בלוג ויוה - אוגוסט

סדרות חדשות בדרך לויוה וויוה פלוס: "הקמע", "הנסיך שלה", "תהום של תשוקה", "דרים היי" ו"יפה במנהטן"

  • בלוג
  • ויוה
ויוה

דוד ספדה מגיע לערוץ ויוה פלוס

30 באוגוסט, 2012

עוד להיט בדרך לערוץ ויוה פלוס: היא שברה את שיאי הרייטינג במקסיקו, מככב בה אחד משחקני הטלנובלות הכי מבוקשים בשוק - דוד ספדה, והיא מחזירה אלינו את אחת מכוכבות Rebelde - אנג'ליק בויר. מנחשים? אנחנו מדברים כמובן על "תהום של תשוקה" (Abismo de Pasión), הטלנובלה הלוהטת שתנחת בסתיו הקרוב בערוץ ויוה פלוס, ותשודר במשבצת של "משולש גורלי".

"תהום של תשוקה" משודרת במקסיקו מאז חודש ינואר האחרון, ופרק הסיום שלה ישודר בעוד שלושה ימים. היא הייתה אחת הטלנובלות הנצפות והאהובות ביותר השנה, ואנחנו שמחים להביא אותה לשידור במהירות - ב-24 בספטמבר "תהום של תשוקה" תעלה על המסכים כאן בישראל. אל ספדה ובויר הנפלאים מצטרף למשולש אהבה סוער ורווי תשוקה מרק תאצ'ר, שטעימה קטנה ממנו קיבלתם ב"אהבה מנצחת". אם אתם שואלים אותנו, הסדרה הזו היא פשוט מתנה נהדרת לכבוד השנה החדשה!

תגידו את האמת - יש דבר יותר סקסי מלראות שני גברים שריריים וחזקים, כמו ספדה ותאצ'ר, נלחמים על ליבה של בחורה אחת? כי ב"תהום של תשוקה" זה בדיוק מה שקורה - גם דמיאן (ספדה) וגם חברו הטוב ביותר, גאל (תאצ'ר) מאוהבים באליסה, בחורה יפהפייה אותה הם מכירים מילדות. המלחמה בין השניים מתחילה כשדמיאן חוזר מלימודיו בחו"ל ומבין שאינו יכול לשלוט עוד ברגשותיו. בין דמיאן ואליסה מתפתח רומן מלא תשוקה.

אבל גם גאל מאוהב קשות באליסה, והוא לא מתכוון לוותר עליה. הוא הופך ליריבו המר של דמיאן. לעזרתו נחלץ אאוגוסטו, אביה של אליסה, שמאיים על בתו שיהרוג את דמיאן אם לא תיפרד ממנו. כדי להציל את חייו של דמיאן, אליסה נישאת לגאל. ביום החתונה, דמיאן מנסה למנוע את נישואיה של אליסה לגאל, והשניים מתעמתים. כדי להפריד ביניהם ולמנוע שפיכות דמים, הכומר מטיל פצצה שעלולה להפריד בין אליסה ודמיאן לעד. מוכנים לטוויסט? גאל ודמיאן הם למעשה... אחים למחצה!

איך הסיפור יתפתח משם? תהיו חייבים לצפות ולגלות בעצמכם. שימו לב, כמיטב המסורת - צופי ערוץ ויוה יוכלו לקבל הצצה נדירה לפני כולם לארבעת הפרקים הראשונים של "תהום של תשוקה". מתי? תרשמו לפניכם - יום שבת, 22 בספטמבר, החל מהשעה 12:10 בצהרים - 4 פרקים ברצף.

"תהום של תשוקה" (162 פרקים) - החל מ-24 בספטמבר, ערוץ ויוה פלוס.

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

לכתבה המלאה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"דרים היי" - בקרוב בערוץ ויוה פלוס

27 באוגוסט, 2012

היכונו, היכונו לבואה של היסטריה חדשה מקוריאה. מה יוצא כשלוקחים את כוכבי הפופ הגדולים ביותר כיום בקוריאה, בונים סביבם סדרת דרמה מוסיקלית קצבית ומקפיצה בסגנון Glee ו"תהילה", ומכניסים לתוכה סיפורי אהבה מרגשים ונאמברים מוסיקליים עוצרי נשימה? התשובה: מקבלים את "דרים היי" (Dream High), סדרה מוסיקלית חדשה ומצליחה שאקורד הפתיחה שלה יתנגן בערוץ ויוה פלוס ב-20 בספטמבר.

"דרים היי" הייתה הצלחה פנומנלית בקוריאה ואחת הסדרות המדוברות ביותר של השנים האחרונות. הסדרה זכתה מדי שבוע לנתוני רייטינג גבוהים ולבאזז עצום, במיוחד בקרב צופים צעירים שהתאהבו בסדרה, בכוכביה ובפסקול המוסיקלי שלה. "דרים היי" הנפיקה כמה להיטים גדולים שנכללו בפסקול הסדרה, שנמכר בחנויות התקליטים ברחבי אסיה. הסדרה זכתה להצלחה כל כך יוצאת דופן, שיום אחד בלבד לאחר שידור פרק הסיום של הסדרה, הוקרן פרק ספיישל מיוחד של הופעה גדולה בהשתתפות כוכבי הסדרה, שביצעו את מיטב להיטיה הגדולים. ואם כל זה לא מספיק, נספר לכם ש"דרים היי" זכתה גם בפרסים רבים, הן בקוריאה והן ביפן.

אוהבי ה- K-Pop מביניכם בוודאי מכירים טוב טוב את ששת כוכבי הפופ המוכשרים והאהובים, שמככבים ב"דרים היי": סוזי, קים סו היון, טה קיון, האם און ג'ונג, וו יונג ואיי יו. בעוד שמחוץ למסך החבר'ה האלה כבר הספיקו לפרוץ לתודעת ההמונים בקוריאה ולזכות בתהילה, ב"דרים היי" הם משחקים שישה תלמידים מוכשרים שלומדים ב"קירין", ביה"ס לאמנויות הבמה בקוריאה. חלומם הגדול הוא להשתלב בתעשיות הפופ הקוריאניות ולהפוך לסופר-סטארים.

היאה מי (סוזי), זמרת כישרונית ויפה, היא הבחורה הכי פופולארית בבית הספר. איש אינו יודע את סודה - שהגיעה ל"קירין" רק משום שנאלצה לוותר על מקומה בבי"ס יוקרתי בניו יורק ועימו גם על חלומה הגדול להיות זמרת אופרה.
הבנות רוצות להיות חברות שלה, והבנים רוצים להיות בחירי ליבה... והיא, מצידה, מתקשה לבחור בין שני בחורים מוכשרים ומקסימים - ג'ין גוק (טה קיון), רקדן מחונן עם עבר בעייתי וסאם דונג (קים סו היון), בחור כפרי עם כשרון מוסיקלי מדהים.

שישה צעירים יפים ומוכשרים שנושמים מוסיקה, אהבה וחלומות גדולים - בקרוב מאוד ב"דרים היי" (16 פרקים) - החל מ-20 בספטמבר, ערוץ ויוה פלוס.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מי הבחורה הכי יפה במנהטן?

21 באוגוסט, 2012

אחחח, ניו יורק, ניו יורק... מה עוד אפשר להגיד על אחת הערים היפות בארצות הברית? למי מבינכם שעדיין לא ביקר בחצי הכדור המערבי, נספר שמנהטן הוא אחד מחמשת הרובעים שבעיר ניו יורק, הנחשב למרכזי והמפורסם שבהם. זוכרים את סרט הקולנוע "יפה במנהטן" משנת 2002, שבו כיכבה הפצצה הלטינית ג'ניפר לופז? אז אנחנו גאים להציג בפניכם את העיבוד הטלוויזיוני לאותו סרט - הטלנובלה "יפה במנהטן" (Una Maid en Manhattan), שתשודר בערוץ ויוה החל מ-17 בספטמבר במקום "הנבחר".

אם צפיתם בסרט, השאלה הראשונה שבוודאי חולפת לכם בראש היא - מי תכנס לנעליה של ג'יי לו ותגלם את מריסה?! אז ככה... את מריסה תשחק ליצי, שחקנית וזמרת מקסיקנית שטרם מוכרת אצלנו. את כריסטופר, אהובה של מריסה, שבטלנובלה שלנו יקרא כריסטובל - ישחק אאוחניו סיז'ר, שאותו אתם דווקא מכירים היטב. הממתק הזה, שהוכתר כאחד מ-50 הגברים היפים ביותר בעולם הלטיני, שיחק ב-"Rebelde" ו"ים של סודות". אל ליצי ואאוחניו מצטרפת שורה ארוכה של שחקנים נאים ומכובדים. הנה על קצה המזלג: ונסה ויילה ("אווה לונה"), פאולו קבדו ("דונה ברברה"), קוטאן פרננדז ("אהבה נושכת") ועוד... פשוט חגיגה לעיניים.

ככה זה מתחיל: מריסה ובנה הצעיר ללו, מהגרים ל"תפוח הגדול" בתקווה לחיים טובים יותר. בעוד שבמקסיקו ניהלה מריסה בית מלון קטן, בניו יורק היא משיגה עבודה רק בתור חדרנית באחד מבתי המלון היוקרתיים במנהטן. רצף טעויות מובילה את מריסה להיכרות עם כריסטובל, איש עסקים צעיר ועשיר, שחושב שמריסה היא אחת מהאורחות העשירות של המלון ולא יודע מהו תפקידה האמתי שם. מצלצל לכם מוכר?

כריסטובל מתרשם מיופייה של מריסה, מזמין אותה לטיול רומנטי בסנטרל פארק והשניים מתאהבים. מריסה מרגישה שהיא מוליכה את כריסטובל שולל, אבל היא חוששת מאוד לגלות לו את האמת לגבי זהותה האמתית. היא בוחרת להתרחק ממנו, בעיקר בגלל העובדה שהם מגיעים משני עולמות שונים לחלוטין. אבל כריסטובל לא מתכוון לוותר על מריסה בכזאת קלות, גם כאשר משפחתו ומקורביו מתחילים להערים קשיים על סיפור אהבתם. מה יגבר בסופו של דבר: המציאות האכזרית, או אולי האהבה?

"יפה במנהטן" (163 פרקים) - החל מ-17 בספטמבר, ערוץ ויוה.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"הנסיך שלה" - בקרוב בערוץ ויוה פלוס

19 באוגוסט, 2012

המאה ה-15 הייתה רבת התרחשויות היסטוריות בעולם: למשל, כריסטופר קולומבוס גילה את אמריקה, הצייר לאונרדו דה וינצ'י נולד בפירנצ'ה ויהודי ספרד גורשו ממדינתם. ב-6 בספטמבר הקרוב, המאה ה-15 תנחת בערוץ ויוה פלוס בדרמה קוריאנית תקופתית חדשה וסוחפת - "הנסיך שלה" (The Princess' Man).

מי הוא אותו נסיך מדובר, אתם שואלים? לא אחר מהשחקן פק שי הו, שחוזר אלינו לאחר שני תפקידים בלתי נשכחים ב"מאיזה כוכב את" ו"אילג'ימה".

אז כפי שבוודאי הבנתם, הסיפור של "הנסיך שלה" מתרחש בקוריאה של המאה ה-15. סויאנג, אחיו של מלך קוריאה באותה תקופה, זומם לגזול את כס המלוכה לעצמו. כחלק ממזימתו הוא יוצר ברית עם איש אמונו של המלך והאדם המקורב לו ביותר, ג'ונג סו. בתמורה לשיתוף הפעולה של ג'ונג סו, סויאנג מציע לו את בתו הבכורה, סה ריונג, כשידוך לבנו הצעיר והמלומד של ג'ונג סו, שנקרא סונג יו, אותו משחק פק שי הו.

סה ריונג מגלה על השידוך הצפוי ומחליטה לברר פרטים נוספים אודות בעלה לעתיד. כשסה ריונג שומעת שסונג יו עומד להיות המורה החדש של בת דודתה, הנסיכה גיונג היאה, היא משכנעת את הנסיכה להתחלף אתה כדי שתוכל להעיף מבט בגבר שייעדו לה.

כשסה ריונג פוגשת את סונג יו, היא משוכנעת שהוא רודף שמלות שחצן ומתנשא. מספר ימים לאחר מכן סה ריונג מאבדת שליטה על סוס, ורק בזכותו של סונג יו היא ניצלת מנפילה לתהום ומוות בטוח. מאותו הרגע הקשר בין השניים הולך ומתהדק, והופך אט אט לסיפור אהבה גדול מהחיים.

בינתיים, בחדרי חדרים, ג'ונג סו נסוג משיתוף הפעולה שלו עם סויאנג והשניים הופכים לאויבים מושבעים. סויאנג מחליט לשדך לבתו גבר אחר, מבלי לדעת שהיא מאוהבת עד עמקי נשמתה בבנו של ג'ונג סו. כשסויאנג יגלה את האמת, הוא יעשה הכל בכדי להפריד בין סה ריונג וסונג יו, ולעזרתו יבואו גורמים בלתי צפויים מתוך משפחת המלוכה...

"הנסיך שלה" (24 פרקים) - החל מ-6 בספטמבר, ערוץ ויוה פלוס.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

כוכבת "אווה לונה" חוזרת בטלנובלה חדשה

8 באוגוסט, 2012

פגשנו אותה לראשונה ב"אווה לונה" והתאהבנו, ועכשיו היא חוזרת לערוץ ויוה בטלנובלה חדשה - אנחנו מדברים על בלנקה סוטו בטלנובלה "הקמע" (El Talisman). מי שנבחר לשחק את מושא אהבתה של סוטו ב"הקמע" הוא השחקן הקולומביאני רפאל נובואה, אותו אנחנו מכירים מ"חכי לי סופיה" ו"דרוש נסיך". עוד מככבים בטלנובלה: האקס המיתולוגי של קייט דל קסטיו, אהרון דיאז ("כיתה 406") וחולייטה רוסן, שהיא כמובן רחינה מ"שקרים".
"הקמע", בת 101 הפרקים, תחליף את "כוחו של גורל" בערוץ ויוה החל מ-11 בספטמבר.

"הקמע", או אם תרצו - "אל טליסמן", היא חווה גדולה שעומדת במרכז סיפור הטלנובלה. "אל טליסמן" נמצאת בבעלותו של אסטבן, מהמר כפייתי שנאלץ לעבור לקליפורניה עם משפחתו לאחר שהסתבך בחובות כבדים. כשבתו של אסטבן, קמילה, פוגשת לראשונה את מנהל החווה פדרו, היא מיד מרגישה שהם נועדו זה לזו. אבל כמו בכל טלנובלה טובה, מכשולים רבים עומדים לפניהם...

גרגוריו, בעליה של החווה השכנה, מוכן לעשות הכל כדי להשתלט על חוות "אל טליסמן". כשבעליה הקודמים של החווה, דון ברנרדו, מגלה שהוא עומד למות, הוא חש חרטה על שמכר את החווה לאסטבן וחושש שהיא תיפול לידיו של גרגוריו. דון ברנרדו מבקש מפדרו להינשא לבתו מריאנה כדי שיוכל להציל את החווה. בלית ברירה פדרו מסכים, אפילו שהוא יודע שנישואיו ישימו קץ לסיפור האהבה שלו ושל קמילה.

המהלך של דון ברנרדו לא מרתיע את גרגוריו, שמוציא לפועל את תוכנית ב': לשכנע את אסטבן לשחק נגדו פוקר ולהמר על החווה. תכניתו משתבשת כשפדרו מתערב, משחק נגדו וזוכה בחווה. קמילה המופתעת בטוחה שפדרו, הגבר שהיא כל כך אוהבת, הותיר את משפחתה חסרת בית. היא עוזבת את החווה ללא כל כוונה לשוב אליה אי פעם. אבל שנים מאוחר יותר קמילה תחזור ל"אל טליסמן", ושם תיחשף בפניה שכבה עבה של סודות ושקרים. בנוסף, קמילה תגלה שפדרו הוא אינו האיש הרע כפי שחשבה כל השנים. אבל האם זה כבר יהיה מאוחר מדי?

אם אהבתם את "אווה לונה", תתכוננו להתמכר גם ל"הקמע"! החל מ-11 בספטמבר, ערוץ ויוה.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מי חוגג החודש יום הולדת?

1 באוגוסט, 2012

שלום לכולם! חודש חדש התחיל היום ואיתו החצי השני של חופשת הקיץ הארוכה והרותחת. זה הזמן לצנן אתכם קצת עם פינתנו האהובה: ימי ההולדת. למי מגיע החודש מזל טוב?

4.8.87 - ג'אנג גון סוק (25)

כוכב "הלהקה", ג'אנג גון סוק, יחגוג החודש את יום הולדתו ה-25. השחקן והזמר המוכשר התפרסם בשנת 2009 לאחר שכיכב ב"הלהקה" בתור טה גיונג, ומאז הוא שיחק בעוד שתי סדרות קוריאניות בתפקיד הראשי - Mary Stayed Out All Night ו-Love Rain. כשגון סוק היה בן חמש בלבד, הוא אותר בידי צייד כישרונות ומאז לא הפסיק לדגמן, לשחק ולשיר. גון סוק תרם את קולו לפסקולים של כל הסדרות שבהן שיחק, כולל "הלהקה" כמובן, ולפני מספר שבועות הוא השיק את האלבום הראשון שלו ביפנית, Just Crazy. 130,000 עותקים של האלבום נמכרו כבר במכירה המוקדמת! במסגרת סיבוב ההופעות של האלבום, גון סוק יופיע בחודשים הקרובים ביפן, טיוואן, תאילנד ומדינות אסיאתיות נוספות. כן, ככה זה כשאתה אחד השחקנים והזמרים הפופולריים ביותר בקוריאה כיום...

24.8.77 - אסקיאל מונטאלט (35)

השחקן הספרדי אסקיאל מונטאלט, שמגלם ב"האחים דל מונטה" את פדרו, יציין החודש 35 שנה להיוולדו. את אסקיאל אתם בוודאי זוכרים גם מ"מלאך ושטן" (כריסטיאן), "מלכת הדרום" (חיימה) וגם מתפקידו הקטנים ב"אהבה נושכת" ו"זהות אבודה". לאחרונה הוא שיחק בתפקיד קטן בטלנובלה Corazón Valiente שבה מככבים חבריו ל"האחים דל מונטה", חוסה לואיס רסנדס ופביאן ריוס. בשנים האחרונות אסקיאל אמנם מתעסק רק במשחק, אבל התשוקה האמיתית שלו היא המוסיקה. "התגלגלתי למשחק במקרה, במקור אני נגן גאז'", חשף אסקיאל למגזין People En Español, "מגיל 9 אני מנגן בחצוצרה בקונסרבטוריון. כשהגעתי למיאמי כדי לחפש הזדמנויות להתפתח בתחום, בת הזוג שלי הציעה לי שאנסה להשתלב בטלנובלות. הלכתי לאודישנים ומשם זה התחיל".

25.8.48 - טוני ראמוס (64)

מזל טוב לטוני ראמוס, השחקן הברזילאי המעולה שהחודש ימלאו לו 64! את טוני אנחנו מכירים מ"קשרי משפחה", "בליסימה", "נשים מאוהבות" ו"הדרך להודו" (זוכרים את תפקידו הבלתי נשכח, אופאש?). בימים אלה אנחנו נהנים ממנו בערוץ ויוה, בתור טוטו בסדרה "מעבר לים". אז נכון, טוטו אמנם מצא את מותו הטרגי בפרקים האחרונים, אבל אנחנו יכולים לגלות לכם שיש סיכוי שהוא עוד לא אמר את המילה האחרונה... בימים אלו טוני משחק בתפקיד מיוחד בטלנובלה החדשה של "גלובו" - Avenida Brasil, בה מככבים מורילו בניסיו ("האחד") ושני חבריו ל"מעבר ים" - קאוואן ריימונד (דנילו) וורה הולץ (קנדה). הולץ, דרך אגב, תחגוג גם היא החודש את יום הולדתה: ה-59 במספר. אז מה נאחל לטוני? עוד שנים ארוכות של משחק בטלנובלות ברזילאיות!

ותגידו מזל טוב גם ל...

5.8.64 - זרין טקינדור ("אהבה אסורה") - תחגוג החודש 48.
5.8.76 - מרלן פבלה ("חתולה פראית", "האחים דל מונטה", "רובי", "כנגד כל הסיכויים") - תחגוג החודש 36.
7.8.56 - לטיסיה פרדיגון ("כוחו של גורל", "ים של סודות") - תחגוג החודש 56.
8.8.87 - גבריאלה קרייו ("חיים כפולים") - תחגוג החודש 25.
9.8.57 - אוליביה קולינס ("חיים כפולים") - תחגוג החודש 55.
10.8.29 - דייזי לוסידי ("מעבר לים") - תחגוג החודש 83.
14.8.83 - מרימאר וגה ("משולש גורלי") - תחגוג החודש 29.
14.8.57 - אלחנדרו תומאסי ("כוחו של גורל", "שיכורה מאהבה", "כישוף") - יחגוג החודש 55.
17.8.88 - וונדי גונזלס ("כישוף", "שקרים") - תחגוג החודש 24.
23.8.80 - אלחנדרה סנדובל ("האחים דל מונטה", "דונה ברברה") - תחגוג החודש 32.
24.8.84 - סו ג'י היאה ("49 ימים") - תחגוג החודש 28.
30.8.86 - קרלה חיראלדו ("אל קלון", "האחים דל מונטה") - תחגוג החודש 26.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully