בלוג ויוה - מאי 2018

  • הבלוג הרשמי
ויוה

"אנחלה" - פוסט מאת אנט קופלר

אהלן חברים!

אנחנו שמחים להציג לפניכם את הפוסט שכתבה הגולשת אנט קופלר בנושא הטלנובלה הנוסטלגית האהובה עליה "נקמתה של אנחלה".
זו הזדמנות בשבילנו לספר לכם שאנו לוקחים לתשומת ליבנו את בקשותיכם הרבות לשדר סדרות נוסטלגיות בערוץ ואנו נעשה את כל המאמצים שבעתיד זה אכן יקרה.

לבינתיים, קבלו את הפוסט של אנט שנכתב ככתבה וכלשונה:

"הפעם רציתי להקדיש את הפוסט שלי ל 20 שנה ל"Angela" או כמו שבעברית הסידרה נקראה: "נקמתה של אנחלה" בנימה אישית מאוד.

ב30 לבנובמבר 1998 שודרה לראשונה במקסיקו הסידרה "Angela" והיא מבחינתי מהווה נקודת מפנה בעולם הטלנובלות וגם מבחינתי. באותה תקופה התמכרתי ל" Televisa". והבנתי סוף סוך את ההבדל בין ארגנטינה למקסיקו, וידעתי שאת הסדרות של מקסיקו לא אפספס לעולם! הן סוחפות באווירה, בעלילה, במשחק, בלוקיישנים, בשפה וביופי של השחקנים.

אני חושבת שזאת היתה הפעם הראשונה (לפחות בארץ) שנחשפנו לגיבורת טלנובלה לא באמת מלאכית, אלא אישה ריאליסטית, עצמאית, קרייריסטית ולא גיבורה שבוכה על הגלאן שבגד בה עם החברה הטובה. הבחורה שלפנינו קמה ועושה מעשה. עוזבת את עיירת הילדות שלה ועוברת למקום אחר, לבנות לעצמה קריירה, להחתקות אחרי השורשרים שלה, להבין מה קרה לאימא שלה, לחשוב על נקמה, להתפכח ולהתאהב מחדש.

אין ספק שהתפקיד היה תפור על השחקנית אנחליקה ריברה, שחקנית יוצאת דופן בעלת אופי חזק של בת מזל אריה שמקרין על המסך את האופי הלוחמני והיופי החזק והנשי והלא מתקתק בעליל.
מאז נחשפנו אליה בארץ בעוד כמה סדרות: אין אשמה באהבה, לילות מריאנה (ששם הפציעה בתפקיד של "האנטגוניסטה" הרעה של הסידרה וזה כמובן התאים לה כמו כפפה ליד), והסידרה האחרונה שצפינו בה בארץ וכמו גם בעולם היא "שיכורה מאהבה"ב-2007, לאחר מכן השחקנית פרשה לתפקיד חייה, להיות אישתו של מועמד לנשיאות מקסיקו ולאחר בחירתו לגברת הראשונה של מקסיקו.
אני אישית מחכה בכליון מתי הקדנציה של הנשיא תסתיים והיא אולי תחליט לחזור לשחק....

אבל נחזור ל"אנחלה", הגלאן שניבחר לשחק לצידה, לא היה מקרי, השחקן ממוצא הארגנטינאי שעשה חיל בתור דוגמן ושחקן במקסיקו- חואן סולר, שיחק את תפקידו הראשון המשמעותי על מסכי "טלויסה" ולא איכזב. המשחק שלו היה מרגש, התפקיד של הבחור הישר וההגון, חרוץ ומחוספס לא השאיר אף אישה בגילאי 16-70 אדישה. אין ספק שחואן סולר עשה מאמץ אדיר כאן בסידרה והמשחק שלו והמימיקות עם הידיים מרגשות עד דמעות. (מודה שצפיתי בסידרה בשנת 2000 כאשר שודרה בשידור חוזר ועוד פעם אחת לפני מספר שנים והתרגשתי לא פחות ממשחקו).

כמה שאלות טריוויה בקשר לאנחלה:

השחקנית הראשית היתה אמורה להיות Yadirra Carillo(זוכרים אותה? מרובי, הבית על החוף, המתחזה, מילה של אישה), אך ברגע האחרון (לשמחתנו) הוחלפה ע"י אנחליקה ריברה, מה שמעניין ששלוש שנים לאחר מכן שיחקה יאדירה ביחד עם חואן סולר בסידרה "la otra" שלא הגיעה למסכינו בארץ.

הגלאן הראשי אמור היה להיות הארי גייטנר (אווה לונה, האמת הסמויה), אך לבסוף הוא היה הגלאן ה"רע" וחואן סולר נוסף להיות הטוב במהשך הסידרה.

הסידרה שודרה ב17 ארצות בנוסף לשראל.

אנחליקה ריברה שיתפה פעולה עם חואן סולר ב 2001 גם כן בסידרה של חוסה אלברטו קסטרו, "אין אשמה באהבה" ושם חואן סולר היה הגלאן השני המאוהב בה, למרות שלבסוף נישארה עם קרלוס פונסה בסידרה..

שיר הנושא של הסידרה הוא השיר האלמותי "Alguna vez" בביצועו של כריסטיאן קסטרו האחיין של מפיק הסידרה חוסה אלברטו קסטרו. לשיר היו ביצועים בארץ ע"י יוסי אזולאי וניקי גולדשטיין.
אין ספק שזה השיר הכי יפה והכי רומנטי והכי מייצג טלנובלות שיש.

ונחזור למפיק, חוסה אלברטו קסטרו הביא לנו לארץ אין ספור סדרות מעניינות מלבד אנחלה: אין אשמה באהבה, רובי, אקאסיה, תשוקה וכוח וכעת יין האהבה שמשודרת עדיין ואוטוטו מסתיימת ב"ויוה". כרגע משודרת הסידרה "por amar sin ley" במקסיקו עם שורה של כוכבים מדהימים ואני ממש מקווה שירכשו אותה בהקדם, סידרת מופת על עורכי דין.

בקשר לחואן סולר, הוא כרגע חזר לטלויסה אחרי גלות של כמה שנים בטלמונדו ושיחק בסידרה: Me declaro culpable, לצידה של דניאלה קסטרו שזכתה בפרס "הרעה הכי טובה" בפרסי טיוי נובלבס במקסיקו. אני ממש מקווה שויוה יתחשבו ויחזירו לנו את השחקן שנהנינו ממנו כלכך הרבה במהלך ה20 שנה האחרונות. כי הסידרה ממש מעולה כפי שהבנתי.

ועוד בקשה צנועה....הנה "בובה פראית" חוזרת לויוה אחרי היעדרות של כמעט 20 שנה. אולי במסגרת נוסטלגיה ניזכה גם לראות את "אנחלה".......

שלכם.....עד לפעם הבאה, אנט!

אם גם אתם רוצים להופיע בבלוג שלנו אתם מוזמנים לכתוב לנו פוסט בנושא שמעניין אתכם מתחום הטלנובלות ולשלוח אותו לכתובת המייל שלנו: vivasheli@walla.co.il

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

לכתבה המלאה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"באהבה אין חוקים" בדרך לערוץ ויוה!

24 במאי, 2018

לאוהבי הטלנובלות המקסיקניות, זה בשבילכם :)

בעקבות אינספור בקשות אנחנו שמחים לספר לכם שהטלנובלה המצליחה "באהבה אין חוקים" (Por Amar Sin Ley) בכיכובם של של דויד ספדה ("החיים הכפולים של אסטלה קריו"), אנה ברנדה קונטררס (לב פראי") וחוליאן חיל ("אווה לונה"), עושה את דרכה לערוץ ויוה, ותשודר החל מ-5.6 מדי ערב ב-21:40 (במקום "5 כוכבים").

העלילה מספרת על אלחנדרה, עורכת דין מצליחה שעומדת להינשא לקרלוס. אלחנדרה נרגשת לקראת חתונתה, אך דבר לא כהכין אותה לכך שהיום המאושר בחייה יהפוך לסיוט. בעודם מחליפים נדרים בכנסיה, קרלוס נעצר בחשד לרצח של חשפנית שהייתה במסיבת הרווקים שלו לילה קודם. אלחנדרה ההמומה מגלה גם שקרלוס שכב עם אותה החשפנית, וכך, בן רגע, כל מה שהאמינה בו מתרסק לנגד עיניה.

ריקרדו, עורך דין מוערך וידוע, עומד בפני גירושין מאשתו, אלנה, לאחר שזו בגדה בו. הדבר הקשה ביותר עבורו אינו הפרידה מאלנה כי אם מילדיה, שאותם גידל כשלו מאז היו ילדים קטנים.

תיק משפטי מפגיש בין אלחנדרה לריקרדו, שבעקבותיו ריקרדו מציע לאלחנדרה להצטרף למשרד עורכי הדין שלו. אלחנדרה מסכימה להצעתו של ריקרדו ועם הזמן נוצר ביניהם קשר עמוק שהופך לאהבה גדולה.

אולם כל עוד קרלוס בכלא, אלחנדרה לא יכולה להתמסר במלואה לאהבתו של ריקרדו. היא מרגישה אשמה על כך שהיא מאושרת בעוד מי שחשבה לאהבת חייה נרקב בכלא. כשקרלוס משתחרר לבסוף מהכלא בשל חוסר ראיות, אלחנדרה ניצבת מול מצב קשה מאחר וקרלוס אינו מוכן לאבד אותה, ויעשה הכול כדי לזכות שוב באהבתה ולהרחיק אותה מאלחנדרו

80 פרקים, מקסיקו, 2018

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ארבעת הכוכבות הגדולות של טורקיה על מסך אחד!

16 במאי, 2018

אהלן חברים,

אנו שמחים להציג לפניכם את הסדרה הבאה שתשודר לאחר סיומה של "אובססיה".
תכירו, "ונדטה" (Ufak Tefek Cinayetler) היא סדרה טורקית מצליחה בכיכובן של גוקצ'ה באהאדיר ("גונול"), אסליהאן גורבוז, באדה אישצ'יל ("קוזיי גוניי") וטולין אוזן.
"ונדטה" זכתה לביקורות מדהימות ולנתוני רייטינג מרשימים כששודרה בטורקיה ב-2017!

הסדרה תשודר החל מ-5.6.18, ימים ראשון - רביעי ב-20:10 בערוץ ויוה פלוס.

קצת על העלילה:

מסיבת בריכה בשכונת סארמאשיק השקטה נקטעת באחת כאשר לפתע צונח מישהו מחלון הבית ומת. חקירת האירוע, ספק תאונה ספק רצח, מתחילה, ועד מהרה מתברר שדבר אינו כפי שהוא נראה בשכונת היוקרה.

מרווה, פלין, ארזו ואויה היו החברות הכי טובות בתיכון. אויה הייתה מאוהבת בחבר שלה טאילאן, ופלין, שקינאה בה ורצתה את טאילאן לעצמה, החליטה לעשות מעשה. בטיול כיתתי, פלין משכנעת את החברות לקחת את בגדיה של אויה בזמן שזו שוחה באגם, וגורמת לכולם לחשוב שבין אויה ולמורה אדיפ מתנהל רומן. אדיפ ואויה מכחישים זאת בתוקף, אך איש אינו מאמין להם, ואדיפ מפוטר בעוד אויה מסולקת בבושת פנים מבית הספר.

זו הפעם האחרונה שהבנות שומעות מאויה, שנעלמת מחייהן, מבלי שיידעו את תוצאותיו החמורות של המעשה המרושע שעשו - אויה המושפלת ניסתה להתאבד לאחריו בקפיצה מהגג, אך נכשלה, נפצעה קשה ונותרה עקרה.

השנים חולפות ואויה היא רופאת נשים מצליחה. כשמנהל בית הספר שלה לשעבר נפטר, אויה מגיעה ללוייה שלו ושם פוגשת שוב את שלושת חברותיה לספסל הלימודים. שלושתן נשואות עם ילדים, ולמראית עין חיות חיים מעושרים ומאושרים. אולם אויה מגלה עד מהרה שמאחורי המראה המוקפד והחיוכים של שלושת הנשים מסתתרים חוסר ביטחון, סודות ושקרים. אויה מחליטה לחזור לגור בשכונה, ונוכחותה יוצרת חוסר שקט בין הנשים ומעוררת יריבויות ישנות. האם אויה תנקום בנשים שפגעו בה או שמא החיים ידאגו להחזיר לנשים כגמולן?

105 פרקים, טורקיה, 2017

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מי חוגג החודש יום הולדת?

9 במאי, 2018

אהלן חברים,

חגי אפריל מאחורינו ואנחנו חוזרים לשגרה עם פינת ימי ההולדת המסורתית שלנו. לאילו כוכבי טלנובלות וסדרות הדרמה מגיע החודש מזל טוב? הרשימה לפניכם:

תגידו מזל טוב ל...

1.5.83 - פק הא ג'ין (ג'ונג, "גבינה במלכודת") יחגוג החודש 35
2.5.34 - אליסיה רודריגז ("אהבה מנצחת", "חבקי אותי חזק") תחגוג החודש 84
3.5.75 - ולנטינו לאנוס (פטריסיו, "אין טיפשות בגן העדן") יחגוג החודש 43
3.5.79 - סלבדור סרבוני (גבינו, "תהום של תשוקה") - יחגוג החודש 39
3.5.84 - נאם סאנג מי (סו אין, "גיבור") - תחגוג החודש 34
4.5.97 - ניקולאס פראטס (סאקי, "רוק סטאר") - יחגוג החודש 21
6.5.84 - אוסבלדו דה לאון (חרמן, "אקאסיה") - יחגוג החודש 34
9.5.80 - ג'ו היון ג'ה (גאנג, "49 ימים") יחגוג החודש 38
8.5.75 - מהמט גונסור (דניז, "אובססיה") יחגוג החודש 43
10.5.72 - ויקטור נורייגה (דריו, "חיים כפולים) יחגוג החודש 46
12.5.80 -אלכסנדרה דה לה מורה (הלנה, "עלובי החיים") - תחגוג החודש 38
12.5.60 - גרסיאלה סטפני ("פלוריסיינטה", "דון חואן") - תחגוג החודש 58
12.5.77 - אונור סיילאק (טקין, "גונול") - יחגוג החודש 41
13.5.64 - רג'פ אקטו ("אהבה אסורה") - יחגוג החודש 54
14.5.41 - ליטו קרוז ("הנבחר") - יחגוג החודש 77
16.5.82 - ג'ו ג'י הון ("הנסיכה") - יחגוג החודש 36
13.5.39 - סאבי קמליץ' (חוספינה, "אלמה") - תחגוג החודש 79
14.5.83 - אנהי ("רבלדה", "כיתה 406") תחגוג החודש 35
17.5.62 - ארתורו פניצ'ה (כריסטובל, "הכל בשביל האהבה") יחגוג החודש 56
18.5.76 - לאישה ווילקינס (מריפס, "כוחו של גורל", "אנה כפול שלוש") תחגוג החודש 42
18.5.87 - לואיסנה לופילטו (מיה, "המורדים") - תחגוג החודש 31
18.5.71- אדאמרי לופז ("חתולה פראית") - תחגוג החודש 47
19.5.75 - אוזאן גובאן (ג'אן, "אובססיה") - יחגוג החודש 43
19.5.62 - פרנסס אודיביילה ("אווה לונה", "חתולה פראית") - תחגוג החודש 56
20.5.80 - קאואן ריימונד (ז'וליאנו, "חוקי המשחק") יחגוג החודש 38
21.5.57 - רבקה ג'ונס (רנטה "רק אלוהים סולח", "אישה רעה") תחגוג החודש 61
23.5.73 - קים סונג סו ("פול האוס") - יחגוג החודש 44
24.5.90 - קטלינה ארטוסי ("דון חואן", "פלוריסיינטה", "קטנטנות") - תחגוג החודש 28
29.5.43 - חוליו אלקזר ("חתולה פראית", "הכל למען אהבתך") - יחגוג החודש 75
29.5.85 - ניקולס ריירה (לאו, "5 כוכבים") יחגוג החודש 33.
19.5.77 - נטליה אוריירו ("בובה פראית", "חיים שלי") תחגוג החודש 41
20.5.80 - קאואן ריימונד (ז'ורז'יניו, "שדרות ברזיל") יחגוג החודש 38
31.5.62 - ויקטוריה רופו (כריסטינה, "אקאסיה") - תחגוג החודש 56

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

הכוכבות הגדולות שכבשו את הקהל המקסיקני - פוסט מאת רנת זיתונה

3 במאי, 2018

היי חברים,
אנו שמחים לשתף אתכם בפוסט שכתבה רנת זיתונה, על הכוכבות שהן לאו דווקא במקור ממקסיקו, אך בכל זאת כבשו את הקהל המקסיקני בענק! הפוסט נכתב כלשונה וככתבה:

בפוסטים הקודמים הזכרנו את הגאלנים מקובה, גאלנים מארגנטינה שכבשו את מקסיקו. אך יש גם כוכבות שלא נולדו במקסיקו וכבשו את קהל המקסיקני:

הראשונה היא אנג'ליק בוייר ("אנה כפול שלוש") שנולדה בצרפת. אחיה ואביה גרים שם כיום.

השנייה היא אנה ברנדה קוטררס, שראינו אותה לאחרונה "בלב פראי". למרבית ההפתעה היא לא נולדה במקסיקו אלא בארה"ב. כיום היא אחת השחקניות הפופולואריות במקסיקו והיא מככבת בימים אלו ב"por amar sin ley, לצד דויד זפדה וחוליאן חיל ומגלמת עורכת דין מוכשרת. הטלנובלה עלתה לא מזמן במקסיקו ונקווה שתזכה להגיע גם אלינו.

השלישית היא ברברה מורי. אחת הנשים היפות בתעשייה ובזכות זה גילמה את רובי היפייפייה הענייה שמוכנה לנצל את יופייה כדי להשיג את מטרותיה. השחקנית לא נולדה במקסיקו אלא באורוגוואי וכיום מצליחה בקולנוע המקסיקני בלי שום כוונה לחזור לטלנובלות.

הזוג פלטה (לודוויקה ודומינקה) שתיהן שחקניות. דומיניקה מוכרת יותר בתפקידיה הרעים וראינו אותה לאחרונה באהבה מנצחת לצד וויליאם לוי. את לודויקה מכירים בעיקר מ"מילה של אישה" בתפקיד ראשי לצד אדית גונזלס ו"תהום של תשוקה" בתפקיד מיוחד לצד סבינה מוסייר וססר אבורה. לאחרונה כיכבה בסדרת נרקו של טלמונדו לצד מישל בראון והומברטו זוריטה. האחיות נולדו בפולין.

אנה לבייסקה נולדה באוקראינה. מוכרת בשלל טלנובלות ביניהן "אויבת יקרה", "אם חורגת", "לאהוב את לולה" ו"פשוט לאהו"ב. השחקנית אגב הפכה לא מזמן לאמא טרייה.

אירינה באייבה שמככבת ב"באה מאהבה" לצד גבריאל סוטו אחת השחקניות המבוקשות בטלנובלות כיכבה לא מזמן בטלנובלה של אנג'לי נסמה Me declaro culpaple לצד דניאלה קסטרו, חואן סולר, פדרו מורנו וסבינה מוסייר. נקווה שהטלנובלה תגיע אלינו. השחקנית נולדה ברוסיה.

כמו כן, יש שחקניות שכבר כיכבו במולדתם וניסו את מזלם במקסיקו כמו דנה גרסיה הקולומביאנית שכיכבה בטלנובלות Un gancho al corazon, que bonito amor והאחרונה Las amazonas שלמרבה צער לא זכו להגיע לפה, ומרחורי דה סאוסה הונצואלנית שכיכבה בגרסה המקסיקנית של דולסה אמור והייתה הרעה ב"אהבות אמיתיות".


אם גם אתם רוצים להופיע בבלוג שלנו אתם מוזמנים לכתוב לנו פוסט בנושא שמעניין אתכם מתחום הטלנובלות ולשלוח אותו לכתובת המייל שלנו: vivasheli@walla.co.il

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully