באושר ובעושר - על הסדרה

הסדרה "באושר ובעושר" היא קומדיה רומנטית בכיכובו של פק שי הו ("הנסיך שלה").

  • באושר ובעושר
ויוה
ויוה

סה גיונג היא מעצבת אופנה בתחילת דרכה עם חלומות גדולים ורצון עז להצליח. אחרי שנתיים של מאמצים רבים ועבודות מזדמנות, היא בטוחה שחלומותיה עומדים להתגשם. סה גיונג מתקבלת לעבודה כמעצבת בחברה גדולה, אולם עד מהרה מתברר לה שנשכרה כדי לשמש כנערת שליחויות של יון ג'ו, אשתו של נשיא החברה ולא אחרת מאשר יריבתה המושבעת מביה"ס התיכון.

סה גיונג מחליטה להמשיך בעבודתה ולשמור על אופטימיות, אך החיים מזמנים לה הפתעה מרה: החבר שלה בורח עם כל חסכונותיה והיא נותרת ללא אגורה שחוקה. לאחר שגם אביה נקלע למשבר כלכלי, סה גיונג מבינה שנמאס לה להיאבק ולהיות תמיד בתחתית שרשרת המזון. היא מחליטה לעשות שינוי בחייה ומציבה לעצמה מטרה - להינשא לגבר עשיר ויהי מה. לשם כך היא מגייסת את עזרתה של יון ג'ו, שעשתה זאת לפניה ובהצלחה יתרה.

סה גיונג ממלאת בדקדקנות אחר הנחיותיה של יון ג'ו כיצד להתברג למסיבות של החברה הגבוהה ולהכיר את האנשים הנכונים. בדרכה אל העושר, היא מכירה גבר צעיר בשם סונג ג'ו, שכובש את ליבה וגורם לה לתהות לגבי המטרה שהציבה לעצמה. סה גיונג אינה יודעת שסונג ג'ו הוא בעצם גבר עשיר, שמתחזה לבחור ממוצע כדי למצוא בחורה פשוטה, שאינה רודפת בצע... מה יקרה כשתתגלה לשניהם האמת?

שודר בערוץ ויוה פלוס.

16 פרקים, דרום קוריאה, 2012-2013

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully