לב אמיץ - על הסדרה

הטלנובלה התקופתית "לב אמיץ" זכתה ב-7 פרסי "מרטין פיירו", כולל פרס הטלנובלה הטובה ביותר ופרס השחקן הטוב ביותר לפקונדו ארנה.

  • לב אמיץ
ויוה
ויוה

הסיפור של "לב אמיץ" מתרחש בשנות ה-50 בארגנטינה, בעיירה קטנה בשם "לה קרוס". את העיירה יסדה 70 שנה לפני כן משפחה עשירה ובעלת כוח, שרצתה לבנות מקום שישלט אך ורק לפי החוקים, העקרונות והאמונות שלה. את העיירה מנהל כיום הנכד של המייסד, מנואל קוסטה, שממשיך את דרכו.

קורחה הוא צעיר אידיאליסט, שחשוד ברצח של אחד מבכירי העיירה. בניסיון להסתתר מהמשטרה, הוא מגיע לכנסייה של "לה קרוס" לאחר שהכומר שלה נרצח, ומתחזה לאב החדש - האב חואן. הכומר שנרצח היה אביהן של שתי אחיות: קלרה ואנה. אנה היא בחורה מרירה, נכה בכיסא גלגלים, שנמצאת בעימות מתמיד עם אמה ואחותה. אביה היה היחיד שהבין אותה, ולאחר מותו היא שקעה בבדידות גדולה. אנה מוצאת נחמה אצל האב חואן ומתאהבת בו. אחותה קלרה מאורסת לבנו של האיש שרצח את אביה, הורסיו. היא נחושה בדעתה לנקום את מות אביה, ומכיוון שכל האצבעות מופנות אל קורחה, היא מחפשת אחריו ובדרך מתאהבת בו גם היא.

קורחה רואה כיצד האנשים הכוחניים ששולטים בעיירה מתעשרים על חשבון החלשים והנדכאים, והוא לא מוכן לשתוק יותר. הוא מחליט לפעול למען התושבים, ויוצא לסדרת פעולות נועזות כשפניו מכוסות במסכה, וכשהוא מלווה בשני חבריו הטובים שגדלו איתו יחד בבית היתומים: מאצ'ה, המאוהבת בו מילדותם, וסנטו, המאוהב בסתר במאצ'ה.

איש אינו יודע מי הוא אותו "רובין הוד" מסתורי שפועל בעיירה, אבל יש כאלה שיהיו מוכנים לעשות הכל בשביל לגלות מי הוא, ולשים לו סוף אחת ולתמיד...

189 פרקים, ארגנטינה, 2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully