האקס המיתולוגי

ראיון עם מרגריטה מוניוז

ויוה

מרגריטה מוניוז, חולייטה מהאחים דל מונטה, מדברת באהבה רבה על הדוגמן הישראלי גיא דוידיאן, ממנו נפרדה אחרי חמש שנים ואירוסין. הוא לימד אותה הכל

מאת: עינת אוזן

קשה להאמין שמרגריטה מוניוז פררה, 25, הייתה רק בת 16 כשראינו אותה לראשונה בתפקיד ולנטינה הסקסית ב"קח אותי רודריגו", אבל האמת שמוניוז שגלמה את חולייטה ב"האחים דל מונטה" התחילה את הקריירה שלה בגיל 13 בטלוויזיה הקולומביאנית. בשנת 2005 הפופולאריות שלה הגיעה לשיא בשל הטלנובלה משפחת רייס, הגרסה הקולומביאנית לטלנובלה הארגנטינאית "משפחת רולדן" ולטלנובלה המקסיקנית "משפחה עם מזל". באותה שנה היא נבחרה לאחת הנשים הכי יפות בטלוויזיה הקולומביאנית. כשסיימה את צילומי "האחים דל מונטה" היא החלה לשחק בטלנובלה "יפה במנהטן", עיבוד טלוויזיוני לסרט עם ג'ניפר לופז וראלף פיינס מבית טלמונדו, שמגיעה אלינו החודש. עד לפני כשנתיים היא הייתה ארוסתו של הדוגמן הישראלי המצליח מאוד בקולומביה, גיא דוידיאן. אחרי שנפרדו הוא החל לצאת עם הקולגה שלה, כוכבת "האחים דל מונטה", מרלנה פבלה (פאולה). איזה עולם קטן.

הדמויות שלך תמיד בלטו בחושניות שלהן, לא?
"אני מאוד אוהבת להעיר את החשק אצל הצופים, זה אומר שאני מגלמת טוב את הדמות שלי. אני נהנית מכך שאני מסוגלת שילד בן 13 יתאהב בי כמו גם גבר בן 40. להיות סקסית זה אומר שאפשר למשוך מישהו אפילו רק עם ההבעה, אני משחקת אותה עם ההבעה שלי".

ראינו אותך בטלנובלה "האחים דל מונטה". ספרי לנו על דמותך...
"הייתי חולייטה מילאן, בחורה ממשפחה טובה, ארוסתו של האח הבכור והחתיך חואן דל מונטה. כשפאולה נכנסת לחיים שלהם היחסים מדרדרים כי היא מאוד מפתה אותו. חולייטה נלחמת בכל כוחה כדי שהיא לא תיקח לה אותו".

את והדוגמן הישראלי גיא דוידיאן, הייתם יחד חמש שנים...
"כן, עם גיא למדתי הכל, על האל, על המשפחה, על ההיסטוריה שלכם. הוא אפילו זה שלימד אותי לבשל. זה הגבר שהייתי רוצה בחיי, אבל אני משוכנעת שהפרידה שלנו הייתה צריכה לקרות. נפרדנו כששנינו מאוד מאוהבים, אבל הרגשתי שאני חייבת לעשות את זה כי היו דברים שהוא רצה ואני לא יכולתי לתת לו באותו זמן. אם השם ירצה ששוב נתאחד, מעולה. זה היה מאוד מהר מה שקרה בינינו. הכרנו, התאהבנו ומהר עברנו לגור ביחד. נראה אם הגורל שלנו זה להיות ביחד".

כל זה קרה לפני שנתיים, מה עשית מאז?
"מה לא עשיתי! קודם כל רציתי להתמקד בי, להכיר טוב יותר את עצמי כבן אדם. היה לי מאוד קשה להיות לבד אחרי חמש שנים שהיינו ביחד. החלטתי ללמוד עוד משחק, נסעתי לניו?יורק ולונדון, כדי להכין את עצמי להיות שחקנית מעולה, לעשות קולנוע ותיאטרון. אני מאוד אוהבת את המקצוע שלי ואני רוצה להמשיך לעשות מיליון דברים, ככה עיניי תמיד תהיינה מבריקות".

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully