בלוג ויוה - אוקטובר 2017

  • הבלוג הרשמי
ויוה

הדרמה הטורקית המרתקת בדרך לויוה פלוס!

23 באוקטובר, 2017

אהלן חברים!

אנחנו שמחים לספר לכם על הסדרה שתרתק אתכם למסך לאחר שנפרד מ"בלב פועם".
תכירו את "הצטלבות" (Kordugum בטורקית), בכיכובם של איברהים צ'ליקול ("איפט") ובלצ'ים בילגין.

הסדרה תשודר החל מ-12.11, ימי ראשון - רביעי ב-22:00, בערוץ ויוה פלוס.

העלילה מספרת על עלי נז'אט, איש עסקים עשיר וקר רוח. בנסיעת עסקים לאיטליה, הוא פוגש רופאת ילדים יפה בשם נאז, שמצילה את חיי חברו. נאז נשואה לאומוט, שמתוסכל מחייו ומקנא באשתו המצליחה.
לאחר חזרתם לאיסטנבול, עלי נז'אט מזמין את נאז ואומוט לחגיגת יום ההולדת שלו. במסיבה, אהובה לשעבר של עלי נז'אט מתאבדת מולו, לא לפני שהיא מודיעה לו שיש לו בן קטן בשם קאאן.

האירוע מטלטל את עלי נז'אט ונאז מחליטה לעזור לו להתמודד עם המצב החדש. נאז עוזרת לעלי נז'אט לטפל בקאאן והקשר ביניהם מתהדק, במיוחד כשיחסיה עם אומוט נקלעים. למשבר. נאז מוצאת עצמה בפרשת דרכים גורלית, שתיאלץ אותה לבחור בין הגברים של חייה.

75 פרקים, טורקיה, 2016

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

לכתבה המלאה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

היכונו לדרמה קוריאנית תקופתית מרהיבה ביופיה!

16 באוקטובר, 2017

יי סונג הו ("זיכרון") וקים סו היון ("קולו של הלב") משלבים כוחות יחדיו בדרמה קוריאנית משובחת במינה.

"יורש העצר" (The Emperor) היא סדרה תקופתית ששודרה במדינות רבות באסיה וזכתה לרייטינג גבוה במיוחד.
היא תגיע אלינו לערוץ ויוה פלוס החל מ-2.11.17, בימי חמישי ב-21:20 (במקום "לחישות").


העלילה מתרחשת בקוריאה, המאה ה-18. יי סון הצעיר הוא יורש העצר של הממלכה. מאז היה ילד קטן, הוא עוטה על פניו מסכה ומעטים הם אלה שראו אותו בלעדיה. יי סון לא יצא מהארמון מזה שנים ויום אחד סקרנותו גוברת, והוא בורח. הוא מסתובב בפנים גלויות בין בני עמו מבלי שאיש יזהה אותו, ולראשונה רואה כיצד חי העם. הוא מגלה שארגון אכזרי בשם "פיון סו" שולט במאגרי המים של המדינה, ושאנשיו מתעללים באנשים רעבים וחסרי כל. כשהוא נקלע לקטטה עם אנשי הארגון, בחורה יפה בשם גה און מצילה אותו והשניים מתאהבים ממבט ראשון.

יי סון חוזר לארמון ודורש תשובות מאביו המלך. או אז הוא מגלה שסיפור חייו קשור במצבו העגום של העם. כשהיה תינוק, ארגון "פיון סו" איים על המלך שיהרוג את יי סון, אם לא יעביר לידי הארגון את השליטה במאגרי המים. המלך הסכים בלית ברירה, אך גזר על בנו לעטות מסכה כדי לשמור על בטחונו.

יי סון נחוש לחסל את ארגון "פיון סו", ונחישותו מתעצמת לאחר שהוא עד להוצאתו להורג של אביה של גה און בידי תליין מהארגון, שמתחזה ליי סון. גה און נשבעת באותו המעמד לנקום בארגון וביורש העצר, ויי סון מחליט להיעזר בה במשימתו, בעוד הוא מסתיר ממנה את האמת על זהותו...

20 פרקים, דרום קוריאה, 2017

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

הסדרה הברזילאית החדשה שתיקח אתכם מעבר לזמן!

9 באוקטובר, 2017

חג שמח ומועדים לשמחה חברים יקרים!

אוטוטו תקופת החגים מסתיימת ואפשר כבר להריח את הגשם הראשון ואת הסתיו המתקרב אלינו. מבחינתנו, זה הזמן המושלם לספר לכם על הטלנובלה הברזילאית שתחמם לכם את הלב לפני שתסדרו את הבגדים החורפיים בארון.

תכירו את הטלנובלה "מעבר לזמן" - "Alem Do Temp".
מדובר בהצלחה מסחררת בברזיל שזכתה ל 22% רייטינג בממוצע לפרק. בסדרה מככבים אליני מוראיס ("לחיות את החיים"), רפאל קרדוזו ("אימפריה") ופאולה אוליביירה ("שובל של שקרים").

הסדרה תשודר החל מ- 1.11.17, ראשון - חמישי ב-19:05 בערוץ ויוה.

קצת על העלילה -

ברזיל, המאה ה-19. ליביה היא נזירה, שמתאהבת ממבט ראשון ברוזן פליפי לאחר שהוא מציל אותה מתאונה. פליפי מתאהב גם הוא בליביה היפה, על אף שהוא מאורס למליסה, אישה שאפתנית שמוכנה לעשות הכול כדי להינשא לו. בניסיון להפוך את סיפור אהבתם למציאות, ליביה ופליפי נאלצים להתמודד עם התככים של מליסה כמו גם של פדרו, גבר קנאי ואלים שמאוהב גם הוא בליביה. פדרו אינו מוכן שליביה תהיה של איש מלבדו וסיפור האהבה של פליפי וליביה נגמר בטרגדיה.

ברזיל של ימינו. ליביה היא אשת עסקים מצליחה, שמנהלת את עסקי היין של המשפחה ומאורסת לפדרו. פליפי הוא בעליו של יקב קטן, נשוי למליסה ואב לבן. מפגש מקרי בין פליפי וליביה ברכבת התחתית גורם לשניהם להחסיר פעימה – הם חשים את אותה תחושה מוזרה ומבלבלת, כאילו הכירו ואהבו זה את זה מאז ומעולם.

הסיפור כאילו חוזר על עצמו, כשמליסה ופדרו חוברים יחד כדי למנוע מליביה ופליפי לאהוב. האם לסיפור אהבתם יהיה סוף שונה מזה של גלגוליהם הקודמים?

100 פרקים, ברזיל, 2015

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

הלהיט הארגנטינאי שהולך לכבוש את ישראל!

2 באוקטובר, 2017

אהלן חברים!

אנו שמחים להציג לפניכם את הטלנובלה "5 כוכבים" (Las Estrellas), שכבשה את ארגנטינה מפרק הבכורה והפכה מאז לטלנובלה הנצפית ביותר במדינה. בסדרה מככבות סלסטה סיד ("קשר דם"), מרסלה קלוסטרבואר ("יורשי הנקמה"), נטלי פרז ("אספרנסה"), ויולטה אורטיזבראה ("לה לולה") וחוסטינה בוסטוס.

"5 כוכבים" תשודר בערוץ ויוה החל מ- 18/10, מדי ערב ב-21:40. בנוסף החל מ-17.10, בכל בוקר יעלה לאתר פרק מקדים לשידור בטלויזיה.
בקיצור, יש למה לחכות...:-)

קצת על העלילה -

למריו אסטרז'ה נולדו חמש בנות משלוש נשים שונות: וירחיניה ופלורנסיה מנישואיו הראשונים, קרלה ולוסיה מנישואיו השניים, ובת חמישית בשם מירנדה, מרומן שניהל עם מזכירתו לשעבר.

אין אהבה גדולה בין האחיות או קשר קרוב, אך מותו של מריו מאלץ אותן לשהות בחדר אחד במעמד הקראת הצוואה. כל רצונן הוא לקבל את הירושה וללכת לדרכן, אך אביהן הציב בפניהן תנאי לקבלת הירושה – עליהן לתפעל ולנהל מלון ישן שבבעלותו למשך שנה, יחד, או שלא יקבלו אגורה שחוקה אחת.

חמש הנשים נאלצות לשים את חייהן בצד כדי לקיים את צוואת אביהן, שמטרתו העיקרית הייתה למעשה לאחד ביניהן. השהות יחד תאלץ את חמש האחיות ללמוד להסתדר זו עם זו, אך גם להבין מהו ערכם האמיתי של משפחה ואהבה.

120 פרקים, ארגנטינה, 2017

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully