אהבה גדולה - על הסדרה

  • אהבה גדולה
ויוה
ויוה

לפני 10 שנים, "בנות האוצר הלאומי" הייתה להקת הבנות הפופולארית והנערצת ביותר בקוריאה. אבל חייה של הלהקה היו קצרים ובמסיבת עיתונאים דרמטית, הודיעה הלהקה על פירוקה. התקשורת האשימה בכך את סולנית הלהקה, אה ג'ונג, שחוותה מאז קשיים רבים. היא הוציאה לאור אלבום סולו שנכשל, האשמות התקשורת יצרו לה תדמית שלילית בעיני הציבור ובנוסף, אחיה ואביה הפסידו בשרשרת של עסקאות כושלות את כל הכסף שהרוויחה. למרות אופייה הטוב והנינוח, אה ג'ונג ידועה כעת, כעבור עשור, ככוכבת סוג ד', שתופיע בכל תוכנית טלוויזיה או רדיו שתסכים לארח אותה.

דוקו ג'ין הוא שחקן מצליח, שנחשב בעיני הציבור לגבר המושלם. הוא כוכב סרטי אקשן, מושא הערצה, סקסי, ובעיקר צנוע - לפחות בהופעותיו הציבוריות. למעשה, דוקו ג'ין הוא סוג של דיווה - שחצן ואגואיסט, שנוהג ברשעות גמורה כלפי הסובבים אותו. כשאה ג'ונג ודוקו נפגשים לראשונה, הם אינם מסתדרים בכלל - אה ג'ונג חושבת שדוקו הוא נאד נפוח והוא רואה בה בחורה פתטית, שנאחזת בציפורניה בתהילת העבר. מכאן נרקמת בין השניים מערכת יחסים מצחיקה, משונה ומלאת תהפוכות שמתפתחת, להפתעת שניהם, לאהבה גדולה.

מיוצרי הדרמות "החברה שלי" ו-"הלהקה", "אהבה גדולה" היא קומדיה רומנטית כובשת, שעמדה בראש טבלאות הרייטינג כששודרה בקוריאה בשנת 2011. הסדרה זכתה במספר פרסים חשובים בשנה זו, ביניהם, פרס התסריט, פרס הדרמה ופרס השחקנית לגונג היו ג'ין, שבה התאהבנו בדרמה "פסטה".

שודר בערוץ ויוה פלוס.

16 פרקים, דרום קוריאה, 2011

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully