סודות אפלים - על הסדרה

  • סודות אפלים
ויוה
ויוה

קמאל, אשתו ליילה וילדיהם, קרם ויסמין, חיים את החיים הטובים. בבעלות המשפחה עסק משגשג ובית יפה, ולמראית עין, יש להם הכול. אבל התמונה המשפחתית המושלמת מתנפצת לרסיסים באחת כאשר קרם, הבן האהוב, נלקח מביתו באישון לילה על ידי שני קציני משטרה.

בליל החטיפה, ליילה מקבלת הודעה עם מסר חד וברור: "אל תערבי את המשטרה, אחרת בנך ימות!". ההורים האומללים מחליטים לשכור את שירותיו של מהמט, קצין משטרה לשעבר, כדי שיעזור להם למצוא את בנם. מהמט מגיע לבית המשפחה ומבין מיד שמדובר במקרה סבוך ומורכב משחשב. בעיניו, כולם חשודים ולכולם יש מה להסתיר, החל מקמאל, אביו של קרם, סבו, צוות משק הבית, חברת המשפחה היפה, אוזלם, ועד לעורך הדין הנאמן של המשפחה.

במהלך חקירת החטיפה, מהמט מתאהב באוזלם, העוזרת האישית של קמאל. היא נענית לחיזוריו, אך כל העת מקנן בו הספק אם רגשותיה כלפיו כנים או שמא היא משטה בו כדי להסתיר משהו. סיפור החטיפה המסתורי יערער אט אט את יחסיהם כמו גם את יתר מערכות היחסים במשפחה, ויכריח את כולם לחשוף את סודותיהם הכמוסים. האם קרם נחטף בשל בצע כסף או שמא המניע שונה בתכלית?

הסדרה "סודות אפלים" היא סדרת מתח מצליחה, שזכתה להצלחה בטורקיה בעונת השידורים של 2013-2014. בסדרה מככב השחקן קאאן טשאנר, שגילם את ארדואן בסדרה "פטמגול".

שודר בערוץ ויוה פלוס.

36 פרקים, טורקיה, 2013-2014.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully