בלוג ויוה - יולי

  • בלוג
ויוה

מקסיקנית חדשה מבית טלמונדו בערוץ ויוה

30 ביולי, 2015

החל מהערב נציין את ט"ו באב – חג האהבה, וזוהי הזדמנות נהדרת לעצור רגע, להשקיע דקה או שתיים ולומר לאנשים היקרים לנו כמה אנחנו אוהבים אותם. אבל לפני שאתם עוזבים אותנו ורצים להתקשר, לקנות בונבוניירות, להעלות לאינסטוש תמונות רומנטיות... גם אנחנו רצינו לאמר לכם, צופי ויוה יקרים, עד כמה אנחנו אוהבים אתכם ומעריכים את הנאמנות, ההשקעה והידע שאתם מפגינים. זה תמיד תענוג לקרוא את התגובות, המיילים וההודעות שלכם בפורומים.

ולכבוד ט"ו באב אנחנו שמחים לספר שבדיוק בעוד חודש חוזר אלינו למסך מי שאנחנו כל כך אוהבים, רמז- לא מזמן הוא טייל בארצנו היפה עם אשתו ועוד שני כוכבים. מנחשים במי מדובר? כמובן שבגבריאל סוטו ("כישוף", "כוחו של גורל") המדהים שיככב לצד אדריאנה לובייר ("משולש גורלי") בטלנובלה – "לא מאמינה לגברים" (Yo No Creo en Los Hombres). הטלנובלה המקסיקנית החדשה תשודר בערוץ ויוה החל מה-30 באוגוסט מדי ערב ב-20:00, במקום "מלכת הלבבות".

"לא מאמינה בגברים" זכתה להצלחה גדולה במקסיקו וכמה משחקני הסדרה אף זכו בפרס על תפקידם בטקס "טי.וי. נובלאס" היוקרתי, ביניהם: אדריאנה לובייר (פרס השחקנית הראשית הטובה ביותר), פלאביו מדינה (השחקן הרשע הטוב ביותר) ופביולה גאז'רדו (שחקנית המשנה הטובה ביותר).

בטלנובלה מריה דולורס היא בת למשפחה ענייה, בעלת כשרון רב בתחום התפירה. כאשר אביה נרצח במהלך שוד, היא צריכה לתמוך באמה ואחותה ונאלצת לחזור לעבוד במתפרה שעזבה בגלל יחסו המטריד של הממונה עליה. מריה מגיעה לתחנת משטרה כדי לתת עדות בנוגע לרצח של אביה ושם היא פוגשת את מקסימיליאנו, עורך דין צעיר ונאה, שעד למצוקתה ומציע לה עזרה.

בשלב הזה מקסימיליאנו מאורס למישהי אחרת ומריה דולורס נמצאת במערכת זוגית עם דניאל, אותו היא אוהבת מאוד. אך בהמשך, לאחר שמקסימיליאנו יגלה שארוסתו בגדה בו, ומריה דולורס תשאר לבדה בגלל שדניאל נטש אותה כשהיא בהיריון, הם יזכו להכיר אחד את השנייה ויתאהבו. ואם חשבתם שכך הסיפור יסתיים אז טעיתם, מכיוון שצפויים עוד המון תפניות ואירועים בעלילה שגם יובילו את מריה דולורס להישלח לכלא. דניאל מצידו יעשה כל שביכולתו כדי להוכיח את חפותה, אך האם הוא יצליח? והאם מריה דולורס תשוב להאמין בגברים ובאהבה?

"לא מאמינה לגברים" (122 פרקים), החל מ-30 באוגוסט, ערוץ ויוה!

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

לכתבה המלאה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

עיני מלאך – הקוריאנית החדשה בויוה פלוס

27 ביולי, 2015

"עיני מלאך" (Angel Eyes), מלודרמה קוריאנית חדשה ואיכותית בכיכובה של קו היאה סון ("בחורים רעים") מגיעה לערוץ ויוה פלוס! הסדרה ששודרה בשנה שעברה בקוריאה ומאז גם בפליפינים וביפן תגיע אלינו ב-27 לאוגוסט במקום "פינוקיו" ותשודר מדי חמישי בשעה 19:00 (שני פרקים ברצף).

עיני מלאך מביאה את סיפורם של הזוג הצעיר סו וואן, שהתעוורה בילדותה ודונג ג'ו. השניים התאהבו האחד בשנייה מהרגע הראשון וחוו יחד אהבה גדולה. אך כאשר סו וואן זוכה לתרומה שציפתה לה כל חייה ועוברת ניתוח שמשיב לה את מאור עינייה, היא מתעוררת ומגלה לאכזבתה שדונג וו ומשפחתו נעלמו.

12 שנים עוברות ודונג ג'ו, שסיים את לימודיו בחו"ל, חוזר לקוריאה עם שם חדש – דילן פק. הוא מתחיל לעבוד כמנתח לב בעוד שסו וואן עובדת גם בתחום הרפואה בתור פרמידיקית. הם נפגשים וסו וואן שאינה מזהה אותו לפי המראה, שומעת את קולו ועמוק בליבה יודעת שזה הגבר בו התאהבה בצעירותה והיחיד שאהבה עד כה. דונג ג'ו מצידו מחליט שלא לחשוף את זהותו בפניה, לאחר שגילה כי היא מאורסת לגבר אחר, למרות שאהבתו אליה נותרה חזקה כמו בעבר.

האם סו וואן תצליח לחשוף את זהותו האמיתית של ד"ר דילן פק והאם הם יזכו לממש את אהבתם למרות כל המכשולים שאיתם יאלצו להתמודד?

"עיני מלאך" (20 פרקים), החל מ-27 באוגוסט, ערוץ ויוה פלוס!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מהיום ערוצי ויוה גם בסלקום TV

כפי שכולנו יודעים, להוט וליס הצטרפה פלטפורמה חדשה – סלקום TV וערוצי ויוה לא נשארים מאחור. כחלק מהרצון שלנו להיות נגישים לכמה שיותר צופים, הגענו להסכם עם חברת התקשורת סלקום, והחל מהיום מנויי הפלטפורמה החדשה סלקום TV יוכלו לצפות גם בנו. אז לכל מי שתהה וכבר שאל אותנו בנושא, עכשיו יש לכם אפשרות לצפות בכל הטלנובלות האהובות של ערוצי ויוה בדרך נוספת. צפייה מהנה J

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

אהבות אמיתיות – גם בערוץ וגם באתר

6 ביולי, 2015

"אהבות אמיתיות" (Amores Verdaderos) - הטלנובלה המקסיקנית עתירת הכוכבים והרייטינג חוזרת אלינו בשידור כפול – גם באתר וגם בערוץ ויוה! הסדרה תגיע לאתר ב-2 לאוגוסט ותשודר במתכונת pre-watch. יום לאחר מכן היא תגיע גם לערוץ ויוה ותשודר מדי ערב ב-23:20, במקום "תהום של תשוקה".

בטלנובלה, ששודרה בעבר בערוץ ויוה פלוס, מככבים אריקה באונפיל, אדוארדו יאנייז, אאיסה גונסלס וסבסטיאן רולי, לצידם של שחקנים מוכרים נוספים, כמו גיירמו קפטיז'ו, שרלין ואנה מרטין. בטקס פרסי TVyNovelas של שנת 2014 הטלנובלה זכתה במספר רב של פרסים ביניהם: פרס השחקנית הראשית הטובה ביותר (אריקה באונפיל), השחקנית הצעירה הטובה ביותר (שרלין), שיר הנושא הטוב ביותר (שאותו ביצע אלחנדרו סאנס) וכמובן הפרס הנחשק ביותר - הטלנובלה הטובה ביותר.

למי שלא זוכר, ב"אהבות אמיתיות" יש שני זוגות מרכזיים שסביבם נבנתה העלילה: ויקטוריה וחוסה אנחל וניקול ופרנסיסקו. ויקטוריה היא אישה עשירה שנשואה לנלסון - גבר בוגדני ותככן. בתחילה היא חושבת שנישואיה מושלמים אך בהמשך היא מגלה שבעלה מצפה לילד מאישה אחרת ודורשת ממנו גט. נלסון מסרב לתת לה גט ומאמלל את חייה. היחיד שתומך בויקטוריה הוא חוסה אנחל, שומר הראש שלה, הם מתקרבים זה לזה ומפתחים אהבה אמיתית. במקביל, ניקול, בתה של ויקטוריה, ממררת את חייו של פרנסיסקו, שומר הראש שאמה שכרה לה. פרנסיסקו לא נכנע להתנהגות הבעייתית של ניקול, הוא תומך בה ועוזר לה להחלים מהפרעת האכילה שלה, ובסופו של דבר החברות ביניהם תהפוך לאהבה גדולה.

עד שיגיע חודש אוגוסט ונוכל לחוות מחדש את האהבות האמיתיות של הזוגות הללו, אתם מוזמנים להכנס לדף הסדרה שבאתר כדי לקרוא פרטים נוספים על הדמויות ותקצירי פרקים ולהציץ בתמונות ובקטעי הוידאו הקצרים של הטלנובלה.

"אהבות אמיתיות" (183 פרקים), החל מ-2 באוגוסט באתר ויוה וב-3 באוגוסט בערוץ ויוה!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מי חוגג החודש יום הולדת?

2 ביולי, 2015

שמש, חופש, טיולים, אירועי קיץ וכו' – את כל אלו ועוד המון דברים טובים ומהנים אחרים מביא איתו חודש יולי. פרט לכל הדברים הללו, חודש יולי גם גדוש בימי הולדת של כוכבים, ביניהם הזוג המהמם אנג'ליק בויר וסבסטיאן רולי, אלכס גדאה, כוכב הטלנובלה הספרדית "לוסיה מחפשת אהבה" והכוכב הקוריאני ג'י צ'אנג אוק. למי עוד מגיע מזל טוב החודש?

תגידו מזל טוב ל...
1.7.74 – אוקטבי פוחאדס (קרלוס, "לוסיה מחפשת אהבה") יחגוג החודש 41
4.7.88 – אנג'ליק בויר (מונסרט, "החיים שגנבו ממני", אליסה, "תהום של תשוקה") תחגוג החודש 27
5.7.80 – פביאן ריוס (תומס, "פשוט לאהוב") - יחגוג החודש 35
5.7.84 – קרלוס פרו (לסרו, "עלובי החיים") – יחגוג החודש 31
5.7.87 – ג'י צ'אנג אוק (ג'ונג הו / בונג סו / הילר, "הילר") יחגוג החודש 28
6.7.75 – סבסטיאן רולי (אלחנדרו, "החיים שגנבו ממני") יחגוג החודש 40
8.7.76 – גרטל ולדז (מריה, "החיים שגנבו ממני") תחגוג החודש 39
10.7.64 – דלטון ויג (רנה, "שקר היופי") - יחגוג החודש 51
11.7.54 – אלחנדרו קאמצ'ו (אאוגוסטו, "תהום של תשוקה") - יחגוג החודש 61
12.7.68 – סאבין מוסייר (כרמינה, "תהום של תשוקה"") תחגוג החודש 47
13.7.57 – ליליה קברל (גריזלדה, "שקר היופי") תחגוג החודש 58
13.7.71 – מורילו בניסיו (טופאו, "שדרות ברזיל") יחגוג החודש 44
16.7.45 – צ'טין טקינדור (נאזיף, "קרדאיי"") יחגוג החודש 70
21.7.86 – ליביה בריטו (פלומה, "תהום של תשוקה"") תחגוג החודש 29
22.7.34 – אריק דל קסטיו (האב אנסלמו, "החיים שגנבו ממני") יחגוג החודש 81
22.7.83 – אלכס גדאה (סרחיו, "לוסיה מחפשת אהבה") תחגוג החודש 32
27.7.82 – פבלו אסר חואנחו, "מלכת הלבבות") - יחגוג החודש 33
29.7.56 – הנרי זאקה (אוקטביו, "מלכת הלבבות") - יחגוג החודש 59
30.7.55 – אלנה אירורטה (מרוצ'י, "לוסיה מחפשת אהבה") תחגוג החודש 60

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully