ניחוח אישה - על הסדרה

"ניחוח אישה" היא דרמה מרגשת ונוגעת ללב בכיכובה של קים סון אה, הזכורה לטוב ככוכבת הסדרה "סאם סון המתוקה".

  • ניחוח אישה
ויוה
ויוה

יון ג'ה היא בחורה אפרורית, רווקה בשנות ה-30 לחייה, שעובדת בסוכנות נסיעות כבר שנים רבות. הבוס שלה מתייחס אליה בזלזול ולרוב מטיל עליה מטלות בזויות, שאינן לרמתה. יון ג'ה מתעבת אותו ואת יחסו אליה, אך מפחדת להעמיד אותו על מקומו שמא תאבד את מקום עבודתה.

יום אחד יון ג'ה נפצעת קל בתאונת דרכים וליתר ביטחון היא מגיעה לבית החולים ועוברת סדרת בדיקות שגרתית. אז, באמצע החיים, יון ג'ה מגלה את הנורא מכול: היא חולה בסרטן ונותרו לה רק שישה חודשים לחיות.

יון ג'ה ההמומה חוזרת לעבודה כאילו כלום לא קרה. כשהבוס שלה שב ומציק לה כהרגלו, היא מחליטה שאינה יכולה לסבול זאת עוד ומתפטרת במקום. היא מוציאה מהבנק חלק מחסכונותיה, עוברת מהפך מוחלט במראה ובלבוש, ויוצאת לראשונה בחייה לחופשה לבד, לאי אוקינאווה שביפן.

שם היא פוגשת בגבר חלומותיה, ג'י ווק, שהוא גם במקרה בעליה של סוכנות הנסיעות, ממנה התפטרה לא מכבר. ג'י ווק הוא בחור עשיר ויפה תואר, שעובד בעבודה שאינה מעניינת אותו ומאורס לאישה שאינו אוהב. הוא מתאהב ביון ג'ה וחייו משתנים, במיוחד כשהוא מגלה את האמת המרה על מצבה הבריאותי. נגד כל הסיכויים, השניים מחליטים לחיות את אהבתם עד תום, בתקווה שאכן תהיה לנצח.

שודר בערוץ ויוה פלוס.

16 פרקים, דרום קוריאה, 2011

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully