דרים היי - על הסדרה

"דרים היי" היא סדרה מוסיקלית מצליחה, בכיכובם של כמה מכוכבי הפופ הגדולים בקוריאה היום.

  • דרים היי
ויוה
ויוה

"דרים היי" מגוללת את סיפורם של שישה תלמידים מוכשרים, שלומדים בביה"ס לאמנויות הבמה "קירין" שבקוריאה. חלומם הגדול הוא להשתלב בתעשיית הפופ הקוריאנית ולהפוך לסופרסטארים.

היאה מי היא הבחורה הכי פופולארית בבית הספר. היא זמרת כישרונית, יפה ובטוחה בעצמה, אך היא מסתירה עבר עצוב. חלומה הגדול היה להפוך לזמרת אופרה בינלאומית, והיא אף התקבלה לביה"ס היוקרתי "ג'וליארד" שבניו יורק. אבל לאחר התמוטטותה הכלכלית של משפחתה, היאה מי נאלצה לוותר על לימודים בחו"ל ובלית ברירה ללמוד ב"קירין". שם היא מכירה את ג'ין גוק החתיך, רקדן מחונן עם עבר בעייתי, ואת סאם דונג, בחור פשוט מהכפר בעל כישרון מוסיקלי יוצא דופן. השניים מתאהבים בה ונאבקים על ליבה והיאה מי מתקשה מאוד לבחור בין שניהם.

יריבתה הגדולה של היאה מי בביה"ס היא בק הי, זמרת שאפתנית שמקנאה בהצלחתה של היאה מי. השתיים היו פעם חברות טובות ובק הי העריצה את היאה מי, עד שזו השפילה אותה באודישנים לביה"ס. מאותו הרגע, בק הי נשבעת לעשות הכול כדי להזיז את היאה מי מדרכה בדרך לתהילה הנכספת.

ג'ייסון הוא תלמיד חדש שמגיע לביה"ס מארה"ב במסגרת חילופי סטודנטים. הוא רקדן מדהים והוא שובה את ליבן של כל הבנות, במיוחד את זה של פיל סוק. פיל סוק היא בחורה שמנמנה וביישנית עם קול של מלאך והיא מתאהבת בג'ייסון ממבט ראשון. כשהוא דוחה את אהבתה ומציע לה ידידות בלבד, פיל סוק מחליטה לרזות כדי לכבוש אותו.

שודר בערוץ ויוה פלוס.

16 פרקים, דרום קוריאה, 2011

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully