בלוג ויוה - יולי

"שקרים" ו"גן סודי" חוזרות לשידור נוסף בערוצי ויוה וכל הפרטים על הסדרה הברזילאית החדשה, "שדרות ברזיל"

  • בלוג
ויוה

סילביה נברו חוזרת עם "שקרים"

29 ביולי, 2013

"שקרים" (Cuando Me Enamoro), הטלנובלה האהובה בכיכובם של סילביה נברו מ"האומץ לאהוב" וחואן סולר מ"הימור מסוכן", תשוב לסיבוב נוסף בערוץ ויוה ב-19 באוגוסט. היא תשודר מדי ערב ב-23:20, במקום "אשת הברזל".

"שקרים" המקסיקנית זכתה להצלחה מרשימה בכל העולם, כמו גם בישראל. היא הייתה מועמדת לשישה פרסי TvyNovelas וקטפה שניים מהם - פרס המרשעת לשחקנית רוסיו באנקלס, שמוכרת לנו גם מהסדרה "תשוקות", ופרס שיר הנושא הטוב ביותר לשיר "כשאני מתאהב" של אנריקה איגלסיאס וחואן לואיס גרה. בעקבות הסדרה, הפך השיר ללהיט היסטרי, כבש את מצעדי הפזמונים ואף היה מועמד לפרס הגראמי הלטיני היוקרתי כשיר הטוב ביותר לשנת 2010.

למי מכם שהספיק לשכוח, הנה תזכורת לסיפור העלילה - כשרנטה היפהפייה וחרונימו הרגיש נפגשים, הם מתאהבים ממבט ראשון. אולם אל מול אהבתם הגדולה, הולכים ונערמים מכשולים רבים... אמה של רנטה, חוספינה, ואחותה רוברטה, מוכנות לעשות הכל כדי להפריד בין רנטה וחרונימו לתמיד. השתיים משכנעות את חרונימו שרנטה, אהובת ליבו, היא זו שגרמה למותו של אחיו האהוב רפאל, כשלמעשה חוספינה היא האשמה האמיתית במותו.

חרונימו, שנשבע על קבר אחיו לנקום את מותו, נישא לרנטה ועובר להתגורר איתה בחוותו במטרה אחת בלבד - למרר את חייה. רנטה הולכת שבי אחריו מבלי לדעת את מניעיו האמיתיים, אך לבסוף אינה מסוגלת לספוג עוד את ההשפלות שלו ועוזבת אותו. כשחרונימו יגלה שנפל קורבן לשקרים של רוברטה וחוספינה - זה כבר יהיה מאוחר מדי... חרונימו יחליט לנסות ולכבוש את ליבה של רנטה מחדש, אבל יגלה שזו הולכת להיות משימה מאוד מאוד לא פשוטה.

"שקרים" (182 פרקים) - החל מ-19 באוגוסט, מדי ערב ב- 23:20 בערוץ ויוה.

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

לכתבה המלאה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"שדרות ברזיל" - הידעתם?

23 ביולי, 2013

יש שאומרים ש"שדרות ברזיל" היא הסדרה הברזילאית המצליחה ביותר מאז "האחד" המיתולוגית. הסיבות להצלחתה רבות ומגוונות - התמקדות העלילה באנשים פשוטים מהשכבות החלשות ולא במשפחות עשירות ומרוחקות כנהוג בסדרות הברזילאיות, סוללת שחקני איכות שכוללת את דבורה פלבלה המהפנטת, מורילו בניסיו המרגש ואדריאנה אסטבס העוצמתית, וכמובן - הקרב הטלוויזיוני עוצר הנשימה בין שתי נשים חזקות ונחושות - נינה וכרמיניה. מסע הנקמה של נינה באמה החורגת והאהבה הסוערת שלה ושל ז'ורז'יניו ילוו אותנו ב-8 החודשים הקרובים, אבל רגע לפני שאנחנו נשאבים פנימה - 8 עובדות שחייבים לדעת על "שדרות ברזיל", כוכביה והצלחתה הפנומנלית.

1. אחת הצופות המושבעות של "שדרות ברזיל" הייתה לא פחות ולא יותר מנשיאת ברזיל, דילמה רוסף. מספרים שרוסף דאגה לסדר את לוחות הזמנים שלה בצורה כזו, שהיא לא תפספס אף פרק של הסדרה ששודרה ב"גלובו" מדי ערב ב-21:00. המצב הרחיק לכת עד כדי כך, שבערב שידור פרק הסיום של "שדרות ברזיל" ביטלה רוסף אסיפה חשובה של המפלגה שבראשותה, בין השאר מתוך החשש שרבים מחברי המפלגה יבריזו.

2. והחשש שלה בהחלט היה מוצדק... לא רק חברי מפלגת הפועלים בברזיל צפו בפרק הסיום, אלא מספר שיא של 80 מיליון ברזילאים! בכך, הפך פרק הסיום של "שדרות ברזיל" למשדר הנצפה ביותר בברזיל בשנת 2012 ולאחד מפרקי הסיום הנצפים ביותר בתולדות הטלנובלות הברזילאיות. 50% מצופי הטלוויזיה בברזיל צפו בסדרה מדי ערב ב-21:00, ומי שלא צפה בה בבית - עשה את זה כנראה בחוץ עם חברים. פאבים ומסעדות בכל רחבי ברזיל נהגו מדי יום להקרין את הפרקים על מסכי ענק, ממש כמו באירועי ספורט גדולים.

3. לטענת מבקרי הטלוויזיה בברזיל, הסיבה לנתוני הצפייה המפתיעים של "שדרות ברזיל" נעוצה בעובדה שבמרכז העלילה נמצאות דמויות שמגיעות מהשכבות החלשות וממעמד הביניים, בשונה מרוב הסדרות הברזילאיות שמספרות את סיפורן של משפחות עשירות. במאי הסדרה, ריקרדו וודינגטון ("ללא ספק" ו"המלכודת") סיפר בראיון לעיתון Folha de S. Paulo - "בדרך כלל, כשמציגים על המסך דמויות עניות, כל רצונן הוא לעזוב את שכונות העוני ולהתעשר. ב"שדרות ברזיל", לעומת זאת, רצינו להציג לצופים אזור מגורים שנחשב אמנם לעני מאוד, אבל שהוא מקום חם ושמח שאפשר לצמוח ולהתפתח בו".

4. אחת הדמויות הססגוניות ב"שדרות ברזיל", סואלן, הותירה רושם אופנתי רב בצופות הסדרה, שנהרו בהמוניהן אל רשתות האופנה בחיפוש אחר הבגדים והתכשיטים שלבשה בפרקי הסדרה. דמות אחרת, מונליזה, שמנהלת בסדרה סלון יופי, הפכה ל"אייקון שיער" של ממש. בעקבות הפידבקים החיוביים להם זכתה מונליזה הושקה בברזיל סדרת מוצרים לטיפוח השיער על שמה, שנמכרה בכמויות מרשימות. כן, נראה שהברזילאים יצירתיים במיוחד בכל הנוגע למרצ'נדייז...

5. אתם בוודאי זוכרים את דבורה פלבלה ומורילו בניסיו בתור לוקאס ומל, אב ובתו ב"האחד". בסט הצילומים של "שדרות ברזיל" דבורה ומורילו נפגשו שוב, התאהבו ופצחו ברומן סוער אותו הקפידו לשמור בסוד מפני שאר חבריהם לקאסט. בזמן הצילומים צצו בתקשורת דיווחים על הרומן שהוכחשו שוב ושוב בידי השניים, אולם מאוחר יותר התוודו דבורה ומורילו שהם אכן מנהלים מערכת יחסים רומנטית.

6. "שדרות ברזיל" הייתה מועמדת ל-108 (!) פרסים בטקסי טלוויזיה שונים, וקטפה 36 מהם. שיאני הזכיות: אדריאנה אסטבס (כרמיניה) עם 8 פרסים, מורילו בניסיו (טופאו) עם 4 פרסים וז'וזה דה אבראו (נילו) ומל מאיה (ריטה הצעירה) עם 3 פרסים כל אחד. קאואן ריימונד (ז'ורז'יניו) נאלץ להסתפק בפרס אחד בלבד. כמו כן, "שדרות ברזיל" זכתה במספר פרסים על הבימוי והכתיבה של הסדרה.

7. בימינו, הצלחה של סדרת טלוויזיה נמדדת לא רק בנתוני הרייטינג, אלא גם בכמות הבאזזז שלה ברשתות החברתיות. גם בגזרה הזו, "שדרות ברזיל" רשמה הצלחה גדולה - היא הייתה, לאורך כל שידורה, סדרת הטלוויזיה הברזילאית המדוברת ביותר בטוויטר. בערב ה-19 באוקטובר, במהלכו שודר בברזיל פרק הסיום של הסדרה, ההאשטאג OiOiOiFinal# כיכב במקום הראשון ברשימת הטרנדים במשך שעות ארוכות.

8. ולמה OiOiOi, אתם שואלים? כך מכנים מעריצי הסדרה את שיר הנושא, שנקרא למעשה Vem Dançar com Tudo ("בואו לרקוד עם כולם", בתרגום חופשי). אם השיר נשמע לכם מוכר, זה מכיוון שמדובר באדפטציה לשיר המפורסם Danza Kuduro של דון עומר. לצורך צילומי קליפ הפתיחה של "שדרות ברזיל", שכרה ההפקה 135 רקדנים מקצועיים וכן כוריאוגרף מיוחד. והתוצאה בהחלט השתלמה!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

שידור נוסף של "גן סודי" בערוץ ויוה פלוס

11 ביולי, 2013

מעריצות היון בין, יש לנו בשורה משגעת בשבילכן! נתנו לכן קצת זמן להתגעגע אליו, אבל בחודש הבא היון בין חוזר ובגדול למסך ערוץ ויוה פלוס ב"גן סודי" (Secret Garden). הקומדיה הרומנטית האהובה, תשוב לסיבוב נוסף בערוץ ב-8 באוגוסט.

היון בין, אותו פגשנו לראשונה ב"סאם סון המתוקה" ומאז הוא נכנס לנו עמוק עמוק ללב, זכה בכל הפרסים הגדולים והנחשקים בגין השתתפותו ב"גן סודי". למשל - פרס השחקן הטוב ביותר, פרס השחקן הפופולרי, פרס הזוג האהוב ביותר לצד הא ג'י וון ועוד. הסדרה "גן סודי" זכתה להצלחה יוצאת דופן בקוריאה. פרק הסיום שלה, למשל, זכה לנתון רייטינג מטורף של 38%, והסדרה גרפה את כל פרסי הטלוויזיה החשובים - ביניהם פרס התסריט, השחקן, השחקנית והדרמה הטובים ביותר.

היון בין מגלם ב"גן סודי" את ג'ו וון, בחור יהיר ועשיר שעומד בראש תאגיד מצליח. יום אחד פוגש ג'ו וון את לה אים, אקרובטית יפהפייה וצנועה, ובין השניים נרקמת מערכת יחסים משונה. ג'ו וון מתקשה להבין למה הוא כל כך רוצה בקרבתה של לה אים, בעוד שהיא רק מנסה להתחמק ממנו בכל הזדמנות. העניינים רק ילכו ויסתבכו כשרצף אירועים יוצא דופן יקשור את חייהם של ג'ו וון ולה אים, באופן מפתיע ובלתי צפוי.

"גן סודי" (20 פרקים) - החל מ-8 באוגוסט, מדי חמישי ב- 19:00 בערוץ ויוה פלוס.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully