יחסים מסוכנים - על הסדרה

  • יחסים מסוכנים
ויוה
ויוה

ביאנקה היא בחורה צעירה ויפה, ובתה של פלביה, אשת חברה מקובלת ומוכרת במיאמי. ביאנקה שונאת את אמה שנאה יוקדת ומאשימה אותה במות האיש שאהבה יותר מכול - אביה מרטין. ביאנקה רוצה לנקום באמה ומוצאת דרך מקורית ביותר כדי להוציא זאת לפועל.

פלביה שמה עינה מזה זמן מה על מיליונר אלמן בשם אריאל ורואה בו אמצעי לסגירת החובות, שהותיר אחריו בעלה המנוח. לתדהמתה הרבה, היא מגלה שאריאל התאהב דווקא בבתה ביאנקה, שצעירה ממנו בשנים רבות, ושהשניים עומדים להינשא. למורת רוחם של כל הסובבים, אריאל נושא לאישה את ביאנקה, שמתמוגגת לנוכח זעמה של אמה רודפת הבצע.

רוב בני ביתו של אריאל אינם מקבלים את ביאנקה, במיוחד ברונו, אחיינו החתיך ורודף הנשים של אריאל. ברונו משוכנע שביאנקה נישאה לדודו בעבור בצע כסף בלבד והוא מנסה ללא הרף לחשוף את פרצופה האמיתי. אולם עם הזמן קורה משהו בין ברונו וביאנקה. הם מכירים זה את זה טוב יותר והקרבה ביניהם הופכת לתשוקה עזה ומסוכנת. בין השניים מתפתח רומן אסור וסוער, שהשלכותיו ישנו את גורל כולם.

הטלנובלה "יחסים מסוכנים" היא גרסה לטינית לסדרה הטורקית המצליחה "אהבה אסורה". הסדרה מחזירה למסך ערוץ ויוה פלוס את השחקן האהוב ג'נקרלוס קנלה, שמבצע גם את שיר הנושא לסדרה.

שודר בערוץ ויוה פלוס

107 פרקים, ארה"ב, 2013

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully