שובל של שקרים - על הסדרה

  • שובל של שקרים
ויוה
ויוה

פלומה, אישה צעירה ויפה. מגלה במהלך טיול משפחתי לפרו שהיא מאומצת. מי שמגלה לה זאת הוא אחיה התככן והקנאי פליקס, שרוצה לסלק אותה מחייו כדי להפוך ליורש היחיד של הוריו העשירים. פלומה מקבלת את הגילוי המפתיע בתדהמה ובורחת עם ניניו, בחור צעיר שהכירה במהלך הטיול. פלומה וניניו חיים בדרכים, אך נאלצים לחזור לברזיל לאחר שפלומה נכנסת להריון.

פלומה מגיעה לברזיל חסרת כל לאחר שניניו נעלם. כשהיא כורעת ללדת, היא פונה לפליקס לעזרה. פליקס מתעכב ופלומה יולדת את בתה בשירותים של בר. פליקס מוצא את אחותו חסרת הכרה, לוקח את התינוקת ומשאיר אותה בפח אשפה. למרבה המזל, גבר צעיר בשם ברונו, שאיבד לאחרונה את אשתו ואת בנו, מוצא את התינוקת. בעזרת ידידו הרופא, ברונו מצליח לזייף מסמכים ולרשום את התינוקת כבתו. הוא קורא לה פאולה.
פלומה מתאוששת מהלידה בבית החולים ומזועזעת לגלות שבתה נעלמה. שם, היא פוגשת את ברונו ובתו ופלומה מרגישה קרבה בלתי מוסברת לתינוקת, מבלי לדעת שזו כמובן בתה שלה.

השנים חולפות ופלומה היא כעת רופאת ילדים. היא פוגשת שוב את ברונו והשניים מתאהבים, אבל עד מהרה יחסיהם עומדים במבחן. פלומה מגלה שפאולה היא בתה הביולוגית והיא חושדת שברונו הוא זה שחטף ממנה את התינוקת. פלומה מחליטה להילחם על בתה, אפילו אם יהיה עליה להיאבק בגבר שאיתו היא בחרה לחיות.

האם פלומה תצליח להשיג את המשמורת על בתה ולשקם את יחסיה עם ברונו?

"שובל של שקרים" הייתה לסדרה הנצפית ביותר בברזיל בעונת הטלוויזיה של 2013-2014, עם שיא צפייה של כ-31 מיליון צופים. בסדרה, שזכתה בפרסים רבים, מככבים פאולה אוליביירה (''המלכודת'', ''לב משוגע''), מלבינו סלבדור (''ללא ספק'', ''שקר היופי'') ואנטוניו פגונדס (''טרה נוסטרה'', ''לב משוגע'').

שודר בערוץ ויוה.

160 פרקים, ברזיל, 2013-2014

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully