בלוג ויוה - מרץ

  • בלוג
ויוה

מי זה, מי מגיע לויוה?

28 במרץ, 2016

פריחת האביב מתחילה להראות את אותותיה, וזו הזדמנות משמחת עבורנו לספר לכם על הטלנובלה החדשה שתעלה בערוץ ויוה. אתם המלצתם, ביקשתם וכתבתם מיילים, והנה זה קורה! "מי זה מי" (Quien es Quien), תשודר בויוה החל מ-17.4 בימים א'-ה' בשעה 20:00. אי לכך, הסדרה "בלב הסערה" תשודר ב-23:20 במקום "אהבות אמיתיות" שמסתיימת.

"מי זה מי?" היא טלנובלה קומית מצליחה מבית היוצר של ערוץ "טלמונדו" האמריקאי, בכיכובם של אאוחניו סיז'ר ("מלכת הלבבות"), דנה פאולה ("אויבת יקרה") וקימברלי דוס ראמוס היפה המוכרת לנו מהסדרה "מילה של כבוד".

קצת על עלילה –
פריקו הוא בחור צעיר וטוב לב, שאוהב את החיים ואת חברתו הטובה פלומה בסתר. הוא עובד קשה למחייתו ועוזר בפרנסת משפחתו, שחיה חיים צנועים. לעומתו, לאונרדו הוא גבר קר רוח ועשיר כקורח, שעומד להינשא לאישה שאינו אוהב ושהוריו בחרו עבורו. לכאורה, דבר אינו מקשר בין לאונרדו לפריקו, למעט העובדה שהם דומים זה לזה כמו שתי טיפות מים...

היתקלות מקרית אחת בין פריקו ולאונרדו משנה את חייהם לחלוטין. לאונרדו מאבד את זכרונו ומגיע לביתו של פריקו בשל טעות בזיהוי, בעוד פריקו מגיע לאחוזתו המפוארת של לאונרדו. תהפוכות הגורל מביאות כל אחד מהם לחיות את חייו של האחר, ובזמן שפריקו נהנה מהחיים הטובים, לאונרדו מסתגל לביתו החדש ואף מתאהב בפלומה, מושא אהבתו של פריקו....

120 פרקים, ארה"ב, 2015

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

לכתבה המלאה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

הסדרה הטורקית החדשה בויוה פלוס!

20 במרץ, 2016

אהלן חברים!
אוטוטו מסתיימת הסדרה המותחת "משחק השתיקה" ובמקומה תעלה סדרה טורקית חדשה בשם "איפט" – Iffet, היא תשודר בערוץ ויוה פלוס החל מ- 11.4.16, בימים א'-ד' ב-22:00.

איפט היא סדרה טורקית מצליחה ומרגשת בכיכובם של השחקנים דניז צ'אקיר ואיברהים צ'ליקול, שטרם נראו על מסכינו. כמו הסדרה האהובה "דילה", גם הסדרה "איפט" מבוססת על סרט קלאסיקה טורקי ידוע. הסדרה זכתה להצלחה רבה ודורגה להיות אחת מתוך עשרת הסדרות הטובות שנראו בטורקיה בשנים האחרונות.

העלילה מספרת על בחורה צעירה ויפה בשם איפט שגרה עם אביה ואחותה הצעירה באחת מהשכונות הוותיקות של איסטנבול. היא מאוהבת עד כלות בג'מיל, נהג מונית שעובד בתחנה מקומית. איפט חולמת על היום בו ג'מיל יציע לה נישואים והיא אינה יודעת שלמעשה, ג'מיל אינו מעוניין להתחתן איתה ושיש לו שאיפות גדולות יותר - הוא חולם להיות עשיר ולעזוב את השכונה כדי לחיות חיים אקזוטיים במקום אחר.

מזה זמן מה, ג'מיל לוחץ על איפט שתתמסר לו ואיפט מתנגדת, כיוןן שהדבר נוגד את החינוך המסורתי שקיבלה בבית. ביום אומלל אחד, ג'מיל משתכר ומאבד שליטה, ואונס את איפט ההמומה.
איפט הפגועה והדואבת מנסה להתגבר על הטראומה, אך ללא הועיל. ג'מיל מתחנן שוב ושוב לסליחתה ומבטיח להינשא לה. איפט, שמגלה שהיא בהריון בעקבות האונס, מסכימה להינשא לג'מיל כיוון שהדבר יציל את כבודה שחולל. אבל ג'מיל פוגע בה שוב כשהוא מסכים להינשא לבתו של הבוס שלו בשל חובות ועוזב את איפט לאנחות.

כאילו לא די בכל אשר קרה בחייה, אביה של איפט מכה אותה כשהוא מגלה את דבר הריונה והיא מאבדת את התינוק. איפט מחליטה לשקם את חייה ונשבעת לנקום. הגורל מושיט לה יד בדמותו של עלי איהסאן, איש עסקים עשיר, שמתאהב בה ונושא אותה לאישה. ג'מיל מושפע מאוד מנישואיה של איפט ומבין מאוחר מדי שהוא אוהב אותה. הוא נחוש לעשות הכול כדי להחזיר את איפט אליו, אך האם כעת, כשיש לה הכול, תרצה איפט לחזור לגבר שפגע בה כל כך?

80 פרקים, טורקיה, 2011-2012

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מי חוגג יום הולדת החודש?

8 במרץ, 2016

אולה אמיגוס!
חודש מרץ הוא חודש של שמחה, חודש בו נציין את חג פורים, נתחפש ובעיקר נזלול ממתקים מהמשלוחי מנות, אך יש החודש עוד סיבה גדולה לחגיגה..
אז נכון שבכל חודש אנחנו מתרגשים מחדש מרשימת חוגגי ימי ההולדת, אבל הפעם, הרשימה מלאה באבק כוכבים, ולא סתם כוכבים! ממאיטה פרוני וארסלי ארמובלה עד לפקונדו ארנה ואהרון דיאז והרשימה עוד ארוכה...
אז לא נרבה במילים, פשוט ניתן לשמות לדבר בעד עצמם...

תגידו מזל טוב ל...

6.3.53 - נטליה דו ואלה (אאידה, "הלוחמת", ונדה, "לב משוגע") - תחגוג החודש 63
6.3.75 - ארסלי ארמובלה (לוסיה, "עלובי החיים") תחגוג החודש 41
7.3.82 - אהרון דיאז (ארתורו, "מילה של כבוד", סנטיאגו, "סנטה דיאבלה") - יחגוג החודש 34
9.3.83 - מאיטה פרוני (אסמרלדה/גאטה, "גאטה") - תחגוג החודש 33
11.3.57 - חואן קרלוס ברטו (מקריו, "החיים שגנבו ממני") - יחגוג החודש 59
12.3.66 -דבורה אוולין (אאוניסי, "לב משוגע") - תחגוג החודש 50
12.3.80 - אדוארדו אורוסקו (ארתורו, "סנטה דיאבלה") - יחגוג החודש 36
12.3.74 - סקרלט אורטיס ("רק אתה", "אני בטי המכוערת", "סוד של אהבה") תחגוג החודש 42
15.3.44 - נבהאט צ'הרה (פירדבס, "אהבה אסורה") - תחגוג החודש 72
15.3.83 - פלורנסיה ברטוטי ("פלוריסיינטה", "ירח פראי", "האהבות שלנו") - תחגוג החודש 33
16.3.79 - מרסלה מר (דוריס, "הקמע") - תחגוג החודש 37
16.3.75- לוסיאנו קסטרו (אנטוניו, "יורשי הנקמה") - יחגוג החודש 41
18.3.76 - ג'יובנה אנטונלי (אלואיזה, "הלוחמת") - תחגוג החודש 40
19.3.79 - ריזה קוג'אולו (עלי, "קוזיי גוניי", יאסין, "קרדאיי") - יחגוג החודש 37
23.3.36- סרחיו קליינר (ארנסטו, "אלמה") - יחגוג החודש 80
26.3.76 - נורגול ישילצ'אי (יסמין, "אהבה ועונש") - תחגוג החודש 40
29.3.80 - קים טה הי (סול, "יורשת העצר") - תחגוג החודש 36
29.3.79 - פק שי יון (ג'ה הי, "בין שתי נשים") - תחגוג החודש 37
30.3.79 - דניאל ארנס (פבלו, "גאטה") - יחגוג החודש 37 31.3.77- חורחה אלברטי (ארמנדו, "אלמה") - יחגוג החודש 39
31.3.72- פקונדו ארנה (איבו, "בובה פראית", מרטין "חיים שלי", באוטיסטה, "חיים גנובים") - יחגוג החודש 44

Feliz Cumpleaños!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

הקאמבק הגדול של יופי מסוכן וקוזיי גוני

1 במרץ, 2016

אהלן חברים!

אנחנו שמחים לפתוח יחד איתכם את חודש מרץ שמביא איתו את החג הכי שמח בשנה, חג פורים. זו הזדמנות טובה לספר לכם על שתי הטורקיות האהובות שחוזרות אלינו ממש בקרוב לערוץ ויוה פלוס ולאתר ויוה. אך לפני הכל, צריך להיפרד מסדרה שהורידה לנו לא מעט דמעות וליוותה אותנו נאמנה באתר ויוה בשנה האחרונה - "אהבה אסורה". הסדרה מתוכננת לרדת מהאתר כפי שפורסם, בתאריך ה-6.3.16, במקומה תעלה ותבוא הסדרה הטורקית שתכשף אתכם מחדש -"יופי מסוכן" בכיכובה של גיזם קאראג'ה.

הדרמה המוצלחת, "קוזיי גוניי" בכיכובם של קיבאנץ' טטליטו ("אהבה אסורה","שורה וסאיט") ובוהרה גולסו (ווראל, "פטמגול"), תחזור לערוץ ויוה פלוס החל מ-20.3.16. הדרמה זכתה להצלחה רבה ובפרסים רבים בטורקיה, כולל פרס סדרת הטלוויזיה הטובה ביותר ופרסי השחקנים הטובים ביותר לשני כוכבי הסדרה.

למי שרוצה לקרוא אודות הסדרות, ניתן להיכנס לדפי הסדרה בלינק המצורף מטה ולצפות בפורמו ובתקציר הסדרה.

שלכם,
צוות ויוה

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully