בלוג ויוה - מרץ 2018

  • הבלוג
ויוה

"בובה פראית", הטלנובלה המצליחה בכל הזמנים, בכיכובם של נטליה אוריירו ופקונדו ארנה, חוזרת לערוץ ויוה!

14 במרץ, 2018


כמו שאתם כבר יודעים, "בובה פראית", הטלנובלה של כל הזמנים, חוזרת לערוץ ויוה ובענק! קשה היה לתפוס את כמות ההודעות והבקשות שקיבלנו מכם כדי שאיבו דיקרלו ומילגרוס אספוסיטו ישובו למסך שלנו אחרי 18 שנה.
לא חשבנו פעמיים, והנה היא, עושה שוב את דרכה לויוה, בתוך חג הפסח הבא עלינו לטובה :*)

למי שטרם הספיק להכיר את "בובה פראית", מדובר בסדרה שזכתה להצלחה עצומה בעולם, כמו גם בישראל כששודרה לראשונה בשנת 2000. הסדרה אף גרפה פרסים בטקס "ויוה 2000" שנערך באותה השנה בתל אביב, בהשתתפותם של כוכבי הסדרה, נטליה אוריירו ופקונדו ארנה.

ממש לפני שידורה של "בובה פראית" בערוץ, כוכבת הסדרה, נטליה אוריירו תגיע למופע ייחודי שבו תשיר את כל להיטיה. המופע יתקיים ב-20.3.18, בהיכל מנורה מבטחים בת"א.

קצת על העלילה :)

מילי היא צעירה יפהפייה ומרדנית, שגדלה במנזר, לאחר שהוריה נטשו אותה לאחר לידתה. כל עולמה הן הנזירות וקבוצת נערים שמשחקים כדורגל בשכונה. בגיל 18 עוזבת מילי את המנזר ומקבלת עבודה כמשרתת באחוזת משפחת די קרלו העשירה והשמרנית.

באחוזה מילי פוגשת את איבו, צעיר יפה תואר, פרי אהבתה של בעלת האחוזה וצייר צרפתי. איבו אינו יודע את מוצאו האמיתי ורואה בפדריקו, בעל האחוזה, את אביו החוקי. מילי מתאהבת באיבו ומגלה את האמת על חייו. איבו מתאהב בה אף הוא, אך שומר על אהבתו בסוד.

לנוכחותה של מילי באחוזה תהיינה השלכות על כל בני המשפחה, כאלה שיוציאו לאור אמת קשה וכואבת. מילי תגלה כי איננה יתומה כפי שחשבה וכי שורשיה ומשפחתה קרובים אליה מאד, הרבה יותר מכפי שאפשר להעלות על הדעת...

החל מ-2.4.18
מדי ערב ב-20:00. ש.ח.- 08:00, 14:00
5 פרקים ברצף - שבת 16:20
270 פרקים, ארגנטינה, 1998-1999

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

לכתבה המלאה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

הטלנובלה הברזילאית החדשה שתרתק אתכם למסך!

12 במרץ, 2018

אנחנו שמחים ונרגשים להציג בפניכם את הסדרה הברזילאית המ-ה-ה-מ-מ-ת, "הכוח לאהוב" (A Forca do Querer).
מדובר בסדרה סוערת וממכרת, פרי עטה של גלוריה פרז, היוצרת זוכת האמי של הטלנובלות המצליחות "האחד" ו-"הדרך להודו".

בסדרה מככבים ז'וליאנה פאיס ורודריגו לומברדי, שחוזרים לשתף פעולה לאחר שגילמו זוג בסדרה "הדרך להודו". בצוות השחקנים גם פאולה אוליביירה ("מעבר לזמן"), איזיס ולוורדה ("שדרות ברזיל") ומרקו פיגוסי ("חוקי המשחק").

"הכוח לאהוב" תשדור בערוץ ויוה החל מ-10.4, ימים א'-ד' ב-20:50.

העלילה מספרת על ביבי, אישה יפהפייה, שאפתנית ומלאת תשוקה. בעבר, היא עזבה את לימודי המשפטים ואת חברה האוהב קאיו, כדי לחיות בתשוקה בוערת עם רוביניו, סטודנט עם קשיים כלכליים, שראה בסחר בסמים פתרון לבעיותיו. הכוח והכסף פיתו את ביבי, שנסחפה אחרי רוביניו אל עולם הפשע, וזוכה מאז ליראת כולם בעזרת חוכמתה וערמומיותה.

מהצד השני של החוק ישנה ז'ייזה, שוטרת אמיצה וחסרת פחד, שנשבעה להילחם בסוחרי סמים, ולכן גם הכריזה מלחמה נגד ביבי ורוביניו. ז'ייזה היא אישה סקסית ודעתנית, שלא מוכנה שגבר יגיד לה מה לעשות. הדבר הופך לבעיה ביחסיה עם זקה, נהג משאית מחוספס ופשוט, שאינו רגיל לנשים חזקות ואסרטיביות כמו ז'ייזה.

זקה כמעט התחתן עם ריטיניה, נערה יפהפייה, שאף גבר לא יכול להישאר אדיש אליה, לא רק בגלל יופייה אלא גם בגלל התשוקה שלה לטרוף את החיים. ריטיניה עזבה את זקה שבור לב כדי לברוח עם רוי, אך גילתה עד מהרה שהיא בהיריון והחליטה להסתיר את זהותו של אבי תינוקה מכולם.
ביבי, ז'ייזה וריטיניה - שלוש נשים שונות ויוצאות דופן, שמתעקשות להתמודד עם החיים בעוצמה ולהסיר כל מכשול שעומד בדרכן כדי להשיג את מה שהן רוצות.

160 פרקים, ברזיל, 2017

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

יש גם אהבה מסוג אחר... תכירו, "החיים הראשונים שלי"

1 במרץ, 2018

אהבה היא דבר נפלא, אך לא תמיד היא מתגלה באופן המוכר והרומנטי, כמו מכת ברק ביום בהיר אחד.
לפעמים אהבה מתרחשת במקומות הכי לא צפויים, בין שני הפכים שבסך הכל חיפשו יציבות ונוחות בחיים.

"החיים הראשונים שלי" (Because This Life is My First), היא דרמה קוריאנית מיוחדת במינה בכיכובם של ג'ונג סו מין ("נשיקה מתוקה") ו יי מין גי.

הסדרה תשודר בערוץ ויוה פלוס החל מ-22.3, ימי חמישי ב-19:00, שני פרקים ברצף.

העלילה מספרת על סה הי, רווק בן 30, שהצליח לקנות דירה משלו בסיאול. אבל המשכנתא זוללת את רוב המשכורת שלו והוא מחליט להשכיר חדר בדירתו, בנסיבות מוזרות, ג'י הו, תסריטאית מתחילה, היא זו ששוכרת את החדר, סידור שמתברר כטוב ונוח לשניהם.

אמו של סה הי לוחצת עליו למצוא אישה ולהתחתן, ושולחת אותו לפגישות עיוורות ללא הרף. סה הי אינו מעוניין להינשא בשלב זה של חייו וכדי לרצות את אמו, הוא מציע לג'י הו הצעה - נישואי נוחות בתמורה למגורים. ג'י הו מסכימה, כיוון שהמעשה יסייע לה כלכלית ובכל מקרה, אין לה שום רצון לחזור לבית הוריה. סה הי וג'י הו מבטיחים זה לזה שלא לפתח רגשות זה לזה, אך האם זו הבטחה שיצליחו לקיים?

16 פרקים, דרום קוריאה, 2017

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully