בלוג ויוה - מרץ

  • בלוג
ויוה

סילביה נברו חוזרת עם "האומץ לאהוב"

27 במרץ, 2014

אמנם הטלנובלה "שקרים" מסתיימת בסוף חודש אפריל, אך אל דאגה! לא תפרדו מסילביה נברו לזמן רב, כי ב-1 במאי היא חוזרת אלינו לסיבוב נוסף עם הטלנובלה "האומץ לאהוב" ששודרה בעבר בערוץ ויוה פלטינה. הטלנובלה תשודר מדי ערב בערוץ ויוה בשעה 23:20 במקום "שקרים".

"האומץ לאהוב" היא טלנובלה מקסיקנית סוחפת שנמכרה ליותר מ-25 מדינות ברחבי העולם ובפרק הסיום שלה צפו בממוצע 5.2 מיליון צופים!! בעקבות ההצלחה הרבה הטלנובלה היתה מועמדת לפרסים רבים בטקסים שונים. בטקס של People בספרד זכתה לטיסיה קלדרון בפרס הרשעית הטובה ביותר וססאר אבורה זכה בפרס הרשע הטוב ביותר על תפקידם בטלנובלה. בטקס TV Adicto Golden 2013 סילביה נברו זכתה בפרס השחקנית הראשית הטובה ביותר והיא אפילו זכתה בפרס הסטירה הטובה ביותר, בטקס נבחרי הקהל במקסיקו, על הסטירה שנתנה בטלנובלה לדמותו של פלאביו מדינה.

למי שלא מכיר - "האומץ לאהוב" היא חידוש לטלנובלה "כלוב הזהב" ששודרה בערוץ ויוה פלטינה בימיו הראשונים. הטלנובלה מביאה את סיפורם של לואיס וקמילה, זוג מאוהב לקראת חתונה. בערב חתונתם לואיס מעורב בתאונת דרכים ונהרג וקמילה נותרת לבדה ושוקעת בצער. כדי להתאושש היא מתחילה לעבוד כווטרינרית בחווה של דודה, דון דניאל, ונישאת לאלונסו, מנהל החווה.

כשדון דניאל מגלה שאלונסו נישא לקמילה, דודניתו האהובה והיורשת היחידה של הונו, אך ורק כדי להשתלט בעתיד על רכושה, הוא מחליט להגן עליה בכך שיוריש את כל הונו לבן שנולד לו מחוץ לנישואים ומעולם לא היה עימו בקשר.
דניאל, בנו הלא חוקי של דון דניאל, ואשתו הטרייה מרים חיים בצ'ילה ומצפים ללידת בנם הראשון. הם מופתעים לגלות כי אדם זר הוריש לדניאל את כל הונו אך עם הגיעם למקסיקו מחכים להם אנשיו של אלונסו, רוצחים את מרים ומפלילים את דניאל ברצח.

דניאל בטוח כי קמילה היא זו שגרמה למותה של אשתו וממקום מושבו בכלא נשבע לנקום במי שהרס את חייו, אלא שכשהוא מכיר את קמילה תכניתו משתבשת והוא נקרע בין אהבתו הנואשת אליה לרצון בנקמה.
האם יש לכם את האומץ להשאב לתוך סיפור אהבה שכזה?

"האומץ לאהוב" - החל מ-1 במאי, ערוץ ויוה (שידור שני).

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

לכתבה המלאה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

טקס פרסי TVyNovelas המקסיקני

24 במרץ, 2014

אתמול בערב נערך במקסיקו אחד הטקסים הנחשבים ביותר, טקס פרסי ה-TVyNovelas, שהתקיים השנה בפעם ה-32. הטקס נערך מדי שנה ביוזמתם של חברת Televisa ומגזין TVyNovelas, בכדי להוקיר את ההפקות הטלוויזיוניות הטובות ביותר במקסיקו באותה שנה וביניהן גם הטלנובלות.

הזוכים בטקס נבחרו על ידי רשימת שופטים מכובדת ו"אהבות אמיתיות" היתה הטלנובלה המוצלחת של הערב, לאחר שקטפה שמונה פרסים! בין הפרסים בהם זכתה הטלנובלה: השחקנית הראשית הטובה ביותר - אריקה בואנפיל, הרשעית הטובה ביותר - מרג'ורי דה סוסה, השחקנית הצעירה הטובה ביותר - שרלין, שחקנית מובילה בסט - אנה מרטין, שחקנית המשנה הטובה ביותר - סוסנה גונזלס, שיר הנושא הטוב ביותר, התסריט הטוב ביותר וכמובן, פרס הטלנובלה הטובה ביותר.

פרט ל"אהבות אמיתיות" ורשימת הפרסים המרשימה שלה, היו עוד מספר זוכים בטקס: השחקן הראשי הטוב ביותר - חואן דייגו קובארוביאס (De que te quiero te quiero), הרשע הטוב ביותר - מנואל אוחדה ("בלב הסערה"), שחקן מוביל בסט - חסוס אוצ'ה (Libre para amarte), שחקן המשנה הטוב ביותר - מנואל איבנייז (La mujer del vendaval), השחקן הצעיר הטוב ביותר - אלחנדרו ספיצר (Mentir para Vivir) ופרס הבימוי הטוב ביותר הוענק לבמאי של הטלנובלה Mentir para Vivir.

בנוסף לטקס הרשמי בו נבחרים הזוכים על ידי השופטים, מתקיים מדי שנה גם טקס נוסף, בו הקהל הוא זה שאומר את דברו... יומיים לפני הטקס הגדול, התקיים טקס נבחרי הקהל, שכלל שבע קטגוריות בהן נבחרו הזוכים על ידי קהל הצופים: הסוף הטוב ביותר לטלנובלה - "אהבות אמיתיות", השחקנית היפה ביותר - אריאדנה דיאז (La mujer del vendaval), השחקן היפה ביותר - דניאל ארנס ("לב פראי"), הזוג האהוב יותר - אדוארדו יאנייז ואריקה בואנפיל ("אהבות אמיתיות"), הסטירה הטובה ביותר - אריקה בואנפיל למרג'ורי דה סוסה ("אהבות אמיתיות"), הנשיקה האהובה ביותר - ליביה בריטו וחואן דייגו קובארוביאס (De que te quiero te quiero) והרשע/ית הטוב/ה ביותר - מרג'ורי דה סוסה ("אהבות אמיתיות").

לנו רק נשאר לאחל המון מזל טוב לזוכים ולשמוח שניתנה לנו הזכות להינות בערוץ ויוה פלוס מהטלנובלה הטובה ביותר של השנה – "אהבות אמיתיות".

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

רכילויות וחדשות חמות מעולם הטלנובלות

17 במרץ, 2014

טליה מוכנה לכבוש את עולם הילדים! הזמרת מתכננת להוציא בקרוב דיסק ודיוידי שיקרא 'ויוה ילדים' ויכיל 11 שירים וקטעי וידאו עם קריקטורות לכל אחד מהשירים. האלבום ייצא למכירה ב-25 למרץ. ועוד על טליה, הכוכבת החלה לצלם סדרת אינטרנט חדשה המציגה לצופים מידע ועובדות על מקומות עבודה שונים, התפקיד הראשון שהיא מגלמת הוא של חדרנית בבית מלון.

מאריצה רודריגס ההריונית חשפה בראיון את מין העובר ומסתבר שלא מדובר בעובר אחד אלא בבנים תאומים! מריצה הנרגשת הוסיפה שההריון הזה מהווה הגשמת חלום עבורה.

מיה, הבת הבכורה של חואן ומאקי סולר, הופיעה לראשונה כשחקנית, היא נבחרה לתפקיד קטן של דמות בשם חוליאנה בטלנובלה "בעל להשכרה", שבה אביה גם משחק. מיה עברה את הליהוק לאחר ששיחקה טוב ושכנעה את הבמאים שהיא מתאימה לתפקיד.

אהרון דיאז ולולה פונסה שמצפים לילדם השני שאמור להיוולד בספטמבר, חגגו יום הולדת שנה לבתם ארין במסיבה מושקעת יחד עם הוריהם בפלורידה.

שרה מלדונדו לקחה ברצינות את תפקידה בטלנובלה החדשה שלה, ולשם כך היא למדה להשתמש ברובה. בנוסף, היא לקחה קורס נהיגה בכדי לעשות את הסצנות המסוכנות באוטו מבלי לסכן את חייה.

בלינדה קנתה לאחיה אוטו ששוויו מעל מיליון פזו (קצת יותר מרבע מיליון ש"ח) במתנה. לאח ימלאו 18 בחודש אוגוסט הקרוב, אבל בלינדה הקדימה לחגוג לו ואמרה: "הוא ילד טוב, אני מעריצה אותו. בנוסף הוא החבר הכי טוב שלי ומגיע לו הכל". ועוד מבלינדה, בשבוע שעבר היא הותקפה על ידי מעריץ באמצע הופעה, כאשר המעריץ עלה לבמה והפיל אותה באמצע שיר. המעריץ סולק מהבמה מיד ובלינדה המשיכה להופיע במקצועיות כאילו לא קרה דבר.

אנה ברנדה קונטררס חשפה בראיון את הסיבה לביטול חתונתה הדתית. בין השמועות שצצו בנוגע לביטול הנישואים היו בגידה וחטיפה, אך אנה טוענת שהסיבה האמיתית היא שהחתונה הפכה להיות אירוע שגדול עליהם מדי והם הרגישו שהם צריכים את המרחב שלהם. אנה דאגה להוסיף שהיא וארוסה עדיין ביחד ולא נפרדים, אך עדיין לא מוכנים לחגוג את האיחוד שלהם. אנו מאחלים לכוכבת "לב פראי" ובן זוגה המון בהצלחה ומקווים שהכל יסתדר במהרה!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

פינת הביוגרפיה – יי ג'ון גי

13 במרץ, 2014

אנחנו מקבלים בקשות רבות מכם הגולשים לקבל מידע אודות השחקנים בסדרות השונות בערוצי ויוה, אז לקחנו זאת לתשומת ליבנו והחלטנו להענות לבקשתכם. לכבוד עלייתה של הסדרה "14 יום" היום בערוץ ויוה פלוס, החלטנו לפתוח את פינת הביוגרפיה שלנו עם פרטים לגבי השחקן הראשי בסדרה.

השחקן יי ג'ון גי שמגלם בסדרה את טה סאן, נולד ב-17.4.82 בדרום קוריאה. משפחתו הקרובה מורכבת מהוריו ואחות צעירה. הוא היה ילד רגיל לגמרי שהתעניין בספורט ומחשביםוהחל להתעניין לראשונה במשחק כתלמיד תיכון לאחר שצפה במחזה "המלט". הוא עבר לסיאול עם חלום לעבוד בתעשיית הבידור ובשנים הראשונות עבד בעבודות שונות במשרה חלקית עד שהתקבל למכון סיאול לאומנויות.

יי התחיל את הקריירה שלו כדוגמן וביצע תפקידים קטנים בדרמות קוריאניות. הופעתו הראשונה בטלוויזיה היתה בשנת 2001 כדוגמן בפרסומת של מותג אופנה. תפקידו הגדול הראשון היה בסרט "המלך והליצן" בשנת 2005, שם הוא שיחק בתפקיד ליצן הומוסקסואל. בעקבות תפקידו בסרט הוא הפך לכוכב וזכה לפופולריות ופרסים רבים ברחבי אסיה.

בשנת 2009 יי התמקד בעיקר בקריירה המוזיקלית שלו וערך הופעות למעריצים בדרום קוריאה, סין ויפן בזמן ששיחרר כמה סינגלים להורדה דיגיטלית. באותה שנה הוא גם נבחר לשגריר לתיירות קוריאה על ידי ארגון התיירות הקוריאני.

בחודש מאי בשנת 2010 יי התגייס לשירות חובה בצבא הרפובליקה של קוריאה ושירת במחלקת יחסי הציבור של משרד הביטחון הלאומי, הוא השתחרר בפברואר 2012 לאחר 21 חודשי שירות. באותה שנה הוא צילם סדרת ריאליטי שתיעדה את חזרתו למסך לאחר השירות הצבאי והסדרה זכתה להצלחה רבה.

ב-2013 הוא נבחר לגלם את התפקיד הראשי בסדרה "14 יום", אותה תוכלו לראות החל מהיום בשעה 21:20 (שתי פרקים ברצף) בערוץ ויוה פלוס, ואף זכה בפרס השחקן הטוב ביותר על תפקידו בסדרה.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

כוכבי הטלנובלות מצייצים

6 במרץ, 2014

צוויץ צוויץ לכולם וברוכים השבים לפינת ציוצי הטוויטר שלנו. היום בפינת הציוצים: כפי שכולכם ודאי יודעים, בתחילת השבוע נערך בלוס אנג'לס אחד הטקסים הנצפים ביותר בעולם – טקס האוסקר! כוכבי הטלנובלות, כמו אנשים רבים בעולם, צפו באדיקות בטקס והגיבו למתרחש בציוצים.

ז'קלין ברקמונטס (מריה חוסה, "כישוף") שהצליחה לצפות בטקס אחרי יום ארוך, צייצה: "סוף סוף רואה את האוסקר! אחרי נסיעה ארוכה בכדי להגיע הביתה. כמובן שהדבר הראשון שעשיתי הוא לאכול את הקטנה שלי בנשיקות!"

מיגל ורוני (מרטין, "מלאך ושטן") צייץ: "איזה נהדר אוסקר 2014! אהבתי! הקטע עם הפיצה היה מדהים".

לאורה קרימינה (אסתרסיטה, "בלב הסערה") התרשמה מהנאום של ג'ארד לטו, שזכה בפרס שחקן המשנה הטוב ביותר: "וואו הנאום של ג'ארד לטו באוסקר היה פנטסטי! אני מודה שירדו לי דמעות!" לאורה המשיכה לעקוב ובהמשך הטקס היא צייצה: "איזה מתח.. עכשיו מכריזים על הבמאי הטוב ביותר". לאחר זכייתו של הבמאי המקסיקני, אלפונסו קוארון, לאורה צייצה בהתרגשות: "והאוסקר הולך ל.. אלפונסו קוארון!!!"

גם סבסטיאן רולי (פרנסיסקו, "אהבות אמיתיות") הביע את תמיכתו בבמאי המקסיקני: "קדימה אלפונסו קוארון! אתה יכול! כח המשיכה הסרט הטוב ביותר והבמאי הטוב ביותר!" אמנם "כח המשיכה" לא זכה בפרס הסרט הטוב ביותר, אך לאחר שאלפונסו קוארון זכה בפרס הבמאי הטוב ביותר, רולי צייץ שוב: " בראבו אלפוסנו קוארון"

פרט לזכייה של הבמאי, כוכבי הטלנובלות לא יכלו להישאר אדישים לתמונת ה'סלפי' המפורסמת שצולמה במהלך הטקס בכיכובם של מנחת הטקס אלן דג'נרס וכוכבי קולנוע נוספים. למי שלא יודע תמונת 'סלפי' היא דיוקן עצמי המצולם באמצעות מצלמה דיגיטלית או טלפון סלולרי. מנחת הטקס אלן דג'נרס העלתה את התמונה לחשבון הטוויטר שלה והתמונה זכתה לשבור את שיא הציוצים לתמונה בטוויטר. בין כוכבי הטלנובלות שצייצו מחדש את התמונה ותרמו לשבירת השיא מצאנו את: גבי אספינו, אלפונסו הררה, קתרין סיאצ'וקה, חיימה קמיל ולאורה קרימינה.

אגב תמונות 'סלפי', ז'קלין ברקמונטס שהוזכרה כאן כבר קודם, התייחסה באחד הציוצים שלה השבוע לתופעה: "אני אוהבת תמונות סלפי משותפות אבל תמונת סלפי של אדם לבד - אני לא מוצאת בזה טעם.. אני טועה?" נשאיר לכם לשפוט.

בנוסף לציוצי האוסקר, מצאנו השבוע עוד מספר ציוצים מעניינים אחרים. וויליאם לוי, התחיל את צילומי סרטו החדש השבוע ושיתף את עוקביו: "נהנה מיום הצילומים הראשון באטלנטה. אוהב את כולכם!" גם גבריאל סוטו כנראה אוהב מאוד את מה שהוא עושה ודאג לשתף בכך את עוקביו בטוויטר: " אני אוהב את העבודה שלי! אוהב את התאטרון!"

וציוץ אחרון ומקסים לסיום, אאיסה גונסלס (ניקול, "אהבות אמיתיות") דאגה להזכיר לנו את אחד הדברים הפשוטים והמהנים שיש: "להעביר זמן איכות עם החברים שלי זה תמיד מה שעושה אותי הכי מאושרת."

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מי חוגג החודש יום הולדת?

2 במרץ, 2014

חודש חדש התחיל אתמול, וזה הזמן לבדוק אילו כוכבי טלנובלות וסדרות קוריאניות יחגגו החודש יום הולדת. אז למי מגיע מזל טוב? אהרון דיאז השחקן והזמר הכובש מ"סנטה דיאבלה", דניאל ארנס, השחקן הראשי בטלנובלה החדשה "לב פראי" וכמובן אי אפשר שלא להזכיר את כוכב הטלנובלות הנצחי – פקונדו ארנה!

תגידו מזל טוב ל...
4.3.69 – אנדראה מונטנגרו (נסירה, "אל קלון") - תחגוג החודש 45.
7.3.82 – אהרון דיאז (סנטיאגו, "סנטה דיאבלה") - יחגוג החודש 32.
12.3.80 – אדוארדו אורוסקו (ארתורו, "סנטה דיאבלה") - יחגוג החודש 34.
15.3.44 – נבהאט צ'הרה (פירדבס, "אהבה אסורה") - תחגוג החודש 70.
16.3.79 – מרסלה מר (דוריס, "הקמע") - תחגוג החודש 35.
29.3.80 – קים טה הי (סול, "יורשת העצר") - תחגוג החודש 34.
29.3.79 – פק שי יון (ג'ה הי, "בין שתי נשים") - תחגוג החודש 35.
30.3.79 – דניאל ארנס (אוקטביו, "לב פראי") - יחגוג החודש 35.
31.3.72 – פקונדו ארנה (איבו, "בובה פראית", מרטין "חיים שלי", באוטיסטה, "חיים גנובים") - יחגוג החודש 42.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully