אייריס - על הסדרה

  • אייריס
ויוה
ויוה

היון ג'ון וסה וו הם חברים לנשק, שמגויסים יחד לארגון ביון סודי. שם מתאהב היון ג'ון במפקדת שלו, סונג הי, והכול זורם על מי מנוחות עד שהוא נשלח להונגריה למשימת סולו: להתנקש בפקיד ממשל צפון קוריאני. המשימה משתבשת והיון ג'ון נפצע ומבקש את עזרת שולחיו. עד מהרה הוא מגלה שחבריו ליחידה הפקירו אותו בשטח, כולל מי שנחשב לחברו הטוב, סה וו. נרדף וחסר כול, היון ג'ון מנסה להציל עצמו מסוכני צפון קוריאה שדולקים אחריו ולגלות מדוע מדינתו שלו זנחה אותו לאנחות. הוא מצליח להיחלץ מהתופת ולחזור בכוחות עצמו לדרום קוריאה כדי לנקום באנשים שהפכו את חייו לגהינום, ולהשיב לחיקו את סונג הי, שנותרה מאחור מבכה את מותו.

"אייריס" היא דרמת ריגול רומנטית ועוצרת נשימה, שזכתה לממוצע רייטינג של 32% בזמן שידורה בקוריאה. הסדרה הפכה ללהיט מיידי בקרב הקהל והמבקרים גם יחד ותפסה את המקום הראשון בטבלאות הרייטינג. "אייריס" גם זכתה במירב פרסי הטלוויזיה לשנת 2009, ביניהם פרס השחקן הטוב ביותר לשחקן הראשי יי ביונג הון, כוכב קולנוע ענק בקוריאה המכבב גם בסדרת סרטי "ג'י איי ג'ו" האמריקאית, פרס השחקנית הטובה ביותר ופרס סדרת הדרמה הטובה ביותר. "אייריס", הנחשבת לסדרה היקרה ביותר שהופקה בקוריאה - עלות של כמיליון דולר לפרק - צולמה בין השאר ביפן, סין, הונגריה ורוסיה.

שודר בערוץ ויוה פלוס.

20 פרקים, דרום קוריאה, 2009

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully