אספרנסה - על הסדרה

  • אספרנסה
ויוה
ויוה

חוליה גרה בעיירה נידחת עם אמה המאמצת בלנקה, שעובדת במפעל. בלנקה לוקה במחלה סופנית בשל זיהום שמקורו במפעל, ועל ערש דוויי, היא נותנת לחוליה ראיה מפלילה כנגד בעליו. בלנקה מבקשת מבתה לתת את הראיה לעורך הדין ששכרה, כדי שהאמת תצא לאור.

חוליה מנסה למלא את בקשת אמה, אך בריונים רודפים אחריה בדרכה לעורך הדין. כל עוד נפשה בה, היא עולה על אוטובוס לבואנוס איירס ושם היא פוגשת את תומאס, כומר צעיר, שחוזר לעיר הבירה לאחר היעדרות של שנים רבות. בין חוליה לתומאס יש משיכה מיידית, אולם עם הגעתם לעיר, דרכיהם נפרדות.

חוליה מוצאת מחסה במנזר סנטה רוסה, שאותו מנהלת חברתה הטובה של אמה המנוחה. היא מתחזה לנזירה מתלמדת בשם אספרנסה ומסתגלת לחיים במנזר מבלי לדעת שהאחות קלרה, אחת הנזירות, היא למעשה אמה הביולוגית.
במנזר, חוליה ותומאס נפגשים שוב. הם מתקשים להתעלם מהרגשות שצפים בהם וחוליה, שמתחבאת מאחורי זהותה הבדויה כאספרנסה, אינה יכולה בשל כך להודות בפני תומאס על אהבתה. תומאס, שגם התאהב בחוליה, מבולבל ונסער, כיוון שרגשותיו כלפיה מערערים את אמונתו וגורמים לו להטיל ספק בייעודו.

בעוד האהבה ביניהם גדלה, חוליה אינה שוכחת את הבטחתה לאמה – למצוא את האחראים למותה ולהביאם לדין. החיפוש אחר האמת יוביל את חוליה לגילוי מרעיש וכואב מנשוא – בעל המפעל הוא לא אחר מאשר אחיו של תומאס, הגבר שהיא אוהבת.

הטלנובלה "אספרנסה" היא קומדיה מוסיקלית מצליחה בכיכובם של לאלי אספוסיטו, כוכבת "כמעט מלאכים", שגם שרה את שיר הנושא, ומריאנו מרטינז ("אחים בדם"). הטלנובלה היא הצלחת השנה בארגנטינה ולאחרונה יצא צוות הסדרה לסיבוב הופעות, שזוכה גם הוא להצלחה אדירה.

שודר בערוץ ובאתר ויוה.

177 פרקים , ארגנטינה, 2015

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully