על הסרט

  • ג'ילדה
ויוה

מרים היא גננת ואישה נשואה עם שני ילדים קטנים. היא מרוצה מחיי המשפחה שהצליחה לבנות לעצמה, אך חשה ריקנות בחייה המקצועיים. מגיל צעיר, היא אוהבת לשיר וכשהיא שומעת על אודישנים לאיתור קול חדש, מרים מתייצבת מיד, למרות התנגדותו של בעלה. מאותו הרגע, הדרך לתהילה סלולה – מרים משנה את שמה לג'ילדה, ועל אף דחיות חוזרות ונשנות מצד חברות התקליטים, היא מצליחה לחשוף לקהל את הרפרטואר שלה כיוצרת, שאינה חוששת גם לדבר על נושאים כגון זכויות נשים וחוסר שוויון מגדרי.

ללא כל תמיכה כלכלית ותוך התמודדות עם דעות קדומות, ג'ילדה מצליחה לכבוש את לב הארגנטינאים. היא זוכה לפופולריות עצומה והופכת לנושאת הדגל של אולמות ריקוד ה"קומביה".

לאחר יציאת אלבומה המצליח "לב אמיץ", ג'ילדה יוצאת לסיבוב הופעות ברחבי אמריקה הלטינית. למרבה הצער, בדרכה להופעה, ג'ילדה מאבדת את חייה בתאונת דרכים, שבה נהרגות גם אמה ובתה. מקום מותה הופך לאתר הנצחה ועלייה לרגל עבור מעריציה. צופי "בובה פראית" בוודאי זוכרים שמילי (בגילומה של נטליה אוריירו) ביקרה באתר ואף הניחה פרחים.

הסרט "ג'ילדה" זכה לאהדת המבקרים ולהצלחה רבה כשיצא לאקרנים בספטמבר 2016, יום השנה ה-20 למותה של ג'ילדה. פסקול הסרט זכה גם הוא להצלחה, ובו נטליה אוריירו שרה בקולה את שיריה של הזמרת המנוחה.

הסרט "ג'ילדה" ייצא לאקרנים ברחבי הארץ ב-19/1/17.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully