מעצר תוקף הקשישה הוארך: "הוא דחף אותי לרצפה"

בית המשפט דן כעת בהארכת מעצרו של החשוד השני בתקיפה. השניים חשודים שטענו בפני האישה כי הם שוטרים, נכנסו לדירה, היכו אותה וניסו לשדוד אותה. הם נתפסו כשניסו להימלט

  • קשישה
  • שוד
  • תקיפה
קובי מנדל

"הם אמרו שהם שוטרים פתחתי להם את הדלת ואחד מהם דחף אותי על הרצפה ונפלתי. יותר מזה אני לא זוכרת" - כך סיפרה היום (ראשון) לרופאיה הקשישה שהותקפה הלילה בביתה בכרמיאל. במקביל, האריך בית משפט השלום בעכו בחמישה ימים את מעצרו של תאמר אעסל, תושב כרמיאל בן 30, שנעצר לפנות בוקר עם אדם נוסף בחשד ששדדו באלימות את האישה. המשטרה מייחסת לשניים עבירות של שוד, תקיפת חסר ישע והתפרצות לדירה. בשעה זו מתנהל הדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצר החשוד הנוסף. בית משפט השלום בעכו הוציא לבקשת המשטרה צו איסור פרסום על תמונתו של תאמר לצורך ביצוע מסדר זיהוי וככל הנראה הנראה תתקבל החלטה דומה גם בתום הארכת מעצר שותפו למעשה.

המקרה אירע הלילה ברחוב צה"ל בכרמיאל. לדברי המשטרה, השניים דפקו על דלת ביתה של האישה, עולה מאנגליה בת 75 המתגוררת בגפה, וכששאלה לזהותם טענו שהם שוטרים. הקשישה פתחה את דלת הכניסה, ואז תקפו אותה השניים, הפילו אותה לרצפה והחלו לחפש בביתה אחר כסף ותכשיטים.

בשארית כוחותיה, הצליחה האישה לגרור את עצמה למכשיר הטלפון בדירה בעוד שהשניים ממשיכים בחיפושים אחר דברי ערך. היא הצליחה להתקשר למטפלת שלה והתחננה שתבוא להצילה. זו הזעיקה את המשטרה ושוטרים מתחנת כרמיאל שהגיעו למקום פרצו את הדלת הנעולה ונכנסו לדירה. השודדים שהבחינו בהם קפצו ממרפסת הקומה השנייה בניסיון להימלט אולם כוחות משטרה נוספים שהיו במקום הצליחו לתפוס אותם. בחיפוש על גופם נתפס כרטיס אשראי השייך לקשישה.

במקביל, פונתה האישה לבית החולים בנהריה במצב קל כשהיא סובלת מפגיעת ראש. מאוחר יותר פונתה לבית החולים רמב"ם בחיפה, שם עברה מספר בדיקות שגילו כי היא סובלת מחבלות, אולם אין לה פגיעות פנימיות. לאישה אין משפחה בישראל.

הדיווח הראשוני על שוד הקשישה

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully