בלוג ויוה פברואר: מצעד הרומנים הלוהטים של עולם הטלנובלות

מצעד הרומנים הלוהטים של עולם הטלנובלות, ראיון עם קנאן אימירזאליאולו מ"אזל" ושובה של ליליה קברל למסך

  • בלוג
ויוה

איך הפך פק יוצ'ון מאלמוני לכוכב ענק?

25 בפברואר, 2013

נדיר למצוא במזרח אסיה חובבי KPOP שלא שמעו על פק יוצ'ון בן ה-26, אבל כאן בישראל זכינו להכיר אותו רק לאחרונה דרך הסדרה "על גג העולם", שמשודרת בערוץ ויוה פלוס. אז איך הפך השחקן והזמר הקוריאני האלמוני לאחד מכוכבי הפופ הגדולים שיצאו מקוריאה בשנים האחרונות?

פק יוצ'ון נולד בסיאול שבדרום קוריאה ב-4 ביוני 1986, אבל התגלה לראשונה דווקא בזמן שהתגורר עם משפחתו במדינת וירג'יניה שבארצות הברית. שם, איתרה אותו סוכנות שחקנים אמריקאית בשם Brothers Entertainment שהבינה מיד שמדובר בבחור עם פוטנציאל רב. יוצ'ון נשלח בחזרה לקוריאה והוחתם על ידי חברת התקליטים וסוכנות השחקנים הקוריאנית - S.M. Entertainment. הוא הצטרף ללהקת בנים מצליחה בשם - TVXQ, אולם לאחר סכסוך משפטי מתוקשר בין חברי הלהקה לחברת התקליטים יוצ'ון וחבריו פרשו והקימו להקה חדשה בשם JYJ.

JYJ, שהוקמה באופן רשמי בתחילת 2010, הפכה את יוצ'ון לכוכב גדול בקוריאה ומחוצה לה. רק בשנה שעברה יוצ'ון נסע לסיבוב מפגשי מעריצים באסיה, בין השאר בטיוואן, שנגחאי ובנגקוק וסחף אל המפגשים הללו לא פחות מ-17,000 איש. במקביל להצלחה של להקת JYJ, יוצ'ון, שבתחילת הקריירה שיחק בסדרות קוריאניות רק בתפקידי משנה, החל לקבל בזה אחר זה תפקידים ראשיים.

על תפקידו ב"על גג העולם" זכה פק יוצ'ון בשבחים וכן בפרסים רבים. הוא קטף את פרס השחקן הטוב ביותר במספר טקסי פרסים וכן את פרס הזוג האהוב ביותר יחד עם שותפתו לסדרה, האן ג'י מין. זמן לא רב לאחר ש"על גג העולם" ירדה מהמסכים בקוריאה הגיע התפקיד הבא שלו - הוא כיכב בסדרה בשם Missing You ששודרה בקוריאה עד לפני כחודש. לצידו שיחקה יון און היאה, כוכבת "הנסיכה", "קופי פרינס" ו"גברתי הנאווה".

אבל הצעיר המצליח לא מסתפק בעולם הבידור - יוצ'ון פתח מסעדה יפנית ביחד עם חבר שלו מלהקת JYJ וכן גלידריה שאותה מנהלת אימו. יוצ'ון הוא לא השחקן היחיד במשפחה: יש לו אח שצעיר ממנו בחמש שנים שגם הוא משחק בסדרות טלוויזיה. בשנה שעברה, בזמן שיוצ'ון הצטלם ל"על גג העולם", הוא התמודד עם אובדן אביו שהלך לעולמו במפתיע. ואם אתם סקרנים לדעת מה קורה עם יוצ'ון בתחום הרומנטי, אז לטענת הרווק המבוקש מזה ארבע שנים שלא הייתה לו בת זוג, אבל הוא בהחלט מחפש אחת. לאתר DONG-A הוא אמר: "אני מחפש בחורה שתהיה נחמדה לאימא שלי, וכזו שאבי המנוח היה יכול להתגאות בה". בהצלחה!

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

לכתבה המלאה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ליליה קברל חוזרת לערוץ ויוה ב"שקר היופי"

21 בפברואר, 2013

אם הייתם מתעוררים בוקר אחד ומגלים להפתעתכם שזכיתם בלוטו ב-25 מיליון דולר, איך הייתם משנים את החיים שלכם? עם השאלה הזו מתמודדת גריזלדה, הלוא היא השחקנית האהובה ליליה קברל ("יומן חיים") בסדרה הברזילאית "שקר היופי" (Fina Estampa). הסדרה החדשה תשודר בערוץ ויוה החל מ-12 במרץ, במקום "לב משוגע".

קברל היא לא הפרצוף המוכר היחיד שתפגשו ב"שקר היופי". אליה מצטרפים גם דלטון ויג מ"האחד", כריסטיאני טורלוני מ"נשים מאוהבות", קרולינה דיקמן מ"מעבר לים" ועוד רבים וטובים. עם סוללת הכוכבים המרשימה, אין פלא שהסדרה זכתה להצלחה כל כך גדולה בברזיל. הרייטינג הממוצע של "שקר היופי" עמד על 40% לפרק, וב"טלמונדו" הזדרזו להודיע שיפיקו לסדרה גרסה היספנית שתשודר בהמשך השנה (חואן סולר, מאריצה רודריגס ומיגל ורוני כבר נקראו לדגל).

הסיפור של "שקר היופי" מתחיל שנים רבות לפני הזכייה של גריזלדה בלוטו. בתקופה ההיא גריזלדה היא אישה קשת יום, ישרה וחרוצה, שמתמודדת עם היעלמותו המסתורית של בעלה. לאחר שהיא הופכת בעל כורחה למפרנסת היחידה של משפחתה, היא מתחילה לעבוד כשיפוצניקית - עבודה שאינה נחשבת לנשית במיוחד. היא גאה בעבודתה ומנסה להוכיח לכולם שאפשר לחיות חיים טובים בצניעות וביושר.

אנטנור, בנה הצעיר של גריזלדה, מתבייש באמו בשל מעמדה הצנוע ומשתדל להסתיר אותה מחבריו. הוא מאוהב בפטריסיה - בתם של מסעדן עשיר בשם רנה ושל אישה יהירה וחסרת מצפון בשם תרזה כריסטינה. תרזה כריסטינה סולדת מגריזלדה בשל מעמדה הנמוך ומנסה להשפיל אותה בכל הזדמנות. בעלה רנה, לעומת זאת, מוקסם ממנה ומתאהב בה בשל הפשטות שלה וגישתה החיובית לחיים.

השנים חולפות, וחייה של גריזלדה משתנים בבת אחת כשהיא זוכה בלוטו ב-25 מיליון דולר. מצב חשבון הבנק שלה אולי משתנה, אבל לא אופייה הטוב - גריזלדה נשארת אישה צנועה וטובת לב. עם זאת, הזכייה מחזירה לחייה אנשים בלתי רצויים - כמו בעלה, שקם לפתע לתחייה לאחר שהוכרז כמת לפני שנים רבות. למרות ההון הגדול שזכתה בו, גריזלדה מוכיחה לעצמה ולסובבים אותה שלא הכל בחיים סובב סביב כסף ושעם יושרה אפשר להשיג הכל - אפילו אהבה אמיתית באמצע החיים...

"שקר היופי" (140 פרקים) - החל מ-12 במרץ, ערוץ ויוה.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

הכוכבים מצייצים בחג האהבה

18 בפברואר, 2013

צוויץ צוויץ לכולם! היום בפינת הציוצים שלנו: אמנם יום האהבה כבר מאחורינו, אבל לא יכולנו שלא להתרשם ולהתרגש מציוצי האהבה שהפריחו כוכבי הטלנובלות לבני הזוג שלהם בטוויטר. לכן, החלטנו לרכז במיוחד עבורכם את הציוצים המובחרים מכולם. היכונו למנה הגונה של קיטש ואהבה...

השחקן הארגנטינאי חואן סולר ("שקרים", "מילה של אישה", "הימור מסוכן") בחר לחלוק את האהבה הגדולה שלו לאשתו ואם שלושת בנותיו, השחקנית מאקי ("יש מצב לאהבה") עם 165,000 העוקבים שלו בטוויטר. "יום אהבה שמח", צייץ חואן למאקי, "אני אוהב אותך היום וב-364 הימים האחרים. שנמשיך להיות יחד תמיד". מאקי צייצה לו בחזרה: "הלוואי שהאהבה תמשיך להניע את העולם. תודה, חואן סולר, על כל האהבה הזו ועל הבנות הנפלאות שלנו. אני אוהבת אותך".

ג'נקרלוס קנלה ("לאהוב את לולה", "מלאך ושטן") צייץ: "היום אנחנו חוגגים שניים מהדברים הכי טובים שיש לנו על כדור הארץ: אהבה וחברות". לאחר מכן השחקן השובב, שכפי שכולנו יודעים חי בזוגיות מאושרת עם גבי אספינו, התבדח: "יום אהבה שמח! אני מחפש מישהי שתהיה בת הזוג שלי בוולנטין. אז אם יש פה מישהי שלא עושה שום דבר מאוחר יותר, אולי נוכל להעביר את הזמן ביחד. מי בעניין?". ג'נקרלוס, אנחנו בטוחים שלא חסרות מתנדבות...

מי שפחות התבדח ביום האהבה הוא השחקן כריסטיאן צ'אבס ("רבלדה"). ממש בימים האחרונים צ'אבס נפרד מבן קרוגר, בן הזוג שלו בשנה האחרונה. צ'אבס וקרוגר ניהלו זוגיות בשלט רחוק, מכיוון שהאחרון עובד בלוס אנג'לס כסוכן נדל"ן. הצהובונים מספרים שסיבת הפרידה היא קנאה - צ'אבס התקשה מאוד להשלים עם המרחק הגיאוגרפי שלו מבן זוגו, וקינא כשראה תמונות שהעלה קרוגר לטוויטר בהן הוא נראה מבלה עם החברים המקומיים שלו. ביום האהבה צייץ צ'אבס: "הלב שלי שבור. כנראה ששום דבר לא נמשך לעד. אף פעם אל תאמינו כשמישהו אומר לכם "אני אוהב אותך". אאוצ'...

ובנימה אופטימית יותר, בשבוע שעבר סיפרנו לכם שמרק תאצ'ר ובת זוגו ססיליה גליאנו מאורסים ואף קבעו תאריך לחתונה. ביום האהבה צייץ תאצ'ר לארוסתו: "את הטובה מכולן, ססיליה. יום אהבה שמח, שרק נמשיך לחוות מדי יום את האהבה והחברות שלנו. דברים טובים מחכים לנו בחיים!". את הציוץ הוא חתם בשלושה מספרים מסתוריים: "45-55-65". ססיליה השיבה לו: "אהובי, אני מי שאני בזכותך!!! אתה איש משפחה, שותף, חבר ומאהב הכי טוב שיש. אני מאושרת להיות לצידך. 45-55-65". מה פשר המספרים האלה, אתם שואלים? לתאצ'ר וגליאנו הפתרונים. לנו נותר לנסות ולנחש...

ונסיים עם כוכבי "כוחו של גורל", סנדרה אצ'ווריה ודוד ספדה. סנדרה צייצה ביום האהבה: "יום אהבה שמח!!! אנחנו חוגגים היום (ותמיד) את זה שהאהבה היא המנוע של החיים שלנו". ספדה, שאת השנה האחרונה העביר לצידה של בת זוגו לינה רדוואן, צייץ: "ה-14 בפברואר הוא היום שמזכיר לנו כמה זה חשוב לאהוב ולסלוח, ואת הערך הגדול של החברות. צריכים לזכור את זה כל השנה!". ספדה הכין ללינה הפתעה: זר פרחים ע-צ-ו-ם. לפי השמועות, אוטוטו השניים ממסדים את הקשר.

עד כאן להפעם - צ'או אמיגוס!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מיוחד לחג האהבה: מצעד הרומנים הלוהטים של עולם הטלנובלות

14 בפברואר, 2013

חג אהבה שמח לכולם! היום מציינים ברחבי העולם את יום האהבה, וגם כאן בבלוג החלטנו שלא להישאר אדישים ולהגיש לכם את מצעד הרומנים הגדולים של עולם הטלנובלות מהשנה האחרונה.

נראה שבזמן האחרון קופידון עובד שעות נוספות באמריקה הלטינית, כי ההורמונים סוערים וגועשים באולפני הצילום של הטלנובלות. קחו לדוגמא את "האומץ לאהוב", "חיים כפולים" ו"תהום של תשוקה", סדרות שמספקות לנו סיפורים רוויי יצרים על המסך, אבל מסתבר שלא פחות גם מאחורי הקלעים... מה לא היה שם? רומנים סודיים בחדרי חדרים, שחקנים שנפגשו לראשונה על הסט, התאהבו והפכו לזוג ואפילו רומנים חולפים שלא ממש החזיקו מעמד. לרגל יום האהבה אנחנו רוצים להציג בפניכם את 8 הזוגות החדשים והלוהטים ביותר שיצאו מעולם הטלנובלות בתקופה האחרונה.

8. אריקה בואנפיל ואדוארדו יאנייז

היא - כוכבת הטלנובלות "אהבה מנצחת" (אנטונייטה), "ים של אהבה" (קסילדה) ו"מחר ולתמיד" (מונסראט).
הוא - כוכב הטלנובלות "שיכורה מאהבה" (רודריגו) ו"האמת הסמויה" (חואן חוסה).

אריקה ואדוארדו נפגשו לפני מספר חודשים על סט הצילומים של הטלנובלה Amores Verdaderos, ומאז הם מנהלים רומן סוער ומלא תשוקה מאחורי הקלעים. מה שהופך את מערכת היחסים הזו למדוברת במיוחד, כזו שמסרבת לרדת מכותרות העיתונים במקסיקו, היא העובדה שעד היום אריקה ואדוארדו סירבו לאשר או להכחיש את קיומו של הרומן. עם זאת, מקורבים לשניים סיפרו לתקשורת המקסיקנית שהזוגיות הולכת לכיוון רציני, ושאריקה אפילו הפגישה בין אדוארדו לבנה היחיד, ניקולס.

7. דנה גרסיה וחוליאן חיל

היא - כוכבת הטלנובלות "מישהו צופה בך" (פיאדד), "בגידה" (סולדד), "תשוקת הנצים" (נורמה) ועוד.
הוא - כוכב הטלנובלות "אווה לונה" (לאונרדו) ו"כישוף" (אוליסס).

אז נכון, הזוגיות של דנה וחוליאן כבר התפרקה - אבל לרגעים היה נדמה שהפאוור-קאפל הזה הולך ללוות אותנו לעוד הרבה הרבה זמן. לחוליאן ודנה, שמכירים זמן רב אבל עשו את הסוויץ' מידידים טובים לבני זוג רק בשנה האחרונה, הייתה תקופה נפלאה ומרגשת האחד עם השניה. הם אפילו נסעו ביחד לפרו וטיילו יד ביד ברחבי המדינה. כמובן שאי אפשר לשכוח את המסיבה שערך המגזין People En Español לרגל רשימת 50 היפים והיפות, שבמהלכה חוליאן ודנה הוציאו את הזוגיות שלהם מהארון והתנשקו לעיני כולם. כמה חבל שזה נגמר...

6. ליביה בריטו וסלבדור סרבוני

היא - כוכבת הטלנובלות "תהום של תשוקה" (פלומה) ו"אהבה מנצחת" (פרננדה).
הוא - כוכב הטלנובלות "תהום של תשוקה" (גבינו) ו"מלכת הדרום" (ראטאס).

ליביה וסלבדור הכירו על סט הצילומים של "תהום של תשוקה", ומהרגע הראשון היה ברור שהתשוקה בהחלט נמצאת שם... השניים נהגו להעביר את הזמן בין סצינה לסצינה האחד בחברת השניה, וסלבדור הרעיף על ליביה מתנות ופינוקים כדי לתת לה להרגיש כמו מלכה. שני הצעירים המאוהבים לא התאמצו במיוחד להסתיר את הזוגיות שלהם, ולא חלף זמן רב עד שהם נתפסו בעדשות צלמי הפפראצ'י כשהם מתנשקים בלהט ברחובות מקסיקו. עם זאת, מערכת היחסים הזו לא שרדה זמן רב וכיום השניים בנתק.

5. סוריה וגה וגבריאל סוטו

היא - כוכבת הטלנובלה "ים של אהבה" (אסטריה).
הוא - כוכב הטלנובלות "כוחו של גורל" (קמילו), "כישוף" (פרננדו), "אויבת יקרה" (אלונסו) ועוד.

שמועות עקשניות טוענות שסוריה וגה וגבריאל סוטו ניהלו רומן סודי על סט הצילומים של הטלנובלה Un Refugio Para El Amor. השמועות הללו הוכחשו נמרצות על ידי השניים, אולי בעיקר בגלל העובדה שבתקופה הזו גבריאל התגורר עם בת הזוג שלו ג'ראלדין באזן ("מישהו צופה בך", "ויקטוריה", "עמק התשוקות") ובתם המשותפת. עם זאת, לאחרונה נודע שגבריאל ובת זוגו נפרדו, אולי בעקבות הרומן האסור שלו ושל סוריה?

4. ונסה אריאס ומרק תאצ'ר

היא - שחקנית בטלנובלה "תהום של תשוקה" (אנטוניה).
הוא - כוכב הטלנובלות "תהום של תשוקה" (גאל) ו"אהבה מנצחת" (אלונסו).

עוד רומן מאחורי הקלעים של "תהום של תשוקה" - והפעם רומן מאוד מאוד סודי. מדובר בשניים מהשחקנים הכי סקסיים של הסדרה: ונסה אריאס ומרק תאצ'ר. אז נכון, תאצ'ר נמצא בזוגיות עם ססיליה גליאנו (גרושתו של סבסטיאן רולי), אבל נראה שזה לא מנע ממנו לנהל רומן עם ונסה... בזמן צילומי "תהום של תשוקה" השניים נראו קרובים מאוד זה לזו, ודווח שניהלו רומן מלא תשוקה בחדרי חדרים. יחד עם זאת, לפני מספר שבועות תאצ'ר הודיע שהוא וססיליה קבעו תאריך לחתונה, אז כנראה שהרומן שלו ושל ונסה ישאר לנצח כסוד - או רק כשמועה...

3. אוליביה קולינס ואברהם ראמוס

היא - כוכבת הטלנובלה "חיים כפולים" (פטריסיה).
הוא - כוכב הטלנובלה "חיים כפולים" (קלאודיו).

כן כן, האהבה לא פסחה גם על סט הצילומים של "חיים כפולים", ובמקרה הזה היא די לא צפויה... אז נכון, אוליביה ואברהם מגלמים ב"חיים כפולים" אימא ובן. ונכון, היא בת 55 והוא בן 39, כלומר - 16 שנים הפרש... ובכל זאת, מערכת היחסים האינטימית שהתפתחה ביניהם במהלך צילומי הסדרה, הפכה לאהבה גדולה ועוצמתית שאותה הם חלקו עם כולם במסיבה שנערכה לא מזמן. אוליביה ואברהם הצהירו שהפרש הגילאים ביניהם הוא לא "אישיו", ושהם מאושרים מאוד זה עם זו.

2. לולה פונסה ואהרון דיאז

היא - כוכבת הטלנובלה "הקמע" (לוקרסיה)
הוא - כוכב הטלנובלות "הקמע" (אנטוניו) ו"כיתה 406" (קיקה)

ה-רומן של השנה החולפת - ללא ספק! דיאז ופונסה התאהבו על הסט של "הקמע", בה הם גילמו אח ואחות. דיאז, שרק התחיל להתאושש אז ממערכת היחסים הסוערת שלו ושל קייט דל קסטיו ("מלכת הדרום") שהסתיימה בטונים צורמים, לא האמין שכל כך מהר הוא ימצא שוב אהבה... כיום פונסה ודיאז כבר מתגוררים ביחד ומצפים לילדם הראשון. נאחל להם המון בהצלחה, ואנחנו ממתינים גם לטבעת!

1. סילביה נברו וכריסטיאן דה לה פואנטה

היא - כוכבת הטלנובלות "האומץ לאהוב" (קמילה), "שקרים" (רנטה) ו"מחר ולתמיד" (פרננדה)
הוא - כוכב הטלנובלה "האומץ לאהוב" (דניאל)

את המקום הראשון לוקח הרומן שלא ברור לגמרי אם התקיים, אבל הסעיר מאוד את הברנז'ה - סילביה נברו וכריסטיאן דה לה פואנטה - כוכבי "האומץ לאהוב". האם הם ניהלו רומן סודי מאחורי הקלעים? אנשים שנכחו על הסט התעקשו שהשניים נצפו מתנשקים בין צילומי הסצינות, כשלא היה במאי בסביבה וגם המצלמות לא פעלו. סילביה וכריסטיאן הכחישו בתוקף את קיום הרומן, אבל מוכרחים להודות שכשמביטים בהם על מסכי הטלוויזיה, קשה להאמין שמדובר אך ורק במשחק.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

8 דברים שלא ידעתם על "חופן של יהלומים"

11 בפברואר, 2013

לפני ימים אחדים הגיעה "חופן של יהלומים", הטלנובלה החדשה של מאוריסיו אוכמן, לערוץ ויוה. לרגל עליית הסדרה, אספנו בשבילכם 8 עובדות שאולי לא ידעתם על "חופן של יהלומים" והשחקנים המככבים בה. מוכנים? נצא לדרך!

1. "פנינה שחורה", הסדרה שעליה מבוססת "חופן של יהלומים", שודרה בארגנטינה לפני 17 שנה. ב"פנינה שחורה" כיכבו גבריאל קוראדו ואנדריאה דל בוקה, והיא נחשבת לאחת הקלאסיקות המצליחות ביותר שיצאו מארגנטינה בשנות התשעים. "פנינה שחורה" שודרה בהצלחה רבה גם בישראל וריתקה רבים למסך כששודרה בערוץ ויוה. "חופן של יהלומים", בהפקת "טלמונדו", היא לא הגרסה המחודשת הראשונה של "פנינה שחורה". קדמו לה גרסה מקסיקנית בשם Perla ששודרה ב-1998 ובה שיחקה בתפקיד הראשי סילביה נברו, וגרסה ברזילאית בשם Pérola Negra, ששודרה בין השנים 1998-1999 ובה שיחק דלטון ויג, כוכב "האחד" (סעיד) ו"שקר היופי" (Fina Estampa).

2. את "חופן של יהלומים" נבחר לביים השחקן והבמאי מיגל ורוני. אנחנו אולי מכירים אותו בעיקר בזכות תפקידיו כמרטין ב"מלאך ושטן" ואלחנדרו ב"למדי אותי לאהוב", אבל ורוני הוא גם במאי מנוסה שביים בין השאר את "אין שטוחות בגן עדן", מספר פרקים של "החלטות" וטלנובלות נוספות.

3. בגלגולה הקודם, "חופן של יהלומים" נקראה בכלל Reflejos del Alma ולא Rosa Diamante. במקום מאוריסיו אוכמן, את התפקיד של חוסה איגנסיו היה אמור לגלם דוד צ'וקארו ("מישהו צופה בך") ואת התפקיד של רוסה - אליזבת גוטיירס. את דמות המרשעת נבחרה לגלם מרגריטה מגנייה ("האמת הסמויה", "בשם האהבה", "יש מצב לאהבה" ו"בדרך אל האושר"). בסופו של דבר הוחלט להחליף את כל צוות השחקנים - ואיתם גם את שם הסדרה.

4. בשביל קרלה הרננדז (אווה) זהו התפקיד הראשי הראשון בטלנובלה. השחקנית המקסיקנית בת ה-26 השתתפה רק בטלנובלה אחת לפני "חופן של יהלומים" - בגרסה המקסיקנית של "חיים גנובים". קרלה היא האחות הצעירה מבין שלושה אחים. את אחותה הגדולה (מנישואיו הראשונים של אביה) היא כמעט ולא מכירה. את אחיה, מריו אלברטו, היא איבדה כשהיה בן 16 בתאונת דרכים. כשקרלה הייתה בת 19 בלבד, היא הביאה לעולם את בנה: קרלוס, אולם בשנה האחרונה היא נאלצה להשאיר אותו בבית הוריה ולהיפרד ממנו למספר חודשים, כדי שתוכל להתמסר לצילומי "חופן של יהלומים".

5. כמו בכל טלנובלה טובה, גם בזמן צילומי "חופן של יהלומים" צצו שמועות על יחסים אינטימיים במיוחד בין מאוריסיו אוכמן וקרלה הרננדז, יחסים שחורגים מיחסי עבודה רגילים... מאוריסיו מיהר להכחיש את השמועות. "זה התפקיד שלנו כשחקנים, לגרום לצופים להאמין שאנחנו אוהבים ונמשכים האחד לשני", אמר מאוריסיו לאתר Huffpost Voces, "לקרלה יש בן זוג כבר שנים ארוכות והשמועות הללו פוגעות בה, אפילו שבמידה מסוימת אנחנו כבר רגילים לזה שחודרים לנו לפרטיות".

6. את מנואל באלבי (גבריאל מ"חופן של יהלומים") אנחנו זוכרים לטובה מהסדרה "נשות אפריסיו", שם הוא גילם את נער הליווי מאורו. מנואל השתתף גם ב"הסערה" בתור חסוס ניניו. השחקן המבוקש פותח את היום שלו במכון הכושר, באימון אינטנסיבי עם מאמנת כושר אישית. כשהוא חוזר הביתה מיום צילומים ארוך, מקבלים את פניו שלושת החתולים היפהפיים שלו, בהם הוא מטפל באהבה ובמסירות. לאחרונה הוא הצטלם לתפקיד אורח בטלנובלה חדשה של "טלמונדו" בשם La Patrona.

7. את שיר הנושא של "חופן של יהלומים" מבצעת זמרת צעירה בשם אלי פלורס, שאולי לא מוכרת לנו אך היא ביצעה את שירי הנושא של טלנובלות רבות והקליטה, בין השאר, גם מספר שירים לפסקול של "יפה במנהטן", בנוסף לעבודתה כיועצת המוסיקלית של "טלמונדו".

8. פרק הסיום של "חופן של יהלומים" שודר בארצות הברית לפני כשלושה שבועות, וזכה לרייטינג גבוה במיוחד: קרוב לשני מיליון צופים. חוץ מישראל, הסדרה נמכרה עד היום למדינות רבות כגון: רומניה, אסטוניה, ניקרגואה, ליטא, הרפובליקה הדומיניקנית, קוסטה ריקה, ונצואלה, פנמה ועוד.

אנחנו בטוחים שעכשיו ממש נפתח לכם התיאבון לצפות בסדרה, ואתם מוזמנים לעשות זאת מדי ערב, ב-21:40 בערוץ ויוה. צפייה מהנה!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

קנאן אימירזאליאולו בראיון למגזין "ווג"

6 בפברואר, 2013

כשמסתכלים היום על קנאן אימירזאליאולו, שנתיים אחרי שהסתיימו צילומי הסדרה "אזל", הדבר הבולט ביותר לעין הוא השפם שלו. קנאן התעקש לגדל שפם עבות עוד בתקופה של "אזל", אבל המפיקים של הסדרה טענו שזה לא מתאים לדמות והטילו וטו. בימים אלו קנאן מצטלם לסדרה חדשה בשם Karadayı והשפם שטיפח כבר הפך לאחד מסימני ההיכר שלו - והוא פה כדי להישאר.

קנאן הוא אחד הכוכבים המבוקשים בטורקיה. הוא עובד קשה, שישה ימים בשבוע מהבוקר עד הלילה, ובמעט הזמן הפנוי שלו הוא פוקד את מכון הכושר ומתאמן בהרמת משקולות, יוגה ופילאטיס. כשהוא לא מצטלם לטלוויזיה, קנאן אוהב לנסוע ולטייל בהרים, לרכב על אופניים ולצעוד בחיק הטבע. לאחרונה נכנס לו ג'וק חדש לראש: קמפינג, והוא אף הרחיק עד אוסטרליה כדי לישון בשק שינה ברחבי האאוטבק האוסטרלי. בילויים והנאות? אין יותר מדי. קנאן, שמעיד על עצמו שאין לו הרבה חברים, יוצא לבילוי לילי רק פעם אחת בשבוע ולא מרבה לשתות אלכוהול, מלבד יין. "יין זה כמו אישה", הוא מכריז בראיון חגיגי למגזין ווג הטורקי, "ככל שזה ישן יותר, ככה זה יותר בוגר ומשובח".

מה מושך אותך בנשים?
"אני אוהב נשים פשוטות ומאופקות, אך עם זאת בשלות ובטוחות בעצמן. נשים מושכות וכובשות - אבל צנועות ואלגנטיות. רזות, אבל חזקות. אני לא אוהב נשים שמאוהבות בעצמן - אם אישה יפה היא נרקיסיסטית ואכפת לה אך ורק מעצמה, אז היא מאבדת את הקסם שלה בעיניי".

מהו החלק הכי יפה בגוף שלך לדעתך?
"העיניים שלי".

שחקנים צעירים בטורקיה נושאים אליך את עיניהם ושואפים להיות כמוך. מה אתה יכול לייעץ להם?
"הדרך לתהילה תלויה במידה רבה במזל, גורל וצירוף מקרים. זה לא פשוט בכלל להגיע להצלחה. יש רגעים שהתהילה היא נטל גדול ומתיש... לפעמים קשה להבדיל בין העולם האמיתי למזוייף, וברגע שהמסך עולה המציאות מתערבבת עם הדמיון. כשלמדתי במכללה, דיגמנתי בשביל לפרנס את עצמי. המטרה היחידה שלי בזמנו הייתה לסיים את הלימודים במכללה - וכך עשיתי. בכל הדרך הארוכה שלי בעולם המשחק והדוגמנות, מעולם לא הרשתי לעצמי לוותר על הערכים שלי בשביל התהילה".

המתחרה הרציני ביותר של קנאן בטורקיה על תפקיד "הגלאן החתיך וכובש הלבבות", הוא השחקן קיבאנץ' טטליטו ("מנקשה וחליל" ו"אהבה אסורה"). טטליטו אף הוזמן לככב בפרקים הראשונים של העונה השנייה של "אזל" בתפקיד אורח מיוחד, אולי כדי לתת לעונה "פוש" ראשוני של רייטינג ובאזזז. האם קנאן מוכן להודות שלפעמים הוא אפילו מקנא בקולגה שלו?

"אני משתדל לשים בצד את הרגשות השליליים שלי, כמו למשל הקנאה, שמעוררת אצלי מחשבות רעות על אחרים", מתוודה קנאן, "אני מנסה להתרחק מהרגשות הילדותיים האלה. לכל אחד יש את הגורל שלו, אני מאוד מאמין בזה. הקנאה היא חסרת משמעות".

ממש כמו לאזל, גם לקנאן המשפחה היא הדבר החשוב ביותר. "כשהגעתי בפעם הראשונה לאיסטנבול, חשבתי שכל המשפחות אותו הדבר - שכולם מאוד קשורים האחד לשני, בדיוק כמו במשפחה שלי. אבל גיליתי שזה ממש לא ככה", מספר קנאן, "האהבה והחום במשפחה שלי הם בלתי נדלים. אימא שלי ואח שלי הם אלו שהקנו את כל הערכים שלי. רק בגילי הנוכחי אני מתחיל להבין ולהעריך את כל מה שהם עשו בשבילי".

אילו ערכים למשל?
"מוסריות, צדק... אימא שלי לימדה אותי כיצד להיות אדם מוסרי, ובכל פעם שאני עושה משהו לא בסדר האשמה רובצת עלי. אני קשוב מאוד למצפון שלי, ולא ארגע עד שאתקן את הטעויות שאני עושה. אני משתדל לא להיות שחצן ולעולם לא להסתכל על אנשים מלמעלה. העבודה שלי, הבריאות שלי והחופש שלי אמנם חשובים לי מאוד, אולם אני לא מוכן לבגוד בערכים המוסריים שלי למענם".

אז אתה אמנם מגיע ממשפחה בריאה ומאושרת, אבל אתה חי לבד ולא היית במערכת יחסים זוגית כבר שנים ארוכות. אתה חושש לחלוק את חייך עם בת זוג?
"מצד אחד, זה שאני לבד זה בשבילי סוג של פילוסופית חיים. אני נהנה לגור לבד. מצד שני, אני כן רוצה לחלוק את החיים שלי ואת הבית שלי עם מישהי, שבסופו של דבר אני ארצה להזדקן איתה".

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

עדכון בנוגע לערוץ ויוה פלוס: בעוד כחודש בדיוק, ב-6 במרץ, תשוב הסדרה "אהבה מנצחת" להקרנה נוספת בערוץ ויוה פלוס. "אהבה מנצחת", בכיכובו של השחקן הלוהט וויליאם לוי, תחליף את "חיים כפולים" שתגיע לסיומה יום קודם לכן.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully