בלוג ויוה - ינואר

  • בלוג
ויוה

אהבה אסורה מגיעה לאתר

"אהבה אסורה" (Ask-I Memnu), הדרמה הטורקית המרתקת, שהכירה לנו לראשונה את ברן סאאת, מגיעה לאתר ויוה ב-1 למרץ במתכונת של חמישה פרקים חדשים בשבוע! הסדרה המוצלחת ששודרה בטורקיה בין השנים 2008-2010 זכתה לאהדה רבה ברחבי העולם, היא דובבה בעשר שפות שונות ושודרה בעשרות מדינות. בשנת 2009 הסדרה אף זכתה בפרס הדרמה הטובה ביותר בטקס ה-Golden Butterfly היוקרתי בטורקיה וכוכבי הסדרה קיבאנץ' טטליטו וברן סאאת זכו בפרסים שחקן ושחקנית השנה.

בעבר סיפרנו לכם כבר רבות אודות הסדרה, אך בכל זאת נספר שוב למי שלא זוכר או לא קרא, שהסדרה מבוססת על רומן טורקי מפורסם שנכתב בשנת 1900 על ידי הסופר הטורקי האליד זייה אושאקליגיל. הרומן נכתב בתקופת האימפריה העות'מאנית ולכן גם שם הסדרה נכתב בטורקית עתיקה ולא בטורקית מדוברת של ימינו. במקור, תוכננה לסדרה עונה אחת, אך בעקבות ההצלחה המסחררת צולמה לסדרה גם עונה שנייה בהפקה מושקעת במיוחד.

ולכל אלה שמעוניינים להיזכר גם בעלילת הסדרה, אתם מוזמנים להיכנס לדף הסדרה באתר שם תוכלו לקרוא את התקציר ועל הדרך גם להציץ שוב בפרומו ובגלריית התמונות.

*הודעה חשובה: למי שעדיין לא התעדכן בדף מועדי העליה והירידה של סדרות מהאתר, הסדרה "לב פראי" תרד מהאתר ב-8 בפברואר, היום בו עולה לאתר הסדרה "לב משוגע". זה הזמן למהר ולהשלים את הצפייה בפרקי הסדרה.

אהבה אסורה (158 פרקים), החל מ-1 במרץ, בלעדי לאתר ויוה!

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

לכתבה המלאה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

על יצירותיה של התסריטאית גלוריה פרז - פוסט מאת הגולשת שירן זכרייב

22 בינואר, 2015

כשאנו רואים טלנובלה, אנו נחשפים רק לצוות השחקנים, אך מאחורי כל טלנובלה מוצלחת עומד תסריטאי מוכשר, או במקרה של הפוסט הבא, תסריטאית. גלוריה פרז היא אחת מתסריטאיות הטלנובלות הטובות בעולם והיא אחראית לכמה וכמה טלנובלות ברזילאיות אהובות ששודרו אצלנו. אז למי שעדיין לא יודע אילו יצירות מוצלחות כתבה גלוריה, הגולשת שירן זכרייב מביאה לכם בפוסט הבא סקירה מפורטת:

בימים אלו משודרת בערוץ ויוה הטלנובלה ''הלוחמת'' של התסריטאית גלוריה פרז (''האחד'', ''אמריקה'' ו''הדרך להודו''). גלוריה היא תסריטאית שבעיקר אוהבת לחבר ולשווק בין שתי תרבויות שונות זו מזו, אבל היא אוהבת גם לטפל בנושאים חברתיים ונושאים מוכרים כמו סכיזופרניה.

בזכות הטלנובלות שלה היא הצליחה להשיג הרבה פרסים, כבוד ויצוג. אז מי זאת בעצם התסריטאית הזו? גלוריה פרז נולדה ב-1948 בריו ברנקו שבעכו (הנמצא בברזיל) ויש לה שורשים איטלקיים. התהילה בעולם הטלוויזיה החלה אצל גלוריה בשנת 1983, אז היא כתבה את הטלנובלה הראשונה שלה שהופקה על ידי חברת גלובו הברזילאית.

בשנת 1992 היא כתבה את הטלנובלה De Corpo e Alma (''גוף ונשמה'') שטיפלה בנושא סוגיית ההשתלה ותרומת האיברים. אבל באותה שנה גלוריה פרז קיבלה בשורה מרה מאוד, שבתה דניאלה פרז, שהשתתפה בטלנובלה של גלוריה ''גוף ונשמה'' נרצחה באכזריות על ידי השחקן גיליירמי דפודה שגם שיחק בטלנובלה ''גוף ונשמה''. הרצח של דניאלה פרז עורר מהומה גדולה בברזיל ומיליוני אנשים תמכו בכאב של גלוריה.

מאז אותו מקרה גלוריה לקחה הפסקה קצרה מכתיבה וחזרה בשנת 1995, אז כתבה את הטלנובלה Explode Coracao (''לב מתפוצץ''), בה היא החלה לעסוק בחיבור תרבויות בטלנובלות. ''לב מתפוצץ'' צולמה בסביליה שבספרד, בברזיל ואפילו בטוקיו שביפן, וסיפרה על ההרגלים והתרבות הצוענית. בטלנובלה היו הרבה שירים, ריקודים, ותלבושות צועניות.

בשנת 2001 הגיעה ההצלחה הגדולה של גלוריה עם הטלנובלה המוצלחת – ''האחד'', שעוררה הד ציבורי רב בעקבות הנושאים בהם עסקה: השיבוט בבני אדם (בטלנובלה הוזכר גם מקרה השיבוט בכבשה דולי), ההבדל בתרבות המוסלמית בין מרוקו לברזיל, ונושא הסמים שזכה לשבחים אדירים ונתן לגלוריה יצוג והרבה כבוד. ''האחד'' היתה סדרה מיוחדת גם בזכות הזוג הנצחי ז'אדי ולוקאס (ג'יובאנה אנטונלי ומורילו בניסיו), שיר הנושא שלהם זכה גם לגרסה מחודשת באנגלית בשיר: All For Love והסדרה זכתה בפרסים רבים.

נושא הסמים בסדרה הצליח להשפיע על האנשים יותר מעמותות עזרה בנושא. דבורה פלבאלה (''הגורל שלה'' ו''שדרות ברזיל'') ששיחקה את מל בסדרה זכתה בפרס תגלית השנה על תפקידה בסדרה. גם השחקנית ויויאני ויקטורטי ששיחקה את רז'ניניה ב''האחד'' בתור חברה של מל שגם משתמשת בסמים, זכתה על תפקידה בסדרה בפרס תגלית השנה בטקס אחר בברזיל. כמובן ג'יובאנה אנטונלי (ז'אדי האגדית) זכתה להצלחה עולמית. בשנת 2010 טלמונדו יצרה את הגרסה הספרדית ל''האחד'', כפי שידוע, שמה של הטלנובלה הוא ''אל קלון''.

אחרי ''האחד'' גלוריה פרז שוב חוותה טרגדיה מצערת. בשנת 2002, בנה רפאל מת בעקבות דלקת מעיים ובנה השלישי רודריגו חלה במחלת סרטן הלימפומה אבל למזלה של גלוריה, הוא ניצל והבריא מהמחלה.

בשנת 2005 גלוריה פרז כתבה את הטלנובלה ''אמריקה'' שצולמה בברזיל, ארצות הברית וגם קצת במקסיקו. הטלנובלה בעיקר עסקה במהגרים בלתי חוקיים ממקסיקו לארצות הברית, עיוורון ונכות כללית. גלוריה פרז זכתה לשבחים במדינות רבות על כך שהביאה למסך נושא כל כך חשוב - נושא הנכות. השחקנית ברונה מרקיזני (''נשים מאוהבות'' ו''הלוחמת'') זכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר לילדה, בעיקר תפקידה היה ממש חשוב כי היא שיחקה ילדה עיוורת, תפקיד מרתק ומשחק מאוד מעולה. ב''אמריקה'' גם עסקו בנושא ההומוסקסואליות, שברונו גאגליאסו (ז'וניור) היה בעלילה הזו. וכמובן אי אפשר שלא לציין את דמותה של כריסטיאני טורלוני (''שקר היופי''), ששיחקה את אאידה, אישה מעודנת, אמא לילדה מרדנית ואשתו של אדריכל מזוייף. אאידה הייתה חולה במחלת קלפטומניה, מחלה שגם גלוריה פרז טיפלה בטלנובלה.

בשנת 2009 היא כתבה את הטלנובלה ''הדרך להודו'' שזכתה בפרס האמי הבינלאומי, וצולמה בהודו, דובאי וברזיל. ''הדרך להודו'' טיפלה בנושא סכיזופרניה שהזכרתי כבר ועסקה בתרבות ההודית בנושאים: שיטות הקאסטה, שידוך, ההכנה הארוכה לחתונה, דליטים (טמאים) ועוד נושאים המתרחשים בהודו. הטלנובלה ''הדרך להודו'' עוררה רעש גדול מאוד בעולם, גם בזכות הנושאים שהזכרתי, ובזכות הצבעוניות, השווקים, שירים, ריקודים ההודים. בסדרה הייתה את הדמות אשימה שגולמה על ידי מארה מאזן ז''ל. אשימה ניסתה את מזלה לפתוח מסעדה הודית בברזיל. ברונו גאגליאסו שהזכרתי ששיחק ב''אמריקה'', זכה בפרס השחקן הטוב ביותר בזכות דמותו של בחור שחולה בסכיזופרניה ב"הדרך להודו". גם רודריגו לומברדי (תאו מ''הלוחמת'') זכה בפרס השחקן הטוב ביותר וז'וליאנה פאיס גם זכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר ועוד.

בשנים 2012-2013 גלוריה כתבה את הטלנובלה ''הלוחמת'' שמשודרת בימים אלו בערוץ ויוה ומטפלת בנושא הבינלאומי סחר בבני אדם. בטלנובלה אנו רואים איך בחורות ברזילאיות נופלות למלכודת בסיפור כיסוי של עבודה מפתה. הטלנובלה גם מספרת על הסגידה של גאורגיוס הקדוש. גאורגיוס הקדוש חי לפני שנים רבות בקפדוקיה, אחד המקומות בהם ''הלוחמת'' צולמה בטורקיה. ''הלוחמת'' גם מספרת על התרבות הטורקית והכניסה מנהגים טורקיים כמו: מלח בקפה (הסכמה לחתונה), בקבוק על הגג (בחורות זמינות לחתונה), ברית מילה אחרי כמה שנים מהלידה, ביצה על הקיר (שיהיה הרבה ילדים) ועוד מנהגים כפריים. גלוריה פרז גם כאן הביאה שירים בטורקית, תלבושות ועוד. כמו ב''האחד'' ו''הדרך להודו'' גלוריה פרז בחרה לטפל בנושא הסחר בבני אדם על פי שני מקרים שהתרחשו בישראל.

בזכות ''הלוחמת'' וגלוריה פרז, אמא ברזילאית הצליחה להציל את הבת שלה מזנות בספרד. ''הלוחמת'' גם מטפלת בעוד נושא כמו ניכור הורי (ספוילר קטנטן) שיתרחש בהמשך הסדרה''. ''הלוחמת'' צולמה בטורקיה באיסטנבול וקפדוקיה ובברזיל. לטלנובלה גם היו צילומים במדריד (צילומים שהופיעו בגרסה המקורית של הטלנובלה).

מלבד טלנובלות, גלוריה פרז גם כתבה מיני סדרות כמו ''אילדה'' ו''אמזוניה'' ששודרו בארץ, ב--2014 היא כתבה את המיני סדרה Dupla Identidade שמספרת על רוצח מסוכן, איך שהוא חי ורוצח את הקורבנות, איך שהוא רוצה לשאוף גבוה מאוד ועד לאן הוא מסוגל להגיע. ברונו גאגליאסו (''סלבריטי'', ''אמריקה'', ''הדרך להודו'' ו''מעבר לים'') משחק את התפקיד הראשי. גלוריה פרז דיברה עם הרבה פסיכיאטרים ומומחים בפרופילים פסיכולוגיים כדי להעביר את הנושא לצופים באופן חזק.

גלוריה פרז טיפלה כפי שציינתי בהרבה נושאים כמו: איידס, ילדים אבודים, מכורי סמים, בריאות נפש, סחר בבני אדם ועוד. נושא הסמים שהיה ב''האחד'' זכה בארצות הברית בפרסים: FBI ו-DEA.

אני אישית חושבת שגלוריה פרז היא התסריטאית הכי טובה שקיימת, כמובן כל אחד ומה שהוא חושב. אני בעיקר אוהבת את הטיפול וההתייחסות שלה לדברים מסובכים שקשה לטפל בהם, והיא מצליחה תמיד להפוך את זה לטיפול הטוב ביותר לדעתי.

במידה וגם אתם רוצים להופיע בבלוג שלנו אתם מוזמנים לכתוב לנו פוסט בנושא שמעניין אתכם מתחום הטלנובלות ולשלוח אותו לכתובת המייל שלנו: vivasheli@walla.co.il.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

לב משוגע באתר

15 בינואר, 2015

"לב משוגע" (Insensato Corazon), הטלנובלה הברזילאית שזכתה להצלחה רבה הן בברזיל והן כששודרה אצלנו בערוץ ויוה, מגיעה לאתר ויוה ב-8 בפברואר, עם חמישה פרקים חדשים מדי שבוע. בטלנובלה, ששודרה לראשונה בברזיל ב-2011, מככבים פאולה אוליביירה המוכרת לנו גם בתור ורוניקה מהסדרה "המלכודת" ואריברטו לאאו המוכר לנו בתור גבריאל מ"בזמן שישנת".

למי שלא יודע, את תפקידה של פאולה אוליביירה היתה אמורה לגלם בתחילה אנה פאולו ארוסיו, אך לאחר אינספור איחורים והעדרויות שלה, היא פוטרה מתפקידה. לצדה של ארוסיו היה אמור לגלם את תפקידו של לאו, השחקן פאביו אסונסאו, אך גם הוא פרש מההפקה מסיבות אישיות, והשחקן שהחליף אותו הוא גבריאל בראגה נונס. עקב כך, כל הסצנות של מרינה ולאו בסדרה צולמו מחדש. פרט מעניין נוסף מאחורי הקלעים של צילומי הסדרה – חברת ההפקה גלובו החליטה מסיבה לא ידועה לחתוך סצנה של זוג ההומוסקסואלים אדואדרו ואוגו ולצלם אותה במקום אחר (בתחילה הסצנה צולמה במוטל ובהמשך צולמה מחדש בביתו של אוגו). גם העלילה עצמה של סיפור אהבתם צומצמה.

חברת ההפקה המקסיקנית טי וי אצטקה מתכננת לצלם השנה גרסה חדשה לטלנובלה, בה יככב השחקן חורחה אלברטי, המוכר לנו בתור ארמנדו מ"אלמה" וניקו מ"משולש גורלי". אז לכל חובבי הז'אנר הברזילאי, זה בדיוק הזמן לצפות בגרסה המקורית המוצלחת, ועד שהפרקים המלאים יעלו לאתר אתם מוזמנים להיכנס לדף הסדרה ולהיזכר בפרטי העלילה.

לב משוגע (150 פרקים), החל מ-8 בפברואר, בלעדי לאתר ויוה!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מלכת הלבבות מגיעה לכבוש גם אותנו

12 בינואר, 2015

"מלכת הלבבות" (Reina de Corazones), טלנובלת הלהיט של שנת 2014 מבית "טלמונדו" מגיעה לערוץ ויוה! הטלנובלה שכל כך ביקשתם לראות תגיע אלינו ב-11 בפברואר במקום "בגוף אחד" ותשודר מדי ערב ב-20:00.

בטלנובלה מככבים פאולינה נונייז ואאוחניו סיז'ר, את סיז'ר אנחנו מכירים בתור כריסטובל מהסדרה "יפה במנהטן", אך את נונייז עדיין לא ראינו בערוץ ויוה. רק נספר לכם שנונייז היא שחקנית מקסיקנית מוכשרת שעבדה עד שנת 2013 במשך 18 שנה בחברת "טי וי אצטקה" ו"מלכת הלבבות" היתה הטלנובלה הראשונה שהיא צילמה ב"טלמונדו". לצדם של נונייז וסיז'ר מככבים בסדרה לאורה פלורס (מוניקה, "בגוף אחד"), חואן סולר הארגנטינאי האהוב עלינו בתפקיד הרשע הראשון שלו וקתרין סיאוצ'קה שחזרה למסכים לאחר 3 שנים.

הטלנובלה מביאה את סיפורה של ריינה (נונייז) שעוברת תאונת דרכים קשה הגורמת לה לשכוח את שמונה השנים האחרונות של חייה, בהן היא התחתנה עם אייל ההון ויקטור, הביאה לעולם את בתה קלרה והפכה לבעלים של סלון הכלות המפורסם ביותר בלאס וגאס. היא אפילו לא זוכרת את הרגע המאושר ביותר בחייה, בו התאהבה בניקולאס. ריינה אינה מרגישה שייכת לעולם היוקרה והכוח ולכן היא שואפת לגלות את האמת שלה.

בינתיים, ניקולאס (סיז'ר), שעובד בשירות החשאי תחת זהות חדשה כחוויאר, מחפש נקמה לאחר שאסטפניה גרמה לו להאמין שריינה וויקטור היו אחראים למאסרו הבלתי מוצדק.

כך, בעולם האפל של ההימורים בעיר החטאים לאס וגאס ובין כל הסודות, הבגידות והפשעים שסובבים אותם, ניקולאס וריינה יאלצו להיאבק על הדבר החשוב להם ביותר – אהבתם. האם הם יצליחו?

"מלכת הלבבות" (140 פרקים), החל מ-11 בפברואר, ערוץ ויוה.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

קוריאניות חדשות בפברואר

8 בינואר, 2015

השנה האזרחית החדשה התחילה לפני שבוע בדיוק וזה הזמן להכריז על שתי הסדרות החדשות הראשונות שמגיעות לערוץ ויוה פלוס בשנת 2015! מדובר בקוריאניות המשובחות "פיתוי" (Temptation) ו"פשוט אהבה" (It's OK, It's Love), שהסתיימו בחודש ספטמבר האחרון בקוריאה וכבר מגיעות אלינו. "פיתוי" תגיע אלינו ב-5 בפברואר, במקום "טירונים", ותשודר מדי יום חמישי ב-19:00 (2 פרקים ברצף), "פשוט אהבה" תגיע שבוע לאחר מכן, ב-12 בפברואר ותשודר מדי חמישי ב-21:20 (2 פרקים ברצף) במקום "הנסיך שלה".

"פיתוי" היא מלודרמה בכיכובם של צ'ה ג'י וו, גוון סאנג וו ("שתי טיפות מים") ופק הא סון ("שלושה ימים" ו-"14 יום"). בסדרה סוק הון (סאנג וו) והונג ג'ו (הא סון) הם זוג נשוי שחי חיים נורמטיביים ומאושרים עד שסוק הון שוקע בחוב גדול בגלל מיזם עסקי כושל. סון הוק והונג ג'ו נוסעים להונג קונג כדי לחפש את השותף העסקי שברח ולקבל תשובות, אך הם לא יודעים שהנסיעה תספק להם הפתעה לא צפויה.

בהונג קונג הם הם פוגשים את סה יונג (ג'י וו), יורשת עשירה שחושקת בסון הוק ומציעה לו שהיא תכסה את חובותיו בתמורה לכך שיבלה איתה מספר ימים. סוק הון נותר המום, אך לאחר מחשבה קצרה הוא לוקח החלטה מכרעת ומקבל את העסקה. עם סיומה של העסקה, הוא שב לקוריאה בתקווה להמשיך את חייו כרגיל ולהניח הכל מאחור, אבל הוא חוזר למציאות, שתגרום לתפנית בחייו.

"פשוט אהבה" היא דרמה רומנטית ומרגשת שזכתה בפרסים רבים. היא המביאה את סיפורם של ג'ה יול (ג'ו אין סונג) והא סו (גונג היו ג'ין). ג'ה יול הוא סופר מצליח וטיפוס קצת יהיר שסובל מהפרעה טורדנית כפייתית בעקבות עברו הטראומטי. הא סו היא פסיכאטרית צעירה, יש לה תשוקה למקצוע ושאיפות לקריירה מצליחה, אך היא עדיין רחמנית כלפי המטופלים שלה. מהרגע הראשון שבו הם נפגשו, יש ביניהם הרבה ריבים ומחלוקות, הנגרמים כתוצאה מהאישיות החזקה שיש לכל אחד מהם והסירוב להיכנע.

אבל לאט לאט הריבים נעלמים, ג'ה יול והא סו מתחילים להבין כמה הם מתאימים ומתאהבים. הם מנסים לרפא יחד את הפצעים של כל אחד מהם, אך מערכת היחסים שלהם תעמוד במבחן כאשר הם יגלו שהבעיות הנפשיות של ג'ה יול חמורות יותר ממה שהם חשבו בתחילה.

"פיתוי" (20 פרקים), החל מ-5 בפברואר, ערוץ ויוה פלוס.
"פשוט אהבה" (16 פרקים), החל מ- 12 בפברואר, ערוץ ויוה פלוס.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

הכל על סבסטיאן רולי – פוסט מאת הגולשת רנת זיתונה

5 בינואר, 2015

היי חברים.. הפעם בפינת הגולשים שלנו פוסט ביוגרפיה של הגולשת רנת זיתונה על השחקן האהוב על כולנו, כוכב "החיים שגנבו ממני" – סבסטיאן רולי. הנה הפוסט של של רנת, אותו אנחנו מביאים לכם במלואו:

ברצוני הפעם לכתוב על אחד השחקנים הכי אהובים עליי מאז ומתמיד, מדובר בשחקן הארגנטינאי: סבסטיאן רולי, הלוא הוא אלחנדרו מ"החיים שגנבו ממני". את סבסטיאן רולי רובנו פגשנו לראשונה כהקטור פרר מ"רובי", האדריכל העשיר, הבלונדיני ההורס שאיבד את עצמו לדעת בגלל רובי. אך מעטים יודעים זאת שלמעשה הכרנו אותו לראשונה ב"אין אשמה באהבה" כמרקו ויניסיו, בן הדוד של קרלוס פונסה. מיד לאחר מכן הופיע בעונה אחת של ארבע מאות ושש כחואן אסטבן, פסיכולוג ומורה, שם שמתי עין עליו לראשונה.

סבסטיאן רולי נולד בכלל בארגנטינה ב-6 ביולי 1975, בבואנוס איירס. הוא הופיע בתפקיד אורח ב"קיץ נצחי" בשם ווילי. לפני כן הופיע בכמה סדרות ארגנטינאיות. לפני המעבר למקסיקו הוא דיגמן ברחבי העולם (ביניהם ישראל!! כיכב בפרסומת לשוקולד). הוא שהה באיטליה במשך שנה ולמד משחק. היה בטוקיו חודשיים וגר במיאמי לחודשיים.

כשהגיע למקסיקו הוא שיחק עם דולסה מריה בטלנובלה של פדרו דמיאן בכיכובה של אנהי שם הוא ודולסה מריה גילמו זוג אחים. לאחר מכן סבסטיאן קיבל הצעה מגוארו קסטרו לשחק ב"אין אשמה באהבה" לצד אנחליקה ריברה, קרלוס פונסה ואיטטי קנטורל. הוא גילם את בנם של סרחיו גוירי ואנה ברטה אספין שכיום משחקת שוב את אמו ב"החיים שגנבו ממני". אחרי כן השתתף ב"ארבע מאות ושש" עונה אחת וקיבל הצעה להשתתף בשנת 2003 לשחק לצד ז'קלין ברקמונטס מהמפיקה רוסי אוקמפו בטלנובלת ילדים.

בשנת 2004 הוא קיבל שוב הצעה מגוארו קסטרו לשחק בטלנובלה שלו הפעם בתפקיד יותר רציני לצד ברברה מורי ואדוארדו סנטמרינה ושוב עם ז'קלין ברקמונטס. מאז הוא כבש את הקהל במקסיקו. הוא שיחק בסרט עם ונסה ויאלה (אלנה מ"בגוף אחד") ומאוריסיו אוכמן ("חופן של יהלומים") שככל הנראה לא הצליחה. הוא זכה לתפקיד ראשי בטלנובלה של ניקנדרו דיאז, "כנגד כל הסיכויים" לצד מרלן פבלה שאז הכירו על הסט ברובי. שנה לאחר מכן הוא שיחק בטלנובלה של סלבדור מחיה בכיכובם של ססר אבורה, לאורה פלורס וגבי אספינו. סבסטיאן גילם בנם של ססר אבורה (שגילם את הרע) ולאורה פלורס. סבסטיאן צילם כמה סצינות באיטליה עם בת זוגתו לסדרה, שרה מלדונדו ("יש מצב לאהבה", "ארבע מאות ושש" ולאחרונה הופיעה בתפקיד מיוחד ב"מלכת הדרום") ואמר כמה מילים באיטלקית.

בשנת 2007 שיחק בטלנובלה תקופתית של קרלה אסטרדה לצד פרננדו קולונגה וסוזנה גוזלס בשם "תשוקות". לאחר הטלנובלה הוא שיחק במחזמר לראשונה עם בת זוגתו לחיים (כיום גרושתו) ואוטו סירגו (שיחק ברק נשיקה וכישוף) שם הופיע בעירום מלא. בשנה זו נישא סבסטיאן לדוגמנית הארגנטינאית והמנחה, ססיליה גליאנו עמה הביא ילד ב-2010 בשם סנטיאגו.

בשנת 2008-2009 כיכב בגרסה מקסיקנית ל"חיים שלי" של אנג'לי נסמה לצד דנה גרסיה המדהימה ולאיישה וויקינס ("כוחו של גורל"). ב-2010 היה לו תפקיד מיוחד ב"שקרים" שגילם את ארתורו גמבואה ז"ל אביהן של רנאטה/רחינה ורוברטה. הוא קיבל הצעה מגוארו קסטרו שוב הפעם לככב ב"טרסה" לצד אנג'ליק בוייר ואהרון דיאז. בשנה זו הוא התגרש מססיליה וכיכב במחזמר פעם נוספת עם מנואל לנדטה, אדריאנה פונסקה וחוסה רון. שנה לאחר מכן כיכב במחזמר Perfume de Gardenia לצד ארסלי ארמבולה איתה יצא אך נפרד ממנה כעבור זמן מה.

ב-2012 סבסטיאן התקבל ל"אהבות אמיתיות", טלנובלה של ניקנדרו דיאז המצליחה לצד אייסה גונזלס, אריקה בואנפיל ואדוארדו יאנייז. לאחר הטלנובלה הוא המשיך במחזמר, אך הפעם עם מרחורי דה סאוסה. לאחר כחודש חודשיים הוא כיכב בטלנובלה "החיים שגנבו ממני" שכיום אנו רואים מדי ערב בויוה. לקראת סיום הטלנובלה הוא התאהב בבת זוגתו לסדרה, אנג'ליק בויר אותה הכיר ב"טרסה". כיום הם מאוהבים יותר מתמיד ומככבים יחד בשתי הצגות תיאטרון. הם הנחו יחד את טקס פרסי הגראמי לטינו והם מבוקשים לככב כזוג ראשי שוב בטלנובלה הבאה של אנג'לי נסמה לשנת 2015, לאחר הטלנובלה החדשה שלה שמצטלמת בימים אלו.

ב-2010 סבסטיאן השתתף בקליפ של הזמרת המקסיקנית המפורסמת, יורי לשיר "מתחרטת"(Arrepentida).
סבסטיאן זכה כשחקן הכי טוב בטלנובלות בכמה פרסים:
‏(Premios ACE (Nueva York) על הטלנובלות Un gancho al corazon הגרסה המקסיקנית ל"חיים שלי" לצד דנה גרסיה ו-teresa עם אנג'ליק בוייר ואהרון דיאז.

זהו על סבסטיאן רולי. מקווה שנהניתם. הוא שחקן בעיניי מקצועי, כישרוני וחתיך.

גם אתם רוצים לספר על השחקן האהוב עליכם ולהופיע בבלוג שלנו? אתם מוזמנים לכתוב לנו פוסט ולשלוח אותו לכתובת המייל שלנו: vivasheli@walla.co.il.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מי חוגג החודש יום הולדת?

1 בינואר, 2015

ברוכה הבאה שנת 2015! היום הראשון של השנה האזרחית החדשה כבר פה וזו בהחלט סיבה למסיבה! בעוד אנחנו חוגגים את תחילתה של השנה האזרחית החדשה, שלוש שחקניות מהסדרה הטורקית המוצלחת "קוזיי גוניי" חוגגות ממש היום את יום הולדתן. חוץ מהן, ישנם עוד כמה וכמה כוכבים אהובים שיחגגו החודש יום הולדת, ביניהם חואן סולר, אאיסה גונסלס ופליפה קולמבו. מי עוד חוגג החודש?

תגידו מזל טוב ל...
1.1.92 – האזר ארגוצ'לו (סימאי, "קוזיי גוניי") - תחגוג החודש 23
1.1.90 – אויקו קארייל (ג'מרה, "קוזיי גוניי") - תחגוג החודש 25
1.1.65 – סמרה דינצ'ר (האנדן, "קוזיי גוניי") - תחגוג החודש 50
5.1.79 – בלנקה סוטו (קמילה, "הקמע") - תחגוג החודש 36
8.1.83 – פליפה קולמבו (מנואל, "המורדים") - יחגוג החודש 32
10.1.53 – בלנקה גרה (אלפונסינה, "תהום של תשוקה") - תחגוג החודש 62
13.1.87 – יי סונג גי (ג'י יונג / דה גו, "טירונים") - יחגוג החודש 28
15.1.25 – איגנסיו לופז טארסו (רמירו, "לב פראי") - יחגוג החודש 90
19.1.66 – חואן סולר (חרונימו, "שקרים") - יחגוג החודש 49
21.1.72 – קתרין סיאצ'וקה (מרסיה, "עמק התשוקות") - תחגוג החודש 43
22.1.82 – סדף אבג'י (בהאר, "אזל") - תחגוג החודש 33
28.1.78 – ונסה ויילה (אלנה, "בגוף אחד") - תחגוג החודש 37
30.1.90 – אאיסה גונסלס (ניקול, "אהבות אמיתיות") - תחגוג החודש 25
30.1.85 – חימנה דוקה (אינס, "סנטה דיאבלה") - תחגוג החודש 30
30.1.83 – ג'רלדין בסן (בלינדה, "עמק התשוקות") - תחגוג החודש 32

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully