בלוג ויוה - אוגוסט

בחנו את עצמכם - חידון "אהבות אמיתיות", משחק ניחושים - של מי הציטוט? וסדרה חדשה בערוץ ויוה פלוס - "רוחות של חורף"

  • בלוג
ויוה

"רוחות של חורף" - בקרוב בערוץ ויוה פלוס

27 באוגוסט, 2013

יונג איבדה את מאור עיניה בגיל צעיר, היא אינה מאמינה באהבה ולא מסוגלת לסמוך על איש. סו הוא מהמר כפייתי ונוכל מקצועי, שמשחר לטרף אחר נשים עשירות. מה יקרה כשהשניים האלה יפגשו ו... יתאהבו? החל מ-5 בספטמבר תוכלו לעקוב אחר סיפור האהבה הסוחף והמרגש של יונג וסו בסדרה הקוריאנית "רוחות של חורף" (That Winter, The Wind Blows) אשר תשודר בערוץ ויוה פלוס במקום "באושר ובעושר".

"רוחות של חורף" מגיעה אלינו חודשים ספורים בלבד לאחר ששודרה בקוריאה, שם היא כבשה את לב הצופים והמבקרים. במלודרמה המרגשת הזו מככבים ג'ו אין סונג - אחד משחקני הקולנוע הבולטים בקוריאה, סונג היאה קיו - אותה פגשנו בסדרה "פול האוס" וכן קים בום, הזכור לכולנו בתור יי ג'ונג מ"בחורים רעים". "רוחות של חורף" זכתה למספר פארודיות בתוכניות הבידור הנצפות בקוריאה, בין השאר בגרסה המקומית של "סאטרדיי נייט לייב". שירי הסדרה הובילו את מצעדי הפזמונים ברדיו וכן אוגדו לאלבום שנמכר בחנויות התקליטים.

הסדרה נפתחת עם מות אביה של יונג, אשר מוריש לה את ניהול התאגיד הגדול שבבעלותו. סו רואה ביונג הצעירה והעיוורת טרף קל, ונכנס לחייה תוך שהוא מתחזה לאחיה האובד. יונג מיד חושדת בו ובכוונותיו, אך מחליטה להשאיר אותו לצידה כיוון שהוא מעורר בה רגשות שלא חשה זמן רב. גם סו לא מצליח להישאר אדיש ליופיה של יונג, דבר שמעמיד את תוכניותיו בסכנה. האם יצליח סו להשלים את המהלך שהחל, או שמא רגשותיו כלפי יונג יתגלו כחזקים יותר מכל השאר?

"רוחות של חורף" (16 פרקים) - החל מ-5 בספטמבר, מדי חמישי ב- 21:20 בערוץ ויוה פלוס (2 פרקים ברצף).

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

לכתבה המלאה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

בחנו את עצמכם: חידון "אהבות אמיתיות"

19 באוגוסט, 2013

סדרת הלהיט המקסיקנית "אהבות אמיתיות" משודרת מזה כחודש ימים בערוץ ויוה פלוס. רוצים לבדוק את בקיאותכם בסדרה? אז הכנו לכם שאלון טריוויה קצר בנושא "אהבות אמיתיות". על כמה תצליחו להשיב נכונה? קחו נייר ועט, רשמו את תשובותיכם ובסיום החידון בדקו האם צדקתם לפי הפתרונות שבתחתית הפוסט. בהצלחה!

1. על איזו טלנובלה ארגנטינאית מבוססת הסדרה "אהבות אמיתיות"?
א. מישהו שומר עליי
ב. קוראים לזה אהבה
ג. מיליידי
ד. על כנפי התשוקה

2. מי מבין הבאות לא הייתה מועמדת לתפקיד של ויקטוריה, לצד אריקה בואנפיל?
א. אוליביה קולינס
ב. נינל קונדה
ג. רבקה ג'ונס
ד. ויקטוריה רופו

3. מבין כוכבי "אהבות אמיתיות", מי היחיד שלא נולד במקסיקו?
א. אריקה בואנפיל
ב. אדוארדו יאנייז
ג. אאיסה גונסלס
ד. סבסטיאן רולי

4. מי הזמר שמבצע את שיר הנושא של "אהבות אמיתיות"?
א. רוברטו קרלוס
ב. אלחנדרו סאנס
ג. לואיס מיגל
ד. אנריקה איגלסיאס

5. איזו שחקנית נאלצה להיעדר מצילומי הסדרה למשך מספר שבועות, מכיוון שחלתה בדלקת בדרכי הנשימה?
א. נטליה אספרון
ב. מרג'ורי דה סוסה
ג. סוסנה גונסלס
ד. מוניקה סנצ'ז

6. קרוב משפחה של איזה שחקן השתתף בתפקיד אורח מיוחד ב"אהבות אמיתיות"?
א. ניקולס, בנה של אריקה בואנפיל
ב. אדוארדו, בנו של אדוארדו יאנייז
ג. הקטור, אחיה של אאיסה גונסלס
ד. סנטיאגו, בנו של סבסטיאן רולי

7. מי מבין כוכבות הסדרה היא הצעירה ביותר?
א. אנה מרטין
ב. מרג'ורי דה סוסה
ג. שרלין
ד. אאיסה גונסלס

8. כמה שנים חלפו מאז הפעם האחרונה שאריקה בואנפיל שיחקה בתפקיד ראשי בטלנובלה ועד "אהבות אמיתיות"?
א. חמש שנים
ב. שש שנים
ג. שבע שנים
ד. שמונה שנים

9. באיזו טלנובלה לא שיחק גיז'רמו קפטיו, נלסון מ"אהבות אמיתיות"?
א. שקרים
ב. אשת הברזל
ג. האומץ לאהוב
ד. מחר ולתמיד

10. מי מבין השחקנים הבאים זכה בפרס ה- Juventud (פרס הנוער) על השתתפותו בסדרה?
א. אאיסה גונסלס
ב. שרלין
ג. סבסטיאן רולי
ד. אלעזר גומס

להלן הפתרונות:
1. א' - מישהו שומר עליי
2. ב' - נינל קונדה
3. ד' - סבסטיאן רולי
4. ב' - אלחנדרו סאנס
5. ג' - סוסנה גונסלס
6. א' - ניקולס, בנה של אריקה בואנפיל
7. ד' - אאיסה גונסלס
8. ד' - שמונה שנים
9. ג' - האומץ לאהוב
10. ג' - סבסטיאן רולי

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"בין שתי נשים" - בקרוב באתר ויוה

15 באוגוסט, 2013

בשורה נפלאה לאוהבי הסדרות הקוריאניות - המלודרמה המותחת והסוחפת "בין שתי נשים" (The Innocent Man), אשר סיימה את שידוריה בערוץ ויוה פלוס רק לפני שבועיים, תנחת באתר ויוה ב-1 בספטמבר להקרנה בלעדית וחגיגית!

"בין שתי נשים" שודרה בקוריאה בשנת 2012 וזכתה לנתוני צפייה מרשימים לאורך כל 20 פרקיה. בסדרה מככב אחד השחקנים המצליחים ביותר בקוריאה בימים אלו - סונג ג'ונג גי. לצד ג'ונג גי מככבות בסדרה שתי שחקניות שאתם מכירים היטב - מון צ'ה וון, הלוא היא סה ריונג מ"הנסיך שלה" ופק שי יון, שהיא כמובן סה היון מ"החברה שלי". סונג ג'ונג גי זכה בפרסים רבים בשל השתתפותו בסדרה, בין השאר בפרס השחקן הטוב ביותר, פרס אייקון האופנה ופרס הזוגיות המוצלחת ביותר יחד עם מון צ'ה וון.

למי שטרם צפה ב"בין שתי נשים", נספר שהיא סובבת סביב מארו, סטודנט צעיר ומבטיח לרפואה שמאוהב מזה שנים בשכנתו היפה, ג'ה הי. לילה אחד ג'ה הי מזעיקה את מארו לחדר אפלולי בבית מלון, ושם הוא מוצא אותה בוכה ורועדת לצד גופה של גבר זר. ג'ה הי מספרת למארו שהגבר ניסה לאנוס אותה ולכן נאלצה להרוג אותו. בתגובה הוא מורה לה להיעלם ומתוך אהבתו אליה, מסגיר את עצמו למשטרה ונכנס לכלא במקומה.

כשמארו יוצא מהכלא, הוא מגלה להפתעתו שג'ה הי נישאה לגבר עשיר ומבוגר ממנה בשנים רבות. הוא מבין שג'ה הי ויתרה עליו ויתכן שאף ניצלה אותו כדי לחמוק ממאסר. הבגידה האכזרית מותירה את מארו מתוסכל והוא הופך לגבר תאב נקמה. הוא מחליט לנקום בג'ה הי באמצעות בתה החורגת - אן גי, אישה קרה ומחושבת. אולם כנגד כל התוכניות שלו, מארו ואן גי מתחילים לפתח רגשות עזים האחד כלפי השנייה, כשבאמצע נמצאת ג'ה הי - שמאוד לא מרוצה מהופעתו המחודשת של מארו בחייה.

אל תפספסו את ההזדמנות לצפות ולהתמכר ל"בין שתי נשים" המצוינת - החל מ-1 בספטמבר, בלעדי באתר ויוה.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

משחק ניחושים - של מי הציטוט?

5 באוגוסט, 2013

החופש הגדול בעיצומו, השרב בחוץ הופך לבלתי נסבל מיום ליום, ולכן זה בדיוק הזמן המתאים לפעילות שלא מצריכה יציאה מהבית (או אפילו קימה מהכיסא) - סיבוב נוסף של המשחק שלנו, של מי הציטוט? לפניכם חמישה ציטוטים של כוכבי טלנובלות שאתם מכירים היטב. המטרה שלכם - לנחש למי שייך כל ציטוט. בתחתית הפוסט תמצאו את הפתרונות ותוכלו לבדוק כמה ציטוטים ניחשתם נכונה. בהצלחה!

1. "מעולם לא תיכננתי להפוך לשחקן - זה קרה במקרה. אני בן אדם שחי את הרגע, יום אחר יום, נותן לחיים לסחוף אותי. אני מהגר, וכמו רוב המהגרים עזבתי את המדינה שלי כדי לחפש חיים טובים יותר במקום אחר. נאלצתי להתחיל מלמטה - בהתחלה עבדתי כרקדן, אחר כך דגמנתי קצת ולפני שהספקתי לשים לב, התחלתי לשחק מול המצלמה. זה לא משהו שתמיד חלמתי לעשות, החיים הביאו אותי לזה".

2. "הסצינות שהכי קשה לי לשחק בהן, הן סצינות של בכי. האמת היא שעבר הרבה מאוד זמן מאז הפעם האחרונה שבכיתי. בחיי האמיתיים אני בן אדם חיובי מאוד ותמיד שומרת על מצב רוח טוב ועליז. מה גם שאין לי בכלל את הזמן להיות עצובה... לכן, כשאני נאלצת לבכות בצילומי טלנובלה, אני צריכה להשקיע מאמצים רבים כדי להצליח לעשות זאת".

3. "לאחר הפרידה שחוויתי מבת הזוג הקודמת שלי, הלב שלי נאטם. הייתי הרבה זמן לבד והאמנתי שעדיף לעבור את החיים בצורה הזו. אבל הכל השתנה כשפגשתי את ארסלי ארמבולה... ארסלי היא בחורה יפהפייה - גם מבחוץ וגם מבפנים. יופיה הפנימי עולה אפילו על יופיה החיצוני. היא לימדה אותי שערכים ומוסר הם הדברים החשובים ביותר".

4. "אני רוצה למצוא את האהבה האמיתית שלי, גבר שבנוסף לבן זוג יהיה גם חבר טוב שאוכל לחלוק איתו הכל. יש לי בן, יש לי משפחה אוהבת, אבל אני מחפשת מישהו שיקח אותי יד ביד ויגיד לי - "את תהיי בסדר". יש לי חשק גדול לחיבוקים העוצמתיים האלה, שמרעידים לך את הגוף ומוציאים ממך דמעות".

5. "דמות המרשעת שאני מגלמת הפעם שונה מהדמויות הרעות שרואים בדרך כלל. אני מאוד אוהבת אותה, משום שהיא לא נופלת לסטריאוטיפים של מרשעת רגילה. היא ממש גבר בגוף של אישה, דמות מיוחדת שבנויה היטב וכיף לי מאוד לשחק אותה".

מוכנים? הנה הפתרונות:
1. חורחה לואיס פילה
2. ארסלי ארמבולה
3. סבסטיאן רולי
4. אריקה בואנפיל
5. כריסטיאן באך

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

חדש באתר ויוה - הבלוג של שרי שיין

1 באוגוסט, 2013

שרי שיין, לשעבר עורכת מגזין ויוה פלוס, ואחת המומחיות הגדולות בישראל בתחום הטלנובלות, חוזרת בבלוג וידיאו חדש ובלעדי לגולשי אתר ויוה! הבלוג החדש יושק באתר ביום ראשון הקרוב עם פוסט הוידיאו הראשון והחגיגי בבלוג של שרי.

לאחר שערכה את מגזין ויוה פלוס בעשר השנים האחרונות, שרי שיין "עוברת לפרונט" ופעמיים בשבוע היא תגיש לכם, ישירות מביתה, בלוג וידיאו מרתק ועסיסי בנושא הטלנובלות וכוכביהן. הבלוג של שרי יספק לכם מנה מרוכזת ועשירה של מידע שישאיר אתכם הכי מעודכנים שיש. כל זאת, ללא פילטרים וללא עריכות - בלוג אינטימי שיוקדש כולו אך ורק לטלנובלות.

בימי ראשון, שרי תספר לכם על החדשות והרכילויות הכי הכי חמות בעולם הטלנובלות - פרטים ראשונים על טלנובלות חדשות, סודות מאחורי הקלעים, רכילות טרייה על הרומנים הלוהטים והמסקרנים של כוכבי הטלנובלות ועוד...

בימי רביעי, שרי תענה על שאלותיכם בנושא עולם הטלנובלות. כן כן, מדור "תשאלו את שרי" האגדי חוזר - אבל במתכונת חדשה ואינטרנטית. אתם שואלים - שרי עונה, אבל הפעם בוידיאו! אתם מוזמנים להתחיל כבר עכשיו לשלוח אלינו את שאלותיכם דרך דף הצור קשר שבאתר. השאלות הנבחרות יקבלו מענה על ידי שרי במהלך הפוסטים הקרובים.

להתראות ביום ראשון!

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully