשים כי הם מכוסים והיא לא ראתה את פניהם והיא חיפשה אותם. גם בדונה ברברה, ברברה נטשה וגירשה עם אביה בת שנולדה כתוצאה מיחס תועלת שלה עם אביה, בעוד באישה רעה אלטגרסיה נכנסה להריון כתוצאה מהאונס ולכן לא יכלה לאהוב את ביתה. גם אלטגרסיה פנתה לדרך המקובלת וניסתה להתלונן במשטרה, אך המשטרה לא השקיעה בנושא, ומה שהשחית את נשמתה זה האדישות של המשטרה, והדודה המאמצת שניסתה לנצל את יופיה כדי להתעשר ובמקום לתמוך בה הרסה את נשמתה עוד יותר. מה גם שאלטגרסיה נאנסה כי היא אפשרה לאחותה הקטנה לברוח ולהינצל מאותו גורל ואלטגרסיה תמיד תמכה באחותה ובאחיינית שלה, דמויות שלא היו בדונה ברברה.

גם באישה רעה עשו את זה ליותר מעניין שאחד האנסים למעשה אחד ממשתפי הפעולה של אלטגרסיה, כשהיא לא יודעת שהוא אחד האנסים והוא לא יודע שהיא הבחורה שהוא אנס. וגם שאחד האנסים היה בטקס הקבלה שלו לכנופיה והוא לא היה מרוצה ממעשי חבריו וניסה לגרום להם להפסיק ללא הספקה, ובסוף אמנם אנס אותה, אך הוטלה עליו המשימה להרוג אותה, והוא איפשר לה לברוח וביקש ממנו לצעוק כדי שיחשבו שרצח אותה, אך הוא למעשה לא שחרר אותה. הוא היה הצעיר מכולם, והוא לא סלח לעצמו והקים קרן לתמיכה בנפגעות תמיכה. הוא היחיד מבין האנסים שאלטגרסיה לא רצחה והוא בסוף הסגיר את עצמו לא בגלל דרישת אלטגרסיה אלא בגלל יסורי המצפון ובסוף נראה כמדריך לסדנת נגרות לאסירים. גם בניגוד למריסלה הבת של ברברה שהייתה ילדה פראית שאורח חייה היה דומה לזה של קוף ובהמשך חונכה על ידי הראשי ודודתו, מוניקה הבת של אלטגרסיה הייתה מחונכת מההתחלה ותמכה באביה הנכה בעזרת גיוס כסף בשירה ותמיד הייתה דמות אחראית.

גם בדונה ברברה הדמות הראשית של סנטוס הייתה דמות מאוד אנוכית ואגוצנטרית, הוא החליט שדודתו קדושה והזדעזע מאפשרות שיהיה לה בן זוג וכשהיא הייתה עם חברו הוציא עליו את כל הכעס בטענה שהוא צעיר מדי בשבילה. בעוד כשחבר אחרי שלו חיזר אחרי מריסלה טען שהוא זקן בשבילה ולמעשה החיזורים האלה גרמו לו להתעניין במריסלה שקודם ראה בה ילדה. גם הדרך שברברה הצליחה ללכוד אותו זה לביים אירוסין וחתונה, בקיצור רצה את הדברים רק כשעמד לאבד אותם.
לעומת זאת סאול באישה רעה היה דמות אחראית, עורך דין, וגם הבין לליבה של אלטגרסיה, למרות שלא תמך בנקמתה ולקיחת חוק לידיים, אך גם לא שפט אותה כמו סנטוס את ברברה. גם העניין שלו במוניקה לא התחיל מקנאה אלא מתמיכתם זה בזו, כשהדודה של אלטגרסיה גרמה לו לחשוב שאלטגרסיה אחראית לרצח אביו וזה מה שהפריד ביניהם ולא הרצון שלו למנוע ממוניקה להיות בזוגיות עם אחר. גם באישה רעה אלטגרסיה ומוניקה לא ידעו שהן אם ובת וכמובן גם סאול לא ידע זאת, בניגוד לדונה ברברה שם הכול היה ידוע, ולסנטוס לא הייתה בעיה מוסרית לקפוץ מהמיטה של האימא למיטה של הבת.

בהמשך אכתוב פוסט על הריימקים של טלוויסה.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully