גבריאלה

שחקנית: ארסלי ארמבולה

  • השיבה הביתה
ויוה

גבריאלה היא אישה יפהפייה, הנושאת עימה סוד כואב מעברה. ילדותה המאושרת של גבריאלה נגדעה באחת כשהייתה בת 16, אז נאנסה באכזריות בידי פרננדו - בנה של אנטוניה, בעלת מכרה הזהב שבו עבד אביה. פרננדו התאהב בגבריאלה וחיזר אחריה בעקשנות, ומשסירבה לצאת איתו, אנס אותה תוך שהוא עוטה על פניו כובע גרב. האונס שעברה שינה את גבריאלה מן הקצה אל הקצה. היא הפכה לנערה מאופקת, מתבודדת ולא חברותית, שעושה כל שניתן כדי להסתיר את יופייה הכובש.

אולם במהרה העניינים קיבלו תפנית מרה עוד יותר - גבריאלה גילתה שנכנסה להיריון מהגבר שאנס אותה. אביה ניסה לשכנע אותה למסור את הילד לאימוץ, אך היא סירבה וילדה את בנה, דויד. היא החלה לעבוד במכרה, למורת רוחם של הכורים הגברים, שלא הבינו כיצד אישה מסוגלת לעבוד בתפקיד גברי כל כך.

גבריאלה, אם חד הורית, אישה בעולם של גברים, מתמודדת יום יום עם השפלות הכורים וכן עם מערכת היחסים הבעייתית שלה עם בנה המתבגר. מאז האונס איבדה גבריאלה אמון בגברים, ולכן כשתפגוש את אלחנדרו, בנה הבכור של אנטוניה, היא תנסה בכל כוחה להתנגד לתחושותיה העמוקות כלפיו. לאחר שתגורש מהעיירה בבושת פנים, גבריאלה תאמץ את זהותה של ורוניקה, מיליונרית חושנית וחזקה. היא תחזור לעיירה ותצא למסע נקמה באויביה, כשהיא נחושה להשיב לחיקה את אהוביה, דויד ואלחנדרו.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully