בלוג ויוה - מאי

מתכון חגיגי לחג השבועות, משחק ניחושים, כוכבי "המלך סאן" נחשפים, כל הפרטים על "לב אמיץ" ומבזק רכילויות

  • בלוג
ויוה

רכילויות וחדשות חמות מעולם הטלנובלות

30 במאי, 2012

היום במבזק, נקיים את הבטחתנו ונספר לכם על תוצאות טקס "מרטין פיירו" וגמר "רוקדים עם כוכבים", נגלה לכם מי היא (אולי) אשתו לעתיד של קיבאנץ' טטליטו, ונביא לכם עדכונים קצרים על פרננדו קולונגה, סלסטה סיד, גבריאל סוטו ועוד. כן, יש המון מה להספיק, אז בואו נצא מיד לדרך!

ערב מוצלח מאוד עבר על שחקני "הנבחר". לפני מספר ימים נערך בארגנטינה טקס "מרטין פיירו" השנתי, ו"הנבחר" הייתה המנצחת הגדולה של הטקס עם 6 פרסים שקטפה - יותר מכל טלנובלה אחרת. נתחיל משלושת הפרסים היוקרתיים ביותר בטקס: "הנבחר" זכתה בפרס הטלנובלה הטובה ביותר, פבלו אצ'ארי זכה בפרס השחקן הטוב ביותר, ולטיסיה ברדיצ'ה גברה על פאולה קרום וזכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר. בנוסף, ליטו קרוז (אוסקר) זכה בפרס על משחקו בסדרה, כמו גם מוניקה אנטונופולוס (גרטה) ופאולה קוהן (ג'יג'י) שקטפה את פרס תגלית השנה. בשביל פבלו אצ'ארי זהו פרס מרטין פיירו השלישי - הוא זכה גם בפרס זה על תפקידיו ב"מונטה כריסטו" ו"אהבה אסורה". אצ'ארי הופתע מאוד מהזכיות הרבות של "הנבחר" בטקס. "אני גאה שיכולתי לככב בטלנובלה בלתי נשכחת, שהותירה בי חותם", הוא אמר בהתרגשות מיד לאחר הזכייה, "אני רוצה להודות לכל השחקנים והצוות, שעבדו קשה בשביל הסדרה הזו, ובעיקר לצופים שעקבו אחריה מתחילתה ועד סופה".

המסע של וויליאם לוי ב"רוקדים עם כוכבים" הגיע לקיצו. וויליאם היה אחד הפייבוריטים המובילים לזכייה, גם בעיני הצופים וגם בעיני השופטים, אבל בסוף הוא סיים רק במקום השלישי (והמכובד!). הזוכה הגדול של העונה הוא שחקן הפוטבול המפורסם דונלד דרייבר. וויליאם צייץ בטוויטר מיד לאחר משדר הגמר: "תודה לאלוהים על החוויה הנפלאה הזו, על המשפחה הנהדרת שלי ועל כל האהבה שלכם. תודה על התמיכה, זה היה מסע נהדר". בנוסף, סיפר וויליאם על התגובה של בנו בן ה-6 להפסד: "הבן שלי בכה במשך שעה ;-((( זה שימח אותי באיזשהו אופן, כי זה אומר שהוא תחרותי ושיש לו לב ענק". לאן פניו של וויליאם מועדות? בחודשים הקרובים הוא יקבל הצעות רבות, ויצטרך לבחור איך ואיפה הוא ממשיך את הקריירה שלו, שזכתה למקפצה גדולה בזכות "רוקדים עם כוכבים".

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

לכתבה המלאה

עכשיו זה רשמי: קיבאנץ' טטליטו ("אהבה אסורה", "מנקשה וחליל") והאקסית שלו, הדוגמנית אזרה אקין, חזרו זו לזרועות זה - בפעם השלישית! השניים יצאו במשך ארבע שנים, נפרדו, חזרו לתקופה קצרה ואז נפרדו שוב. הפעם, מסתמן כי השניים הולכים לחתונה. קיבאנץ' ואזרה הגיעו ביחד לצפות בהופעה של חבר קרוב שלהם, ובסיומה הם יצאו מהאולם כשהם מחזיקים יד ביד. לפי הדיווחים, האנשים שהיו במקום זיהו אותם, החלו למחוא להם כפיים ובירכו אותם על הקאמבק. לעומת קיבאנץ' שלא אהב את ההמולה שנוצרה, אקין צחקה ונראתה שמחה במיוחד. אחרי שהשניים נכנסו למונית כדי לעזוב את המקום, קיבאנץ' חיבק את אקין לעיני מצלמות הפפראצ'י שעטו עליהם. לפי העיתון Daily Post, במהלך טיול רומנטי של קיבאנץ' ואקין באמסטרדם השניים החליטו להינשא, ומיד כשחזרו לטורקיה הם סיפרו את הבשורה להוריהם.

בקטנה...

- גבריאל סוטו ("כוחו של גורל") וסוריה וגה ("ים של אהבה"), שמככבים בחודשים האחרונים בטלנובלה Un Refugio Para El Amor, הכחישו את השמועה שהם מנהלים רומן גם במציאות.
- הרווק הנצחי פרננדו קולונגה הודיע שהוא מתכוון לעשות צעד זהה לזה של ריקי מרטין, ולהביא לעולם ילד דרך אם פונדקאית. קולונגה לא נישא מעולם, והוא ידוע בתקשורת כאחד ששומר על שתיקה בכל הנוגע לחייו האישיים.
- לאחר תקופה לא פשוטה שעברה עליה, השחקנית סלסטה סיד ("קשר דם") עתידה לחזור למסך הקטן בטלנובלה חדשה בשם Sos Mi Hombre. את בן זוגה בסדרה ישחק לוסיאנו קסטרו ("אחים בדם"). עוד צפוי לשחק בתפקיד ראשי: לודוויקו דה סנטו (אוקטביו ב"הנבחר").
- פיטבול, ששיתף לאחרונה פעולה עם זמרים לטינים כמו ג'נקרלוס קנלה, שאקירה ובלינדה, דחה את הצעתה של אנהי ("חיים כפולים") להקליט ביחד שיר חדש שיכלל באלבום הבא של הזמרת.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מתכון חגיגי לחג השבועות

24 במאי, 2012

חג שבועות שמח לכולם!
"ארץ זבת חלב, חלב ודבש...". חג החלב והגבינות בפתח, ולפנינו סוף שבוע ארוך, טעים וחגיגי... זה בדיוק הזמן להיכנס למטבח, ללבוש את הסינר ולעמול על מאפה טעים לחג!

בשנה שעברה פרסמנו בבלוג מתכון דרום אמריקאי - אורז בחלב, והשנה אנחנו מפנקים אתכם במתכון מדהים הישר מקוריאה: מאפינס ביצים. מדובר במאכל רחוב קוריאני פופולרי ופשוט להכנה, שהוא תענוג גדול לחיך! המאפינס מתקתקים, פריכים ומכילים בתוכם ביצה שלמה ומלוחה במקצת. אם אתם רוצים להפתיע את בני המשפחה שלכם ביציאה מיוחדת לחג, הדפיסו את המתכון וגשו למטבח.
איך מכינים את המאפינס, ואילו מצרכים נדרשים? המתכון לפניכם.

מתכון למאפינס ביצים (8 מנות)

המצרכים:

¾ כוס קמח
8 ביצים קטנות
2 ביצים גדולות
½ כוס חמאה מלוחה
⅓ כוס סוכר
¼ כוס חלב
¾ כפית אבקת אפייה
מלח (לביצים)
קצת חמאה מומסת להברשה (לא חובה)
תבנית למאפינס גדולים

אופן ההכנה:

1. הקציפו 2 ביצים גדולות במיקסר (אפשר גם בעזרת מקצף ידני), הוסיפו ⅓ כוס סוכר ובחשו היטב עד להמסת הסוכר.
2. הוסיפו ¾ כוס קמח ו-¾ כפית אבקת אפייה לתוך תערובת הביצים.
3. המיסו את החמאה והוסיפו לתערובת עם-¼ כוס חלב. ערבבו היטב.
4. שמנו תבנית אפיה למאפינס.
5. מזגו כף או שתיים של התערובת לתוך כל שקע בתבנית.
6. בעזרת כף השטיחו את התערובת שבכל אחד מהשקעים.
7. לתוך כל שקע מאפינס, מעל לתערובת שברו בזהירות ביצה אחת. פזרו קמצוץ של מלח מעל לכל ביצה.
8. כסו את הביצים עם שארית התערובת. השאירו מעט מקום בשביל שהמאפינס יוכלו לתפוח בתנור.
9. חממו מראש את התנור ל-170 מעלות, אפו את המאפינס במשך 25 דקות.
10. 25 דקות מאוחר יותר, המאפינס יקבלו גוון זהוב. כבו את התנור והשאירו את המאפינס בפנים לעוד 5 דקות כדי שהביצים יוכלו להתבשל.
11. דקרו את את מרכז המאפינס באמצעות קיסם שיניים כדי לבדוק האם הביצים התבשלו. אם הקיסם יוצא נקי, המאפינס מוכן!

רוצים סוד קטן מאחורי הקלעים? אנחנו "הקרבנו את עצמנו על מזבח התחקיר" וכבר הכנו וטעמנו את המאפינס המדהימים האלה. נהננו מכל רגע...
חג שמח ובתיאבון.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

משחק ניחושים - של מי הציטוט?

23 במאי, 2012

עד כמה אתם באמת מכירים את כוכבי הטלנובלות? השבוע החלטנו לשחק איתכם משחק: אספנו ציטוטים של שישה כוכבי טלנובלות מצליחים ואהובים מתוך ראיונות שנערכו איתם בתקופה האחרונה, ואנחנו רוצים לבדוק האם תצליחו לנחש נכונה למי שייך כל ציטוט. אז קחו דף ועט, רשמו את הניחוש שלכם לכל אחד מ-6 הציטוטים, ובסוף בדקו האם צדקתם בעזרת הפתרונות שבתחתית הפוסט. וחברים... בלי להציץ!

1. "אני חי לבד מאז שאני בן 17. אני רגיל להיות עצמאי ולהסתדר בכוחות עצמי, ואולי בגלל זה אני מפחד להתחתן. זה רק עניין של החלטה, אבל בגלל שיש לי כל כך הרבה עבודה, אין לי זמן אפילו לחשוב על זה. כנראה שיש יותר סיכויים שתראו אותי מתחתן בטלנובלה, מאשר בחיים האמיתיים".

2. "אני מאוד בררן בבחירת הדמויות שאני משחק. בכלל לא חשוב לי שכולם ידברו על הסדרה שבה אני משתתף, זו לא המטרה שמובילה אותי בקריירה שלי. אני משחק כל הזמן, ונמצא על סט הצילומים שישה ימים בשבוע. יש לי את המשפחה והחברים שלי, ואני משתדל להיפגש עם כולם ולבלות איתם, למרות שבקושי יש לי זמן".

3. "עוד לא פגשתי גבר שיש לו את האומץ להיות עם אישה בעלת אופי חזק כמו שלי, ואני גאה בזה!".

4. "תמיד חלמתי להיות אבא, והתרגשתי מאוד כשזה התגשם. להגיע הביתה כשיש מישהו שמחכה לך, ולחלוק איתו את חיי היום-יום שלך, זו הברכה הכי גדולה שיש".

5. "יש לי כבוד גדול כלפי הטלנובלות הקלאסיות, הן אלו שפתחו לי את הדלת. אני מאמינה בז'אנר הזה ויש הרבה אנשים שאוהבים אותו. עם זאת, אני רוצה להתנסות בדברים חדשים... "חתולה פראית" נתנה לי את ההכרה, אבל אני רוצה לעשות פרויקטים בסגנון שונה".

6. "אני מאושר מאוד בחמש השנים שחלפו מאז שהתגרשתי. אני מרגיש חופשי, רב החובל של הספינה האישית שלי. להקים משפחה חדשה? זה לא נמצא בסדר העדיפויות שלי. אני גם לא ממהר למצוא שוב בת זוג, עכשיו אני רוצה מישהי שפשוט תהנה ביחד איתי מהחיים".

מוכנים? הנה הפתרונות:

1. דוד ספדה
2. קיבאנץ' טטליטו
3. גבריאלה ספניק
4. ג'נקרלוס קנלה
5. מרלן פבלה
6. כריסטיאן מייר

מקווים שנהניתם ושהצלחתם לנחש נכונה כמה שיותר ציטוטים! ספרו לנו בתגובות אילו ציטוטים ניחשתם נכון ואילו הפתיעו אתכם במיוחד. להתראות בפעם הבאה.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

רכילויות וחדשות חמות מעולם הטלנובלות

17 במאי, 2012

מה חדש אצל הכוכבים הארגנטינאים האהובים? נטליה אוריירו חוגגת יום הולדת, פקונדו ארנה מציע נישואים וורוניקה מ"הנבחר" משתלטת על לטיסיה ברדיצ'ה. פוסט חדשות ורכילויות שכולו תכול, לבן ושמש זהובה!

בעוד יומיים נטליה אוריירו תחגוג את יום הולדתה ה-35. לכבוד המאורע הכנו לנטליה קליפ יום הולדת חגיגי - קישור לקליפ תמצאו בתחתית הפוסט. החלטנו לנצל את המאורע כדי לספר לכם מה חדש אצל נטליה. בשנה החולפת היא הספיקה לקפוץ לתפקיד אורח בטלנובלה Cuando Me Sonreís לצורך איחוד מרגש עם פקונדו ארנה. נטליה גם הצטלמה בשנה האחרונה לסדרה קולומביאנית קצרה בשם Lynch לצדו של כריסטיאן מייר, אבל בחודשים האחרונים נטליה הניחה את הקריירה בצד, והיא מקדישה את כל זמנה לטיפול בבנה מרלין. לפי הפרסומים האחרונים, נטליה הסכימה להשתתף בשנה הבאה בטלקומדיה חדשה, לצדו של השחקן והמפיק הארגנטינאי אדריאן סואר. הפעם האחרונה שנטליה שיחקה בסדרה יומית בטלוויזיה הייתה בשנת 2007, אז השתתפה ב"חיים שלי" ואנחנו מחכים ומצפים לראותה שוב על המסך. יום הולדת שמח נטליה!

האם ייתכן שורוניקה סן מרטין, אותה מגלמת לטיסיה ברדיצ'ה ב"הנבחר", השפיעה עמוקות על השחקנית המוכשרת? לפי העיתון Primiciasya - בהחלט כן. בימים אלו לטיסיה משתתפת בצילומי סדרה חדשה בשם Condicionados בתפקיד יצאנית. בכתבה שפורסמה בעיתון, סיפרו הקולגות של לטיסיה שהם מודאגים מאוד ממצבה הנפשי. לטענתם, לטיסיה סובלת מהתקפי חרדה תכופים ומתנהגת בפראות על סט הצילומים. שחקני הסדרה סיפרו שלטיסיה נוהגת להסתובב בעירום על הסט ולהסיח את דעתם של אנשי הצוות. כמו כן, לעיתים היא מגיעה לסט הצילומים באיחור של שעות, או עוזבת לפתע באמצע יום העבודה, מ"סיבות אישיות" או מחוסר רצון להמשיך בצילומים. עוד דווח כי ללטיסיה יש נטייה להתפרצויות עצבים, במיוחד כלפי המאפרת והמלבישה. בכל פעם שהאיפור או הבגדים אינם מוצאים חן בעיניה, היא מתחילה לצעוק ולהתפרע. בכתבה נטען כי מפיקי הסדרה שוקלים להוציא את לטיסיה לחופשה או לפטר אותה מהסדרה. האם יש אמת בדיווחים הללו, או שמדובר בסגירת חשבונות על רקע אישי?

פקונדו ארנה מתחתן! למרות שנאלץ לקטוע את מסעו לכיבוש הר האוורסט בשל בעיות בריאותיות, פקונדו הצליח לממש את אחת המטרות שלשמן הוא יצא למסע מלכתחילה - למסד את הזוגיות המאושרת שלו עם אם בניו, מריה סוסיני. חבריו של פקונדו למשלחת הטיפוס סיפרו שלכל אורך המסע הוא נשא עמו קופסה קטנה ומסתורית שהכילה בתוכה טבעת נישואים. פקונדו התכוון להציע נישואים לסוסיני מעל פסגת האוורסט, אך תכניתו השתבשה כשבריאותו הידרדרה במהלך הטיפוס והוא פונה לבית החולים. סוסיני הוזעקה בבהילות לבית החולים כדי לתמוך בפקונדו ברגעיו הקשים, אבל אותו עניין רק דבר אחד באותם רגעים - להשלים את המשימה. פקונדו השיג אישור מיוחד לצאת מבית החולים, שכר מסוק ועלה עליו ביחד עם סוסיני. כשהמסוק הגיע לגובה המירבי, פקונדו שלף את הטבעת והציע לסוסיני להינשא. סוסיני המופתעת הסכימה, והחתונה בדרך... גם בפסגות הקפואות של האוורסט, פקונדו ממיס לנו את הלב...

טקס "מרטין פיירו" לשנת 2012 יערך ב-27 במאי, והטלנובלה שזכתה למספר המועמדויות הרב ביותר, 12 במספר, היא "הנבחר". "הנבחר" מתחרה מול Cuando Me Sonreís ו- Herederos De Una Venganza על פרס הטלנובלה הטובה ביותר. בנוסף, פבלו אצ'ארי מתמודד על פרס השחקן הטוב ביותר אל מול פקונדו ארנה, הכוכב הראשי של Cuando Me Sonreís, ולוסיאנו קסטרו, שכיכב ב-Herederos De Una Venganza. בקטגוריית השחקנית הטובה ביותר יש ל"הנבחר" שתי נציגות - האחת היא פאולה קרום (מריאנה), והשנייה היא לטיסיה ברדיצ'ה (ורוניקה). לטיסיה ופאולה יתמודדו זו מול זו על הפרס הנחשק, ואליהן מצטרפת גם רומינה גאייטני שכיכבה ב-Herederos De Una Venganza. עוד מועמדים לפרס על השתתפותם ב"הנבחר": ליטו קרוז (אוסקר), לוסיאנו קאסרס (דויד), מוניקה אנטונופולוס (גרטה) ולאונור מנסו (מריה). בנוסף, מאיטה לאנטה (אלמה) ופאולה קוהן (ג'יג'י) מועמדות לפרס התגלית. אנחנו כמובן מחזיקים לכולם אצבעות, ונעדכן אתכם בתוצאות בהמשך.

סוף שבוע נעים לכולם, ולהתראות בפעם הבאה.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

כוכבי הטלנובלות מצייצים

14 במאי, 2012

שלום חברים. גם השבוע עקבנו באדיקות אחר דפי הטוויטר של כוכבי הטלנובלות, וליקטנו עבורכם את הציוצים המעניינים מכולם. איך הולך לוויליאם לוי ב"רוקדים עם כוכבים", מה קרה לשיער של אנהי ואיזו מתנה הביאה ז'קלין ברקמונטס לבעלה לרגל יום הולדתו?

חודשיים חלפו מאז שוויליאם לוי פיזז לראשונה על במת "רוקדים עם כוכבים", והיום אנחנו יכולים לבשר לכם שוויליאם העפיל אל הגמר! רגעי ההכרעה מתקרבים בצעדי ענק, ווויליאם לא מפסיק לצייץ מחדר החזרות. בשבוע שעבר וויליאם החל בחזרות לקראת הריקודים שיבצע בתוכנית הקרובה, וצייץ: "הסמבה משגעת אותי!!!!!". לאחר מספר ימים נוספים של חזרות הוא צייץ: "הסמבה נהייתה טובה יותר, והטנגו גם... אני חושב שאהיה בכושר ליום שני ;-)) אנחנו עושים חזרות כמו משוגעים". הגמר הגדול של "רוקדים עם כוכבים" יערך בתאריכים 21-22 במאי, כשב-21 ישודרו ביצועי הגמר, וב-22 יוכרזו התוצאות. האם יש סיכוי שוויליאם ייקח את המקום הראשון בתחרות?

בקרוב מאוד אנהי תכבוש את מסך ערוץ ויוה פלוס בטלנובלה "חיים כפולים". בשבוע שעבר היה לאנהי "יום שיער רע" במיוחד, אם לשפוט לפי הציוץ העצבני שלה. "אני הולכת לגזור את השיער שלי ברגע זה", היא צייצה, "אני שונאת אותו. אני לא יכולה אתו יותר". הימים חלפו ומצב רוחה של אנהי הלך והשתפר, במיוחד בגלל הציפייה וההתרגשות מיום הולדתה ה-29 שחל ממש היום. אנהי "מופצצת" בשעות האחרונות במאות ציוצי מזל טוב ממעריציה, ובתגובה לכל הברכות היא כתבה: "רק אלוהים יודע עד כמה אני אסירת תודה ברגעים אלו. החיים יפים היום. תודה". אנהי נחשבת לכוכבת המקסיקנית הכי מבוקשת בטוויטר: יש לה את כמות העוקבים הגדולה ביותר, מעל 4 מיליון ו-200 אלף.

אז נכון שז'קלין בראקמונטס לא שיחקה באף טלנובלה מאז "כישוף", אבל היא שומרת על קשר הדוק מאוד עם מעריציה דרך הטוויטר. בעלה של ז'קלין, מרטין פואנטס, חגג לפני מספר ימים את יום הולדתו. להזכירכם, ז'קלין ומרטין נפגשו בשנת 2010, התאהבו ונישאו בחודש ספטמבר האחרון. ז'קלין החליטה להפתיע את בעלה במתנה גדולה ומפנקת, ולאורך השבוע היא שיתפה את מעריציה בתהליך בחירת המתנה והכנתה. ז'קלין נתנה לבעלה בובה גדולה של הציפור האדומה מ- Angry Birds וזר בלונים, אחד מהם ענקי במיוחד הנושא את הכיתוב Happy Birthday. בנוסף, ז'קלין אפתה לבעלה עוגת שוקולד טעימה והשניים נסעו ליום כיף בחוף הים, במהלכו התנסתה ז'קלין בגלישת גלים.

ונסיים עם משפחת קנלה-אספינו. גבי, אימא טרייה וגאה, פרסמה בטוויטר תמונות של ניקולס, התינוק שלה ושל ג'נקרלוס, שבדיוק לפני יומיים מלאו לו שלושה חודשים. לאחרונה צייצה גבי: "איזו אהבה עצומה אני מרגישה כלפי הבנים שלי. זה משהו שאי אפשר לתאר במילים". ג'נקרלוס מתכנן בימים אלו את חזרתו למסך בטלנובלה חדשה. לפי השמועות, אחת האפשרויות שנבדקות היא טלנובלה מבית "טלמונדו", לצידה של ארסלי ארמבולה ("חבקי אותי חזק", "בדרך אל האושר").

צוויץ צוויץ לכולם ולהתראות בפעם הבאה!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"לב אמיץ" - הידעתם?

10 במאי, 2012

השבוע הראשון של "לב אמיץ" מאחורינו, ואנחנו בטוחים שכבר נשאבתם אל תוך הסיפור המרתק של קורחה וחבריו. "לב אמיץ" הייתה הטלנובלה הטובה והמצליחה ביותר בארגנטינה בשנת 2004 הן לדעת הצופים והן לדעת המבקרים. היא זכתה בשבעה פרסי "מרטין פיירו", כולל פרס הטלנובלה הטובה ביותר, פרס השחקן הטוב ביותר לפקונדו ארנה ופרס השחקנית הטובה ביותר לקרינה זמפיני. גם שיר הנושא של הסדרה, Y Qué, אותו חיבר, הלחין וביצע הזמר פאס מרטינס, זכה בפרס שיר הנושא הטוב ביותר. ואם כל זה לא מספיק, "לב אמיץ" קטפה גם את הפרס היוקרתי והנחשק של "מרטין פיירו" - פרס הזהב.

גם בטקס פרסי "קלרין" שנערך באותה השנה, "לב אמיץ" זכתה בפרס הטלנובלה הטובה ביותר. פביאנה גרסיה לאגו, שמשחקת ב"לב אמיץ" את אירמה, זכתה בפרס התגלית על משחקה בסדרה, פרס שהזניק לה את הקריירה. בשנים שחלפו מאז צפינו בפביאנה גם ב"חיים שלי" (קימברלי), "צ'אמפס 12" (טוריביה) ו"גברים עם כבוד" (אמליה). פביאנה היא לא השחקנית היחידה שהמשיכה, או יותר נכון חזרה אחורה בזמן לשנות ה-40, בטלנובלה "גברים עם כבוד" (שצולמה מיד אחרי "לב אמיץ"): גם קרינה זמפיני (אנה) ולאונור בנדטו (אמנדה) כיכבו בסדרה הזו, בתור אווה ואלברטה בהתאמה.

שחקנית נוספת שמככבת ב"לב אמיץ" היא השחקנית ננסי דופלה (קלרה), שרק שנתיים לפני כן טעמה את שפתיו של פקונדו ארנה בטלנובלה "סנטרל 099". ב"לב אמיץ" היחסים של ננסי ופקונדו עלו מדרגה, והם צילמו מספר סצינות אהבה נועזות וחושפניות מאוד. את אאוחניה תובל, מצ'ה ב"לב אמיץ", תוכלו לראות גם בערוץ ויוה בסדרה "אחים בדם" בתור אנדי. עוד שחקנים מוכרים שמשתתפים ב"לב אמיץ": ראול ריסו ("קצ'ורה"), פביו די תומאסו ("פלוריסיינטה", "חיים גנובים", "חואניטה הרווקה"), מרסדס פונס ("חואניטה הרווקה", "נאנו"), נורה קרפנה ("הירושה", "רולאבוגן") ופדריקו אוליברה ("דרך הלב", "יאגו").

בשל ההצלחה הפנומנלית של "לב אמיץ" בארגנטינה וברחבי העולם, חברת TV Azteca המקסיקנית ("משולש גורלי", הגרסה המקסיקנית של "חיים גנובים") רכשה את זכויות הפורמט של "לב אמיץ" והחליטה לצלם לה גרסה מקומית. אל התפקיד הראשי של קורחה לוהק השחקן והדוגמן הארגנטינאי כריסטיאן סאנצ'ו (שלא כל כך מוכר במחוזותינו). הפרק הראשון של "לב אמיץ" המקסיקנית צולם במלואו, אך לבסוף הוחלט שלא להעלות את הסדרה למסכים, והיא נקברה במרתפי הערוץ.

ונסיים באנקדוטה קטנה: שנתיים אחרי צילומי "לב אמיץ", פקונדו השתתף בטלנובלה "חיים שלי" יחד עם נטליה אוריירו. הצופים המושבעים שביניכם בוודאי זוכרים, שבפרק 21 היה אזכור לדמותו של קורחה מ"לב אמיץ". בפרק הזה נערכה מסיבת תחפושות גדולה אליה הגיע מרטין כשהוא לבוש בגלימה ומסיכה של זורו. דבי, שהבחינה במרטין במסיבה, התעקשה בפני חברתה שהוא בכלל לא התחפש לזורו, אלא דווקא ל... קורחה! כן, דמות הגיבור ששיחק פקונדו ב"לב אמיץ" השאירה חותם גם שנים לאחר מכן, ויש כאלו שחושבים שקורחה הוא הדמות הטובה ביותר שגילם פקונדו בקריירה.

20 הפרקים הראשונים של "לב אמיץ" כבר באתר והיד עוד נטויה, רוצו לצפות ולהתמכר.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"חיים כפולים" - בקרוב בערוץ ויוה פלוס

8 במאי, 2012

חדשות מסעירות: הטלנובלה המקסיקנית החדשה והמדוברת, "חיים כפולים", תשודר החל מ-17 ביוני בערוץ ויוה פלוס! ב"חיים כפולים" (Dos Hogares) מככבים בתפקידים הראשיים קרלוס פונסה, אנטוניו השובב והחתיך מ"אהבה נושכת", ואנהי, הכוכבת הצעירה מהטלנובלות "רבלדה" ו"כיתה 406". "חיים כפולים", בת 150 הפרקים, תחליף בערוץ ויוה פלוס את "אהבה מנצחת", אשר תגיע לסיומה בפרק מותח ומרגש ביום רביעי ה-13 ביוני. "חיים כפולים" תשודר בימים ראשון עד רביעי ב-21:00 בערב.

עוד מככב ב"חיים כפולים" בתפקיד מרכזי: סרחיו גוירי המשופם, שגילם את רוסנדו המרושע ב"אשת הברזל". בסדרה מככבים גם אלפרדו אדאמה ("שקרים", "כישוף", "הכל בשביל האהבה", "אם חורגת"), השחקנית הפולנייה מיה מישאלסקה ("תשוקות", "אהבת אמת"), ויקטור נורייגה ("רק נשיקה", "מילה של אישה") וכוכבים מקסיקניים נוספים: השחקנית והזמרת לאורה לאון, אוליביה קולינס, שחקנית בת 54 שהשתתפה בצעירותה בטלנובלות, וחזרה לתודעה בשנים האחרונות לאחר שדגמנה בעירום למגזין "פלייבוי", והשחקן-בדרן חורחה אורטיס דה פינדו, שמשחק בטלנובלה את דמות הרשע.

וקצת על סיפור העלילה: אנהי היא אנחליקה, וטרינרית יפה וטובת לב שמטפלת בבעלי חיים נטושים. לאחר שנים ארוכות של זוגיות מאושרת עם סנטיאגו (קרלוס פונסה), אדריכל צעיר ויפה תואר, השניים מחליטים להינשא. פטריסיה, אמו של סנטיאגו, מתנגדת נחרצות לנישואיהם מכיוון שלדעתה אנחליקה אינה ראויה לבנה. עד כאן נשמע לכם מוכר? בחורה פשוטה שמתאהבת בגבר מצליח, שאמו היא אישה רעה ותככנית. אז חכו, כי מכאן ואילך, הסיפור מקבל תפנית מפתיעה ומסתורית...

אנחליקה וסנטיאגו נוסעים לשייט רפטינג בנהר סוער, כשלפתע מתרחשת תאונה והסירה מתהפכת. אנחליקה ניצלת, אבל סנטיאגו נעלם מעל פני האדמה ואיש לא יודע מה עלה בגורלו. לאחר שנתיים של אבל מתמשך, אנחליקה מבינה שאין מנוס מלהשלים עם מותו של סנטיאגו ולהמשיך הלאה. היא פוגשת גבר עשיר ומקסים בשם ריקרדו (סרחיו גוירי), והשניים מתאהבים. ריקרדו, שנמצא בזוגיות עם פטריסיה, אמו של סנטיאגו, עוזב אותה בשביל אנחליקה, מה שמעצים עוד יותר את השנאה של פטריסיה כלפיה.

אנחליקה וריקרדו נישאים ואהבתם פורחת. אנחליקה מאושרת שהצליחה למצוא בשנית אהבה אמתית וחזקה, על אף האסון הכבד שפקד אותה. מה שאנחליקה לא יודעת, ואתם בטח כבר מתחילים לנחש, הוא שהחיים עומדים לטלטל אותה פעם נוספת. זמן קצר לאחר חתונתם של אנחליקה וריקרדו, גורלו של סנטיאגו וסיבת היעלמותו נחשפים. מאותו הרגע, שבו הנהר ישטוף החוצה סודות ואהבות מן העבר, אנחליקה תצטרך לעמוד בפני דילמה קשה, והיא תגלה כמה זה מסוכן ומסובך לחיות חיים כפולים.

"חיים כפולים" - החל מ-17 ביוני, ערוץ ויוה פלוס.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מי חוגג החודש יום הולדת?

3 במאי, 2012

חגי אפריל מאחורינו, ואנחנו חוזרים לשגרה עם פינת ימי ההולדת המסורתית שלנו. לאילו כוכבי טלנובלות וסדרות קוריאניות מגיע החודש מזל טוב? הרשימה לפניכם.

9.5.80 - ג'ו היון ג'ה (32)

ב-17 במאי הסדרה הקוריאנית "49 ימים" תגיע לערוץ ויוה פלוס. אחד מכוכבי הסדרה הוא השחקן ג'ו היון ג'ה, שיגלם את דמותו של גאנג. בשנת 2010, זמן קצר לפני שהחלו צילומי "49 ימים", היון ג'ה סיים שירות צבאי בן שנתיים בצבא דרום קוריאה. הוא קיבל הצעות רבות לשחק בסדרות טלוויזיה וסרטי קולנוע, אך בחר לחזור למסך דווקא בסדרה "49 ימים". במהלך גיוסו לצבא היון ג'ה שב והדגיש את חשיבות השירות הצבאי, ואף יצא במסר לחבריו השחקנים שלא משרתים עדיין בצבא. "הרבה אנשים מעולם הבידור לא התנדבו עדיין לצבא, ולהם אני רוצה להגיד: תתגייסו בהקדם האפשרי!", אמר היון ג'ה, "אל תפחדו. כשחווים את החיים בצבא, מבינים שכל אחד יכול להסתדר". היון ג'ה הוא אמנם לא זמר מקצועי, אבל הוא תרם את קולו לאחד השירים שהופיעו בפסקול "49 ימים": Even If I Live Just One Day.

18.5.76 - לאישה ווילקינס (36)

לאישה ווילקינס, שמשחקת את מריפס ב"כוחו של גורל", תחגוג החודש את יום הולדתה ה-36. לאישה, ששיחקה גם בטלנובלה "יפה היא לא", התמודדה ראש בראש על התפקיד המרשעת ב"כוחו של גורל" אל מול השחקנית אליזבת אלברס ("יפה היא לא", "בדרך אל האושר"), וזכתה בסופו של דבר בתפקיד. בשנה שעברה חגגה לאישה יום הולדת 35 על סט הצילומים של "כוחו של גורל". כשלאישה הגיעה לאולפן הצילומים ביום הולדתה, היא הופתעה למצוא בלונים ומתנות שנקנו לכבודה בידי הפקת הטלנובלה. לאישה זכתה לשבחים רבים על משחקה ב"כוחו של גורל", ואף הייתה מועמדת לפרס TvyNovelas לשחקנית המרשעת של השנה. בסיום צילומי "כוחו של גורל" לאישה קיבלה הצעות רבות לתפקידים בטלוויזיה, אך היא הודיעה שאין בכוונתה לשחק בטלנובלה נוספת בקרוב, אלא ליצור הצגת תיאטרון חדשה.

20.5.80 - קאוואן ריימונד (32)

השחקן הברזילאי קאוואן ריימונד, שמגלם את דנילו ב"מעבר לים", יחגוג החודש את יום הולדתו ה-32. ריימונד שיחק גם בטלנובלות "ללא ספק" (האליי), "בליסימה" (מתאוס) ו"צבע החטא" (טור). קאוואן התחיל את הקריירה שלו בגיל 17 בתור דוגמן, ובמסגרת הקמפיינים שלו הוא ביקר בניו-יורק, פריס ומילאנו. במהלך התקופה שהתגורר בניו-יורק, קאוואן למד משחק אצל סוזן בטסון, מורה מפורסמת למשחק שלימדה בין השאר גם את כוכבת הקולנוע הצרפתייה ז'ולייט בינוש ("הפצוע האנגלי", "מחבואים"), פאף דדי, טום קרוז, ג'יימי פוקס, ניקול קידמן, ג'ניפר לופז, כריס רוק וליב טיילר. מאז שנת 2007 קאוואן נמצא בזוגיות עם השחקנית והדוגמנית הברזילאית גראזי מאסאפרה, ששיחקה את טלמה ב"יומן חיים" ואף השתתפה במספר תחרויות יופי בברזיל ובעולם. בימים אלו קאוואן משחק בטלנובלה ברזילאית חדשה בשם Avenida Brasil.

ותגידו מזל טוב גם ל...

2.5.34 - אליסיה רודריגז ("אהבה מנצחת", "חבקי אותי חזק") - תחגוג החודש 78.
12.5.60 - גרסיאלה סטפני ("פלוריסיינטה", "דון חואן") - תחגוג החודש 52.
13.5.64 - רג'פ אקטו ("אהבה אסורה") - יחגוג החודש 48.
14.5.41 - ליטו קרוז ("הנבחר") - יחגוג החודש 71.
16.5.82 - ג'ו ג'י הון ("הנסיכה") - יחגוג החודש 30.
18.5.71 - אדאמרי לופז ("חתולה פראית") - תחגוג החודש 41.
19.5.62 - פרנסס אודיביילה ("אווה לונה", "חתולה פראית") - תחגוג החודש 50.
23.5.73 - קים סונג סו ("פול האוס") - יחגוג החודש 39.
24.5.90 - קטלינה ארטוסי ("דון חואן", "פלוריסיינטה", "הסוד של לאורה", "קיץ נצחי", "קטנטנות") - תחגוג החודש 22.
29.5.43 - חוליו אלקזר ("חתולה פראית", "הכל למען אהבתך") - יחגוג החודש 69.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

כוכבי "המלך סאן" נחשפים

1 במאי, 2012

אניונג האסיו לכולם! יותר ממחצית הפרקים של "המלך סאן" כבר הועלו לאתר, והסיפור מתקרב לנקודת מפנה חשובה. בפרקים שאנחנו צופים עכשיו, ממלכת קוריאה סוערת וגועשת: סאן עומד לקבל סוף כל סוף את כתר המלוכה, המלך יונג ג'ו נמצא על ערש דווי, והמתנגדים של סאן רוקמים מזימות אכזריות כדי שהוא לא יעלה לשלטון. רגע לפני ש"המלך סאן" מעלה הילוך, רצינו שתכירו יותר לעומק את כוכבי הסדרה. מה חשוב שתדעו על סאן, סונג יון ודסו? בן כמה השחקן שמגלם את המלך יונג ג'ו הקשיש? ומי השחקנית שהייתה בעברה מיס קוריאה? כל הפתרונים, בפוסט המלכותי שלפניכם.

השחקן האהוב יי סו ג'ין מגלם את סאן, שאותו פגשנו בפרקים הראשונים כילד, אחר כך כיורש העצר ובקרוב מאוד כמלך. סו ג'ין בן ה-39 הופיע לראשונה על מסכי הטלוויזיה בקוריאה בשנת 1999, בסדרה בשם The Boss. לאט אבל בטוח הוא כבש את לבבות הצופים, שיחק במספר סדרות נוספות, ובשנת 2006 הוא כיכב בסדרה "המאפיונר שלי" בתפקיד הראשי. בסדרה הזו, שגם שודרה בערוץ ויוה פלטינה, הוא פגש את קים ג'ונג און, ששיחקה את מי ג'ו, בת זוגתו בסדרה. השניים התאהבו על סט הצילומים, הפכו לזוג ונפרדו כעבור שנתיים. שנה לאחר "המאפיונר שלי" סו ג'ין קיבל את התפקיד הראשי ב"המלך סאן" - אולי התפקיד הכי משמעותי שלו על המסך. הסדרה האחרונה שבה שיחק סו ג'ין הייתה דרמה תקופתית בשם Gye Baek, אשר שודרה בשנה שעברה בדרום קוריאה.

שני אנשים חשובים מאוד בחייו של סאן הם אהובת ליבו, סונג יון, וחברו הטוב ביותר וחיילו הנאמן, דסו. את סונג יון משחקת השחקנית הנפלאה האן ג'י מין בת ה-29. אם צפיתם בסדרה "קין והבל" ששודרה בערוץ ויוה פלטינה, אתם בוודאי גם זוכרים אותה בתור יונג ג'י. בימים אלו משודרת בדרום קוריאה סדרה חדשה בכיכובה של ג'י מין, Rooftop Prince, והיא זוכה לנתוני רייטינג נאים. את דסו מגלם יי ג'ונג סו בן ה-36, ששיחק בשורה ארוכה של סדרות וסרטי קולנוע קוריאנים בתפקידי משנה.

חובבי הקולנוע הקוריאני שביניכם בוודאי זוכרים את הסרט "זמן" משנת 2006, שאף הוקרן בבתי הקולנוע בישראל. את התפקיד הראשי ב"זמן" שיחקה סונג היון אה, שמגלמת ב"המלך סאן" את דמותה של הוואה וואן. היון אה בת ה-36 זכתה במקום הראשון בתחרות מיס קוריאה של שנת 1994. את המלך יונג ג'ו הקשיש משחק יי סון ג'ה, שבמציאות הוא בן 76! אם אהבתם אותו ב"המלך סאן", אז תדעו שבימים אלו ממש אתם יכולים לצפות בו גם בסדרה "יורשת העצר" בערוץ ויוה פלוס, בתפקיד של דונג ג'ה.

עד כאן חברים, אל תחמיצו גם את הפרקים הבאים של "המלך סאן", רק פה באתר ויוה!

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully