היורשים - על הסדרה

  • היורשים
ויוה
ויוה

אן סאנג חיה בבית צנוע עם אמה האילמת, שעובדת כמשרתת בבית עשירים. אחותה של אן סאנג, שגרה בארה"ב, מודיעה להן שהיא עומדת להתחתן ואן סאנג נוסעת אליה כדי לתת לה כסף לחתונה. שם היא מגלה שאחותה שיקרה להן ואם לא די בכך, היא לוקחת מאן סאנג את כל כספה ונעלמת. אן סאנג חסרת האונים אינה יודעת לאן לפנות ולעזרתה נחלץ טאן, בנם של אילי הון מקוריאה, שלומד בארה"ב. הוא מציע לה לשהות בביתו עד שתמצא פתרון למצבה ואן סאנג מסכימה. יופייה ופשטותה שובים את לבו של טאן ועד מהרה הוא מתאהב בה. בעזרת חבר טוב, אן סאנג מצליחה לחזור לקוריאה וטאן משוכנע שלא יפגוש בה שוב.

עם חזרתה, אן סאנג מגלה שאמה עברה לגור בבית מעסיקיה, והיא נאלצת לעבור לגור איתה. זמן מה לאחר מכן, טאן שב גם הוא לביתו בקוריאה. גבה של נערה יפה ולא מוכרת צץ כל הזמן בחטף מול עיניו, ולבסוף הוא מבין שמצא שוב את אן סאנג ועוד בביתו שלו.

המגורים תחת קורת גג אחת מקרבים מאוד בין טאן לאן סאנג. הם אף מתחילים ללמוד באותו ביה"ס, שמרבית מתלמידיו הם יורשים עשירים, מקום שבו מעמד וכסף הם חזות הכול. אן סאנג וטאן מבינים שיתקשו להיות יחד בשל הבדלי המעמדות ביניהם וציפיות החברה ממנו כיורש של תאגיד ענק. האם ייאלצו לבחור בין אהבה לכסף?

"היורשים" היא דרמת נעורים רומנטית בכיכובו של יי מין הו, אחד מהכוכבים הגדולים באסיה כיום, שמוכר לאוהבי הדרמות הקוריאניות מהסדרות "בחורים רעים" ו-"צייד עירוני". לצידו מככבת השחקנית פק שין היאה, שאותה הכרנו בסדרה "הלהקה". "היורשים" זכתה לפופולאריות עצומה באסיה וכוכביה הראשיים זכו בפרס הזוג האהוב ביותר בקוריאה לשנת 2013.

20 פרקים, דרום קוריאה, 2013

שודר בערוץ ויוה פלוס.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully