בלוג ויוה - אוקטובר

בלוג ויוה חושף: כמה מרוויחים כוכבי הטלנובלות, ושתי קוריאניות חדשות - "גשם של אהבה" ו"לגמרי במקרה"

  • בלוג
ויוה

בלוג ויוה חושף: כמה מרוויחים כוכבי הטלנובלות?

29 באוקטובר, 2012

מיוחד: לראשונה, בלוג ויוה חושף את המשכורות השמנות של כוכבי הטלנובלות. מי מרוויח יותר, קיבאנץ' טטליטו (בהלול) או קנאן אימירזאליאולו (אזל)? כמה מקבלים פרננדו קולונגה, גבריאלה ספניק ומריו סימארו פר טלנובלה? ומי השחקן הכי מרוויח בתעשיית הטלנובלות הארגנטינאית?
אבל ראשית, נדגיש שהסכומים שיופיעו בהמשך הינם סכומים משוערים שאספנו וליקטנו בשבילכם, ויכול להיות שחלקם אינם מדויקים... לכן, כדאי לקחת הכל בערבון מוגבל! ואחרי שהבהרנו את זה, בואו נצא לדרך!

אחד הסודות השמורים בתעשיית הטלנובלות, הוא משכורות העתק שחברות ההפקה - כמו "טלויסה", "טלמונדו" ו"גלובו" משלמות לשחקנים שמככבים בטלנובלות שלהן. זה מתחיל מ-20,000 דולר בחודש לשחקן מתחיל, ויכול להגיע עד 85,000 דולר (323,000 שקלים) בחודש לשחקן מוביל שחתום על חוזה טאלנט.

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

לכתבה המלאה

נתחיל מאחת מיצרניות הטלנובלות הגדולות במזרח התיכון: טורקיה. כיום, השחקנית הכי מבוקשת בטלוויזיה הטורקית היא ברן סאאת, כוכבת "אהבה אסורה". סאאת חתומה על חוזה עם חברת ההפקות Ay Yapim, שהפיקה את "מנקשה וחליל", "אהבה אסורה" ו"אזל". החוזה של סאאת מוערך בלא פחות מ-4 מיליון דולר, שזה מעל 15 מיליון שקלים. עבור השתתפותה ב"אהבה אסורה", סאאת קיבלה 30,000 דולר לפרק - 114,000 שקלים. בחישוב מהיר, בתום צילומי 79 הפרקים של "אהבה אסורה", חשבון הבנק שלה התנפח ביותר מ-9 מיליון שקלים. בשנתיים האחרונות סאאת מככבת בסדרה הטורקית What is Fatmagul's Fault?, ועל פי הפרסומים בסדרה הזו השכר שלה קפץ כמעט פי 3 (!): על כל פרק בסדרה היא מקבלת 85,000 דולר, שהם 320,000 שקלים חדשים.

ומה קורה בגזרת הגברים? אז נכון שקיבאנץ' טטליטו ("מנקשה וחליל", "אהבה אסורה") הוא מגה-כוכב לא רק בטורקיה אלא בכל העולם הערבי, אבל הוא הרוויח "רק" 20,000 דולר (76,000 שקלים) על כל פרק בטלנובלות בהן כיכב. קיבאנץ' נמצא רק במקום השלישי ברשימת השחקנים הכי מרוויחים בטורקיה, כשמי שעוקף אותו ומדורג במקום השני הוא... כוכב "אזל", השחקן קנאן אימירזאליאולו. קנאן הרוויח על כל פרק ב"אזל" סכום מכובד של 30,000 דולר (114,000 שקלים), כלומר - מעל 8 מיליון שקלים עבור השתתפותו בסדרה.

ונעבור לאימפריית הטלנובלות הכי גדולה בדרום אמריקה - מקסיקו. חברת "טלויסה" נוהגת להחתים את הכוכבים הגדולים שלה על חוזי טאלנט, ולשלם להם משכורת חודשית גם בתקופות שבהן הם לא מצלמים אף טלנובלה. למה? רק כדי שלא יוכלו לשחק בסדרות של חברות מתחרות ולהיות מזוהים איתן. פרננדו קולונגה, למשל, אחד השמות החזקים ביותר בתחום, מרוויח 85,000 דולר בחודש (מעל 323,000 שקלים) בזמן שהוא מצטלם לסדרה, ו-30,000 דולר בחודש (114,000 שקלים) כשהוא יושב בביתו, רגל על רגל. ומה עם שחקנים ותיקים יותר, כמו למשל ויקטוריה רופו? רופו נחשבת לאחת השחקניות הרווחיות ביותר במקסיקו. עבור אחת מסדרותיה האחרונות, היא קיבלה סכום כולל של 800,000 דולר, שזה מעל 3 מיליון שקלים. אם ניקח עוד שחקן ותיק ומוערך, ססאר אבורה - שגם מועסק בחוזה טאלנט אצל "טלויסה", הוא מקבל 70,000 דולר (266,000 שקלים) בחודש כשהוא מצטלם לטלנובלה, ו-20,000 דולר (76,000 שקלים) בחודש כשהוא נח בין סדרות.

עוד חברה שמחזיקה באמתחתה כוכבי טלנובלות רבים ומבוקשים, היא "טלמונדו" האמריקאית. נשאלת השאלה, כמה היא משלמת לכוכביה? אז ככה: גבריאלה ספניק, למשל, קיבלה ב"טלמונדו" 61,000 דולר בחודש (231,000 שקלים). מריו סימארו, שכיכב לאחרונה ב"האחים דל מונטה", קיבל סכום דומה: 57,000 דולר בחודש (216,000 שקלים). דנה גרסיה, ששיחקה ב"מישהו צופה בך" ו"בגידה" בהפקת "טלמונדו", קיבלה 45,000 דולר בחודש (171,000 שקלים), ואת אותו הסכום בדיוק קיבל כריסטיאן מייר עבור "מישהו צופה בך". בחודשי המנוחה של מייר בין צילומי הטלנובלות "הסערה", "דונה ברברה" ו"מישהו צופה בך", הוא קיבל סכום חודשי של 12,000 דולרים, שהם 45,000 שקלים.

אדית גונזלס, שכיכבה לצד מייר ב"דונה ברברה", הרוויחה בזמן צילומי הסדרה בסביבות 50,000 דולר בחודש (190,000 שקלים). היריבה המושבעת שלה בסדרה, חנסיס רודריגז (מריסלה), הרוויחה רק 27,000 דולר בחודש, שהם 102,000 שקלים. עוד כוכבות שחתומות אצל "טלמונדו": כרמן ויז'אלובוס מ"לאהוב את לולה" שהרוויחה בזמן צילומי הטלנובלה 18,000 דולר (68,000 שקלים), גבי אספינו מ"מלאך ושטן" שהשתכרה סכום של 35,000 דולר בחודש (133,000 שקלים), ומאריצה רודריגס ("אהבה נושכת") שקיבלה 30,000 דולר בחודש (114,000 שקלים).

בארגנטינה, התקשורת לא נוהגת להיכנס לכיס של הכוכבים ולכן קשה לדעת בדיוק כמה הם מרוויחים. עם זאת, אנחנו יכולים לספר לכם שהשחקן המרוויח ביותר בתעשייה, נכון להיום, הוא לוסיאנו קסטרו ("יורשי הנקמה"), שבשנים האחרונות מככב בסדרות הנצפות ביותר בארגנטינה. בברזיל, אחת השחקניות הכי מבוקשות כרגע היא פאולה אוליביירה, שעבור השתתפותה ב"לב משוגע" היא קיבלה 70,000 דולר (266,000 שקלים) בכל חודש. את אותו הסכום קיבלו גם ז'וליאנה פאיס ("הדרך להודו"), מורילו בניסיו ("ללא ספק"), ג'יובאנה אנטונלי ("לחיות את החיים") וקמילה פיטנגה ("לב משוגע") על הטלנובלות בהן השתתפו. שועלי הטלנובלות הוותיקים - טוני רמוס ("מעבר לים"), ז'וזה מאייר ("לחיות את החיים"), לימה דוארטה ("הדרך להודו"), ורה פישר ("קשרי משפחה", "האחד") וגלוריה פיריס ("לב משוגע"), מקבלים סכום שיא של 100,000 דולר עבור כל חודש של השתתפות בטלנובלה.

בקוריאה, מכיוון שלא מדובר בטלנובלות יומיות אלא בסדרות שבועיות בעלות מספר פרקים לא גבוה, התשלום לכוכבי הסדרות נעשה פר-פרק ולא במשכורת חודשית. השחקן האהוב היון בין, קיבל על פי הדיווחים 27,000 דולר לכל פרק של "גן סודי" (102,600 שקלים). ל"גן סודי" הופקו כ-20 פרקים, מה שאומר שהוא הרוויח יותר מ-2 מיליון שקלים. עוד פורסם, כי היון בין קיבל גם אחוזים מהכנסות הסדרה, כגון מרצ'נדייז, שהסתכמו ב- 178,838 דולרים (680,000 שקלים). כוכבי "יורשת העצר", קים טה הי וסונג סונג הון, הרוויחו סכומים דומים - בסביבות 27,000 דולר לפרק. יי ביונג הון, כוכב "אייריס", קיבל על כל פרק בהשתתפותו 22,242 דולר (84,500 שקלים).

לסיכום, לא משנה אם מדובר בטורקיה, מקסיקו, ברזיל או ארצות הברית - שחקני טלנובלות אהובים ומבוקשים, מרוויחים שכר מפנק. שווה להיות שחקן!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"לגמרי במקרה" - בקרוב בערוץ ויוה פלוס

22 באוקטובר, 2012

רק לפני שלושה חודשים שודרה בקוריאה, והנה היא מגיעה אלינו במהירות הבזק: "לגמרי במקרה" (I Do, I Do), קומדיה רומנטית חדשה ומצליחה בכיכובה של קים סון אה ("סאם סון המתוקה", "ניחוח אישה"). "לגמרי במקרה" בת 16 הפרקים, תשודר בערוץ ויוה פלוס החל מ-29 בנובמבר במקום "הנסיך שלה".

סון אה עוד לא הספיקה לנוח מצילומי "ניחוח אישה", כשקיבלה את ההצעה לשחק בתפקיד ראשי בסדרה חדשה: "לגמרי במקרה". בסדרה סון אה מגלמת את ג'י אן, חובבת נעליים מושבעת שנכנסת במפתיע להריון. "לגמרי במקרה" היא הפקת ענק מושקעת. קחו לדוגמא את בניית סט הצילומים של אזור ההתרחשויות המרכזי בסדרה: חנות הנעליים של ג'י אן. הפקת הסדרה רכשה לא פחות מ-500 זוגות נעליים, בשווי כולל של כמעט חצי מיליון שקלים. חלומה הרטוב של כל אישה...

אז ג'י אן, כאמור, היא רווקה יפה ומצליחה שעובדת כמנהלת בכירה בחברת נעליים גדולה. היא נהנית מרווקותה, ואין לה שום תכניות להינשא או להביא ילדים לעולם. יום אחד ג'י אן פוגשת, לגמרי במקרה, את טה גאנג - בחור צעיר ונמרץ, שמוכר נעליים זולות בשוק כעבודה זמנית, עד שיצליח להגשים את חלומו ולהפוך למעצב נעליים. המפגש המקרי של ג'י אן וטה גאנג מוביל ללילה של שכרות, שבסופו הם מוצאים את עצמם במיטה. למחרת בבוקר, השניים מסכימים שזו הייתה טעות ונפרדים איש איש לדרכו.

למרבה המבוכה, ג'י אן מגלה שטה גאנג התקבל לעבודה בחברת הנעליים שלה. השניים מתחילים לעבוד ביחד, אך נמנעים מלהזכיר את "הלילה ההוא". כעבור מספר שבועות, העניינים מקבלים תפנית חדה ובלתי צפויה כשג'י אן מגלה, להפתעתה הגדולה, שהיא נכנסה להריון מטה גאנג בעקבות אותה הרפתקה חד-פעמית. מאותו הרגע עומדת בפניה דילמה מאוד לא פשוטה: האם לוותר על התינוק מכיוון שמעולם לא תכננה להיות אמא ואינה מחבבת במיוחד את האבא, או לשמור אותו ולתת סיכוי לחיים משותפים עם טה גאנג?

"לגמרי במקרה" - ערוץ ויוה פלוס, החל מ-29 בנובמבר.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"אזל" - רק אצלנו לפני כולם!

21 באוקטובר, 2012

אוהבי הטלנובלות הטורקיות, יש לנו הפתעה ענקית בשבילכם: פרקים מלאים של "אזל" באתר ויוה, בהקרנת בכורה! כן כן, מהיום פרקי "אזל" ישודרו באתר ויוה בהקרנת בכורה, יום לפני שידורם בטלוויזיה. רק לכם, גולשי האתר, יש אפשרות לצפות בפרקים של הלהיט הטורקי החדש לפני כולם.

שני הפרקים הראשונים של "אזל" עלו הבוקר לאתר, רגע לפני שפרק הבכורה משודר בערוץ ויוה הערב. בכל יום יעלה לאתר פרק חדש נוסף של "אזל" בהקרנת בכורה, כך שתמיד תהיו הראשונים לגלות איך העלילה מסתבכת...

צפייה נעימה!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"גשם של אהבה" בערוץ ויוה פלוס

17 באוקטובר, 2012

חידה: מה משותף לשמיכת פוך, חימום וספל שוקו חם? תשובה: זו הדרך הכי מפנקת לצפות בטלוויזיה בימי החורף הסגריריים. בקרוב נחליף ארון קיץ בארון חורף, נשלוף מהבוידעם את המטריות ונתכונן לעוד חורף קריר ורטוב. לקראת העונה הגשומה, ערוץ ויוה פלוס מביא לכם סדרה קוריאנית חדשה וחורפית במיוחד - "גשם של אהבה" (Love Rain), אשר תשודר בערוץ החל מ-15 בנובמבר ותעשה לכם חורף נעים במיוחד.

"גשם של אהבה" היא סדרה רומנטית מקסימה, בה מככב ג'אנג גון סוק, אותו פגשתם רק לאחרונה ב"הלהקה". לצידו משחקת יון אה, שאותה אתם בוודאי זוכרים בתור יוג'ין מהסדרה "שתי טיפות מים". גון סוק ויון אה הם שניים מכוכבי הטלוויזיה והפופ הגדולים ביותר באסיה כיום, וסיפור האהבה של דמויותיהם ב"גשם של אהבה" יגרמו לכם להזיל דמעות שלא יביישו גם את הממטרים שבחוץ...

"גשם של אהבה" בת 20 הפרקים, שודרה בקוריאה רק השנה וכבר מגיעה לשידור אצלנו. הסיפור שלה מתחיל בקוריאה של שנות ה-70. אין הא, סטודנט לאמנות, מתאהב ביון הי היפה והביישנית. הוא כובש את לבה וביחד הם חווים אהבה ראשונה ותמימה. עד כאן נשמע נהדר, נכון? אבל כמובן שהחיים לא כל כך פשוטים... האהבה שלהם שורדת זמן קצר בלבד, כשתהפוכות הגורל מפרידות ביניהם והם נותרים ללא כל תקווה להיפגש שוב.

השנים חולפות, והנה אנחנו בשנת 2012. סו ג'ון, בנו של אין הא, הוא צלם מצליח וחתיך. הוא פוגש את האנה, בחורה צעירה ונמרצת, שהיא במקרה גם בתה של יון הי. בדיוק כמו הוריהם, גם סו ג'ון והאנה נמשכים מאוד האחד לשנייה ומתאהבים זה בזו. במקביל, גם אין הא ויון הי נפגשים מחדש, והם אינם יודעים את נפשם מרוב אושר על האיחוד המרגש. מה הטוויסט, אתם שואלים? אין הא ויון הי אינם יודעים דבר על הקשר של ילדיהם, ולהפך - גם האנה וסו ג'ון אינם מודעים לעבר המשותף של הוריהם. אתם רק יכולים לדמיין איזה בלגן גדול הולך להיות, ברגע שהאמת תצא לאור...

אם אתם צמאים לרומן חורפי סוער, לא תרצו לפספס את "גשם של אהבה". רק בערוץ ויוה פלוס, החל מ-15 בנובמבר.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מי חוגג החודש יום הולדת?

14 באוקטובר, 2012

אהלן חברים. חגי תשרי מאחורינו, החורף כבר נושף בעורפנו וזה בדיוק הזמן בשביל פינתנו (יצא לנו מגה חרוז!) - ימי ההולדת של כוכבי הטלנובלות והסדרות הקוריאניות. אז למי מגיע החודש מזל טוב?

1.10.90 - האזל קאיה (22)

השחקנית הצעירה והיפהפייה האזל קאיה, ניהאל מ"אהבה אסורה", תחגוג החודש את יום הולדתה ה-22. קבלו קצת פרטים ביוגרפיים אודותיה: קאיה נולדה בשנת 1990 למשפחה מוסלמית בעיר גזיאנטפ שבטורקיה. הוריה הם עורכי דין במקצועם, והם התגרשו כשהייתה בת 7. מגיל צעיר נמשכה האזל לעולם האומנות, והשתתפה במשך 7 שנים בשיעורי בלט וכינור. הפריצה הגדולה שלה הגיעה בעקבות השתתפותה ב"אהבה אסורה", ושנה לאחר מכן היא קיבלה את התפקיד הראשי בסדרה Adını Feriha Koydum. הסדרה בכיכובה זכתה לרייטינג גבוה ותהודה רבה בטורקיה, וכן נמכרה למדינות רבות במזרח התיכון.

27.10.82 - ליצי (30)

ומיפהפייה אחת ליפהפייה אחרת שמגיע לה החודש מזל טוב - ליצי, כוכבת "יפה במנהטן". רק לפני שבועות ספורים פגשנו אותה בפעם הראשונה, אבל במקסיקו, ובכלל בעולם הלטיני, ליצי נחשבת לזמרת ושחקנית פופולרית. היא התחילה את הקריירה המוסיקלית שלה בלהקה בשם Jeans, שהייתה להיסטריה ענקית בדרום אמריקה. לאחר שפרשה מהלהקה, ליצי הוציאה שלושה אלבומי סולו, כשהאחרון מבניהם יצא בשנת 2003. אז, ליצי החלה לאט אבל בטוח לכבוש את מסכי הטלוויזיה. היא השתתפה בתפקידים ראשיים במספר טלנובלות ששודרו בשעות הצהריים או בשעות הפרה-פריים טיים, ולאחר שהוכיחה לכולם את כשרונה הגדול, קיבלה את התפקיד הראשי ב"יפה במנהטן".

31.10.71 - רפאל נובואה (41)

את כוכב "הקמע" אין צורך להציג בפניכם: מדובר כמובן ברפאל נובואה, שאותו אנחנו מכירים עוד מ"חכי לי סופיה" ו"דרוש נסיך". "הקמע", הטלנובלה החדשה שלו ושל בלנקה סוטו, עלתה לאחרונה בערוץ ויוה ובפרקיה אתם יכולים לצפות גם כאן באתר, לפני כולם. לשחקן הקולומביאני ימלאו החודש 41, אבל זה לא האירוע שמעסיק אותו בימים אלו... לאחרונה נתבשרנו שנובואה יהפוך בקרוב לאבא, בפעם הראשונה. אשתו של נובואה, מלכת היופי הקולומביאנית אדריאנה טרוד, נמצאת בחודש הרביעי להריונה. בראיונות שהעניקו השניים לתקשורת, הם סיפרו שהם מאושרים ונרגשים מאוד לקראת ילדם הראשון. זו ההזדמנות לאחל לנובואה מזל טוב כפול ובהצלחה בתפקיד הבא שלו: אבא.

ותגידו מזל טוב גם ל...

1.10.72 - אופוק קפלן ("אהבה אסורה") - תחגוג החודש 40.
4.10.33 - לוסי מרטינז ("דונה ברברה", "אל קלון") - תחגוג החודש 79.
5.10.76 - סונג ג'ונג הו ("הנסיך שלה", "קין והבל") - יחגוג החודש 36.
5.10.58 - מנואל לאנדטה ("ים של אהבה", "רובי") - יחגוג החודש 54.
6.10.81 - קלאודיה אלוורס ("חיים כפולים") - תחגוג החודש 31.
9.10.83 - מרקו אנטוניו קאפוני ("יורשי הנקמה", "אחים בדם") - יחגוג החודש 29.
10.10.94 - סוזי ("דרים היי") - תחגוג החודש 18.
12.10.64 - פרנסיסקו גטורנו ("תהום של תשוקה", "עמק התשוקות", "כיתה 406", "חברים לנצח") - יחגוג החודש 48.
14.10.42 - קרלוס בונאוידס ("חיים כפולים", "יפה היא לא", "אם חורגת", "חברים לנצח") - יחגוג החודש 70.
20.10.62 - רנה סטריקלר ("תשוקת הנצים", "שיכורה מאהבה", "לילות מריאנה") - יחגוג החודש 50.
23.10.75 - פדריקו אמאדור ("יורשי הנקמה", "ניני") - יחגוג החודש 37.
31.10.37 - רודולפו ראני ("יורשי הנקמה", "כמוך וכמוני", "על כנפי התשוקה") - יחגוג החודש 75.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully