בלוג ויוה דצמבר: הסרט "ג'ילדה" בכיכובה של נטליה אוריירו

  • בלוג
ויוה

הסרט "ג'ילדה" בכיכובה של נטליה אוריירו בדרך אלינו!

29.12.16

היי חברים!

אנחנו נרגשים לספר לכם שאתם עומדים לראות את נטליה אוריירו שוב על המסך והפעם בתפקיד הזמרת הארגנטינאית ג'ילדה. נטליה, שמעריצה את ג'ילדה מזה שנים, שרה ורקדה לצלילי שיריה של הזמרת כשגילמה את דמותה של מילי בטלנובלה המצליחה "בובה פראית". בעבור נטליה, גילום דמותה של ג'ילדה הוא חלום שהתגשם.

קצת על העלילה

מרים היא גננת ואישה נשואה עם שני ילדים קטנים. היא מרוצה מחיי המשפחה שהצליחה לבנות לעצמה, אך חשה ריקנות בחייה המקצועיים. מגיל צעיר, היא אוהבת לשיר וכשהיא שומעת על אודישנים לאיתור קול חדש, מרים מתייצבת מיד, למרות התנגדותו של בעלה. מאותו הרגע, הדרך לתהילה סלולה - מרים משנה את שמה לג'ילדה, ועל אף דחיות חוזרות ונשנות מצד חברות התקליטים, היא מצליחה לחשוף לקהל את הרפרטואר שלה כיוצרת, שאינה חוששת גם לדבר על נושאים כגון זכויות נשים וחוסר שוויון מגדרי.

ללא כל תמיכה כלכלית ותוך התמודדות עם דעות קדומות, ג'ילדה מצליחה לכבוש את לב הארגנטינאים. היא זוכה לפופולריות עצומה והופכת לנושאת הדגל של אולמות ריקוד ה"קומביה".

לאחר יציאת אלבומה המצליח "לב אמיץ", ג'ילדה יוצאת לסיבוב הופעות ברחבי אמריקה הלטינית. למרבה הצער, בדרכה להופעה, ג'ילדה מאבדת את חייה בתאונת דרכים, שבה נהרגות גם אמה ובתה. מקום מותה הופך לאתר הנצחה ועלייה לרגל עבור מעריציה. צופי "בובה פראית" בוודאי זוכרים שמילי (בגילומה של נטליה אוריירו) ביקרה באתר ואף הניחה פרחים.

הסרט "ג'ילדה" זכה לאהדת המבקרים ולהצלחה רבה כשיצא לאקרנים בספטמבר 2016, יום השנה ה-20 למותה של ג'ילדה. פסקול הסרט זכה גם הוא להצלחה, ובו נטליה אוריירו שרה בקולה את שיריה של הזמרת המנוחה.

הסרט "ג'ילדה" ייצא לאקרנים ברחבי הארץ ב-19/1/17.

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

לכתבה המלאה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

הלהיט הקוריאני מגיע לויוה פלוס!

היי חברים!

אנו שמחים להציג לפניכם את הדרמה הקוריאנית המצליחה שהגיעה לשיא רייטינג של 23% כששודרה בקוריאה בקיץ 2016.
"אהבה לאור ירח" (Love In The Moon Light) בכיכובם של פק בו גום וקים יו ג'ונג, שניים מכוכביה העולים של קוריאה, תשודר בערוץ ויוה פלוס החל מ-5.1.16 בימי חמישי ב-21:20 עם שני פרקים ברצף.

העלילה מספרת על נה און הצעירה, החיה בימי ממלכת ג'וסון ומתחזה לגבר כדי שתוכל להתפרנס ולשרוד. היא מרוויחה את לחמה מכתיבת מכתבי אהבה לכל דורש, ומכתב כזה מוביל אותה לפגישה בלתי נשכחת עם אציל צעיר בשם יונג.

נה און אינה יודעת שיונג הוא למעשה יורש העצר בכבודו ובעצמו, שהגיע אליה לאחר שקרא מכתב פרי עטה שקיבלה אחותו. יונג אינו מבחין שנה און היא בעצם בחורה ולאחר חילופי דברים מהירים, דרכיהם נפרדות, אך לא לזמן רב...

מצבה הכלכלי של נה און הוא בכי רע ובעקבות חובות כספיים, הנושים שלה מוכרים אותה לארמון המלך כדי שתשמש בו כסריס. שם היא פוגשת שוב את יונג, והשניים הופכים לחברים טובים בלב ובנפש, מבלי שאיש יידע את סודו הגדול של רעהו. נה און ויונג מבלים זמן רב יחד ומתאהבים, אך מה יקרה כשהאמת תתגלה?

18 פרקים, דרום קוריאה, 2016

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

הטלנובלות החדשות שמתכננת "טלויסה" - פוסת מאת רנת זיתונה

15 בדצמבר, 2016

אהלן חברים!
איזה כיף שיש לנו שגרירה נאמנה שמספרת לנו את כל ההפתעות שטלויסה מתכננת לשנה האזרחית החדשה שמתקרבת אלינו בצעדי ענק. קבלו באהבה את הפוסט של הגולשת רנת זיתונה שנכתב ככתבה וכלשונה.

שנת 2016 לקראת סיומה ואנחנו בפתחה של שנת 2017. הנה כמה טלנובלות מקסיקניות שהתחילו כבר וטלנובלות שעתידות לעלות בקרוב ולקראת 2017. טלנובלה ראשונה היא "נשים בשחור" בכיכובן של אלחנדרה בארוס (לילות מריאנה), חימנה הררה (מלון הסודות) ומיירין ויינואבה. הטלנובלה היא של קרלוס מורנו שהטלנובלה האחרונה שלו הייתה האומץ לאהוב. מדובר בסדרת דרמה שהיא רימייק לסדרה שוודית. עוד בסדרה משתתפים ארתורו פניצ'ה ולטיסיה קלדרון הזוג האהוב הפעם שניהם רעים ומאהבים, שהם זוג פעם רביעית, הפעם ראשונה הייתה טלנובלה ישנה בכיכובם, מקסימיליאנו וולריה, טלנובלה שנייה היא הכל בשביל האהבה בה לטיסיה גילמה את קרלוטה, אישה דתייה שאובססיבית לדמותו של ארתורו פניצ'ה, קריסטובל. טלנובלה שלישית הם גילמו זוג נשוי, "אל תעזבי אותי". עוד משחקים בטלנובלה, פרנסיסקו גטורנו (אהבות אמיתיות) שמגלם את בעלה המתעלל של אלחנדרה בארוס, אלכסיס אז'אל (החיים שגנבו ממני) מגלם את בעלה של מיירין וייאנואבה ומארק טצ'ר בתור בעלה הדכאוני של חימנה הררה. שלושת הבעלים יעשו צרות לנשים הללו. דיאגו אוליברה ומרסלו קורדובה משחקים גם הם בסדרה. כמו כן הילד המתוקי מלב פראי שגילם את בנם של לוסיה (אליזבת אלוורז) ובעלה (רנה סטיקלר) וכבש את קהל מקסיקו עד כדי כך שנהפך לשחקן הצעיר המבוקש בטלנובלות בזכות תפקידו המיוחד ב"אל תעזבי אותי" שם גילם חירש-אילם. ל"נשים בשחור" מתוכננת עונה נוספת.

טלנובלה נוספת היא "יין של אהבה" טלנובלה של חוסה אלברטו קסטרו (תשוקה וכח) שבפעם הראשונה גבריאל סוטו (לא מאמינה בגברים) מככב בטלנובלה שלו. לצידו מככבת שחקנית בתפקיד ראשי ראשון שלה, אירינה באאבה (דניאלה, תשוקה וכח). הטלנובלה עוסקת במהגרים בלתי חוקיים בארה"ב וצילומיה חלקם בארה"ב. בטלנובלה משחקים קימברלי דוס ראמוס (כוכבת מי זה מי) הפעם בתור רעה יחד עם כריסטיאן דה לה קמפה (השיבה הביתה) ואזלה רובינסון (לא מאמינה בגברים) כמו כן מופיעים בטלנובלה אלחנדרו אבילה (רק אלוהים סולח) בתפקיד מיוחד, סינטיה קליטבו(מילה של אישה) וסופיה קסטרו, הבת של חוסה אלברטו קסטרו המפיק והשחקנית אנחליקה ריברה (שיכורה מאהבה) ולאורה כרמינה (בלב הסערה) בתפקיד מיוחד הפעם בתור טובה תגלם את אישתו של גבריאל סוטו.

טלנובלה שלישית היא ה"מועמדת", בכיכובה של סילביה נבארו אותה לא ראינו אצלנו מאז ה"אומץ לאהוב", השחקן שלצידה הוא ויקטור גונזלס. מדובר בטלנובלה פוליטית. בטלנובלה משחקים הלנה רוחו (הזכות לאהוב), סוזנה גונזלס הפעם בתור רעה. מדובר על אשת נשיא שרוצה להלחם על נשיאות מקסיקו ולהאבק למען זכויות נשים.

הטלנובלה הבאה היא של ניקנדרו דיאז (אהבות אמיתיות) גם טלנובלה זו עוסקת בפוליטיקה עם פוליטיקאי מושחת. הראשי אינו מוכר במחוזותינו למרות היותו מפורסם מאוד במקסיקו. הראשיות שלצידו הן שאנטל אנדרה (כישוף), נורה סלינס(אקסיה) ואירן קסטיז'ו(רק אלוהים סולח). מדובר ברימייק לטלנובלה ברזילאית ישנה מאוד ותיקרא el bien amado. הטלנובלה מדברת על פוליטיקאי מושחת ושלושה אחיות שמאוהבות בו ומוכנות לעשות הכל כדי לכבוש אותו, הטלנובלה תעלה בפברואר במקסיקו.

רוסי אוקמפו (כוחו של גורל, אין טיפשות בגן עדן, יפה היא לא) מתכננת אף היא טלנובלה ויש כבר ראשית והיא אריאדנה דיאז. היא תגלם אם חד הורית שתיאלץ להגר לארה"ב באופן לא חוקי ולהחליף זהות. דויד ספדה נבחר כראשי ודנילו קררה והוא יילחמו על ליבה של אריאדנה דיאז. אפריקה זבלה ואריקה בואנפיל ישחקו את הרעות.

טלנובלה אחרונה בכיכובו של חוסה רון שלא ראינו אותו מאז שקרים ואזמרלדה פימנטל שאמנם מוכרת בקושי בתהום של תשוקה אך הפכה להיות שחקנית פופולארית במקסיקו בשל כיכוביה בכמה טלנובלות.

אם גם אתם רוצים להופיע בבלוג שלנו אתם מוזמנים לכתוב לנו פוסט בנושא שמעניין אתכם מתחום הטלנובלות ולשלוח אותו לכתובת המייל שלנו: vivasheli@walla.co.il

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מי חוגג יום הולדת החודש?

שלום חברים!

גם החודש לא נוותר על המסורת האהובה עלינו, חגיגות יום ההולדת לכוכבים הגדולים ואהובים עלינו מהטלנובלות ומהסדרות הקוריאניות.

אז למי מגיע מזל טוב החודש?

3.12.74 - מוניקה סנצ'ז (כריסטינה, "אהבות אמיתיות" "אנה כפול שלוש") - תחגוג החודש 42.
5.12.78 - מריאנו מרטינז ( תומאס, "אספרנסה") יחגוג החודש 38.
6.12.61 - אנטוניו קאלוני ("הדרך להודו", "יומן חיים", "האחד", "טרה נוסטרה") - יחגוג החודש 56.
7.12.77 - אנדראה לופז (מריסה, "אל קלון") - תחגוג החודש 40.
8.12.68 - מריסלה גונזלס (סלמה, "בגוף אחד") - תחגוג החודש 48.
8.12.73 - מאיה מישאלסקה ("חיים כפולים", "תשוקות", "אהבת אמת") - תחגוג החודש 43.
9.12.76 - בה סו בין (מין הו, "49 ימים") - יחגוג החודש 40.
10.12.73 - גבריאלה ספניק (אלמה, "אלמה") - תחגוג החודש 43.
10.12.64 - אדית גונזלס (אווה, "הגורל של אווה") - תחגוג החודש 52.
11.12.64 - מיגל ורוני (מרטין, "מלאך ושטן") - יחגוג החודש 52.
11.12.84 - סנדרה אצ'ווריה (חאדה, "אל קלון") - תחגוג החודש 32.
12.12.60 - גבריאל קוראדו (מרטין, "קטנטנות" "פנינה שחורה") יחגוג החודש 56.
13.12.80 - אריק הייסר (דניאל, "עלובי החיים") יחגוג החודש 36.
15.12.69 - אדריאנה אסטבס (כרמיניה, "שדרות ברזיל") - תחגוג החודש 47.
15.12.37 - לורנה ולאסקז ("חיים כפולים") - תחגוג החודש 79.
17.12.78 - פבלו מאגז'אנס ("חיים כפולים", "הכל בשביל האהבה") - יחגוג החודש 38.
17.12.81 - טולגאהאן סאיישמן (ייאיט, "נור") יחגוג החודש 35.
17.12.83 - רודריגו אנדרדי ("לב משוגע") - יחגוג החודש 33.
18.12.65 - קארן סנטיס (לורנה, "בגוף אחד") - תחגוג החודש 51.
20.12.67 - אאוחנייה קאודורו ("תהום של תשוקה") - תחגוג החודש 49.
20.12.79 - יון גיאה סאנג ("אהבה גדולה") - יחגוג החודש 37.
20.12.49 - מקריה (אספרנסה, "לא מאמינה לגברים") תחגוג החודש 67.

21.12.85 - מריה אליסה קמרגו (אדריאנה, "בגוף אחד") - תחגוג החודש 31.
23.12.66 - קלאודיה ראיה (ליביה, "הלוחמת") - תחגוג החודש 50.
23.12.79 - ז'קלין ברקמונטס (מריה חוסה, "כישוף") תחגוג החודש 37.
24.12.86 - אנה ברנדה קונטררס (מריקרוס, "לב פראי") - תחגוג החודש 30.
24.12.84 - בוראק אוזצ'יביט (קיאמראן, "צ'אליקושו") יחגוג החודש 32.
25.12.81 - גונסלו גרסיה ויואנקו (פלביו, "מילה של כבוד") יחגוג החודש 35.
27.12.86 - אברו הלבאג'יאולו (נג'מייה, "צ'אליקושו) יחגוג החודש 30.
28.12.67 - פאולה פריירה ("הדרך להודו") - תחגוג החודש 49.
31.12.84 - אלה לסקנו (דניאלה, "תחת שמיים אדומים") - תחגוג החודש 32.

!Feliz Cumpleaños

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ערוצי ויוה מגיעים ל- YES VOD

מי אמר שאי אפשר לבחור מתי להתאהב?

החל מהיום אתם בוחרים מתי להתרגש, לצחוק ולאהוב..
ערוצי ויוה מצטרפים ל- Yes Vod ומעניקים לכם עולם חדש של אהבה בחינם!

מתרגשים? גם אנחנו!

אז לכל מי שתהה ושאל אותנו בנושא, עכשיו יש לכם אפשרות לצפות בסדרות האהובות של ערוצי ויוה כל הזמן!

צפייה מהנה!

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully