יופי של ירושה - על הסדרה

  • יופי של ירושה
ויוה
ויוה

אן סונג, בת למשפחה עשירה, לומדת בארה"ב. היא מגיעה לביקור בקוריאה ואינה יודעת שאביה פשט את הרגל. הוואן, בחור עשיר ומפונק, חוזר גם הוא לקוריאה לבקשתה של סבתו, שרוצה שיעבוד בחברה שבבעלותה. אן סונג והוואן חוזרים באותה הטיסה ומחליפים תיקים בטעות. הדבר מוביל לשרשרת של אירועים, שמשנה את חייהם עד היסוד.

מספר ימים לאחר חזרתה, מוכרז אביה של אן סונג כמת בשל טעות בזיהוי. הוא אינו מודיע למשפחתו שהוא חי, בתקווה שאשתו השנייה, סונג הי, תגבה את כספי ביטוח החיים ותשלם את חובותיו. אולם, סונג הי משתמשת בכסף כדי לעבור לבית חדש עם בתה, לא לפני שהיא זורקת לרחוב את ילדיה החורגים - אן סונג ואחיה האוטיסט, אן וו. אן סונג מוצאת לשניהם מחסה, אך לאחר מספר ימים אן וו נעלם ואן סונג הנואשת מחפשת אחריו, אך ללא הועיל. שנה חולפת ואן סונג עדיין מקווה למצוא את אחיה האובד. היא גרה כעת בחדר קטן ומפרנסת את עצמה על ידי מכירת כופתאות בדוכן רחוב.

סוק ג'ה, סבתו של הוואן, מאוכזבת מאוד מנכדה העצלן והיא מחליטה לחזור לשכונת ילדותה כדי לאסוף את מחשבותיה. שם היא נפגעת בתאונה ואן סונג לוקחת אותה לביתה הצנוע ומטפלת בה. סוק ג'ה מתרשמת מאוד מנדיבותה ויושרה של הבחורה הצעירה ומציעה לאן סונג לעזור לה לחפש את אחיה, בתנאי שתעבור לגור איתה. סוק ג'ה מביאה את אן סונג לאחוזתה המפוארת ומכריזה בפני משפחתה שבכוונתה למנות אותה ליורשת שלה.

כך מצטלבות דרכיהם של אן סונג והוואן שוב והשניים רבים ללא הפסקה. אולם עם הזמן, הם מתאהבים, אך אושרם יעמוד בסכנה: סונג הי ובתה, המקורבות למשפחתו של הוואן מזה שנים, יעשו הכול כדי לגזול מאן סונג את הכסף והאהבה...

"יופי של ירושה" היא מלודרמה סוחפת ומרגשת משנת 2009, שעמדה בראש טבלאות הרייטינג עם שידורה בקוריאה (הפרק האחרון בסדרה זכה לרייטינג של 47.1%!). הדרמה המשובחת היא בין המצליחות שיצאו מקוריאה בשנים האחרונות ובה כמה שחקנים מוכרים לחובבי הדרמות הקוריאניות, ביניהם האן היו ג'ו ("אילג'ימה"), מון צ'ה וון ("הנסיך שלה") ובה סו בין ("49 ימים").

שודר בערוץ ויוה פלוס.

28 פרקים, דרום קוריאה, 2009

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully