בלוג ויוה - דצמבר

מאחורי הקלעים של "מעבר לים", "חתולה פראית" ו"גברים עם כבוד" מגיעים לאתר, והכל על הערוץ החדש: ויוה פלוס

  • בלוג
ויוה

הערב בערוץ ויוה - פרק הבכורה של "מעבר לים"

26 בדצמבר, 2011

איזה שבוע עמוס בהתרגשויות: אתמול בערב נפתחו השמפניות וערוץ ויוה פלוס החדש עלה לאוויר, ובמקביל ערוץ ויוה והאתר התרעננו במראה חדש ומדליק. אהבתם את השינויים? אנחנו בטוחים שכן... יחד עם כל החגיגות וההתחדשויות, אסור לשכוח שהיום מתרחש אירוע נוסף: בשעה 19:05 ישודר בערוץ ויוה פרק הבכורה של "מעבר לים" (Passione), הטלנובלה הברזילאית החדשה והנוצצת. לרגל עליית הסדרה בערוץ ויוה ומתוך רצון אמיתי לתת במה לכל חובבי הטלנובלות בפורטוגזית, החלטנו לפתוח כבר בימים הקרובים פורום חדש שיוקדש כולו לטלנובלות ברזילאיות. הפורום יהיה המקום שלכם, הצופים הנאמנים, לדון ולדסקס על הטלנובלות הברזילאיות ועל כל הנלווה אליהן - כמו למשל על השפה, התרבות והמסורת הברזילאית.

אז מה מצפה לכם בחודשים הבאים ב"מעבר לים"? בראש ובראשונה, שורה של שחקנים ברזילאים מובילים שרובם מוכרים מטלנובלות קודמות, כמו למשל טוני ראמוס ("הדרך להודו", "בליסימה", "נשים מאוהבות", "קשרי משפחה"), מריאנה שימנס ("ללא ספק", "אמריקה", "7 נשים"), ריינלדו ג'יאנקיני ("בליסימה", "צבע החטא", "קשרי משפחה"), רודריגו לומברדי ("הדרך להודו") ומרסלו אנתוני ("בליסימה", "נשים מאוהבות", "טרה נוסטרה"). כל הכוכבים האלה התקבצו יחדיו לסיפור משפחתי קורע לב ומרתק, שמתרחש במקביל בשתי מדינות - ברזיל הרחוקה וארץ הפיצה והספגטי - איטליה.

אפשר להגיד שבטלנובלות של חברת "גלובו" הברזילאית, המדינה בה מתרחש סיפור הסדרה הופכת לדמות בפני עצמה ולחלק מרכזי וחשוב מהעלילה. קחו לדוגמא את הודו ב"הדרך להודו" ואת מרוקו ב"האחד"... הפעם, ב"מעבר לים", מי שתגנוב את ההצגה תהיה איטליה היפהפייה. ולמה דווקא איטליה, אתם שואלים? היוצר והתסריטאי של הטלנובלה סילביו דה אבראו ("בליסימה"), מסביר: "התשוקה שלי לאיטליה והעם האיטלקי התחילה בילדותי, כשצפיתי בקולנוע האיטלקי שחשף בפניי עולם מרתק. אהבתי למדינה הזו היא גם תוצאה של השורשים שלי, מכיוון שכל המשפחה מהצד של אמי היא ממוצא איטלקי". במשך חודשים ארוכים טיילו סילביו ובמאי הטלנובלה ברחבי איטליה בחיפוש אחר הלוקיישנים שבהם יצולמו פרקי הסדרה, ולבסוף הוחלט לצלם את מרביתה בטוסקנה. במקביל, השחקנים לקחו שיעורים בשפה האיטלקית כדי להתמצא בה לקראת הצילומים. יותר מ-40 שחקנים ואנשי צוות טסו לאיטליה בתחילת 2010, לצילומים של סצנות בקולוסיאום, בוותיקן, פירנצה ובעוד אתרים יפהפיים.

בחודש אוגוסט האחרון שיתפנו אתכם בבלוג בידיעה עצובה: השחקן הראשי של "מעבר לים", ריינלדו ג'יאנקיני בן ה-39, לקה במחלת הסרטן. זה התחיל בדלקת גרון שהלכה וחזרה במשך תקופה ארוכה, ולאחר אשפוז ובדיקות מקיפות בבית החולים הסתבר שמדובר בסרטן מסוג NHL (לימפומה שאינה הודג'קין). מאז, ריינלדו מתמודד יום-יום עם המחלה הקשה, עובר טיפולי כימותרפיה ונמצא תחת השגחה אינטנסיבית בבית החולים כשהוא מוקף בחברים, משפחה וקולגות. ריינלדו איבד אמנם את שיער ראשו ואת אביו שנפטר ממחלת הסרטן בחודש אוקטובר האחרון, אבל הוא לא איבד לרגע את החיוך והתקווה. לאחרונה הצטלם ריינלדו לקמפיין של ארגון תמיכה לילדים ונוער חולי סרטן, ולפני מספר ימים הוא שוחרר לביתו כדי שיוכל לחגוג את חג המולד ביחד עם בני משפחתו וחבריו.

אל תפספסו את "מעבר לים" - מדי ערב ב-19:05 בערוץ ויוה.

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

לכתבה המלאה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ערוץ ויוה פלוס בסופי השבוע

22 בדצמבר, 2011

הספירה לאחור נמשכת: בעוד 3 ימים בלבד ערוץ ויוה פלוס עולה לאוויר!!! ביום ראשון בערב בשעה 19:00 בדיוק יחלו שידורי הערוץ עם פרק הבכורה של הסדרה הקוריאנית "אייריס", ובהמשך הערב ישודרו גם פרקי הבכורה של "משולש גורלי" ו"האחים דל מונטה". אבל החגיגה הגדולה תתחיל פה באתר כבר בשעות הבוקר, אז נשדרג את העיצוב של האתר ונתאים אותו לאווירה החדשה של הערוצים! תהנו מסוף השבוע האחרון שלכם עם ערוץ ויוה פלטינה, והיכונו ליום ההשקה המרגש של ויוה פלוס...

הבטחנו שנספר לכם מה קורה עם "מחר ולתמיד", אז שימו לב: כל הפרקים שנותרו (19 בסה"כ) ישודרו במהלך סופי השבוע בערוץ ויוה פלוס. ביום שבת הקרוב ישודרו בערוץ ויוה פלטינה פרקים 142-144 של "מחר ולתמיד". ביום שישי ה-30 בדצמבר בשעה 10:00 בבוקר נשדר בערוץ ויוה פלוס את פרקים 142-144 + פרק 145, ולמחרת בשעה 13:20 הפרקים הללו ישודרו פעם נוספת. מהשבוע שלאחר מכן, ישודרו בימי שישי בשעה 10:00 ארבעה פרקים חדשים של "מחר ולתמיד", ושידור נוסף בימי שבת ב-13:20. הסדרה תסיים את שידורה בערוץ ויוה פלוס לקראת סוף ינואר.

לכל מי שהשאלה "איזו סדרה תחליף את מחר ולתמיד?" מציקה לו, הנה התשובה: "מחר ולתמיד" לא תוחלף בסדרה ישנה אחרת. כמו שהבטחנו לכם, בערוץ ויוה פלוס אין סדרות בשידור שני! בתום שידורי "מחר ולתמיד", נשדר בימי שישי ב-10:00 בבוקר את פרקי השבוע של "משולש גורלי", ובימי שבת ב-13:20 את פרקי השבוע של "האחים דל מונטה".

מה עוד קורה בסופי השבוע בערוץ ויוה פלוס? להלן פירוט לוח השידורים -

ימי שישי - פרקי השבוע ברצף
10:00 - משולש גורלי (בתום שידורי "מחר ולתמיד")
13:20 - אהבה מנצחת
16:40 - נשיקה מתוקה
19:00 - האחים דל מונטה
22:20 - לאהוב את לולה

ימי שבת - פרקי השבוע ברצף
10:00 - לאהוב את לולה
13:20 - האחים דל מונטה (בתום שידורי "מחר ולתמיד")
16:40 - אהבה מנצחת
20:00 - אייריס
22:20 - משולש גורלי

יש לנו עוד הודעה בשבילכם: בעוד כשבוע בדיוק יושק ערב הסדרות הקוריאניות של ערוץ ויוה פלוס. במהלך ערב זה ישודרו שני הפרקים הראשונים של הסדרה הקוריאנית החדשה והמסעירה "אייריס". פרקי הסדרה ישודרו באופן קבוע גם בסופ"ש וגם בימים ראשון ושני בשעה 19:00. אך שימו לב שבראשון ושני הקרובים, 25-26 בדצמבר, נשדר בשעה 19:00 את שני הפרקים הראשונים של "אייריס", עוד לפני מועד עלייתה הרשמי ביום חמישי.

זהו חברים, אל תשכחו לפתוח את הטלוויזיה ביום ראשון ב-19:00 בערב על אפיק 200 בYES- או ערוץ 28 ב-HOT - וכמובן לבקר באותו היום באתר ולחגוג ביחד אתנו את עליית ערוץ ויוה פלוס!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

חדש באתר ויוה - "חתולה פראית" ו"גברים עם כבוד"

18 בדצמבר, 2011

חגיגה כפולה ומכופלת היום באתר ויוה: שתי טלנובלות חדשות עלו לאתר! הראשונה, כפי שהבטחנו לכם, היא "חתולה פראית", והשנייה היא "גברים עם כבוד" (Hombres De Honor), טלנובלה מותחת בכיכובו של גבריאל קוראדו - הפתעה מיוחדת שהכנו לכל אוהבי הטלנובלות הארגנטינאיות.

"גברים עם כבוד" היא טלנובלת פשע דרמטית ורווית אקשן, ממש כמו "קשר דם" המצליחה. בטלנובלה מככב השחקן הארגנטינאי האהוב גבריאל קוראדו, שמוכר לנו מ"חואניטה הרווקה", "דרך הלב", "ירח פראי", "מיליידי", "זינגרה", "קטנטנות", "פנינה שחורה" ועוד. "גברים עם כבוד" בת 152 הפרקים שודרה בארגנטינה בשנת 2005, ופה בארץ בערוץ ויוה פלטינה. עוד מככבים בטלנובלה: חואן חיל נאברו ("חיים גנובים", "פלוריסיינטה", "אני צועני"), לאונור בנדטו ("לב אמיץ"), אגוסטינה צ'ארי ("קטנטנות", "האהבות שלנו") ווירחיניה אינוסנטי ("חיים גנובים", "אלופים" ו"אנטונלה").

עלילת "גברים עם כבוד" מתרחשת בבואנוס איירס של שנות ה-40. מלחמת העולם השנייה הסתיימה, ועם פריחתה של ארגנטינה עולה כוחן של שתי משפחות פשע יריבות: משפחת פאטר נוסטרה ומשפחת אונורטו, שתיהן בעלות השפעה רבה בעסקי ההימורים והברחות האלכוהול.

לוקה הוא הבן הבכור לבית אונורטו, והוא מאוהב בבת הבכורה של משפחת פאטר נוסטרה, מריה גרסיה. בגלל היריבות הגדולה בין המשפחות, לוקה ומריה מבינים שאהבתם היא בלתי אפשרית... מריה עומדת להינשא לגבר שבחר לה אביה: סילביו, ולוקה עסוק בשמירה על האינטרסים של משפחתו. לאחר שקרלו פאטר נוסטרה מביא לרציחתו של דון לורנסו, ראש משפחת אונורטו, היריבות בין שתי המשפחות עולה מדרגה ומלחמה עקובה מדם פורצת ביניהן. לוקה חובר לאמו ולאחיו ומקים את "צבא" אונורטו כדי להילחם ללא רחם במשפחה היריבה, וגם מריה מקבלת על עצמה את ראשות המשפחה, ויוצאת למלחמה נגד הגבר שהיא אוהבת...

רוצו לצפות בפרקי הבכורה של "גברים עם כבוד" ו"חתולה פראית", ואל תשכחו לחזור מדי יום לפרקים חדשים!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ערב סדרות קוריאניות בערוץ ויוה פלוס

14 בדצמבר, 2011

חיכיתם בסבלנות ובקרוב מאוד זה ישתלם ובענק: ערב סדרות קוריאניות מפנק, מדי יום חמישי - רק בערוץ ויוה פלוס!
מאז שהשקנו את הרצועה הקוריאנית בערוץ ויוה פלטינה בדצמבר 2007, קיבלנו פניות מצופים רבים שביקשו רק דבר אחד - עוד סדרות קוריאניות בערוץ! החלטנו שבערוץ החדש שלנו, ויוה פלוס, הסדרות הקוריאניות יתפסו נתח כפול ועסיסי, מעכשיו, תתרגלו לשתי סדרות קוריאניות שירוצו במקביל, עם הזדמנויות צפייה נוספות לכל אורך השבוע!

אז איך זה הולך להתבצע? כפי שכבר אמרנו, לסדרות הקוריאניות יוקדש ערב שידורים קבוע מדי יום חמישי. במהלך ערב זה תשודרנה שתי דרמות קוריאניות (חדשות, לא כאלו ששידרנו בעבר) - האחת בין השעות 19:00 ל-21:20 והשנייה בין השעות 21:20 ל-23:40. כלומר, מדי יום חמישי נשדר 4 פרקים חדשים של סדרות קוריאניות - שני פרקים לכל סדרה. כמובן שלשתי הסדרות יהיו שידורים נוספים במהלך סוף השבוע, וכמו כן גם בימים ראשון עד רביעי בשעה 19:00, כפי שנפרט בהמשך.

"נשיקה מתוקה", שמשודרת כיום בערוץ ויוה פלטינה, תעבור לערוץ ויוה פלוס ותשודר בימי חמישי ב-19:00. היא תגיע לסיומה ב-5 בינואר, ושבוע לאחר מכן תחליף אותה הסדרה "גן סודי" (Secret Garden). אתם יודעים מה זה אומר, נכון? זה אומר שהכוכב הענק והאהוב היון בין שלא יצא לנו מהראש מאז שהתאהבנו בו ב"סאם סון המתוקה", יחזור סוף סוף למסך שלנו בסדרה "גן סודי". מדובר בקומדיה רומנטית שזכתה להצלחה אדירה - פרק הסיום שלה זכה למעל 30% רייטינג בקוריאה!

היון בין ישחק את ג'ו וון, בחור יהיר ועשיר שעומד בראש תאגיד מצליח. ג'ו וון פוגש יום אחד את לה אים, פעלולנית מתחילה וצנועה, ובין השניים נרקמת מערכת יחסים קצת מוזרה... ג'ו וון יתקשה להבין מדוע הוא כל כך רוצה בקרבתה של לה אים, בעוד היא רק תנסה להתחמק ממנו בכל הזדמנות. העניינים ילכו ויסתבכו כשרצף אירועים חריג יקשור את חייהם של ג'ו וון ולה אים באופן בלתי צפוי.

שני פרקי יום חמישי של "נשיקה מתוקה" (ו"גן סודי" שתבוא אחריה, וכן הלאה), ישודרו בשידור חוזר גם בימי שלישי ורביעי בשעה 19:00 (פרק אחד מדי יום).

ביום חמישי ה-29 בדצמבר, בפעם הראשונה שנשדר את ערב הסדרות הקוריאניות, תעלה לשידור בשעה 21:20 סדרה קוריאנית חדשה - "אייריס" (Iris). "אייריס" היא דרמת ריגול רומנטית עוצרת נשימה, חובה לכל מי שמגדיר את עצמו כחובב סדרות קוריאניות בפרט וסדרות אקשן בכלל - וגם למי שמחפש להתחיל! הסדרה זכתה לממוצע רייטינג של 32% בזמן שידורה בקוריאה, מדובר בהפקת ענק שעלות כל פרק היתה כמיליון דולר! חלקים מהסדרה צולמו גם ביפן, סין, הונגריה ורוסיה. את זה אסור לכם לפספס...

"אייריס" מספרת את סיפורו של היון ג'ון, שמגויס ליחידת ביון סודית יחד עם חברו לנשק סה וו. היון ג'ון מתאהב במפקדת שלו, והכל זורם על מי מנוחות עד שהוא נשלח לבדו להונגריה עם משימה מיוחדת: להתנקש בפקיד ממשל צפון קוריאני. המשימה משתבשת והיון ג'ון מגלה שחבריו ליחידה הפקירו אותו בשטח. מאותו הרגע, הוא ינסה להציל את עצמו מסוכני צפון קוריאה המאיימים שדולקים אחריו, וינסה להבין מדוע מדינתו שלו זנחה אותו בשטח האויב.

שני פרקי יום חמישי של "אייריס" ישודרו בשידור חוזר גם בימי ראשון ושני בשעה 19:00 (פרק אחד מדי יום).

אנחנו יודעים שאתם אוהבים דרמות קוריאניות וחשבנו שתשמחו לשמוע עוד על קוריאה, מנהגי המקום, התרבות ובכלל חוויות. אז אנחנו רוצים להכיר לכם את צברית! אחרי שלוש שנים בקוריאה, יש לה המון סיפורים מרתקים לחלוק איתנו. בימים הקרובים יפתח כאן באתר הבלוג של צברית, אז תמשיכו לעקוב!

כמו שאתם רואים, אנחנו מתכננים חגיגה קוריאנית! יש המון למה לצפות...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"משולש גורלי" ו"האחים דל מונטה" - בקרוב בויוה פלוס

11 בדצמבר, 2011

אתם מרגישים את האנרגיה באוויר? בעוד שבועיים בדיוק יושק ערוץ ויוה פלוס, וזה הזמן לספר לכם על שתי הטלנובלות החדשות שישודרו בערוץ החל מיום עלייתו - יום ראשון ה-25 בדצמבר!

ראינו שכתבתם שאתם חוששים שסדרות יפסקו באמצע בגלל השינוי שאנחנו מתכננים. ובכן, התשובה היא חד משמעית לא. אין לכם מה לדאוג. בואו ונעדכן אתכם איך הולך להראות לוח השידורים של אמצע השבוע: "לאהוב את לולה" ו"אהבה מנצחת" יעלו על המסך אצלכם בבית מידי ערב בימים ראשון עד רביעי. "אהבה מנצחת" תשודר בשעה 21:00, ו"לאהוב את לולה" בשעה 22:40.
כך שב-25.12.2011 אנחנו ממשיכים בויוה פלוס, בדיוק היכן שהפסקנו בויוה פלטינה ("לאהוב את לולה" מפרק 16, ו"אהבה מנצחת" מפרק 75), רק בשעות ובימים אחרים. וכמובן שלכל סדרה יהיה שידור חוזר ביום שלמחרת וכן בסוף השבוע באופן מרוכז, בדיוק כמו שאתם כבר מכירים בערוץ ויוה.

במשבצת השידור של 20:10 תשודר הטלנובלה המקסיקנית החדשה של גבריאלה ספניק - "משולש גורלי", או שכפי שאתם בוודאי מכירים אותה - Emperatriz. כן, הטלנובלה המדוברת שכל כך רציתם לראות פה בישראל, תעלה לשידור בערוץ ויוה פלוס ביום השקתו. "משולש גורלי" זכתה להצלחה רבה במקסיקו, עם ממוצע של 20% Share לפרק, ואנחנו בטוחים שגם פה היא תהפוך ללהיט ענק! הטלנובלה מספרת את סיפורה של אמפרטריס, אסירה משוחררת שעומדת בפני גירוש מארצות הברית. היא נושאת ברחמה את ילדה השני, ופונה לעזרתו של אהובה במקסיקו. לתדהמתה של אמפרטריס, אהובה מסרב לעזור לה והיא מגלה לא רק שהוא זה שהביא למאסרה, הוא גם זה שמגדל את בתם הבכורה. בדרך לא דרך היא חוזרת למקסיקו, כשהיא נחושה להחזיר לחיקה את בתה ולנקום בגבר שבגד בה.
"משולש גורלי" - ראשון עד רביעי ב-20:10.

במשבצת השידור של 21:50 תשודר הטלנובלה "האחים דל מונטה" (Los Herederos del Monte). הפקה קולומביאנית-אמריקאית של ערוץ טלמונדו, בכיכובם של מריו סימארו ומרלן פבלה, כוכבי "חתולה פראית". ב"האחים דל מונטה" משחקים לא מעט כוכבים מוכרים כמו חוסה לואיס רסנדס ("זיקיות", "שיכורה מאהבה", "כואב הלב"), נטשה קלאוס ("הסערה", "תשוקת הנצים"), פביאן ריוס ("אין שטוחות בגן עדן"), אסקיאל מונטאלט ("מלאך ושטן", "אהבה נושכת") ועוד רבים וטובים. "האחים דל מונטה" מספרת על חמשת האחים לבית דל מונטה, שגרים יחד בחווה המשפחתית של אביהם המאמץ דון אמיליו, שנפטר לא מכבר. בעת הקראת הצוואה שלו, מגלים האחים שלדון אמיליו יש בת ביולוגית בשם פאולה (מרלן פבלה), שאיש לא ידע על קיומה. פאולה נחושה לשים את ידה על ההון המשפחתי, אך תכניותיה ישתבשו כשהיא תתאהב בחואן (מריו סימארו), האח הבכור.
"האחים דל מונטה" - ראשון עד רביעי ב-21:50.

אז עכשיו אתם כבר יודעים איך יראו ערבי ראשון עד רביעי שלכם בערוץ ויוה פלוס:
20:10 - "משולש גורלי"
21:00 - "אהבה מנצחת"
21:50 - "האחים דל מונטה"
22:40 - "לאהוב את לולה"

ואתם חושבים שזהו? שחשפנו את הכל??
בפוסט הבא נגלה לכם היכן תשובץ "מחר ולתמיד", מה קורה בימי חמישי, איך נראה ערב הסדרות הקוריאניות החדש וכמובן, אילו סדרות קוריאניות חדשות ישודרו בערוץ ויוה פלוס!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ביקשתם, קיבלתם: "חתולה פראית" - בקרוב באתר

7 בדצמבר, 2011

תחזיקו חזק, חבר'ה, כי יש לנו בשורה מ-ד-ה-י-מ-ה בשבילכם!!! "חתולה פראית", הטלנובלה האגדית שהייתה למגה-להיט בישראל כששודרה בערוץ ויוה בין השנים 2003-2004, תעלה לאתר ויוה ב-18 בדצמבר. החלטנו לתת לכם הזדמנות נוספת וחגיגית לצפות וליהנות מפרקי הטלנובלה, בכיכובם של מריו סימארו ומרלן פאבלה. זה הולך לקרות ממש בקרוב, עוד פחות משבועיים - אז תתחילו להתכונן!!!

"חתולה פראית" הייתה, ללא עוררין, אחת הטלנובלות המצליחות והנמכרות ביותר בעולם בעשור הקודם. היא זכתה לנתוני רייטינג גבוהים מאוד במדינות בהן שודרה - בערוץ ויוה למשל, היא זכתה לנתח צפייה (או בלועזית - Share) של 6%! אתם התאהבתם עד מעל לראש בטלנובלה המיוחדת הזו, ומהיום שאתר ויוה עלה לאוויר שלחתם לנו פניות רבות וביקשתם שנעלה את פרקי הטלנובלה לאתר. אחרי מאמצים רבים, אנחנו שמחים להודיע שזה אכן הולך לקרות, החל מה-18 בדצמבר. כל 252 פרקי הטלנובלה יועלו לאתר במתכונת הקבועה שאתם כבר מכירים - פרק אחד חדש מדי יום.

אז ב"חתולה פראית" אנחנו פוגשים את מריו סימארו ומרלן פאבלה כשהם צעירים, חטובים ופראיים מתמיד. השניים ובמיוחד מרלן פאבלה, חייבים תודה ענקית ל"חתולה פראית", שהזניקה את הקריירה שלהם והפכה אותם בתוך זמן קצר לכוכבים גדולים. את מי עוד נפגוש בטלנובלה? קרולינה טחרה, ששיחקה ב"מישהו צופה בך" ו"לאהוב את לולה", ב"חתולה פראית" היא מגלמת את דמותה של אווה. גם אריאל לופז פדייה ("עמק התשוקות", "לוסיה שלי") משחק בטלנובלה את פטריסיו, וכן מרג'ורי דה סוסה ששיחקה ב"לילות מריאנה" ו"מעבר ליופי", אותה הכרנו לראשונה כקמליה ב"חתולה פראית".

לכל מי שהספיק לשכוח או שהולך לצפות ב"חתולה פראית" בפעם הראשונה, הנה סיפור העלילה בקצרה: רוסאורה (מרלן פאבלה) היא צעירה יפהפייה המכונה גם "חתולה פראית", בשל אומץ ליבה ואופייה המיוחד. רוסאורה עובדת קשה מאוד כדי לפרנס את אביה השיכור והמובטל, ואת אמה ואחותה החורגות. הגורל מפגיש בינה ובין לואיס מריו (מריו סימארו), מהנדס צעיר ונאה שמגיע ממשפחה עשירה. רוסאורה מתאהבת בו נואשות, אבל הוא שרוי באבל על אשתו האהובה, שנעלמה בנסיבות מסתוריות בתאונה בים. אחותו של לואיס מריו, אדוארדה, לוחצת עליו להינשא לבחורה בשם אווה, יורשת מיליונים שביכולתה להציל את עסקי המשפחה מפשיטת רגל.

לא חולף זמן רב, ומזלה של רוסאורה משתנה לחלוטין - היא מגלה שהיא נכדתה של דונה קרוז, אישה עשירה ובעלת קשרים וכוח. רוסאורה יורשת את רכושה הרב של סבתה ונכנסת לנעליה, הופכת לאשת עסקים קשוחה וממולחת ומחליטה לנקום בכל אלו אשר גרמו לה לסבל ועוגמת נפש. על אף השינויים הרבים בחייה, האהבה של רוסאורה ללואיס מריו נותרת חזקה ועוצמתית, ואט אט גם הוא מתאהב בה עד מעל לראש. אבל כמו שכולנו יודעים, כסף וכוח לא שווים כלום כשמדובר באהבה, ורוסאורה ולואיס מריו יצטרכו להתמודד עם מכשולים וקשיים רבים עד שיוכלו להיות מאושרים ביחד.

אל תחמיצו את ההזדמנות לצפות בטלנובלה המקסימה והסקסית הזו - רק כאן באתר, החל מ-18 בדצמבר.

נ.ב. - אנחנו יודעים שיש טלנובלה אחת מיוחדת מאוד שיש לכם, איך לומר זאת... תשוקה מאוד גדולה לצפות בה באתר. ובכן, התאזרו עוד קצת בסבלנות, אנחנו עובדים במרץ על הבאת טלנובלות נוספות לצפייה ישירה - פרטים בקרוב... ;)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ויוה פלוס: רק סדרות חדשות!

6 בדצמבר, 2011

חברים יקרים,

ההודעה החגיגית שפרסמנו כאן בבלוג בשבוע שעבר על ויוה פלוס, הכתה גלים ברחבי הרשת ואנחנו קוראים את הדיונים ורואים שאתם מאוד סקרנים לגבי הערוץ החדש.

סיפרנו לכם כבר על ערב הסדרות הקוריאניות וחשפנו קצת פרטים על מבנה הערוץ, אבל קראנו בתגובות שלכם שאתם חוששים מפני חזרה של סדרות ישנות. אז אל דאגה, בערוץ ויוה פלוס יהיו רק סדרות בהקרנה ראשונה בארץ! כמובן שבמהלך השבוע יהיו הזדמנויות נוספות לצפייה אבל לא יהיו שידורים נוספים של סדרות ישנות.

ערוץ ויוה פלוס ישדר 7 ימים בשבוע, כ-18 שעות מדי יום - כאמור רק סדרות בהקרנת בכורה. כמובן שהסדרות שכרגע משודרות בערוץ ויוה פלטינה, כמו "לאהוב את לולה", "אהבה מנצחת" ו"נשיקה מתוקה", ימשיכו את שידורן גם בערוץ ויוה פלוס החדש, בהבדל משמעותי אחד - הן ישודרו מדי יום, ולא רק בסופי השבוע!

אנחנו זוכרים שהבטחנו לכם פרטים נוספים על הערוץ החדש, כולל מה שמסקרן אתכם יותר מכל - אלו סדרות חדשות ישודרו בו?! בקרוב מאוד נחשוף זאת כאן בבלוג, אל תפספסו!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מועדי עליה וירידה של סדרות מהאתר

5 בדצמבר, 2011

גולשים יקרים,

אתר ויוה נמצא באוויר כבר שנה וחצי, ובמהלך התקופה הזו הבאנו לכם לצפייה ישירה באתר יותר מ-12 טלנובלות וסדרות קוריאניות אהובות. בתקופה הקרובה זכויות השידור של רבות מהסדרות הללו יסתיימו, ובמקומן תעלנה סדרות חדשות ומצליחות שעליהן נספר לכם ממש ממש בקרוב!

כדי שתוכלו לדעת בדיוק כמה זמן נותר לכם לצפות בכל סדרה ולהשלים ולצפות בפרקים שעדיין לא הספקתם, פתחנו דף חדש שבו נודיע לכם כחודש מראש על מועד פקיעת הזכויות של הסדרות. כמו כן, ככל שנוכל נפרסם בדף זה אילו סדרות מתוכננות לעלות לאתר בהמשך.

אתם מוזמנים להיכנס לדף החדש דרך הקישור שבפוטר (התפריט שבתחתית כל דף), או דרך הקישור שבתחתית הודעה זו, להתעדכן בתאריכי העלייה והירידה של הסדרות ולהשלים את כל הפרקים שחסרים לכם.

המשך גלישה נעימה,
צוות ויוה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

כל מה שביקשתם, בקרוב על המסך!

30 בנובמבר, 2011

גולשים יקרים וצופים נאמנים, יש לנו משהו לספר לכם, משהו כל כך חשוב, שהולך להשפיע גם על ערוצי ויוה וגם על האתר, משהו שאנחנו עובדים עליו כבר זמן רב, ועכשיו סוף סוף אנחנו יכולים לגלות ולשתף אתכם בחדשות המסעירות והמרגשות: ערוץ ויוה פלטינה הולך לעבור שדרוג משמעותי ולהתרחב בענק... כן, כל מה שכל כך רציתם, כל כך ביקשתם, סוף סוף הולך לקרות: הערוץ יעבור מהפך ויהיה גדול יותר, איכותי יותר וגם יפה יותר!!!

הפסקנו לספור את הפעמים שבקשתם מאתנו שערוץ ויוה פלטינה ישדר 7 ימים בשבוע ויכיל יותר סדרות קוריאניות אהובות. אנחנו כל כך שמחים ונרגשים להודיע לכם שבקרוב כל זה הולך להתממש!
אבל קודם כל, הפרדו לשלום מויוה פלטינה ובואו הכירו את ויוה פלוס.
תקראו לזה איך שתרצו: שהערוץ משתנה, מתרחב, או אפילו נולד מחדש, אנחנו יודעים שאתם תאהבו את זה.
ערוץ ויוה פלוס הוא ערוץ יומי שישדר שבעה ימים בשבוע!
בערוץ ויוה פלוס יהיה ערב שידורים מיוחד לסדרות קוריאניות!
מתי כל זה קורה? שימו לכם ביומנים חברים, כי אתם רוצים להיות שם כשזה קורה: ביום ראשון ה-25 בדצמבר בשעה 19:00, ממש בעוד כמה שבועות!
כך שהחל ב-25 בדצמבר, נפגוש את ויוה פלוס באותו המקום המוכר והאהוב: אפיק 200 בYES- וערוץ 28 בHOT.

ותאמינו או לא, אבל יש לנו אפילו עוד חדשות!
ערוץ ויוה מקבל מתיחת פנים חגיגית, החל בלוגו הערוץ וכלה ב... טוב, אי אפשר לגלות הכל, צריך להשאיר גם משהו לדמיון...
וגם האתר, לא נשאיר אותו בצד, גם בו מתוכננות לכם הפתעות מיוחדות. מה דעתכם למשל לקבל לצפייה ישירה את אחת הטלנובלות שביקשתם הכי הרבה? אז אולי זה יקרה...

שימו לב! משמאל יש לכם הצצה ראשונה ובלעדית על הלוגואים החדשים של ויוה וויוה פלוס! זוהי טעימה מתוך המראה הכולל, החדש והמסעיר של הערוצים. אנחנו בטוחים שתתאהבו!

חודש של שינויים והפתעות לפנינו, ואנחנו כבר ממש ממש מתרגשים! בקרוב מאוד נגלה לכם פה בבלוג את כל הפרטים, כדי שתדעו לפני כולם מה הולך לקרות וכדי שתוכלו להתרגש ביחד אתנו, ולהתחיל את הספירה לאחור...
התאזרו בסבלנות עוד טיפה, ושובו אלינו בהקדם לעדכונים נוספים.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully