בלוג ויוה - אוקטובר

2 סדרות קוריאניות חדשות בויוה פלוס - "האגדה של קאנג צ'אי" ו"גבר מאוהב". הטלנובלה "החלטות" בפרקים חדשים ו"שקרים" מגיעה לאתר ויוה!

  • בלוג
ויוה

"שקרים" - בקרוב מאוד גם באתר ויוה

31 באוקטובר, 2013

סילביה נברו וחואן סולר מגיעים לאתר ויוה! סדרת הלהיט "שקרים" (Cuando Me Enamoro), שמשודרת בימים אלו בערוץ ויוה, תשודר החל מיום חמישי, ה-7 בנובמבר, גם באתר. ביום חמישי יעלו 59 הפרקים הראשונים + הפרק של יום ראשון בהקרנת בכורה. כן כן, גם "שקרים", בדומה ל"כוכבים מדברים", תשודר באתר במתכונת Pre-Watch, כלומר - רק כאן תוכלו לצפות ראשונים בפרקי הסדרה, יום לפני שידורם בטלוויזיה.

"שקרים" היא טלנובלה מקסיקנית שזכתה להצלחה אדירה בכל העולם. היא הייתה מועמדת לשישה פרסי TvyNovelas וזכתה בשניים מהם - פרס שיר הנושא הטוב ביותר לשיר "כשאני מתאהב" של אנריקה איגלסיאס וחואן לואיס גרה ופרס המרשעת לשחקנית רוסיו באנקלס, שמוכרת לנו גם מהסדרה "תשוקות". בסדרה משחקים גם רנה קסדוס מ"אם חורגת", גיירמו קפטיז'ו מ"אשת הברזל", אלפרדו אדאמה מ"כישוף", ארתורו פניצ'ה מ"הכל בשביל האהבה" ועוד.

"שקרים" מביאה למסך את סיפורם של רנטה היפהפייה וחרונימו הרגיש שמתאהבים זה בזו ממבט ראשון. אך למרות אהבתם הגדולה הם נאלצים להתמודד עם קשיים רבים: אמה של רנטה, חוספינה, ואחותה רוברטה, מוכנות לעשות הכל כדי להפריד בין רנטה וחרונימו לתמיד. השתיים משכנעות את חרונימו שרנטה, אהובת ליבו, היא זו שגרמה למותו של אחיו האהוב רפאל, כשלמעשה חוספינה היא האשמה האמיתית במותו. חרונימו, שנשבע על קבר אחיו לנקום את מותו, נישא לרנטה ועובר להתגורר איתה בחוותו במטרה אחת בלבד - למרר את חייה.

אז אם פספסתם את הפרקים הראשונים תוכלו להשלים את הצפיה כאן אצלנו, ואם אתם כבר מכורים - החל מיום חמישי הקרוב תוכלו לצפות בפרקים לפני כולם רק באתר ויוה.

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

לכתבה המלאה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"החלטות" חוזרת בפרקים חדשים ומסעירים

24 באוקטובר, 2013

הכינו את הממחטות - התמכרות למין, נטיות אובדניות ודימוי עצמי נמוך... הסדרה "החלטות" (Decisiones Extremas) חוזרת בפרקים חדשים לערוץ ויוה! למי שטרם צפה בסדרה, "החלטות" היא סדרת דרמות סוחפת ואיכותית מבית היוצר של ערוץ "טלמונדו" האמריקאי. הסדרה מביאה למסך סיפורים מרגשים ונוגעים ללב המבוססים על סיפורים אמיתיים, לפעמים אפילו על סיפורי החיים האישיים של כוכבי הסדרה. עשרה פרקים חדשים, סוחפים ומרגשים בהשתתפות שחקני טלנובלות מוכרים ישודרו בערוץ ויוה החל מ-24 בנובמבר.

כל פרק בסדרה "החלטות" מביא למסך סיפור דרמטי ויוצא דופן שמתחיל ומסתיים באותו הפרק. הגיבורים מתאהבים, מתמודדים עם אתגרי החיים ולומדים על ערכי המשפחה והחברות. הפרקים החדשים שישודרו בערוץ ויוה יעסקו בנושאים רבים ושנויים במחלוקת, כפי שכבר הזכרנו - התמכרות למין, נטיות אובדניות, דימוי עצמי נמוך, נטיות מיניות ועוד. אחד מפרקי הסדרה, למשל, עוסק בנערה מרדנית שנחטפת בידי בני ערובה, מפתחת תסמונת שטוקהולם ונאלצת לקבל החלטה גורלית. פרק אחר מביא את סיפורה של בחורה הסובלת מפיצול אישיות ונאלצת להתמודד עם אישיותה השנייה המוחצנת והנועזת. עוד בפרקי הסדרה - בחור צעיר שמתמכר להימורים ונקלע לחובות כבדים ושתי חברות טובות שבוחנות את נטיותיהן המיניות ומערכת היחסים שלהן.

אל תחמיצו את הפרקים החדשים של "החלטות" - יש לנו תחושה שהעיניים שלכם לא תשארנה יבשות...

"החלטות" (10 פרקים) - החל מ-24 בנובמבר, מדי ערב ב- 19:05 בערוץ ויוה.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"גבר מאוהב", בקרוב בערוץ ויוה פלוס

14 באוקטובר, 2013

הלהיטים הקוריאנים ממשיכים לזרום לערוץ ויוה פלוס בקצב מסחרר! ארבעה חודשים בלבד מתום שידורה בקוריאה, סדרת הדרמה הרומנטית "גבר מאוהב" (When a Man Loves) תנחת בערוץ ויוה פלוס. כוכב הסדרה הוא סונג סונג הון, אחד מכוכביה הגדולים של קוריאה שזכור לנו לטובה מ"יורשת העצר". "גבר מאוהב" תהיה שחקנית החיזוק החדשה של ערב הסדרות הקוריאניות המפנק, והחל מ-31 באוקטובר תשודר מדי חמישי מיד בתום פרקי השבוע של "האגדה של קאנג צ'י".

סונג סונג הון, שחגג לפני ימים ספורים את יום הולדתו ה-37, כיכב בסדרות וסרטי קולנוע רבים. הוא גילם את הא יונג ב"יורשת העצר" ובין הסדרה הזו ל"גבר מאוהב" כיכב גם בסדרה בשם Dr. Jin. בחודש דצמבר הקרוב יחלו הצילומים של סרט קולנוע חדש בכיכובו - The Messenger ("השליח"). סונג הון, שבדרך כלל מגלם את הבחור התמים וטוב הלב, מסביר מדוע בחר לשחק ב"גבר מאוהב" דמות של עבריין. "הגעתי למסקנה שאני צריך לעשות שינוי תדמית. תמיד רציתי לשחק דמות קשוחה", מספר סונג הון, "אני לא רוצה להמשיך ולשחק אך ורק את הילד הטוב. אני חושב שלכל שחקן יש את הרצון לשחק דמויות מחוספסות".

מי מאיתנו לא חולם להצליח בחיים ובגדול? גם לטה סאנג היו חלומות גדולים ואת כל הנתונים בשביל להגשים אותם - הוא חכם, נאה, קר רוח וממולח. אולם, עקב הקשיים הכלכליים של משפחתו הוא נאלץ לזנוח את חלומותיו ולעבוד כגנגסטר אצל מלווה בריבית. באחד הימים, נשלח טה סאנג למשימת גבייה פשוטה ושגרתית בחנות ספרים. שם הוא פגש את מי דו, בתו האמיצה של בעל החנות, ומשהו בבחורה הצעירה והנחושה הזו הרעיד את עולמו של טה סאנג והוא החליט לעשות שינוי דרמטי בחייו.

עכשיו, שבע שנים מאוחר יותר, טה סאנג הוא איש עסקים מצליח ובעליה של חברה משגשגת. יד המקרה מפגישה אותו שוב עם מי דו, שהפכה בינתיים לאישה יפה ושאפתנית שנחושה לבנות לעצמה חיים טובים יותר. טה סאנג מבין שהוא מאוהב נואשות במי דו, אך לדאבונו אהבתו היא חד צדדית. עם זאת, הוא נחוש לזכות באהבתה של מי דו ומחזר אחריה בעקשנות, והיא מצידה מסכימה לתת לו הזדמנות. האם תוכל מי דו להתעלם מעברו כפושע ולהתאהב בגבר שהפך להיות?

"גבר מאוהב" (20 פרקים) - החל מ-31 באוקטובר, מדי חמישי ב- 21:20 בערוץ ויוה פלוס (2 פרקים ברצף).

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"האגדה של קאנג צ'י", בקרוב בערוץ ויוה פלוס

7 באוקטובר, 2013

אוהבי הקוריאניות, אתם עומדים להתמכר! הדרמה התקופתית "האגדה של קאנג צ'י" (Kang Chi, The Beginning) מגיעה לערוץ ויוה פלוס, שלושה חודשים בלבד מתום שידורה בקוריאה! שני הפרקים הראשונים של סדרת הלהיט הסוחפת ישודרו בערוץ ויוה פלוס ב-17 באוקטובר ויסמנו את שובם למסך של שני כוכבי פופ קוריאנים אהובים - יי סונג גי ("יופי של ירושה") וסוזי ("דרים היי").

"האגדה של קאנג צ'י" היא סדרת דרמה רווית אקשן והומור, שזכתה להצלחה גדולה בקוריאה. היא הובילה לאורך שידורה את טבלאות הרייטינג, עם אחוזי צפייה מרשימים שהלכו וגדלו מפרק לפרק. סוזי, השחקנית הצעירה שתחגוג בעוד ימים ספורים את יום הולדתה ה-19, זכתה בשני פרסים על תפקידה בסדרה.

מהו סיפור האגדה, אתם שואלים? אז היה היה פעם... בחורה צעירה בשם סו הוואה. לאחר מות אביה נשלחה סו הוואה לבית בושת, אולם סירבה בכל תוקף לעבוד כזונה. לישועתה הגיע וול יונג, ישות מיסטית בדמות אדם שהציל אותה והחביא אותה במעמקי היער. השניים התאהבו וחיו כבעל ואישה, מבלי שסו הוואה מודעת לכך שוול יונג אינו בן אנוש. יום אחד השלטונות תפסו את סו הוואה ההרה. וול יונג רתח מזעם, חש לעזרתה והשד שבו פרץ החוצה. סו הוואה ההמומה ברחה ממנו כל עוד נפשה בה, ולאחר זמן מה ילדה את בנם המשותף ונטשה אותו בקרבת הנהר. אציל בשם מו סול מצא אותו, אימץ אותו לחיקו והעניק לו את השם קאנג צ'י.

השנים חולפות וקאנג צ'י הוא כבר גבר צעיר. הוא לא יודע שהוא אינו בן אנוש מושלם וכי חבויים בו כוחות מסתוריים. קאנג צ'י גדל שמח וטוב לב בקרב משפחתו המאמצת, עד היום שבו חייו מקבלים תפנית טרגית - אביו האהוב נרצח לילה אחד ומשפחתו מתפרקת לרסיסים. הדבר מעורר בקאנג צ'י זעם רב וכאב עצום ועקב כך, כוחותיו נחשפים בפניו לראשונה במלוא עוצמתם. הסובבים אותו מתרחקים ממנו ורואים בו מפלצת, בעוד אחרים מנסים לפגוע בו. היחידה שעומדת לצידו היא יו אול, לוחמת אמיצה שפגש לא מכבר. יו אול היא היחידה שרואה את האנושיות שבו ורוצה לעזור לקאנג צ'י, שמחליט לעשות הכל כדי להפוך לבן אנוש אמיתי. הקשר המיוחד שנרקם ביניהם הופך לאהבה גדולה, אבל האם יש לה בכלל סיכוי לשרוד?

"האגדה של קאנג צ'י" (24 פרקים) - החל מ-17 באוקטובר, מדי חמישי ב- 19:00 בערוץ ויוה פלוס (2 פרקים ברצף).

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מי חוגג החודש יום הולדת?

3 באוקטובר, 2013

פינת ימי ההולדת של הבלוג חוזרת ובגדול - מדי חודש נבדוק מי מבין כוכבי הטלנובלות והסדרות הקוריאניות חוגג יום הולדת. החודש מגיע מזל טוב לכמה מהכוכבים הגדולים של "פטמגול" ו"אזל", לשורת שחקנים ברזילאים מ"שקר היופי" ו"שדרות ברזיל" וגם לכוכבי הסדרות של ערוץ ויוה פלוס יש נציגות מכובדת מאוד. רשימת ימי ההולדת המלאה - לפניכם!

תגידו מזל טוב ל...
12.10.81 - אנגין אקיורק (קרים, "פטמגול") - יחגוג החודש 32.
14.10.80 - ג'אנסו דרה (איישן, "אזל") - תחגוג החודש 33.
27.10.83 - קיבאנץ' טטליטו ("מנקשה וחליל", "אהבה אסורה", "אזל") - יחגוג החודש 30.

3.10.49 - ז'וזה מאייר (פרריניה, "שקר היופי") - יחגוג החודש 64.
15.10.68 - קרלוס קאסאגרנדה (חואן, "שקר היופי") - יחגוג החודש 45.
20.10.52 - אליאני ג'יארדיני (מוריסי, "שדרות ברזיל") - תחגוג החודש 61.
22.10.79 - ז'וליו רושה (אנזו, "שקר היופי") - יחגוג החודש 34.
30.10.74 - לטיסיה איסנרד (איוונה, "שדרות ברזיל") - תחגוג החודש 39.

1.10.75 - קים סון אה (ג'י אן, "לגמרי במקרה") - תחגוג החודש 38.
3.10.84 - יון און היאה ("קופי פרינס", "גברתי הנאווה", "הנסיכה") - תחגוג החודש 29.
5.10.76 - סונג סונג הון (טה סאנג, "גבר מאוהב") - יחגוג החודש 37.
10.10.94 - סוזי (יו אול, "האגדה של קאנג צ'י") - תחגוג החודש 19.

1.10.84 - מוניקה ספיר (ביאנקה, "יחסים מסוכנים") - תחגוג החודש 29.
2.10.45 - רחינה טורנה (לורטו, "תחת שמים אדומים") - תחגוג החודש 68.
2.10.73 - סוסנה גונסלס (ביאטריס, "אהבות אמיתיות") - תחגוג החודש 40.
7.10.70 - ליסרדו (חואן, "אהבות אמיתיות") - יחגוג החודש 43.
12.10.64 - פרנסיסקו גטורנו (סלסרו, "אהבות אמיתיות") - יחגוג החודש 49.
14.10.85 - שרלין (ליליאנה, "אהבות אמיתיות") - תחגוג החודש 28.
24.10.89 - כרמן אאוב (נינה, "יחסים מסוכנים") - תחגוג החודש 24.
27.10.91 - אסמרלדה אוגלדה (רמדיוס, "אלמה") - תחגוג החודש 22.
29.10.77 - חוליו קמחו (לאונרדו, "אהבות אמיתיות") - יחגוג החודש 36.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully