49 ימים - על הסדרה

"49 ימים" היא דרמה ייחודית ומרתקת, שכבשה את לב המבקרים והצופים כששודרה בקוריאה בשנת 2011.

  • 49 ימים
  • 49 Days
ויוה
ויוה

החיים של ג'י היון הצעירה נראים מושלמים. יש לה הורים שאוהבים אותה, חבריה מעריצים אותה והיא עומדת להינשא בקרוב לבחיר לבה, מין הו. אולם ימים ספורים לפני החתונה, ג'י היון נקלעת לתאונת דרכים שנגרמת בגלל ניסיון ההתאבדות של יי גיונג. ג'י היון מתה מוות מוחי ופוגשת את "המתזמן", שנותן לה הזדמנות לחזור לחיים: עליה למצוא בתוך 49 יום שלושה אנשים שאוהבים אותה באמת, אנשים שאינם מבני משפחתה. כהוכחה, עליה לספק ל"המתזמן" 3 דמעות טהורות, המעידות על אהבה עמוקה, כנה ואמיתית. ג'י היון סמוכה ובטוחה שתשלים את המשימה במהרה ובקלות: הרי יש לה ארוס, חברות טובות והרבה מכרים וידידים.

כדי לעמוד במשימת 49 הימים, ג'י היון משתמשת בגוף של יי גיונג, אותה אישה שגרמה לתאונה שלה. יי גיונג עובדת בלילות וישנה בימים וג'י היון נכנסת לגופה בזמן שהיא ישנה. ג'י היון מצליחה להסתובב חופשי בין הקרובים אליה מבלי שאף אחד ממכריה יזהה אותה ולחפש את הדמעות היקרות מפז, שלהן היא זקוקה כדי לשוב לחיים.

ג'י היון יוצאת למשימה ומגלה לתדהמתה שהארוס שלה וחברתה הטובה הונו אותה. הם מנהלים רומן מזה שנים והתקרבו אליה רק כדי להשתלט על הונה של משפחתה. האמת שמתגלה לה על חייה מטלטלת את ג'י היון כמו גם ההבנה שגאנג, אותו חשבה תמיד למכר רחוק ומנוכר, מאוהב בה מזה שנים וכואב את מצבה יותר מכולם.

שעון החול הולך ואוזל וג'י היון מתקשה להשיג את שלושת הדמעות. היא עושה הכול כדי להשלים את המשימה, אך גם לומדת בה בעת כמה דברים על החיים, על נאמנות ועל אהבת אמת. האם תשיג ג'י היון את הדמעות הדרושות או שגורלה כבר נחרץ?

שודר בערוץ ויוה פלוס.

20 פרקים, דרום קוריאה, 2011

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully