בלוג ויוה - אפריל 2017

  • בלוג
ויוה

הסדרה הטורקית שלא תשאיר אף עין יבשה...

23 באפריל, 2018

אנחנו שמחים ונרגשים להציג לפניכם את הסדרה הטורקית המרגשת אימא (Anne). אחרי אינספור בקשות והמלצות שלכם, הצלחנו להביא אותה לערוץ ויוה פלוס!

"אימא" היא סדרת דרמה מרגשת שזכתה להצלחה רבה כששודרה בטורקיה בשנת 2017. הסדרה, בכיכובה של ג'נסו דרה ("אזל"), מבוססת על סדרה יפנית מצליחה באותו השם, שזכתה בשנת 2018 גם לחידוש קוריאני.

"אימא" תשודר החל מ- 7.5.18, ראשון-רביעי ב-22:00 בערוץ ויוה פלוס.

העלילה מספרת על זיינפ, מורה מחליפה בכפר קטן בטורקיה. היא אישה מופנמת ובודדה, שמעולם לא הצליחה להתגבר על הטראומה שהכתימה את ילדותה - אימה הרגה את אביה כשזיינפ הייתה רק בת 5, ונשלחה למאסר. זיינפ הקטנה, שנותרה לבדה, אומצה על ידי אישה טובה בשם ג'אהידה, שגידלה אותה באהבה, אך לא הצליחה מעולם לפטור את זיינפ ממכאובי העבר.

זיינפ נמנעת מליצור קשר קרוב עם הילדים שבאחריותה, כי היא מפחדת מקרבה, אך ילדה אחת מצליחה למשוך את תשומת לבה. מלק היא ילדה שמחה ואופטימית, שחווה בביתה הזנחה והתעללות מצד אימה ובן זוגה. מלק מנסה להסתיר זאת מכולם, אך זיינפ מבינה אט אט שהילדה מסתירה פצע עמוק ומדווחת לממונים עליה. זיינפ עצמה משתדלת לשמור מרחק ממלק על אף הזדהותה עם כאבה של הילדה.

זמן מה חולף וזיינפ מקבלת הצעת עבודה באיסטנבול. לילה לפני עזיבתה, היא מחליטה לעצור בביתה של מלק כדי להיפרד ולתדהמתה, היא מוצאת את הילדה בשקית זבל מחוץ לבית. משהו בזיינפ נשבר והיא מחליטה לעשות מעשה. היא מציעה למלק הצעה - הן יעמידו פנים שמלק נפלה לים בתאונה מצערת, ויברחו יחד. מלק הקטנה מסכימה ובעוד כולם מחפשים אחר הילדה, מלק וזיינפ בורחות לאיסטנבול כשהן מתחזות לאם ובת.

המסע הזה לא רק יציל את מלק מגורל אכזרי, אלא ייתן לזיינפ הזדמנות להתמודד סוף סוף עם עברה. האם השתיים יצליחו לבנות לעצמן חיים חדשים על אף העבר ואנשי החוק שרודפים אחריהן?

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

לכתבה המלאה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

עדכוני מועדי עליה וירידה של סדרות מהאתר

אהלן חברים,

אנחנו שמחים לעדכן אתכם בסדרות הצפויות לעלות לאתר בחודשים הקרובים.

בעקבות הבקשות הרבות שלכם, "בובה פראית" תעלה לאתר ויוה עם פרקים מלאים לצפייה ישירה.
כמו כן, תעלה בחודש הבא הסדרה הטורקית המשובחת שגרמה לכולנו להתייפח מול המסך, הלא היא "רסיסים".

להלן הסדרות הצפויות לעלות:

13.5.18 - בובה פראית (Muneca Brava)

24.5.18 - תשוקה וכוח (Pasion Y Poder)

27.5.18 - איפט (Iffet)

24.6.18 - רסיסים (Broken Pieces)

15.7.18 - לכל הרוחות (Oh My Ghost)


בנוסף, אנחנו מזמינים אתכם להשלים את פרקי הסדרות הצפויות לרדת מהאתר, עקב תום הזכויות שלהם:

13.5.18 - איסבל

24.5.18 - אישה רעה, פינוקיו

24.6.18 - גונול

15.7.18 - יונג פאל, בלב פועם

כמו כן, חשוב לנו לציין שאנו מודעים לתקלות התרגום המתרחשות לאחרונה די הרבה, צר לנו על האי נוחות שנגרמת לכם בזמן הצפייה. אנו עושים הכל כדי לברר את התקלה הזאת יחד עם הצוות הטכני של וואלה ומקווים להגיע לפיתרון בהקדם על מנת שתוכלו ליהנות מהתוכן ולצפות באופן סדיר.

מבטיחים לעדכן אתכם,
ומאחלים לכם חג עצמאות שמח!

צוות ויוה

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully