בלוג ויוה - ינואר 2018

  • בלוג
ויוה

סוריה וגה בקומדיה הכי מצחיקה שיש!

15 בינואר, 2018

היי חברים!
אנחנו שמחים להציג לפניכם את הטלנובלה הקומית מבית טלויסה, "משפחתו של בעלי" (Mi Marido Tiene Familia)
שתשודר בערוץ ויוה החל מ-14.2, מדי ערב ב-22:30 (במקום "אבאל'ה").

בסדרה מככבים דניאל ארנס ("להתעורר לצדך") וסוריה וגה ("רק אלוהים סולח").

קצת על העלילה -
חולייטה מאוהבת בחבר שלה, רוברט. הוא גבר נאה ואוהב, ורופא מצליח, אבל הכי חשוב - אין לו משפחה...

רוברט הלך לאיבוד כשהיה בן 4 ואומץ ע"י משפחה בארה"ב, שאיתה הוא שומר על קשר רופף. חייו כילד לא היו קלים. הוא חי בבית יתומים במחשבה שננטש על ידי הוריו, ולאחר שאומץ, גר בניו יורק עם משפחה בעלת אמצעים, אך לא חמה או אוהבת במיוחד.

חולייטה ורוברט אוהבים מאוד. חולייטה מאושרת מכך שהוא כולו שלה, ורוברט מרגיש שחולייטה היא המתנה שהחיים נתנו לו אחרי שנים ללא אהבה.

אבל חייהם של רוברט וחולייטה מתחילים להשתנות לאחר שהם עוברים לדירה חדשה. בשכנות אליהם גרה משפחה גדולה וקולנית, שהיא בעצם לא אחרת מאשר משפחתו של רוברט. רוברט מגלה ששמו האמיתי הוא חואן פבלו, ושמשפחתו חיפשה אותו כל השנים ומעולם לא איבדה תקווה.

חואן פבלו מאושר, אבל חולייטה מתקשה להתמודד עם המשפחה המיוחדת שלו. אמו אינה מחבבת אותה כלל והסכסוכים המשפחתיים מאיימים מדי יום על מערכת היחסים של חולייטה עם חואן פבלו.

חואן פבלו מוצא עצמו בדילמה קשה, לכוד בין משפחתו לבין חולייטה. האם הוא יצליח לחיות בדו-קיום עם כולם, או שמא הוא עלול לאבד את אהבת חייו?

102 פרקים, מקסיקו, 2017

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

לכתבה המלאה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

הכל דבש? אולי רק בטלנובלות... - פוסט מאת רנת זיתונה

11 בינואר, 2018

על המסך הם נראים יפים, רעננים ומאושרים, אך לא בהכרח הכל דבש בחיי הכוכבים הגדולים והנערצים. הגולשת רנת זיתונה משתפת אותנו במציאות הלא פשוטה איתה מתמודדים כמה מכוכבי הטלנובלות האהובים עלינו. הפוסט נכתב ככתבה וכלשונה:

"לא לכל כוכבי הטלנובלות יש חיים ורודים. יש כאלו שסובלים מבעיות רפואיות שמקשות עליהם בחיי היום יום.

נתחיל באימא הבוכייה של מקסיקו, ויקטוריה רופו, כוכבת "אם חורגת" שסובלת מצליאק ונאלצת לחיות בתוך משטר דיאטה לכל החיים בלי גלוטן כדי למנוע נזק במעי.

השחקנית השנייה היא אנה לבייסקה, כוכבת "פשוט לאהוב" ו"אם חורגת" שסובלת מיתר לחץ דם שאובחן ב-2007. המחלה גורמת להיפרקטיביות טכיקרדיה (דופק לב מהיר) בין השאר.

אריאדנה דיאז שנראית במחוזותינו ב"חיים כפולים של אסטלה קריז'ו" וכוכבת "אקאסיה, סובלת מבעיה כרונית אותה סירבה לפרט אך שיתפה בתקשורת המקסיקנית בשנת 2015 שעדיין לא נמצאה תרופה למחלתה. בשל מחלתה חששה השחקנית שמא לא תוכל להכנס להיריון כל כך מהר. אריאדנה דיאז לא דיברה מאז על הנושא זה.

ריקרדו אברקה, כוכב "כסף זה לא הכל", גם הוא בגילו הצעיר סובל מבעיה רפואית. הוא מאובחן כסוכרתי.

חורחה ארבנה, כוכב "רק אתה" ו"אוייבת יקרה" סובל מבעיה כרונית כתוצאה מחיידק מוזר שתקף את אוזנו הימנית של השחקן הפרואני. החיידק גרם לו לאיבוד שמיעה וגם לסבול מזמזום לכל החיים. מצב זה מונע ממנו להשתמש במכשיר כאשר הוא מצטלם לטלנובלה. למרבה הצער רופאיו אמרו שאין לזה מרפא.

מאז 2009, סאבין מוסייר, המרשעת של "רק אלוהים סולח" ו"תהום של תשוקה" סבלה משורה של מחלות מאז שאובחנה עם תסמונת הגייאן-בארה (דלקת רב-עצבית), בנוסף לבעיות הלימפה וכמה וירוסים בעמוד השדרה, אשר נמצאים תחת שליטה.

סבינה מוסייר, השחקנית שמשתתפת כרגע ב"אני מודה באשמה" לצד חואן סולר, דניאלה קסטרו, אנריקה רוצ'ה, אירנה באאבה ופדרו מורנו, בה מגלמת סכיזופרנית אומרת שלמרות הכאב העז יש לה יותר רצון להתקדם ולהתאושש. סבינה סובלת מתסמונת גיליאן-בארה. ב-2005 הייתה מרותקת למיטה עם כאבים עזים שגרמו לה להעלות למשקל וסבלה מזה קשות. היא לא יכלה לראות את ילדייה באותה תקופה בשל כך והם עברו לאביהם."


נאחל לכולם רק בריאות... ובאמת כמו שאומרים, כל השאר זה בונוס...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ברוכים הבאים לקרנבל הרגשות של לואיס מיגל - פוסט מאת שרית קרן

4 בינואר, 2018

אהלן חברים!
אנחנו שמחים לפתוח את השנה הלועזית החדשה עם פוסט אודות המלך הבלתי מעורער של המוסיקה המקסיקנית, רומנטיקן חסר תקנה, האחד והיחיד, לואיס מיגל.

למי שטרם הספיק להכיר, לואיס מיגל אחראי על כמה מהשירים הכי יפים של הטלנובלות כגון: Tres Palabras ("אהבה מנצחת"), Si Te Perdiera ("האמת הסמויה") ועוד רבים אחרים.

הגולשת שרית קרן החליטה להרים את הכפפה ולשתף אותנו בקאמבק שעשה בשנה האחרונה אחרי היעדרות ארוכה. הפוסט נכתב כלשונה וככתבה:

בספר בראשית, מסופר שיעקב, אחד מאבות האומה הישראלית הקמאית, נאלץ לעבור תלאות במשך שנים ארוכות עד שהתאחד עם אהובת ליבו הנצחית, רחל, וכך אנחנו מעריציו ומעריצותיו של הזמר המקסיקני לואיס מיגל, לאחר 7 שנים ארוכות בהן לא הוציא אלבום, מתאחדים איתו שוב, דרך אלבומו החדש "Mexico por Siempre" [מקסיקו לתמיד] שיצא ב 24 בנובמבר וכולל 14 שירים של גדולי הזמרים של אמריקה הלטינית.

"מקסיקו לתמיד" לוקח את המאזינים לקרנבל של רגשות, אפשר לא להבין מילה אחת בספרדית שאומר מיגל, אבל כששומעים את שירתו לאורך האלבום, גם הלב האדיש ביותר לא יכול להשאר אדיש, מכיוון שהוא ניחן ביכולת הגשה נדירה של שירים, והוא לא רק שר את השירים, הוא מספר אותם, חושף את נשמתו בכל שיר ושיר. מיגל הוא אומן של רגשות. מתנת-אל לעולם.

השיר שפותח את האלבום הוא 'La fiesta del Mariachi' [המסיבה של המריאצ'י] שהוא גם השיר הראשון שיצא לקידום האלבום, ובו הוא מזמין אותנו לחגוג את העושר של התרבות המקסיקנית, כאשר בקולו של מיגל אפשר לשמוע עד כמה הוא מאושר וגאה לשיר על מקסיקו, יחד עם המריאצ'י ורגאס. עם
'Llamarada' השיר השני שיצא לקידום האלבום, כבר בפתיח, מיגל מרשים בקול טנור עוצמתי. אחת השורות מתוך השיר שתפסה את תשומת ליבי היא "Siempre recordare aquellos ojos verdes": 'תמיד אני אזכור את העיניים הירוקות האלה', שיר שבוודאי מעריצותיו ישמחו לשיר בהופעותיו של הגבר בעל העיניים הירוקות המהפנטות.

אי אפשר להתעלם מהקאבר שמיגל עושה לשיר של הזמר חואן גבריאל
'No Discutamos' [לא נתווכח], גם הוא ממקסיקו, ובדרך הייחודית לו הוא מצליח לקחת את השיר הזה ולממש את מירב הפוטנציאל שקיים בו.

השיר השביעי באלבום 'Porque te conoci', [למה הכרתי אותך] הוא בולרו שרק מיגל יודע לשיר בצורה כזאת, השיר נפתח בליווי של גיטרה בלבד וזה נשמע נהדר, לכן זה יהיה נפלא אם יעשה בעתיד מופע אקוסטי. אחריו מגיע 'Deja que salga la luna' [תני לירח לעלות] האפל, מעין טנגו עם נגיעות ספרדיות, בו מיגל שר בפזמון בסגנון יודל. בשיר הזה אני מדמיינת שהוא נמצא בזירת שוורים שמשולה לזירת אוהבים ובה הוא נלחם על לב אהובתו.

בשיר 'Sin sangre en las venas' [בלי דם בורידים] נותר להחזיק כוסית ביד ולהצטרף לשיר יחד איתו ולהנות מהאווירה המקסיקנית. השיר שסוגר את האלבום 'Los dias felices' [הימים המאושרים] הוא במקור של הזמר ושחקן הקולנוע הצרפתי-ארמני שארל אזנבור. בשבילי יש "לפני" ו"אחרי", אחרי ששומעים את השיר בביצוע עוצר נשימה (אודה ששמעתי את השיר הזה כבר עשרות פעמים ונפעמת ממנו כל פעם מחדש). זאת לא הפעם הראשונה שמיגל שר משיריו של אזנבור, לאלבום 'Romances' שיצא בשנת 1997 הוא הקליט את 'De querete asi'
[De T'Avoir Aimee] והמסקנה המתבקשת היא שמיגל צריך להקליט אלבום שלם משיריו של הזמר אזנבור.

עם אלבום מריאצ'י, בשנת 2017, מיגל לוקח סיכון, תעשיית מוזיקת המריאצ'י מדשדשת, זמרים שרים שירים שהם לרוב מכניים, בלי שום רגש עם מילים שטחיות ובאנליות. ולמעשה, מיגל לאורך הקריירה שלו תמיד לקח סיכונים, בתחילת שנות ה-90 כשהוא רק בן 21, אחרי תקופה שבה העולם האזין ללהיטי דיסקו, פאנק ורוק, אליל הנוער של אמריקה הלטינית, הוציא אלבום של שירי בולרו קלאסיים שנשכחו במשך שנים עד שחידש אותם, ובשנת 1999 כשאומנים רבים עשו קרוס-אובר לסצינת המוזיקה האנגלית-לטינית מכיוון שזה היה באופנה, מיגל נשאר נאמן לדרכו ולמעריציו והוציא את אלבום המופת 'Amarte es un placer' ובכך הוא מוכיח כשיש כשרון אמיתי, לא צריכים למכור את הנשמה כדי להצליח.

חשוב לציין שמיגל מפיק בעצמו את אלבומיו, דבר שאמצעי התקשורת באמריקה הלטינית לא טורחים לציין או לדבר עליו, רובם מעדיפים לעסוק ברכילות זולה על חייו. 10 ימים לאחר יציאתו של האלבום, 'מקסיקו לתמיד' רושם הצלחה מסחררת, באתר אמזון, ברשימת אלבומי רבי המכר הלטיניים, האלבום נמצא במקום הראשון, והיום נכנס גם למקום הראשון ברשימת אלבומי רבי המכר של בילבורד בז'אנר שירי המוזיקה המקסיקנית. בנוסף, אמש נערכה מכירה מוקדמת להופעותיו של מיגל במקסיקו, ובעקבות הדרישה הגבוהה לכרטיסים, הוסיף הופעות נוספות שיתקיימו בסוף חודש פברואר.

בעולם כל כך מכני שרודף אחר המהיר ופעמים רבות המזוייף, תודה לאל שנשאר זמר יחיד ומיוחד שיסעיר אותנו ויגע לנו בנשמה.

אם גם אתם רוצים להופיע בבלוג שלנו אתם מוזמנים לכתוב לנו פוסט בנושא שמעניין אתכם מתחום הטלנובלות ולשלוח אותו לכתובת המייל שלנו: vivasheli@walla.co.il

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully