בלוג ויוה - יוני: הקוריאנית שתעצור לכם את נשימה

  • בלוג
ויוה

התפקידים הכפולים של שחקני הטלנובלות - פוסט מאת רנת זיותונה

19 ביוני, 2017

אחד האתגרים הכי גדולים של שחקן, הוא לגלם תפקיד כפול על המסך. ברוב המקרים אלה שתי דמויות שונות לחלוטין אחת מהשניה, מה שמצריך הרבה כישרון ועבודה קשה על כל דמות בנפרד ובו זמנית. בעולם הטלנובלות אנחנו רואים את זה לא מעט ולאחרונה יצא לנו לפגוש את זה בתפקיד משולש ובלתי נשכח של אנג'ליק בוייר בטלנובלה "אנה כפול שלוש". הגולשת החביבה שלנו, רנת זיתונה, משתפת אותנו בעוד כמה שחקנים שלקחו על עצמם את האתגר לגלם תפקיד כפול.
הפוסט נכתב ככתבה וכלשונה:


היי לכולם, הפעם אני רוצה לכתוב על שחקנים שגילמו תפקיד כפול בטלנובלות, תפקיד שלא פשוט, במיוחד אם אלו שתי דמויות שונות לחלוטין.

השחקנית הראשונה שראינו שעשתה זאת היא גבריאלה ספניק ב"המתחזה", ואחרי זה ב"הפולשת". באותו זמן הציעו לאחותה של גבריאלה ספניק שדומה לה מאוד לגלם את התפקיד השני אך היא סירבה וגבריאלה ספניק קיבלה את התפקיד הכפול שעשתה זאת פעמיים.

עוד שחקנית שגילמה תפקיד כפול הייתה ז'קלין ברקמונטס מ"הכישוף". ז'קלין גילמה את מריה חוסה, הראשית אך דמותה השנייה של ז'קלין הופיעה לקראת סוף הטלנובלה והייתה שונה מהדמויות שהכרנו אצל השחקנית. מסתבר שזאת הייתה אחותה התאומה של מריה חוסה אך לא הייתה הרבה בסדרה ודמותה הלכה לאחר ששקעה בתרדמת בעקבות התמכרותה לסמים. מריה חוסה באותו זמן סבלה מאמנזיה ונתנו לה לחיות חיים של אחותה, חיים שלא הכירה, ולא ידעה מעולם.

מי שלא זוכר גם ב"אהבה אסורה" הארגנטינאית השחקנית הראשית גילמה תפקיד כפול, הלא היא ננסי דופלא. בדומה לכישוף גם פה נכנסה דמותה השנייה של השחקנית באמצע הסדרה לעשות בלאגן. רק שפה בניגוד לטלנובלות הנ"ל לא היה מדובר בקשר דם אלא בסתם כפילה שמצא פרננדו הרשע. באותו זמן ברברה עברה תאונה ואיבדה את הזיכרון ופרננדו החליט לנצל זאת כדי לרמות אותה ולהרחיקה ממשפחתה בעיקר מאהובה האסור. כאשר הכפילה של ברברה נמצאה ע"י פרננדו הוא החליט לנצל את דימיונה הרב לברברה והצליח לשכנע להתחזות לברברה תמורת כסף, ובמשך כל התקופה שהייתה חיה תחת זהותה של ברברה, פרננדו חי חיים כפולים, אחד לצד אישתו האמיתית ושתיים כבעלה של "ברברה" המתחזה באופן רשמי. גם היא לא שרדה לאורך הטלנובלה ופרננדו נפטר ממנה.

ראינו לא מזמן טלנובלה דומה גם היא באותו סוג, מדובר ב"לב הסער"ה. מי שגילמה את התפקיד הכפול הייתה חימנה נבארטה שגם זהו תפקידה הראשון בקריירת המשחק שלה. חימנה תחילה גילמה את מרינה, בהמשך הופיעה דמות נוספת שהיא בתה השנייה של מרסדס, מגדלנה ואחותה של מרינה. מרינה ומגדלנה לא היו שונות באופיין אך סיפור חייהם היה שונה מאחר ולמגדלנה היה עבר לא פשוט. בניגוד לשאר הטלנובלות הנ"ל שתי הדמויות זכו לסוף טוב.

גם ססר אבורה המדהים והאיכותי גילם תפקיד כפול אך למרבה הצער לא זכינו לראות. מדובר בטלנובלה עולם של חיות פרא. ססר גילם שני אחים, אחד טוב ואחד רשע. לרשע הייתה רטייה בעין אחת.

מריו סימארו שיחק תפקיד כפול: הוגו ואלסידס גם אחים תאומים, אחד רשע ואחד טוב. שניהם נלחמו על אותה אישה, סולדד (בגילומה של דנה גרסיה). מדובר בטלנובלה "הבגידה", למרות שבגרסה הקודמת, ראוזן, לא היה אח תאום לראשי, בגרסה האחרונה הוחלט אחרת על פי בקשתו של השחקן, מריו סימארו.

אפשר לומר שגם פקונדו ארנה גילם תפקיד כפול אם כי בסוף התברר כאדם אחד. מדובר בסדרה "קטנטנות" בערוץ הילדים. הוא הופיע בעונה הרביעית כאלחו מנדז איילה כאביה של אחת הילדות, סול. אדם קשוח, קר ועשיר שנאבק מול בלן על סול. בהמשך הופיעה דמות שונה לחלוטין של פקונדו, מנואל, שכבש את ליבה של בלן, אדם עני עם שיער אסוף שמנגן בסקסופון. אדם חם ואוהב. ביום חתונתו עם בלן התגלה שבעצם הוא אלחו שהתחזה למנואל כדי להתקרב לבלן ושבסוף התאהב בה. הזוג סיים יחד ובזה נחתם סיפור של בלן בסדרה.

לאיישה וויקינס, גם היא גילמה תפקיד כפול ב"רק אלוהים סולח" ולמעשה היא הייתה המקבילה של הלנה רוחו הנהדרת בגרסה הקודמת, חבקי אותי חזק.

וכמובן איך אפשר לפספס את אנג'ליק בוייר שזה לא רק כפול אלא שלישייה אבל מצליחה להתעלות על כל האתגרים והקשיים הכרוכים בכך בטלנובלה "אנה כפול שלוש". אנג'ליק מגלמת שלישייה זהה שכל אחת יש את האופי שלה. זאת פעם ראשונה שאנו רואים תפקיד משולש במחוזותינו והיא עושה זאת מצויין ובזכות זה זכתה בטקס Tvynovelas כשחקנית ראשית הכי טובה השנה.


אם גם אתם רוצים להופיע בבלוג שלנו אתם מוזמנים לכתוב לנו פוסט בנושא שמעניין אתכם מתחום הטלנובלות ולשלוח אותו לכתובת המייל שלנו: vivasheli@walla.co.il.

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

לכתבה המלאה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

הקוריאנית שתעצור לכם את נשימה!

הפללה, חיפוש אחר רוצח אכזרי והמאבק על הצדק - כל אלו הם רק חלק מהקוריאנית החדשה "חף מפשע" (Innocent Defendant), דרמת מתח שתשודר בערוץ ויוה פלוס במקום הסדרה "לגלות מחדש" מהתאריך 29 ביוני 2017. "חף מפשע" היא סדרה עוצרת נשימה, שריתקה את הצופים הקוריאנים למסך בתחילת 2017. אנחנו מבטיחים שלא תוכלו להסיר את העיניים מהמרקע!

קצת על העלילה -

ג'ונג וו הוא תובע מצליח בסאול, שחי חיי משפחה מאושרים עם אשתו ובתו. חייו משתנים לגמרי כשיום אחד הוא מתעורר בכלא, כשהוא לבוש בבגדי אסיר מואשם ברצח אשתו בעוד בתו נעדרת. ג'ונג וו אינו זוכר דבר מרצף האירועים שהובילו אותו לכלא, ואינו ידוע אם הוא אשם ברצח או חף מפשע.

ג'ונג וו אינו יודע שהופלל על ידי רוצח עשיר, שאותו עמד לחשוף, ואיש אינו מאמין לכך שאין לו כל זיכרון מליל הרצח. לבד וללא הוכחות לחפותו, ג'ונג וו מקבל עזרה ממקור לא צפוי - אן היאה, עו"ד צעירה, חושדת שמשהו אינו כשורה בהתנהלות התיק של ג'ונג וו ומחליטה להיות הסנגורית שלו. האם יצליחו להוכיח את חפותו ובמקביל למצוא את הרוצח האמיתי?

18 פרקים, דרום קוריאה, 2017

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מי חוגג יום הולדת החודש?

6 ביוני, 2017

החגים כבר מאחורינו, איתם גם המצות, המדורות והגבינות. אנחנו מתקדמים במהירות שיא לקראת החופש הגדול והחם במיוחד, לפי התחזיות. אך לפני הכל, אל נשכח את חגיגת ימי ההולדת החודשית שלנו, שהן סיבה למסיבה בפני עצמה!
אז למי מגיע מזל טוב החודש?

תגידו מזל טוב ל...

1.6.56- סאול ליסאסו (לאונרדו, "אל קלון", פרנסיסקו, "עמק התשוקות") יחגוג החודש 61
4.6.86 - פארייה אבג'ן (פרידה, "צ'אליקושו") תחגוג החודש 31
7.6.76- נורה סלינס (חוליאנה, "אקאסיה") תחגוג החודש 41
9.6.87 - סופיה לאמה (בטי, "הגורל של אווה") תחגוג החודש 30
10.6.53 - ורוניקה לנגר (פליסיטס, "אלמה") - תחגוג החודש 64
10.6.58- אלפרדו אדמה ("חיים כפולים", "שקרים", "כישוף", "הכל בשביל האהבה", "בדרך אל האושר") - יחגוג החודש 59
11.6.72 - אריברטו לאאו (פדרו, "לב משוגע") - יחגוג החודש 45
11.6.58- רפאל סנצ'ז נבארו (חיימה, "אישה רעה") - יחגוג החודש 59
13.6.69- צ'רלי מאסו ("חתולה פראית") - יחגוג החודש 48
14.6.77 - קמילה פיטנגה (קרול, "לב משוגע") - תחגוג החודש 40
16.6.52- סלבדור פינדה ("אהבה מנצחת", "שקרים", "אזמרלדה") - יחגוג החודש 65
17.6.74- פדרו רנדון ("דונה ברברה", "האחים דל מונטה") - יחגוג החודש 43
18.6.74 - קנאן אימירזאליאולו (מאהיר, "קרדאיי") - יחגוג החודש 43
19.6.67 - ארסלי גונסלס (חוליה, "עשירים לא מבקשים רשות") תחגוג החודש 50
19.6.88 - סאפאק פקדמיר (איג'לאל, "נור") יחגוג החודש 29
22.6.87- יי מין הו (טאן, "היורשים") יחגוג החודש 30
22.6.58- רוסיו באנקלס (קרולה, "לב פראי", חוספינה, "שקרים") תחגוג החודש 59
25.6.82- ריין (היון ווק, "אהובתי") יחגוג החודש 35
25.6.79 - לולה פונסה (לוקרסיה, "הקמע") תחגוג החודש 38
26.6.70 - חררדו צ'נדו ("פלוריסיינטה", "דון חואן", "יורשי הנקמה") - יחגוג החודש 47
28.6.91 - קאנג מין היוק (צ'אן יונג, "היורשים") יחגוג החודש 26
30.6.47 - חורחה מארלה ("חיים גנובים", "דרך הלב", "קציר החטאים") - יחגוג החודש 70

feliz cumpleaños‬‏

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully