מתנחלים על המורה שביצע מעשי סדום: מקווים שייענש

תושבי היישוב בשומרון בו בוצעו לפי החשד מעשים מגונים ומעשי סדום בשני קטינים החל ב-1999 לא הופתעו מהגשת האישום נגד המורה: "הדברים הנוראיים האלה מתרחשים אפילו אצלנו"

יהושע בריינר

"הדברים הנוראיים האלה מתרחשים אפילו אצלנו", כך אמרו הבוקר (שני) בהתנחלות הקטנה שבשומרון, בה לימד מורה לשעבר המואשם כי ביצע מעשה סדום ומעשים מגונים בשניים מתלמידיו. המעשים המדוברים החלו בשנת 1999 בשני קטינים על ידי הנאשם, תושב פתח תקווה, מורה לחינוך גופני ובעל חוות סוסים שהתגורר ביישוב בשומרון. כשהפרשייה פורסמה פוטר המורה מעבודתו, אשתו התגרשה ממנו והוא עזב את היישוב. הבוקר הביעו בהתנחלות שביעות רצון מכתב האישום והביעו תמיכה בצעיר בשנות ה-20 לחייו שאזר את האומץ והתלונן נגד הנאשם על מעשים שבוצעו בו כשהיה תלמיד בבית הספר.

"לצערנו הרב, לאיש הייתה נגישות להרבה ילדים, הן בחוות הסוסים שהפעיל, הן בבית הספר והן במסגרות אחרות", מספר אחד מאנשי היישוב. "מרגע שהמעשים הגיעו לידיעתנו, והדבר היה לפני שנים, הוא פוטר מיידית ועזב את היישוב. היום מרבית הילדים לא יודעים בכלל מיהו והפרשה עוברת לנו מעל לראש. אין לזה השלכות מעשיות".

למרות הדברים, העובדה כי הפרשה הקשה הגיעה אפילו ליישוב הדתי הקטן, שכולם מכירים בו את כולם, לא עברה כמובן מאליו. "אחרי כל הסיפורים על הרב מוטי אלון, שום דבר כבר לא יפתיע אותנו", אמר אחד התושבים, "לצערי הרב, הבעיות הללו מגיעים אפילו לקהילות שלנו. אותו נאשם הוא חוזר בתשובה שבא אלינו אך כנראה שהתשובה שלו לא הייתה אמיתית. אם הסיפור נכון אז שהקדוש ברוך הוא יעזור. אני מקווה שהכל יתברר כטעות אך אם לא, אני מאחל לו שייענש כמו שצריך".

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully