14 יום - על הסדרה

"14 יום" היא דרמת אקשן עוצרת נשימה בכיכובו של יי ג'ון גי ("אילג'ימה", "בין כלב לזאב"), שזכה בפרס שחקן השנה לשנת 2013 על תפקידו בסדרה.

  • 14 יום
ויוה
ויוה

טה סאן הוא עבריין קטן, חבר בארגון פשע, שלמד לשרוד בחיים בעזרת פיקחותו ואגרופיו. הוא מתאהב בסטודנטית יפהפייה בשם אין היאה, שרואה את טוב הלב שמאחורי חזותו הקשוחה. כשאין היאה נכנסת להריון, טה סאן מחליט לעזוב את חיי הפשע ולבנות איתה חיים חדשים. אבל לאיל סוק, הבוס שלו, יש תכניות אחרות עבורו: הוא דורש מטה סאן לשמש כשעיר לעזאזל שלו ולרצות במקומו עונש מאסר בעוון תקיפה. טה סאן מנסה לסרב, אך איל סוק מאיים עליו שיהרוג את אין היאה. בלית ברירה, טה סאן מבקש מאין היאה לעשות הפלה ונפרד ממנה. הוא מורשע ונכלא לשבע שנים, מבלי שאין היאה תדע דבר על נסיבות פרידתם.

שמונה שנים מאוחר יותר, טה סאן מנהל בית עבוט קטן. יום אחד, אין היאה מבקרת אותו במפתיע ומספרת לו שהוא אביה של סו ג'ין בת השמונה. היא חשבה להסתיר זאת ממנו לעד, אבל סו ג'ין חולה בלוקמיה וזקוקה להשתלת מח עצם. טה סאן ההמום מסכים להיבדק ונמצא מתאים כתורם. ניתוח ההשתלה נקבע לעוד 14 יום, אבל הגורל מעמיד שוב את איל סוק בדרכו. הוא מפליל את טה סאן בשנית, והפעם ברצח של סוכנת סמויה. טה סאן נעצר, אך מכונית המשטרה שמסיעה אותו לבית המעצר נקלעת לתאונה והוא בורח. עכשיו כנמלט, הוא נרדף ע"י המשטרה ואיל סוק, ללא יכולת להוכיח את חפותו. טה סאן יעשה הכול כדי לשרוד את השבועיים הבאים בכל מחיר כדי להגיע לניתוח במועד ולהציל את חיי בתו.

שודר בערוץ ויוה פלוס.

16 פרקים, דרום קוריאה, 2013

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully