בלוג ויוה - אפריל: הקוריאניות החדשות

  • בלוג
ויוה

הקוריאניות החדשות של ויוה פלוס!

20 באפריל, 2016

אהלן חברים!

שתי סדרות קוריאניות מדהימות עושות את דרכן אלינו -"זיכרון" (Remember) ו"לכל הרוחות" (Oh my Ghost), שתיהן ישודרו החל מ-12.5 בערוץ ויוה פלוס.

הסדרה "לכל הרוחות" היא קומדיה רומנטית, מרעננת ושובת לב, שזכתה להצלחה ולשבחי המבקרים בקוריאה, בעיקר בשל המשחק המצוין של כוכביה הראשיים, ג'ו גונג סוק, פק בו יונג וקים סל אה המוכרים לנו מהסדרה ששודרה בערוץ לא מזמן - "לגלות מחדש". הסדרה תשודר כאמור ב-12.5 עם שני פרקים ברצף החל מ-21:20.

קצת על העלילה -
בונג סון היא בחורה ביישנית להחריד שעובדת כעוזרת טבח במסעדת שף יוקרתית. היא מאוהבת בסתר בבעל המסעדה הנאה, השף סון וו, אבל אין לה אומץ לעשות משהו בנידון. לבונג סון יש יכולת מיוחדת ומעט מטרידה - היא יכולה לראות רוחות רפאים ולדבר איתן.

סון אה היא בחורה צעירה שמתה מבלי שחוותה אהבה. היא מסתובבת בעולם כרוח רפאים תועה, וכל מה שהיא רוצה זה להתאהב ולאבד את בתוליה, כדי שתוכל לעבור לעולם הבא מבלי להרגיש שפספסה משהו בחייה.

כשסון אה פוגשת בבונג סון, היא רואה בבחורה הנחבאת אל הכלים את הכלי המושלם כדי להגשים את מטרתה. סון אה משתלטת על גופה של בונג סון, וזו הופכת לפתע לבחורה פלרטטנית ומלאת חיים, דבר שמושך את תשומת לבו של סון וו.

סון וו מתאהב בבונג סון, אך מה יקרה כשהוא יגלה שהתאהב ברוח רפאים? או שמא יגלה שהתאהב בעצם בבונג סון האמיתית, שקיבלה סוף סוף את האומץ לפתוח את הלב?

16 פרקים, דרום קוריאה, 2015

"זיכרון" (Remember) היא מלודרמה מצליחה בכיכובם של פק מין יונג ("צייד עירוני", "הילר") ויו סונג הו, כוכב קוריאני שטרם נראה על מסכינו. גם היא תשודר באותו תאריך עם שני פרקים ברצף החל משעה 19:00

העלילה היא על גבר מבולבל שנמצא בזירת רצח של נערה מבלי שהוא יודע כיצד הגיע לשם. הגבר הוא ג'ה היוק, איש פשוט שנמצא בשלבים הראשונים של מחלת האלצהיימר. הוא אינו יכול להעיד על חפותו ולכן מופלל על לא עוול בכפו. בנו הצעיר, ג'ין וו, יודע שאביו חף מפשע, אך נאלץ לעמוד מהצד חסר אונים בעוד אביו נזרק לכלא. ג'ין וו נשבע להוכיח את חפותו של אביו, יהא אשר יהא.

ארבע שנים מאוחר יותר, ג'ין וו הוא כעת עורך דין והוא מחליט לפתוח מחדש את תיק הרצח. הוא נחוש לחשוף את האמת ולשים את הרוצח האמיתי מאחורי סורג ובריח, וחובר לשם כך לאין אה, חברתו לספסל הלימודים וכיום תובעת. יחד הם יוצאים למלחמה על האמת, אבל שחיתות, שוחד ובגידות עומדים בדרכם אל הצדק. האם יצליחו במשימתם או שמא אויב אכזרי יכשיל אותם?

20 פרקים, דרום קוריאה, 2015

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

לכתבה המלאה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"רסיסים" - הטורקית המשובחת בדרך לויוה פלוס

12 אפריל, 2016

היי חברים!
אנחנו שמחים לספר לכם על הסדרה הטורקית המשובחת שתחליף את "דילה" ותגיע לערוץ ויוה פלוס החל מ- 1.5.16 בימי ראשון עד רביעי ב- 21:05. קיבלנו מכם המון בקשות והמלצות עליה ואפשר לומר שבצדק. "רסיסים" - Paramparca, היא אחת מהצלחות הרייטינג בטורקיה לעונות השידור של 2015-2016. מהתסריטאים של הדרמות המצליחות "אלף לילה ולילה" ו-"אהבה ועונש". בסדרה מככבים שניים מכוכביה הגדולים של טורקיה - ארקאן פטקאיה (ריזה, "דילה") ונורגול ישילצ'אי (יסמין, "אהבה ועונש")


העלילה מספרת על חייהם של גבר ואישה, מרקעים שונים, שמצטלבים בשל טעות גורלית.
גולסרן הצעירה מגיעה לבית החולים כדי ללדת את בתה. במקביל, דילארה, אשתו של איש עסקים עשיר בשם ג'יהאן, יולדת את בתם באותו בית החולים. הדמיון בשמות המשפחה של שתי הנשים גורם לכך שאחות חדר הלידה מחליפה בין התינוקות בהיסח הדעת. גולסרן מקבלת את בתה של דילארה בעוד דילארה חוזרת לביתה עם בתה של גולסרן, מבלי שאיש ידע על הטעות הרת הגורל.

15 שנים חולפות, וגולסרן חיה עדיין בשכונה ענייה עם בתה האזל. היא אישה קשת יום, שמנסה לגדל את בתה כמיטב יכולתה מאז שבעלה נטש אותן. בה בעת, דילארה חיה עם בתה ג'נסו בבית גדול על נהר הבוספורוס לצד בעלה ג'יהאן, שמזה זמן מה שוקל להיפרד ממנה.
כשג'נסו נפצעת בתאונה, בדיקת דם פשוטה מבהירה לג'יהאן ודילארה שהיא אינה בתם הביולוגית. האמת המרה מתגלה עד מהרה גם לגולסרן, והבעיות בין שתי המשפחות רק מתחילות. עם זאת, הנסיבות מקרבות אט אט בין גי'האן לגולסרן, שמפתחים רגשות עזים זה לזה, כאלה שלא יוכלו להתעלם מהם.

179 פרקים (לא סופי), טורקיה, 2015

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

כל מה שרציתם לדעת על "תשוקה וכוח"

7 אפריל, 2016

היי חברים!
ממש בקרוב זה יקרה, הטלנובלה המבוקשת ביותר בכל פורומי הטלנובלות, עושה את דרכה לערוץ ויוה ואנחנו, כמוכם, די מתרגשים! הסדרה כאמור תשודר בויוה החל מ- 27.4.16 מדי ערב ב-21:40.

אז לפני שנצא לסופ"ש, אנחנו שמחים לספר לכם על הסדרה:

"תשוקה וכוח" היא טלנובלה מצליחה ועטורת כוכבים בכיכובם של פרננדו קולונגה ("אשת הברזל"), סוסנה גונזלס ("אהבות אמיתיות"), מרלן פבלה ("האחים דל מונטה") וחורחה סלינס ("לילות מריאנה"). הסדרה הופקה ע"י המפיק הידוע חוסה אלברטו קסטרו, עליו כתבנו בעבר בבלוג ויוה, והיא מועמדת ל- 9 פרסים בטקס הטלנובלות "Premios TvyNovelas", כגון: הטלנובלה הטובה ביותר לשנת 2016, השחקן הנבל והאנטגוניסט הטוב ביותר ועוד כמה שחקנים בקאסט שזכו למועמדויות מכובדות. הטקס יתקיים ב-17.4 ואין לנו ספק ש"תשוקה וכוח" תגרוף כמה פרסים שווים.

קצת על העלילה -
אלדיו וארתורו הם אויבים בלב ובנפש מאז שהיו צעירים. הם נלחמים ביניהם על כוח והצלחה בעסקים, אך בעיקר על ליבה של אישה אחת - חוליה.
חוליה וארתורו חוו אהבה גדולה ועמדו להתחתן, אך ארתורו בגד בחוליה לאחר לילה של שכרות והכניס אישה אחרת להריון. כדי לנקום בו, חוליה נישאת לאלדיו, אויבו של ארתורו וגבר שהיא אינה אוהבת. אלדיו, שמאוהב בחוליה נואשות, מאושר מכך שנישא לאשת חלומותיו, אך בליל כלולותיהם, הוא מתקשה לקבל את דחייתה של חוליה ואונס אותה.

מספר חודשים לאחר מכן, נולד בנם דויד טרם זמנו, ואלדיו, שאהבתו הנכזבת לחוליה שיבשה את דעתו, משוכנע שדויד הוא בנו של ארתורו. למרות שחוליה טוענת אחרת, אלדיו משוכנע בצדקתו והדבר רק מגביר את שנאתו לארתורו.לאחר פרידתו מחוליה, ארתורו מתחתן עם נינה, אישה יפה ושאפתנית, שאליה הוא נמשך אך אינו אוהב. בחלוף השנים, המלחמה בינו ובין אלדיו הופכת לעקובה מדם וארתורו מתמסר לעסקיו בשאיפה להצליח יותר מאלדיו ולנצח אותו בכל הזדמנות.

מפגש מחודש בין חוליה לארתורו מבהירה לארתורו שלמעשה מעולם לא הפסיק לאהוב אותה. על אף שחוליה מכחישה זאת, אלדיו יודע בעומק לבו שהיא עדיין אוהבת את ארתורו. יותר מתמיד, אלדיו נחוש לעשות הכול כדי להחזיק אותה לצידו, ובלבד שהאויב הגדול שלו לא יזכה בה.
גם נינה, אשתו של ארתורו, אינה מוכנה לאבד את בעלה ובפרט את העושר, המעמד והיוקרה שהוא מספק לה. היא חוברת לאלדיו כדי להפריד בין חוליה לארתורו, אך הם מחליטים לשים מאחור את כאבי העבר ולהיאבק על הזדמנות שנייה לאהבה.

137 פרקים, מקסיקו, 2015

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

הגלאנים הבוגרים של "Televisa" - פוסט מאת הגולשת אנה קופלר

3 אפריל, 2016

היי חברים!
בדיוק לפני שבוע סיפרנו לכם בדף הפייסבוק שלנו, שהטלנובלה "תשוקה וכוח" מבית טלויסה, תגיע לערוץ ויוה החל מ-27.4. בתזמון מושלם, אנחנו שמחים להציג לפניכם פוסט מושקע של הגולשת אנה קופלר, בו היא מספרת לנו על השחקנים הותיקים יותר של טלויסה ש"במקרה" נראה אותם ממש בקרוב על המסך שלנו. מנחשים במי מדובר?
אז קבלו את הפוסט של אנה שנכתב כלשונה וככתבה:

בשנים האחרונות התרגלנו לסדרות עם גלאנים חדשים וצעירים כמו דניאל ארנס, סבסטיאן רולי, ויליאם לוי ואף גבריאל סוטו היותר ותיק, כולם בשנות ה-30 לחייהן. אך לחברת "טלויסה" יש גלאנים בוגרים בשלהי שנות ה-40 ונושקים ל-50 ויותר, שמאוד מצליחים וסוחפים ומובילים סדרות קדימה ברייטינג ויש להם אהדת קהל גדולה.
אתיחס ל-3 הגדולים מכולם:

נתחיל במלך של הטלנובלות המקסיקניות, הלא הוא פרננדו קלונגה, שפרץ לתודעת הקהל בשנות ה-90 ומאז ועד היום ראינו אותו כמעט בכל סידרה שבה הוא השתתף למעט הסדרה האחרונה "האהבה מצווה" שהיא טלקומדיה בה הוא שיחק עם בלנקה סוטו.
הסידרה הראשונה על מסכינו של קלונגה הייתה "מריה, מריה" עם הזמרת האגדית "טליה" ולאחר מכן ראינו אותו ב"אזמרדלה", "המתחזה", "לעולם לא אשכחך", "חבקי אותי חזק" שכרגע יש לה גרסה חדשה שלא מזמן הסתיימה במקסיקו - "שאלוהים יסלח לך" בתפקידים הראשיים שם סוראיה וגה ומארק טאצ'ר.
לאחר חבקי אותי חזק פרננדו נלקח תחת חסותה של המפיקה הגדולה - קרלה אסטרדה שהחליטה שגברים עם חרבות, מכנסיים צמודים ותלבושות תקופתיות זה פשוט MUST לקלונגה. ושיתוף הפעולה הפורה הוליד את "אהבת אמת", "הזר" ו"תשוקות" ב 2007 סדרות תקופתיות, עשירות ומרשימות ולמעשה השיא האמיתי של קלונגה בקריירה שלו.
לאחר מכן שיחק ב"מחר ולתמיד" לצד אהובתנו סילביה נבארו ו"אשת הברזל" עם הזמרת/שחקנית לוסרו. ועכשיו..הפתעה הוא חזר בגדול לא בתפקיד גלאן כי אם בתפקיד הרשע העיקרי בסידרה - "Pasion e Poder" או בתרגום חופשי תשוקה וכוח, סידרה חזקה ומרשימה מבית יוצרו של חוסה אלברטו קסטרו.

הגלאן השני הוא - ארתורו פניצ'ה, ארתורו עבר כבר את גיל ה-50 אבל לא מפסיק לעבוד. ארתורו גם זמר וגיטריסט מעולה ויש לו דור המשך: ברנדון פניצ'ה שזכינו לראותו ב"לב פראי" ו"מלקרידה" הניפלאה.
ארתורו שחקן ב"טלויסה" כבר משלהי שנות ה-80. שיחק לצד גדולות כמו אדית גונזלס, גבריאלה ספאניק, ויקטוריה רופו ורבות אחרות.
לראשונה בארץ נחשפנו אליו בתפקיד של העורך דין השרמנטי של גבריאלה ספאניק ב"המתחזה" ולאחר שהתאהבנו בו קיבלנו אותו ב"הפולשת" לצד אותה גבריאלה ספאניק בתור הראשי.
המשכנו לראותו ב"הזר" לצד לוסרו כגלאן השני ואחד השחקנים הראשיים בסדרה. ומידי פעם בתפקידי אורח בסדרות כמו "כנגד כל הסיכויים". לאחר מכן איבדנו אותו לטובת "טלמונדו" - חברת הפקה מארה"ב ושם שיחק ב"זורו" לצד מרלן פאבלה וכריסטיאן מאייר ולאחר מכן שיחק בסדרת דרמה איכותית לצד ויקטוריה רופו - "ויקטוריה".

חזר פניצ'ה ל"טלויסה"בגדול לסדרה "הכל בשביל האהבה" לצד ויקטוריה רופו ולטיסיה קלדרון בתפקיד ראשי, ולצערי לא ראינו אותו בסדרה של סלבדור מחיה "כמה יפה האהבה" לצידה של דנה גרסיה.ותפקיד אורח ב"הסערה" לצידו של ויליאם לוי אבל קיבלנו אותו בגדול ב"מלקרידה" שוב פעם לצידה של ויקטוריה רופו. היו לו תפקידים קטנים גם בסדרות אחרות
כיום הוא מככב בסדרה ששוברת רייטינג במקסיקו "A qui no me dejas" - אל תעזבי אותי בתרגום חופשי. לצידה של לטיסיה קלדרון ושחקנים רבים אחרים ואנחנו מקווים ביותר לראותה בקרוב על מסכינו.
מכל שלושת הגלאנים שאני כותבת עליהם הוא מאוד רבגווני, יודע לנוע מתפקיד "הטוב" ל"רע" מתנסה בדמויות מסובכות פסיכולוגית, דמויות קלילות, ודמויות עמוקות ומעוררות מחשבה. העיניים הכחולים והנוכחות המרשימה עדיין עובדות מאוד חזק על נשים במקסיקו ובעולם.

האחרון והלא פחות חביב הוא - חורחה סאלינס, שחקן במחצית השנייה של שנות ה-40 לחייו עם ניסיון בסדרות ושחקן אהוד ביותר במקסיקו כי מכל השלושה ניחן במראה הגבר המקסיקני הקשוח והרגיש והנגיש לכולם.
ראינו אותו בסדרות מתחילת שנות ה-2000: אתה גורלי (ששודרה בערוץ 2) לצד לוסרו. ואחר כך ב"בדרך אל האושר" לצד ארסלי ארמבולה ולאחר מכן ב"לילות מריאנה" לצידה של אנחליקה ריברה וססר אבורה.
הסדרה האחרונה שבה התארח על מסכנו הייתה "יפה היא לא" בתפקיד קומי ומיוחד. מאז 2006 לא ראינו אותו אצלנו למרות ששיחק בסדרות מופתיות כמו "la que no podia amar" שעליה קיבל פרס השחקן המצטיין לשנת 2011/2012, גילם איש נכה ומתוסכל על כיסא גלגלים. ולאחר מכן שיחק לצידה של דנה גרסיה וארתורו פניצ'ה ב"כמה יפה האהבה", ובשנה שעברה כיכב לצידה של סילביה נבארו בטלקומדיה ששברה שיאים במקסיקו " הלב שלי שלך" שגם היא לא הגיעה אלינו. כיום הוא משחק את הגלאן הטוב לצידו של קלונגה וסוזנה גונזלס ומרלן פאבלה ב" pasion e poder" ואנחנו מחכים בכיליון עיניים שהיא תגיע ונהנה ממנה ומכל שלל השחקנים בה.

אם גם אתם רוצים להופיע בבלוג שלנו אתם מוזמנים לכתוב לנו פוסט בנושא שמעניין אתכם מתחום הטלנובלות ולשלוח אותו לכתובת המייל שלנו: vivasheli@walla.co.il

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully