בלוג ויוה - אוקטובר

  • ויוה
  • בלוג
ויוה

הזוגות האהובים שפרצו את גבולות המסך: פוסט מאת הגולשת רנת

27 באוקטובר, 2014

היי חברים. היום בפינת הגולשים שלנו פינה מעניינת במיוחד על הזוגות שנפגשו בסט הצילומים והתאהבו. הגולשת רנת זיתונה סקרה את הנושא והביאה לנו רשימה מכובדת של זוגות כאלה. הנה הפוסט של רנת, אותה אנו מביאים לכם במלואו:

שלום שמי רנת זיתונה, ברצוני לגעת בנושא זוגות על המסך שמגיעים לחיים האמיתיים. קיימת תופעה שזוגות שמככבים או מכירים על הסט מתאהבים. יש הרבה דוגמאות לכך כמו ג'נקרלוס קנלה וגבי אספינו ממלאך ושטן, מיגל ורוני וקטרין סיצ'וקה (עוד מתקופת למדי אותי לאהוב) שמאוהבים יותר מתמיד, פבלו אצ'ארי וננסי דופלה (אהבה אסורה), לואיסנה לופילטו ופליפה קולומבו שהתאהבו עוד מקטנטנות, בנחמין רוחאס וקמילה בורדונובה, פירו וויקו (המורדים). אהרון דיאז ולולה פונסה(הקמע) עם שני ילדים, בלנקה סוטו ופרננדו קולונגה שכיכבו בטלקומדיה המקסיקנית "לאן שהאהבה שולחת" וככל הנראה עומדים להתחתן. חימנה דוקה וקרלוס פונסה, כריסטיאן מאייר וג'נסיס רודריגז (דונה ברברה), קרולינה גומז ומרטין קרפאן מקח אותי רודריגו, מריו סימארו ונטליה סטיינארד מהאישה של חיי, דולסה מריה ופונצ'ו הררה (ארבע מאות ושש). ג'ובנה אנטונלי ומורליו בניסיו מהאחד שאחר כך יצא עם דבורה פלבלה משדרות ברזיל (שעדיין ביחד) ויש עוד.

לפעמים יש שמועות של רומן מרוב כימיה חזקה על המסך למרות הכחשות רבות כמו סבסטיאן רולי ואנחליק בוייר בהחיים שגנבו ממני, הזוג המלכותי של מקסיקו שהכירו עוד מטרסה שכיכבו יחד ואיך אפשר לשכוח את נטליה אוריירו ופקונדו ארנה שכולנו קיווינו שיהיו זוג אך הם היו ונשארו ידידים טובים ותו לא.

בתקשורת המקסיקנית (וגם המעריצות) לא הניחו לוויליאם וכל פרטנרית לטלנובלה שלו הדביקו לו רומן (למרות היותו תפוס+2). אם זאת ג'קלין ברקמונטס (הכישוף), מאיטה פרוני שכיכבה לצידו פעמיים (אהבה מנצחת, זהירות מהמלאך) ולאחרונה עם חימנה נבראטה (בלב הסערה), שעדיין לא ברור אם זה אכן היה רומן או לא, אך הוא תמיד נשאר עם אליזבט גוטיירז בת זוגתו ואם ילדיו אותה הכיר בטלנובלה acoralada.

עוד זוג שיש שמועה שהם ביחד זה ניקולס קברה וקלו ריברו שמשחקים בטלנובלה הארגנטינאית "חבריי מתמיד". גם לפונצ'ו הררה ואנהי שהיו זוג ברבלדה הייתה שמועה שהם יוצאים מצד המעריצים, אך לא כך היה הדבר מאחר ואנהי הייתה בזוגיות עם כריסטופר אוקרמן ששיחק גם הוא ברבלדה. זוג נוסף שהופצה שמועה שהם יוצאים אלו הם כריסטיאן מאייר ואריאדנה דיאז (מחר ולתמיד) שמככבים יחד בטלנובלה "הלא אהובה" אך אלו מכחישים. גם בארץ היו רומנים במסך שפרצו לחיים האמיתיים כמו נינט ורן דנקר מהשיר השלנו.

הזוג הכי אהוב עליי הם מרטין קרפאן וקרולינה גומז הראשיים של קח אותי רודריגו. אהבתי נורא את הכימיה ביניהם והתשוקה העזה שהייתה להם. קרולינה גומז ומרטין קרפאן היו זוג במציאות, אך נפרדו אחרי זמן מה. אגב בתקופה שהם היו זוג הם כיכבו בפרק אחד של החלטות שם גילמו זוג נשוי עם ילדים שמרטין מגלם דמות של בעל שבוגד באישתו שהיא קרולינה ומסתבך כאשר אחת המאהבות שלו נכנסת להריון. עוד זוג שאני אוהבת הוא מיגל ורוני וקטרין סיאצ'וקה שהכירו לפני הרבה זמן (עוד לפני למדי אותי לאהוב) ועד היום הם ביחד. אני אוהבת אותם כי שוררת ביניהם הרמוניה ואהבה הדדית עם כבוד.

בינתיים נותר לראות ולהנות מהזוגות האהובים עלינו במסך ולקוות שאולי ייצא מזה משהו כי כמו שכבר נוכחנו לדעת, זה אפשרי :)

במידה וגם אתם רוצים להופיע בבלוג שלנו אתם מוזמנים לכתוב לנו פוסט בנושא שמעניין אתכם מתחום הטלנובלות ולשלוח אותו לכתובת המייל שלנו: vivasheli@walla.co.il.

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

לכתבה המלאה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

הסדרות של המפיקים הגדולים של טלויסה

23 באוקטובר, 2014

הי חברים... זוכרים את הפוסט המקסים של אנט על הגלאנים הקובניים? ובכן, מתברר שאהבתם אותו כל כך שהצפתם אותה בבקשות לפוסטים נוספים. לשמחתנו, אנט התגייסה למשימה ושלחה לנו פוסט בנושא סדרות מקסיקניות וליתר דיוק – על המפיקים הגדולים של ענקית הטלנובלות המקסיקניות טלויסה, ואנחנו מביאים אותו כאן ככתבו וכלשונו.

אין ספק ש"טלויסה" - חברת הפקה מקסיקנית הגדולה ביותר "ההוליווד" של דרום אמריקה מצטיינת בכמויות של מפיקים המביאים לנו את הסדרות הכי יפות בג'אנר הטלנובלות. אך כל מפיק וטעמו הוא, כל מפיק מביא לנו סדרות מסוגים שונים ומגוונים.

נתחיל מהמפיק שפונקנו על ידו הכי הרבה מאז תחילת ימי ערוצי ויוה הלא הוא סלבדור מחיה אלחנדרו (צ'אבה), אתם פשוט לא תאמינו אבל עד כה ראינו - 8 סדרות שלו. אזמרלדה היתה הראשונה שהוא הפיק באופן עצמאי ואחת הראשונות ששודרו בויוה. ואחריה היו: רוסלינדה, המתחזה, חבקי אותי חזק, לילות מריאנה, אם חורגת, אהבה מנצחת והאחרונה בלב הסערה. אני אציין שחבל מאוד שלא הביאו מ2005 את "הכלה הבתולה" ו"כמה יפה האהבה" מ2013. אבל עדיין- פונקנו!

מסלבדור מחיה נעבור לניקנדרו דיאז, ראינו 5 סדרות שלו, הראשונה היתה כנגד כל הסיכויים עם סבסטיאן רולי מ 2005 (כן, מאז הוא עבר דרך ארוכה), ואח"כ ראינו את שכורה מאהבה עם אנחליקה ריברה שהיא כיום הגברת הראשונה של מקסיקו- לא יאומן! ראינו את מחר ולתמיד, אשת הברזל, והאחרונה שצפינו בה היתה: אהבות אמיתיות המוצלחת עד מאד. , כן, ניקנדרו דיאז מאוד אוהב רימייקיים לסדרות מגוונות, חלקן לא הגיעו אלינו אבל בכ"ז זכינו. כיום הסידרה האחרונה שניקנדרו הפיק היא: עד סוף העולם עם מרג'ורי דה סוסה (קנדרה מאהבות אמיתיות) הסידרה משודרת במקסיקו ומצליחה ביותר, אולי נזכה לראותה על המסך?

מפיק אחר מוערך הלא הוא קרלוס מורנו, והסידרה הראשונה שהוא הפיק באופן עצמאי היתה גם הסידרה הראשונה שהגיעה לויוה פלאטינה: לעולם לא אשכחך עם פרננדו קלונגה. לאחר מכן ראינו את אהבת נפש, הכל בשביל אהבה, שקרים החדש, והאחרונה שצפינו בה היתה האומץ לאהוב. הסידרה האחרונה שניגמרה לשידור במקיסקו היא "רוצה לאהוב" עם כריסטיאן דה לה פואנטה, ייתכן שעוד נזכה לראותה על מסכינו.

מקרלוס מורנו לאישה שבחבורה, הלא היא המפיקה קרלה אסטרדה, מפקיה סלקטיבית ויסודית עד מאוד. היא ותיקה מאוד ופועלת בשטח מאז 1986. הסידרה הראשונה שזכינו לצפות בה היתה "הזכות לאהוב" מ 1998 על אדלה נוריגה ורנה סטריקלר ואחר כך ראינו את שלושת הסדרות הניפלאות והתקפותיות של פרננדו קלונגה: אהבת אמת, הזר, ותשוקות. הסידרה האחרונה שקרלה הפיקה היתה "כישוף" עם ויליאם לוי. ויאמר לזכותה של קרלה שהיא זאת שהביאה לנו את הגלאן הקובני ל"טלויסה". קרלה יסודית ובוררת כל הפקה ולכן כבר כמה שנים לא הפיקה דבר. אנחנו מחכים בכליון, כי שמענו שיש דברים בגו' ואולי נזכה לסידרה חדשה שהיא תפיק.

מפיק נוסף שלא ממש פונקנו מבית יוצרו אך יצר סדרות מעניינות ולא שיגרתיות, הוא חוסה אלברטו קסטרו (גוארו), הוא גם בעלה הראשון של אנחליקה ריברה ואבי 3 בנותיה. אנחו ראינו את נקמתה של אנחלה, אין אשמה באהבה, רובי היתה האחרונה שצפינו בה מבית יוצרו. לא זכינו לראות את טרסה, la que no podia amar' כתר הדמעות. אבל כרגע מוקרנת סידרה חדשה שלו במקסיקו "la malquerida" ואנחנו מצפים בכליון עיניים לראות עם יביאו לנו את הסידרה הנפלאה עם כריסטיאן מאייר וויקטוריה רופו.

אני אסיים עם נימה אישית, המפיק האהוב עלי הוא אמיליו לארוסה, הוא בטח הותיק גם מכולם. הוא גם אחד הראשונים שהפיקו טלנובלות קומדיות ב"טלויסה" כבר ב1991 (muchachitas). אנחנו זכינו לצפות ב-3 סדרות מופת שלו: בדרך אל האושר, האמת הסמויה, והאחרונה היתה חיים כפולים.

כמובן שיש עוד מפיקים שלא ציינתי, את שמם. כמו נטלי לרטילו, שאנחנו צופים בלב פראי שלה ואוטו טוו נראה את "החתולה". ולא ציינתי את המפיקים המוערכים ביותר, חואן אוסוריו, המתמחה בעיקר בסדרות דרמה קומיות, כמו mi corazon es tuyo שמשודרת כעת במקסיקו עם סילביה נבארו ושוברת את כל השיאים ברייטינג (מקווה לראותה בארץ) אבל בהחלט ציינתי את הידועים והאהובים והכי פופולאריים אצלנו בארץ.

מקווה שנזכה לעוד הרבה סדרות יפות מבית יוצרם.

במידה וגם אתם רוצים להופיע בבלוג שלנו אתם מוזמנים לכתוב לנו פוסט בנושא שמעניין אתכם מתחום הטלנובלות ולשלוח אותו לכתובת המייל שלנו: vivasheli@walla.co.il.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ביוגרפיה – מאיטה פרוני

20 באוקטובר, 2014

בשבוע שעבר עלתה הטלנובלה שכולנו חיכינו לה – "גאטה". לכבוד עלייתה של הסדרה החלטנו להחזיר לבלוג את פינת הביוגרפיה שלנו ולתת לכם כמה פרטים ביוגרפיים מעניינים על כוכבת הסדרה – מאיטה פרוני.

אז למי שלא יודע מאיטה פרוני היא שחקנית/זמרת מקסיקנית. היא נולדה ב-9 במרץ בשנת 1983 במקסיקו סיטי, אבל כאשר היתה בת שבעה חודשים משפחתה עברה לגוודאלחרה שם היא בילתה את ילדותה. כאשר היתה בת 12 משפחתה חזרה למקסיקו סיטי. למאיטה יש שני אחים, אדולפו ופרנסיסקו.

בשנת 2000 מאיטה החלה ללמוד משחק במרכז ללימודי אמנות של Televisa והשלימה שנתיים של לימודים מתוך שלוש השנים. את הופעת הבכורה שלה במשחק היא ערכה בסדרה "המורדים" (מקסיקו), רימייק לסדרת הנוער הארגנטינאית המוצלחת. היא גילמה את לופיטה, נערה ממשפחה מהמעמד הנמוך שמקבלת הזדמנות ללמוד בתיכון פרטי יוקרתי. בשנת 2007 יצאה בובת ברבי של פרוני, המבוססת על דמותה בסדרה. באותה שנה, בעקבות ההצלחה של "המורדים", מאיטה השתתפה בסדרה שיצרה חברת טלויסיה RBD: La Familia ולצידה שיחקו יתר כוכבי הסדרה "המורדים".

בשנת 2008 פרוני כיכבה לראשונה כדמות הראשית בטלנובלה Cuidado con el ángel לצד וויליאם לוי. היא הקליטה עבור הטלנובלה שלושה שירים. על תפקידה בסדרה היא זכתה בטקס TVyNovelasבפרס השחקנית הראשית הצעירה הטובה ביותר וגם בפרס "נערת החלומות" בטקס פרסי הנוער של רשת השידור Univision.

התפקיד הראשי השני של פרוני היה בשנת 2009 בטלנובלה Mi Pecado לצד אאוחניו סילר. מאיטה ביצעה את שיר הפתיחה של הטלנובלה יחד עם הלהקה המקסיקנת Reik.

בשנת 2010 מאיטה שוב נבחרה לגלם תפקיד ראשי לצד וויליאם לוי והפעם בטלנובלה המצליחה "אהבה מנצחת", ששודרה גם אצלנו. על תפקודם הזוגי בטלנובלה פרוני ולוי זכו בפרס הזוג הטוב ביותר של המגזין הספרדי "אנשים" לשנת 2011.

בשנת 2012 פרוני נבחרה לככב לצד פדרו פרננדז בטלנובלה Cachito de Cielo, הטלנובלה לא זכתה להצלחה רבה וירדה מהאוויר אחרי 11 פרקים בגלל רייטינג נמוך.

בימים אלו פרוני פרוני מככבת בטלנובלה "גאטה", שהחלה את שידורה בשבוע שעבר בערוץ ויוה (מדי ערב ב-21:40). מי שמגלם את בן זוגה בסדרה הוא הכוכב העולה דניאל ארנס. גם בטלנובלה זו מאיטה שרה את שיר הנושא שנקרא Vas A Querer Volver.

בנוסף להיותה שחקנית, כמו שכבר ציינו, פרוני היא גם זמרת מוצלחת. היא היתה חברה בלהקה הפופולארית RBD, אשר הושקה בעקבות ההצלחה הגדולה של הסדרה "המורדים". הלהקה הקליטה 9 אלבומים, ביניהם אלבומים בספרדית, פורטוגזית ואנגלית וזכתה להצלחה רבה בעולם שכללה סיבובי הופעות באמריקה הלטינית ובאירופה. פרוני אף יצרה את אחד השירים באלבום הרביעי של הלהקה ושרה את שיר הנושא של האלבום. בשנת 2008 הלהקה הודיעה על פירוקה. בשנת 2012 פרוני מאיטה החלה להקליט את אלבום הסולו הראשון שלה שנקרא Eclipse de Luna.

ומה עם אהבה אתם שואלים? אנחנו יכולים לספר לכם שפרוני היתה מאורסת לגידו לאריס המנהל המוזיקלי של הלהקה בה היתה חברה RBD, אבל השניים נפרדו באוגוסט 2008. אבל כיום היא מתחזקת מערכת יחסים מאושרת עם קוקו סטאמבוק, שהפיק את אלבום הבכורה שלה.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

נפרדים מאמפרטריס ומקבלים את אלמה באתר!

13 באוקטובר, 2014

אנחנו פשוט לא יכולים לשבוע מהכוכבת האהובה גבריאלה ספניק ובטוחים שגם אתם! לכן ב-2 בנובמבר, היום בו הטלנובלה בכיכובה "משולש גורלי" תרד מהאתר, תעלה טלנובלה נוספת שלה לאתר. "אלמה" (La Otra Cara Del Alma) – הטלנובלה המקסיקנית המצליחה, ששודרה בשנת 2013 בערוץ ויוה פלוס – מגיעה עכשיו גם לאתר שלנו! החל מה-2 לנובמבר יעלו לאתר מדי שבוע חמישה פרקים של הטלנובלה.

למי שפספס את הטלנובלה בערוץ ויוה פלוס נספר שאלמה היא אישה יפהייפיה הנחושה לנקום את מות הוריה, אך מסתירה את הזעם הטמון בה מאחורי חזות אצילית ונדיבה. משפחתה של אלמה נזרקה לרחוב לאחר שאביה הואשם בגניבה ממפעלו של דודה קרלוס ובהמשך הוריה אף נהרגו בתאונת דרכים. עקב כך אלמה הגיעה לבית יתומים ואיבדה את תמימותה. האדם היחיד שהיה לצידה הוא גאיו, ידיד ותיק של אביה.

לאחר זמן מה, הדודה חוספינה, שמצפונה ייסר אותה, הוציאה את אלמה מבית היתומים והביאה אותה לביתה, כדי שתגדל לצדה של נכדתה דניאלה. אך אלמה לא שוכחת את העוול שחוספינה ודניאלה גרמו למשפחתה והיא לא תשקוט עד שתגרום להן לשלם על כך. גם רוברטו, שנכנס לחייה בסערה, לא יסיט אותה בתחילה מדרכה. אבל בהמשך אלמה תבין שהיא מאוהבת ברוברטו ותאלץ לבחור האם להמשיך בדרכה הנקמנית או להשאיר הכל מאחור ולהתמסר לאהבה.

אלמה (129 פרקים), החל מ-2 בנובמבר, בלעדי לאתר ויוה!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

כל מה שרציתם לדעת על קנאן אימירזאליאולו - פוסט מאת הגולשת נאורה

6 באוקטובר, 2014

היום בפינת הגולשים שלנו אנו מביאים לכם את הפוסט של הגולשת נאורה, שהחליטה לספר לנו על השחקן הטורקי האהוב עליה – קנאן אימירזאליאולו. לפניכם הפוסט של נאורה, אותו אנחנו מביאים במלואו:

קנאן אימירזאליאולו כיום בן 40, רווק מבוקש, הוא בן זקונים למשפחה צנועה ופשוטה ולו 2 אחים גדולים, אח ואחות. כשגדל, החל ללמוד במכללה מתמטיקה, אך הגורל הכין עבורו תוכניות אחרות. חבריו שלא הבינו מדוע הוא מתעסק במספרים כשיש לו את כל הנתונים להצליח בתחום הדוגמנות, רשמו אותו לתחרות ללא ידיעתו, אך לבסוף הדבר השתלם כשזכה במקום הראשון! קנאן הצעיר וחסר הניסיון הפך להצלחה מובטחת בעיניי מפיקים ובמאים רבים, ומאותו רגע ההצעות החלו לזרום. התפקיד הראשי הראשון של קנאן היה בסדרה "כאב חיי" שזכתה להצלחה בטורקיה, ומשם המשיך לפרויקטים נוספים. אבל ההצלחה ופריצת הדרך הגדולה ביותר הייתה כשקיבל את התפקיד הראשי לסדרה "אזל" בשנת 2009. הסדרה שברה שיאים רבים והראתה לצופים סגנון משחק אדיר של קנאן, שהצליח לרגש כל כך הרבה לבבות, ולא רק בטורקיה! מדינות רבות התמכרו לסדרה וביניהן גם אנחנו בישראל.

ב-2012 הכרנו בישראל את קנאן לראשונה, בסדרה "אזל". זו הייתה הפעם הראשונה בה קנאן כבש אותנו. בהתחלה אי אפשר להתעלם מהמראה שלו, גבר נאה ומיוחד, אבל בהמשך, מפרק לפרק, נחשפנו גם לצורת המשחק הנדירה שלו. קנאן משחק בצורה כל כך אמיתית ומרגשת, שגורמת לנו כצופים לבכות, לצחוק, לשמוח ולהתעצב בשנייה, יחד איתו במהלך כל הסדרה. כשהסדרה בכיכובו סיימה את שידוריה בישראל, אנו הצופים נשארנו עם חלל גדול בלב.

אבל עוד לא הספקנו להתגעגע וכבר קנאן חזר וכבש אותנו שנית בסדרה "קרדאיי" (שסיימה את שידורה לא מזמן בערוץ ויוה), אך הפעם בלוק קצת שונה שמתאים לדמות החדשה שלו, בה הוא נראה עם שפם. רבים מתווכחים על הלוק הנוכחי שלו, חלק חושבים שמתאים לו, חלק חושבים שלא מתאים לו, אך עדיין זה לא מה שמונע מלהמשיך לאהוב אותו וההערצה אליו הולכת וגדלה מרגע לרגע. בסדרה "קרדאיי" נחשפנו שוב למשחק יוצא הדופן שלו, למשחק המרגש, האמיתי, והוא סחף אותנו מחדש באותה עוצמה כמו קודם!

לדעתי, קנאן הוא השחקן הטוב ביותר שראיתי אי פעם! בחיים לא ראיתי שחקן שיודע לשחק בצורה כל כך אמיתית, כל כך מרגשת וכל כך משכנעת! מעולם לא קרה לי שהתחברתי לדמות כמו שהתחברתי לדמויות שלו. בפעם הראשונה זה קרה לי עם הדמות של אזל, ועכשיו בפעם השנייה עם הדמות של מאהיר וזאת למרות ששתי הדמויות שונות לחלוטין, אבל כשקנאן הוא השחקן, אפשר להתחבר לכל דמות! קנאן מצליח לשכנע עם הכישרון שלו עד כדי כך שאפילו שוכחים שמדובר רק בדמות. לי אישית כיף לראות אותו על המסך מדי ערב, אני מחכה לזה כל יום!

בנוסף להיותו שחקן מוכשר, אני אוהבת גם את האישיות המדהימה שלו. למרות ההצלחה הנדירה שהוא זוכה לה בטורקיה וברחבי העולם, הוא נשאר עם רגליים על הקרקע ומספר תמיד שהוא לא רואה את עצמו בתור "כוכב" אלא בתור בנאדם רגיל, פשוט, כמו כולם. אני אוהבת את הערכים שלו, ואת זה שהוא איש פשוט וצנוע למרות כל ההצלחה שמסביבו.

עכשיו כשקנאן הפך לכוכב אהוב בישראל, אני מקווה (ועוד רבים) שנזכה לראות עוד הרבה סדרות בכיכובו! כשקנאן נמצא בסדרה כלשהי, מדובר בהצלחה גדולה, ואת זה הוא הוכיח כבר בעבר ולא פעם אחת :)

גם אתם רוצים לספר על השחקן האהוב עליכם ולהופיע בבלוג שלנו? אתם מוזמנים לכתוב לנו פוסט ולשלוח אותו לכתובת המייל שלנו: vivasheli@walla.co.il.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

טורקיות חדשות בחודש נובמבר

2 באוקטובר, 2014

אמנם זה נראה קצת רחוק כשאנחנו בעיצומה של תקופת החגים הארוכה, אבל בעוד חודש יתחיל לו נובמבר ואיתו יתחילו שתי סדרות טורקיות חדשות בערוץ ויוה פלוס! הראשונה, "אהבה ועונש" (Aşk ve Ceza) שתתחיל ב-4 בנובמבר והשנייה "אלף לילה ולילה" (Binbir Gece) שתתחיל ב-5 בנובמבר.

שתי הסדרות זכו להצלחה רבה כששודרו בטורקיה וסחפו את הקהל. אנחנו בטוחים שכך יהיה גם אצלנו! נתחיל עם הסדרה "אהבה ועונש", שתעלה לשידור בערוץ ויוה פלוס ב-4 בנובמבר ותשודר בימים א'-ד' בשעה 21:55, במקום "הסוף". אמנם את השחקנים הראשיים עדיין לא הכרנו בערוץ ויוה, אבל מדובר בסדרה מרתקת עם סיפור אהבה מסובך ומלא בשקרים.

בסדרה, יסמין (נורגול ישילצ'אי) מאורסת למהמט אהובה, אך שבוע לפני החתונה היא מגלה שהוא בוגד בה עם חברתה הטובה. מיואשת ופגועה וללא שום אמון באהבה יסמין נוסעת לאמה שגרה בעיר המערבית בודרום, שם היא נתקלת בסבאש (מוראט יילדירים) וחייה משתנים לעד. הם מבלים לילה אחד ביחד, אבל למחרת יסמין נעלמת ורק השרשרת שלה נשארת כסימן. האם סבאש יצליח למצוא את יסמין? האם ההבדל בין מזרח למערב ישפיע על הקשר ביניהם? והאם כל הסודות יחשפו?

הסדרה השנייה, "אלף לילה ולילה", תעלה בערוץ ויוה פלוס ב-5 בנובמבר ותשודר בימים א'-ד' בשעה 20:05 במקום "יופי מסוכן". את כוכבת הסדרה, ברגוזאר קורל, כולנו מכירים בתור פרידה מ"קרדאיי" אך את מי שישחק את בן זוגה בסדרה, האליט ארגנץ', עדיין לא ראינו בערוצי ויוה. למי שלא יודע, הזוג שירתק אותנו כל כך בסדרה, הוא גם זוג במציאות. ברגוזאר והאליט החלו את מערכת היחסים ביניהם במהלך צילומי הסדרה והתחתנו בשנת 2009. בשנת 2010 נולד בנם המשותף הראשון, עלי.

"אלף לילה ולילה" מביאה את סיפורה של שהרזאד, אדריכלת מוכשרת שעובדת בחברת בנייה בבעלותם של אונור וקרם. היא מאבדת את בעלה ולאחר מכן סופגת מכה נוספת כאשר היא מגלה שבנה בן החמש חולה בלוקמיה וצריך ניתוח דחוף ויקר מאוד. שהרזאד תנסה להשיג כסף עבור הניתוח של בנהבדרכים רבות, אך לאחר שתכשל ובלית ברירה היא תפנה לבוס שלה, אונור ותבקש הלוואה בסך 150 אלף דולר. אונור מסכים להלוות לה את הכסף בתנאי שתבלה איתו לילה אחד.

ההצעה המגונה הזו תהפוך את חייה של שהרזאד לחלוטין. מה יעלה בגורל בנה? האם הסוד בינה לבין אונור יחשף והאם ההצעה המגונה תצית אהבת אמת לנצח?

"אהבה ועונש" (124 פרקים), החל מ – 4 בנובמבר, ערוץ ויוה פלוס.
"אלף לילה ולילה" (180 פרקים), החל מ – 5 בנובמבר, ערוץ ויוה פלוס.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מי חוגג החודש יום הולדת?

1 באוקטובר, 2014

בעוד אנחנו נמצאים בעיצומה של תקופת החגים, מעבר לים ישנם כמה כוכבים שחוגגים החודש מסיבות אחרות. אז קצת לפני שאנחנו הולכים לעשות חשבון נפש ולבקש סליחה מהסובבים אותנו לרגל יום כיפור וקצת לפני שאנו מתחילים להקים סוכה יפה ומקושטת, נאחל מזל טוב לכוכבים שחוגגים החודש יום הולדת:

תגידו מזל טוב ל...
8.10.36 – רוחליו גרה (לאורו, "החיים שגנבו ממני") - יחגוג החודש 78
9.10.83 – מרקו אנטוניו קאפוני (לוקאס, "יורשי הנקמה") - יחגוג החודש 31
11.10.58 – טוטיה מיירלס (ונדה, "הלוחמת") - תחגוג החודש 56
12.10.64 – פרנסיסקו גטורנו (סלסרו, "אהבות אמיתיות", סנדרו, "החיים שגנבו ממני") - יחגוג החודש 50
14.10.78 – חוסה לואיס רסנדס (פדרו, "פשוט לאהוב") - יחגוג החודש 36
14.10.80 – ג'אנסו דרה (איישאן, "אזל") - תחגוג החודש 34
15.10.77 – רודריגו לומברדי (תאו, "הלוחמת") - יחגוג החודש 37
19.10.75 – קרלוס דה לה מוטה (רפוחיו, "החיים שגנבו ממני") - יחגוג החודש 39
21.10.68 – יולנדה ונטורה (פיאדד, "האומץ לאהוב") - תחגוג החודש 46
22.10.67 – אנה ביאטריס נוגיירה (אווה, "בזמן שישנת") - תחגוג החודש 47
22.10.87 – פק הא סון (בו וון, "שלושה ימים") - תחגוג החודש 27
23.10.75 – פדריקו אמאדור (רפאל, "יורשי הנקמה") - יחגוג החודש 39
27.10.83 – קיבאנץ' טטליטו (קוזיי, "קוזיי גוניי") - יחגוג החודש 31
30.10.41 – לאונור בנדטו (רז'ינה, "יורשי הנקמה") - תחגוג החודש 73
30.10.81 – ג'ון גי' היון (סונג יי, "אהבה מכוכב אחר") - תחגוג החודש 33
30.10.04 – ג'זואלה מורו (ז'וליה, "בזמן שישנת") - תחגוג החודש 10

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully