בלוג ויוה - יולי

  • בלוג
ויוה

כוכבי הטלנובלות מצייצים

28 ביולי, 2014

צוויץ צוויץ לכולם וברוכים השבים לפינת ציוצי הטוויטר שלנו. הקיץ כבר בעיצומו וכמה מהכוכבים מנצלים אותו למנוחה ובילויים. מריה אליסה קמרגו (אדריאנה, "בגוף אחד") שבתחילת החודש צייצה: "הגעת, קיץ.. הגעת סוף סוף, בוא ניתן להרפתקה להתחיל!" היא אחת מהשחקניות שדואגות לנצל את הקיץ כמו שצריך. מאז אותו ציוץ הכוכבת מטיילת ברחבי העולם והספיקה לבקר במיורקה, איביזה, רומא ובימים אלו היא נמצאת ביוון. נראה שהכוכבת מצאה את היעד המושלם לאחר שצייצה אתמול: "מאוהבת לגמרי בסנטוריני." לנו רק נותר לקנא ולבחור את היעד המועדף עלינו מהתמונות שמריה מצייצת.

גם לוסרו (ולנטיה, "אשת הברזל") מנצלת את הקיץ וצייצה: "נהנת מכמה ימים יפים של מנוחה! כל כך שמחה ומתרגשת לחוות כל מה שאלוהים נותן לי בכל רגע".

בניגוד אליהן, חואן סולר לא נמצא בימים אלו בחופש אך בין הצילומים במיאמי לטלנובלה החדשה שלו, הוא מוצא זמן לבלות עם משפחתו בארה"ב. ביום שישי הוא העלה לטוויטר תמונה שלו עם אשתו ושלושת בנותיו מיוניברסל סטודיוס באורלנדו וביום שבת פרסם תמונת סלפי עם אשתו ושתי בנותיו הקטנות במסעדה יוונית במיאמי וצייץ: "מוקף בנשים יפות". ללא ספק יפהייפיות!

גבי אספינו צייצה ביום חמישי האחרון טיפ לעוקביה: "שיהיה לכם יום נהדר, למדו להעריך את הדברים הפשוטים בחיים.. זה אושר אמיתי!" בן זוגה של אספינו, ג'נקרלוס קנלה פנה לעוקביו ביום שבת במסר דומה: "לפעמים אנחנו רק צריכים להירגע, לעצום את העיניים ולדמיין רגע מאושר". אנחנו בהחלט מסכימים עם הזוג הזה ומתכוונים לאמץ את הטיפים שלהם.. ואתם?

עוד שחקן שבהחלט יודע להעריך דברים.. גבריאל סוטו, שלפני שנה עבר ניתוח חירום בגלל דימום בכיב העיכולי, צייץ: "היום לפני שנה החיים נתנו לי הזדמנות נוספת ונולדתי מחדש! #מרגיש מבורך"

סבטיאן רולי ואנג'ליק בויר עדיין מכחישים את השמועות על זוגיות ביניהם, אך סבסטיאן צייץ ביום שיש האחרון: "שחרר את את עצמך מכל הפחדים והספקות ההרסניים שלך! הקדש מעצמך ושאף להפוך את חלומותיך למציאות!" לצד הציוץ הזה הוסיף השחקן את התגית "לחיות עם אהבה".. האם רולי בעצם רמז לנו שהוא מאוהב?

בניגוד לרולי, מיגל ורוני (מרטין, "מלאך ושטן"), לא מתבייש להודות באהבתו לאשתו השחקנית קתרין סיאצ'וקה והיה חשוב לו להבהיר לכולם בציוץ: "אחרי 18 שנות נישואים (תודה לאל), אני עדיין רואה את אשתי ונשאר ללא אוויר".

נסיים עם ווידוי נוסף שמצאנו השבוע בטוויטר.. דנה גרסיה (פיאדד, "מישהו צופה בך") חשפה עבורינו מה סקסי בעינייה: "אין דבר סקסי יותר ממישהו שמתבטא בביטחון". ועם זה אנחנו לא יכולים להתווכח!

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

לכתבה המלאה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

חדשות מעולם הטלנובלות

24 ביולי, 2014

הסופ"ש כבר בפתח ולפני שנצא למנוחת השבת, הגיע הזמן לעדכון חדשות על כוכבי הטלנובלות.

נתחיל עם הכוכב הארגנטינאי סבסטיאן רולי שכולנו רגילים לראות אותו על המסך בדמות הגבר הטוב והאצילי (אלחנדו, "החיים שגנבו ממני", פרנסיסקו, "אהבות אמיתיות"), אך האם מאחורי הדמויות האציליות מסתתר גבר שמתנהג בחיים האמיתיים ההפך מכך? רולי מואשם בימים אלו על ידי צלם פפראצי בתקיפה שהתרחשה ב-14 לחודש וכרגע הוא מסרב להגיב על הטענות. צלם הפפראצי טען בראיון לרדיו כי רולי הכה את חברתו, לאחר שהבחין שהוא מצלם אותו בזמן שהוא מתנשק ומתחבק עם השחקנית אנג'ליק בויר (מונסרט, "החיים שגנבו ממני"). לדברי הצלם, רולי ירד מרכבו והחל לאיים על בת זוגו, היא רצה לכיוון האוטו, אך לא הספיקה להיכנס לרכב והוא משך אותה חזק מהזרוע וניסה לקחת לה את הטלפון, מכיוון שחשב שגם היא צילמה אותו. הצלם טוען כי הוא הגיש תביעה כנגד השחקן ומכיוון שהנושא נמצא תחת חקירה הוא אינו יכול לפרסם כעת את הוידיאו שבידיו. קשה לנו לדמיין את רולי מגיב כך, במיוחד כאשר לא צפינו בתמונות ואנחנו ממש מקווים שזה יתברר כלא נכון.

ועוד בענייני הצמד רולי-בויר, כמה ימים לפני התקרית, אנג'ליק התראיינה לתוכנית טלוויזיה והכחישה את השמועות על רומן עם רולי ואמרה שהם חברים והם ימשיכו להיות חברים ולבלות יחד. בינתיים, אנג'ליק ורולי כבר מרוכזים בפרויקט הבא שלהם, הצגת התאטרון "זכויות האישה" שבה הם יככבו יחד ברחבי מקסיקו. אנחנו לא היינו מתנגדים לכך שהם ימשיכו לככב יחד גם בחיים האישיים ויכריזו שהשמועות על רומן ביניהם נכונות.

ונעבור מארגנטינאי אחד לארגנטינאי אחר, כובש לא פחות. חואן סולר (חרונימו, "שקרים"), שמשתתף בימים אלו בטלנובלה החדשה של טלמונדו – "מלכת הלבבות" (Reina de corazones) וגם אותו אנו רגילים לראות בדמות הגבר טוב הלב, מגלם הפעם דווקא את תפקיד הרשע. זוהי הפעם הראשונה שבה השחקן מגלם את הדמות הרעה בטלנובלה ועל כך הוא אמר בראיון מוקדם יותר החודש: "אני מאוד שמח על התפקיד. שיחקתי בתפקידים ראשיים רבים בטלנובלות שונות והייתי צריך לשחרר את הרוע המודחק שיש לחואן סולר", אמר השחקן וצחק. חואן מגלם בטלנובלה דמות של סוחר תכשיטים שאפתן וחסר מצפון שאינו מסוגל להתאהב והדבר היחיד שאכפת לו ממנו הוא הרכוש שלו. השחקן הודה בראיון שלתפקיד הרשע יש את היתרונות שלו: "זה הרבה יותר משעשע כי דמות הרשע לא צריכה לעשות ויתורים מוסריים או אתיים. אתה יכול לעשות מה שבא לך ולא להוות מודל לחיקוי."

פרננדה ואסקונסלוס הברזילאית, כוכבת הסדרה "בזמן שישנת" צבעה את שיערה לצבע בלונד והתחדשה גם בפוני לטובת תפקיד בטלוויזיה. אנחנו חייבים לציין שממש אהבנו את השינוי והמראה החדש מתאים לה מאוד.

ידיעה קצת פחות נעימה.. אדית גונזלס (אלמה, "תחת שמיים אדומים") ובעלה דיווחו באמצעות הרשתות החברתיות כי הם הותקפו ביום ראשון האחרון באמצעות נשק בחנות במקסיקו סיטי. למרבה המזל, התקרית הלא נעימה הסתיימה בשלום, אך אדית הפנתה טענות כלפי ראש העיר על הסכנות וחוסר הביטחון בעיר.

ונסיים במחווה מרגשת שנערכה עבור השחקנית הותיקה רוסיו באנקלס (קרולה, "לב פראי"). השחקנית הגשימה את חלומה והשתתפה במחזמר הפופולארי "חתולים" (cats) בתפקיד גריזאבלה, חתולה זקנה יחסית שתקופת הזוהר שלה עברה וכל החתולים פוחדים ממנה, רוסיו זכתה להוקרה על ידי מפיק ההצגה והוזמנה להתארח ב-4 הצגות. הקהל במרכז התרבות במקסיקו סיטי הריע לשחקנית שהיתה נרגשת ואסירת תודה, במיוחד כאשר היא ביצעה את השיר הקלאסי "זכרונות".

בהזדמנות זו צוות ויוה רוצה לחזק את תושבי הדרום וחיילי צה"ל היקרים ולאחל סופ"ש רגוע ושקט, בתקווה שיגיעו ימים מאושרים יותר במהרה.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

שינויים בערוצי ויוה

21 ביולי, 2014

חברים יקרים,

אנחנו עושים כל הזמן מאמצים להביא לערוצי ויוה את הסדרות הטובות והעדכניות ביותר על פי מיטב הבנתנו ובמקביל, אנחנו קשובים לתגובות שאנחנו מקבלים מכם – במיילים, בפורומים, בטלפון...

כפי שכולנו יודעים, לקלוע לטעם של כולם כל הזמן זו משימה בלתי אפשרית. מספיק לקרוא את הפורומים ולראות שעל כל הודעה שמשבחת סדרה, יהיה מי שישמיץ ויקרא לה "משעממת". אוהבי הברזילאיות חושבים שאין מספיק, לאנשי הפורום הקוריאני יש רשימה ארוכה של סדרות ש"פשוט חובה" להביא ואוהדי הטלנובלות הלטיניות בכלל היו רוצים לראות לוח משדרים שכולו ספרדית...

זוכרים איך הרימו גבה כשהבאנו סדרות מהמזרח הרחוק? איזו מהומה קמה כשהבאנו לארץ לראשונה דרמה טורקית משובחת? אבל לקחנו את הצ'אנס כי אנחנו כבר מכירים אתכם ויודעים שאתם לא נכנעים לדעות קדומות אלא שופטים בעצמכם, ובעיקר – יודעים לזהות סדרה טובה כשרואים אותה.

ועם זאת, אנחנו שומעים את התלונות, הטענות והבקשות, וכשאנחנו מזהים בעיה אמיתית מיד חושבים על פתרון – חובבי הטלנובלות הלטיניות מרגישים ש"השתלטו להם על הערוץ" עם הז'אנרים החדשים שהצטרפו ללוח המשדרים, בעוד שהמעריצים הרבים של הדרמות הטורקיות והסדרות הקוריאניות מחכים בכיליון עיניים לכל סדרה חדשה שמגיעה... אז איך פותרים את זה? מ-פ-רי-דים!!!

בקרוב, ערוץ ויוה חוזר לכור מחצבתו וישדר רק טלנובלות לטיניות בעוד שאחיו הצעיר, ויוה פלוס, יוקדש כולו לז'אנרים החדשים – דרמות טורקיות, סדרות קוריאניות ועוד.

ואתם יודעים מה? אנחנו מקווים (ואפילו די בטוחים) שרבים מכם לא יגבילו את עצמם לערוץ אחד וימצאו מה לראות בשני הערוצים.

אז ברור שלא משנים לוח משדרים מהיום למחר כפי שהיינו רוצים, אבל זה יקרה ממש בקרוב וכרגיל – אתם הראשונים לדעת.

המשך שבוע שקט,
צוות ויוה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

יופי מסוכן - בקרוב בערוץ ויוה פלוס

17 ביולי, 2014

"יופי מסוכן" (Dangerous Beauty), דרמה טורקית חדשה עמוסת רגשות - שברון לב, קנאה ואהבה, מגיעה לערוץ ויוה החל מ-18.8 במקום "בלב הסערה". יוצרי הסדרה לקחו סיכון וליהקו לתפקיד הראשי את סגנית מלכת היופי של טורקיה ומי שייצגה את טורקיה בתחרות מיס יוניברס – גיזם קאראג'ה. גיזם שהיא סטודנטית למדעי החברה באוניברסיטת איסטנבול דוברת, בנוסף לטורקית, גם אנגלית וצרפתית. זה אמנם לא ניסיון המשחק הראשון שלה, היה לה תפקיד קטן בסדרה אחרת עוד לפני תחרות מלכת היופי, אך מאז צילומי יופי מסוכן ב-2012 היא הפכה לכוכבת לוהטת בטורקיה ואנחנו בטוחים שתבינו למה כשתצפו בסדרה...

"יופי מסוכן" הוא סיפורה של משפחה שחייה השקטים יקבלו תפנית כאשר היא תכניס לביתה אחיינית יתומה אשר תגרום לסערה בבית השקט.

לאהמט יש שני בנים בוגרים, נאמיק וסאיט ואח איתו הוא ניתק כל קשר לפני שנים רבות. יום אחד, אהמט מקבל מכתב מאחיו בו הוא מספר לו כי הוא גוסס ומבקש ממנו לדאוג לבתו היחידה, מואזיס, שתשאר לבדה עם מותו. אם לא די בכך, מסתבר שהוא השאיר אחריו חובות רבים ומואזיס הופכת לחסרת בית מיד לאחר מותו ונאבקת בקשיים רבים.

בנו של אהמט, נאמיק, נוסע לאיזמיר כדי לחפש את בת דודו ולהביא אותה לאיסטנבול. השניים מעולם לא נפגשו בעבר. כאשר הוא מוצא אותה היא מתחבבת עליו מיד והוא דואג לה כאילו היא אחותו. נאמיק וסאיט מרגישים שמואזיס הביאה חיים ואנרגיה לבית ומאוד מרוצים מנוכחותה. היחידה שלא אוהבת אותה היא אשתו השמרנית והשתלטנית של נאמיק, שאייסטה, שמרגישה כי הוא מתעלם ממנה. המתח גובר כאשר מתברר שנאמיק וסאיט נשבים בקסמה של מואזיס ומפתחים רגשות כלפיה.

האם מואזיס תמצא אושר לאחר מות אביה? האם נאמיק וסאיט יהפכו לאויבים בגלל מואזיס ובאיזה אח מואזיס תבחר?

"יופי מסוכן" (46 פרקים), החל מ-18 באוגוסט, ערוץ ויוה פלוס!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

צוות ויוה מזמין אתכם לכתוב פוסטים לבלוג

15 ביולי, 2014

אתם בקושי כותבים על דברים שמעניינים אותי... אין מספיק פוסטים על... אני ממש מתמחה בתחום ולדעתי...

כן, גם אנחנו קוראים את ההודעות בפורומים ויודעים שיש לכם הרבה מה להגיד - אתם מתעניינים, אתם מעודכנים ואתם כותבים נהדר, אז למה שלא תקחו יוזמה ותשתפו?

כתבו פוסט בנושא שמעניין אתכם מתחום הטלנובלות ושלחו לנו – דעה, חוויה, אינפורמציה; מבמה שונות הטלנובלות המקסיקניות מהברזילאיות ועד למה אני אוהב את... ה כ ל !
אנחנו, מצידנו, לא יכולים להבטיח לפרסם את כל הפוסטים אבל נשתדל לפרסם כמה שיותר.

אל תשכחו לכתוב לנו אם אתם רוצים שנפרסם את שמכם המלא או שאתם מעדיפים להשאר אנונימיים, ואם אתם מעוניינים אתם יכולים לצרף אפילו תמונה שלכם שתפורסם עם הפוסט.

את הפוסט יש לשלוח לכתובת: vivasheli@walla.co.il, אנחנו כבר מחכים לפוסטים היצירתיים שלכם ומקווים לשיתוף פעולה.

המשך שבוע טוב,
צוות ויוה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

להיסחף עד הסוף עם הטורקית החדשה בויוה פלוס

14 ביולי, 2014

"הסוף" (Son), סדרת מתח פסיכולוגית, שבוימה על ידי הבמאי של הסדרה המצליחה "אזל", ושודרה בטורקיה בשנת 2012, מגיעה לערוץ ויוה פלוס. הסדרה הטורקית המרתקת תחל את שידוריה ב-10 לאוגוסט, ותשודר בימים א'-ד' בשעה 21:50 במקום "סודות אפלים".

"הסוף" מביאה את סיפורה של איילין, אישה יפה שאוהבת מאוד את בעלה סלים (ייהיט אוזשנר המוכר לנו כג'נגיז מ"אזל") ויש להם הכל: הם עשירים, מצליחים בעבודתם ויש להם ילד קטן. אך החיים המושלמים האלה מסתיימים ברגע אחד לאחר נסיעת עסקים של סלים לגרמניה.

ביום הנסיעה, סלים ואיילין מתחילים עוד יום יפה - איילין נפרדת מבעלה בשדה התעופה ומקווה שהימים בלעדיו יעברו מהר ככל האפשר. היא לא מעלה בדעתה שבזה הסתיימו חייה המושלמים. בסוף אותו יום, היא מגלה שהמטוס עבר תאונה ואולם האבל על בעלה הוא רק הראשון בשרשרת אירועים שישנו את חייה – לאחר שבחברת התעופה לא יכולים להעביר את גופת בעלה לקבורה היא מתחילה לחקור ומגלה כי בעלה כלל לא הגיע לטיסה. במקום לטוס לגרמניה הוא פגש בשדה התעופה אישה אחרת ועזב איתה את המקום.

מה איילין תעשה לאחר שתגלה את שקריו של בעלה? מי היא האישה המסתורית שסלים פגש בשדה התעופה, והאם ישנם סודות נוספים שקבורים בעבר? מסתוריות, אירועים מטלטלים, אהבה, חברות ושנאה - כל זה מחכה לנו בסדרה הטורקית החדשה!

"הסוף" (50 פרקים), החל מ-10 באוגוסט, ערוץ ויוה פלוס!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ביוגרפיה - פרננדה ואסקונסלוס

10 ביולי, 2014

והפעם, לכבוד עלייתה של הטלנובלה הברזילאית החדשה, "בזמן שישנת", שהחלה את שידוריה בערוץ ויוה ביום שני האחרון, החלטנו להקדיש את פינת הביוגרפיה לכוכבת הסדרה – פרננדה ואסקונסלוס. פרננדה היא שחקנית ברזילאית שנולדה בסאו פאולו ב-14.9.84. היא התחילה את הקריירה שלה כדוגמנית בפרסומות שונות והיתה רקדנית בתוכנית טלוויזיה, לפני שהפכה לשחקנית.

בשנת 2004 פרננדה נבחנה לתפקיד ראשי בטלנובלה לנוער שנקראה "כושר גופני" ועברה את האודישן. ואז, לקראת סיום השנה הרביעית בלימודי המשפטים באוניברסיטה, היא החליטה לעזוב את סאו פאולו, להשאיר מאחור את המשפחה והחבר, ולעבור לגור בריו דה ז'אנרו בכדי להגשים את חלומה הגדול להיות שחקנית. בראיון למגזין היא הודתה בדיעבד: "פחדתי לצאת מהבית של הוריי ולעבור לגור לבד בעיר שבה אני לא מכירה אף אחד, אבל רציתי לשחק, ולכן הייתי חייבת. בהתחלה לא הצלחתי לישון לבד ובכיתי הרבה."

פרננדה שיחקה בטלנובלה "כושר גופני" במשך שנה וגילמה את דמותה של בטינה, שהיתה הצלע השלישית במשולש אוהבים לצד השחקנים טיאגו רודריגס וג'ואנה בלגר. בשנת 2006 היא קיבלה תפקיד ראשי בטלנובלה "יומן החיים" ששודרה בפריים טיים בברזיל. בסדרה זו היא גילמה את דמותה של ננדה, סטודנטית ברזילאית שלמדה היסטוריה של האמנות באמסטרדם, שם היא פוגשת את לאו ומתאהבת בו. הכוכב ששיחק לצידה וגילם את לאו היה שוב טיאגו רודריגס. על תפקיד זה קיבלה פרננדה שבחים רבים מהמבקרים ומהציבור ואף זכתה בפרס תגלית השנה.

בשנת 2007 היא השתתפה בגרסה הברזילאית של "רוקדים עם כוכבים" ובנוסף כיכבה בטלנובלה "תשוקה אסורה".
ב-2010 היא נבחרה לגלם את התפקיד הראשי בטלנובלה "זמנים מודרניים" והשחקן לצידה היה שוב ובפעם השלישית טיאגו רודריגס.

בשנת 2011 אנה השתתפה בצילומי הטלנובלה אותה אנו זוכים לראות בימים אלה בערוץ ויוה – "בזמן שישנת" ושיחקה את דמותה של אנה, שחקנית טניס מבטיחה שעוברת תאונת דרכים ונכנסת לתרדמת. מאז היא הספיקה להשתתף בטלנובלה נוספת בשנת 2013 – "דם טוב", שבה היא גילמה את מאלו.

ומה לגבי חייה הרומנטיים אתם שואלים? פרננדה יצאה במשך 4 שנים עם השחקן והדוגמן הברזילאי הנרי קסטילי, אבל מערכת היחסים שלהם הסתיימה בשנת 2012. היא לא נותרה הרבה זמן לבד ובשנת 2013 היא החלה לצאת עם שחקן ודוגמן ברזילאי אחר, קאסיו רייס, שהיה נשוי עד שנת 2010 לשחקנית דניאלה וינטיס וממנה יש לו בן.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מי חוגג החודש יום הולדת?

2 ביולי, 2014

חודש יולי הגיע ואיתו החום הכבד וגם החופש הגדול. אנו רוצים לאחל לכל גולשינו הצעירים חופשה מהנה, תנוחו ותבלו ואל תשכחו להיות זהירים בשמש ולשמור על עצמכם! ובזמן שאתם תחגגו את החופש הגדול, ישנם כמה כוכבים שיחגגו החודש את יום הולדתם, ביניהם כוכבי הטלנובלה החדשה "החיים שגנבו ממני", שתתחיל את שידוריה בערוץ ויוה ב-20 ליולי. מי עוד יחגוג החודש?

תגידו מזל טוב ל...
4.7.88 – אנג'ליק בויר (מונסרט, "החיים שגנבו ממנו") תחגוג החודש 26.
5.7.80 – פביאן ריוס (תומס, "פשוט לאהוב") - יחגוג החודש 34.
5.7.68 – ברני פאס (אלחנדרו, "משולש גורלי") - יחגוג החודש 46.
6.7.75 - סבסטיאן רולי (אלחנדרו, "החיים שגנבו ממני") יחגוג החודש 39.
8.7.76 – גרטל ולדז (מריה, "החיים שגנבו ממני") תחגוג החודש 38.
13.7.71 – מורילו בניסיו (טופאו, "שדרות ברזיל") יחגוג החודש 43.
15.7.68 – לטיסיה קלדרון (איסדורה, "האומץ לאהוב") תחגוג החודש 46.
16.7.89 – קים וו בין (יונג דו, "היורשים") יחגוג החודש 25.
16.7.45 - צ'טין טקינדור (נאזיף, "קרדאיי") - יחגוג החודש 69.
19.7.48 – רוברטו מול (אלביירי, "אל קלון") יחגוג החודש 66.
27.7.84 – פבלו אסאר (חוסה ארמנדו, "הקמע") יחגוג החודש 30.
30.7.45 – דניאל לוגו (עלי, "אל קלון") יחגוג החודש 69.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully