בלוג ויוה - אוקטובר

ג'נקרלוס קנלה חוזר, מצעד הסליחות הבלתי נשכחות ופרטים ראשונים על הטלנובלות החדשות שמגיעות בקרוב לערוצי ויוה

  • בלוג
ויוה

רכילויות חמות מעולם הטלנובלות

26 באוקטובר, 2011

והיום במבזק הרכילות: שמועות נבזיות על קיבאנץ' טטליטו, כוכב "בובה פראית" שם קץ לחייו, סלסטה סיד מתאשפזת במוסד פסיכיאטרי ולוסיאנו קסטרו חוזר לעולם הרווקות. מבזק דרמטי במיוחד!

מי "הרג" את קיבאנץ' טטליטו? לפני כשבועיים התעוררה בטורקיה פאניקה גדולה ומהומה תקשורתית סביב שמועות שנפוצו אודות קיבאנץ' טטליטו, חליל מ"מנקשה וחליל". השמועות, שהפכו מאוחר יותר לדיווחים ממשיים בחלק מכלי התקשורת, טענו שקיבאנץ' מצא את מותו בצורה טרגית במיוחד - נדקר בגבו על ידי זוג מתנקשים. מסתבר שזו לא הפעם הראשונה שנפוצו שמועות שקריות אודות מותו של קיבאנץ' - לדברי השחקן, זו הפעם השלישית שזה קורה מאז שהוא הודיע על נישואיו הקרבים לארוסתו, הדוגמנית אזרה אקין. לאחר שהוצף בשיחות טלפון מעיתונאים וממעריצים מודאגים, הכריז קיבאנץ' שהוא בריא ושלם והודיע שהוא ועורכי דינו מתכוונים לבדוק מהיכן הגיעו השמועות הללו ולתבוע את אלו שהפיצו אותן. מישהו בדק איפה מוסטפה בכל הסיפור המוזר הזה?

ומכאן למוות אחר, אמיתי וטרגי ביותר: אוסבלדו גידי (47), מי ששיחק את ברנרדו ב"בובה פראית", שם קץ לחייו בשבוע שעבר בבואנוס איירס. כזכור לכולנו, אוסבלדו שיחק גם בטלנובלות רבות נוספות, ביניהן "אנטונלה" ו"סלסטה" - שעל תפקידו בטלנובלה הזו הוא אף קטף את פרס "מרטין פיירו" היוקרתי. אוסבלדו נמצא ללא רוח חיים בבית הספר למשחק שבבעלותו, והרופאים קבעו שהוא נפטר כתוצאה מחנק לאחר שתלה את עצמו. הסיבות שהובילו את אוסבלדו לבצע את המעשה הזה לא פורסמו. אוסבלדו הוא השחקן השלישי שכיכב "בובה פראית" ומצא את מותו בשנים האחרונות: קדמו לו ארתורו מאלי (פדריקו) שנפטר בגיל 62 כתוצאה מדום לב, ונורברטו דיאז (דמיאן) שנפטר לפני כשנה במהלך שנתו כשהוא בן 58 בלבד.

לעשן זה מאוד לא בריא, תשאלו את ויקטוריה רופו ("אהבה מנצחת", "הכל בשביל האהבה"): באתר של חברת "טלויסה" פורסם שויקטוריה התוודתה לאחרונה שהיא סובלת מסיבוך רפואי לא פשוט, בגלל הסיגריות שאותן היא מעשנת באופן קבוע מאז שהייתה בת 15. ויקטוריה סיפרה שהיא סובלת מדלקת סמפונות כרונית, מחלה שכיחה מאוד בקרב אנשים מעשנים שמתאפיינת בקוצר נשימה ושיעול כרוניים. אם המחלה לא מטופלת כמו שצריך ובזמן, עלולים להופיע גם תסמינים חריפים ומסוכנים הרבה יותר. ויקטוריה אבחנה את המחלה לפני מספר חודשים, ולדבריה היא עוברת מאז טיפולים כדי להירפא ממנה. כמו כן, ויקטוריה סיפרה שבעקבות הדרישות של רופאיה, היא חדלה מלעשן קופסה שלמה ביום ועכשיו היא מסתפקת בסיגריה אחת בלבד ליום.

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

לכתבה המלאה

סלסטה סיד נשברת: סלסטה בת ה-27, הלוא היא חוליה הבלתי נשכחת מ"קשר דם", עברה לאחרונה משבר נפשי קשה ואושפזה במוסד פסיכיאטרי. לפי הדיווחים, סלסטה פצחה בדיאטה רצחנית של 600 קלוריות ביום לקראת צילומי הטלנובלה החדשה בכיכובה - El Lobo, שיחלו בשנת 2012. בנוסף, נטען כי סלסטה סבלה מהתמכרות קשה וממושכת לאלכוהול, שבגינה היא כבר נכנסה פעמיים למוסד גמילה בין השנים 2009-2010. הסוכן של סלסטה סיפר בראיון לרדיו Mitre: "בתקופה האחרונה סלסטה הייתה שרויה בלחץ גדול. הלחץ נבע מהתזונה שלה, מאימוני הכושר הרבים שעשתה, ממעבר דירה ומבעיות בריאותיות של בני משפחתה". לדברי הסוכן, למרות המשבר, סלסטה משננת בימים אלו את התסריטים של El Lobo ובשנה הבאה היא תשחק בטלנובלה לצידו של גונסלו הרדיה ("אחים בדם", "נשים של אף אחד").

לוסיאנו קסטרו וסברינה רוחאס כבר לא? מגזין Paparazzi דיווח בכתבת שער מיוחדת שלוסיאנו ("לה לולה", "אמנדה או", "אחים בדם") ובת הזוג שלו סברינה רוחאס, נפרדו בימים האחרונים לאחר זוגיות של שנתיים. הסיבה? הקנאה של סברינה בידידות הקרובה של לוסיאנו עם רומינה גאייטני ("דון חואן"), שמשחקת לצידו בטלנובלה Herederos De Una Venganza. לדיווח הזה קדמו שמועות רבות (שהוכחשו בתוקף) על המתחים הרבים בזוגיות של לוסיאנו וסברינה שנגרמו בגלל הקשר שלו עם גאייטני. גם הפעם בחרה סברינה להכחיש באופן חד משמעי את השמועות על הפרידה, וסיפרה למגזין Gente: "לוסיאנו ואני מאוהבים יותר מאי פעם", הכריזה סברינה, "אין לי שום סיבה לפקפק בחבר שלי. אני יודעת טוב מאוד מי הגבר שאתו אני הולכת לישון כל לילה".

זהו, עד כאן מנת הרכילות להפעם. צ'או-צ'או!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

לראשונה בערוץ ויוה פלטינה: הכוכבים מדברים

24 באוקטובר, 2011

נכון שתמיד סיקרן אתכם לדעת מה באמת מתרחש מאחורי הקלעים של הטלנובלות? היריבויות בין השחקנים, חברויות האמת, הרומנים האסורים שנוצרים בחדרי חדרים ואיש אינו יודע עליהם... ערוץ ויוה פלטינה גאה להציג בפניכם את "כוכבים מדברים" (Confesiones de Novela), הסדרה המרתקת שהולכת לגלות לכם מה בדיוק קורה כשהבמאי אומר "קאט" והמצלמה נכבית. "כוכבים מדברים" תשודר החל מ-26 בנובמבר מדי שבת ב-19:00, 3 פרקים ברצף, במקום "הבעיה שלי עם נשים".

"כוכבים מדברים" היא סדרת ראיונות מאלפת בת 13 פרקים. בסדרה מתראיינים מיטב כוכבי הטלנובלות האהובים כמו גבריאלה ספניק, כוכבי "מלאך ושטן" - ג'נקרלוס קנלה וגבי אספינו, רפאל אמאיה ("מישהו צופה בך", "מלכת הדרום", "בדרך אל האושר") ומאריצה רודריגס ("אהבה נושכת", "זהות אבודה", "לוסיה שלי"). בכל פרק יחשפו הכוכבים את הסודות הכמוסים ביותר של תעשיית הטלנובלות ויספרו חוויות אישיות שלהם מטלנובלות בהן השתתפו. למשל - מה קורה בחדרי ההלבשה בין טייק לטייק? איך מרגישים כשמצלמים סצנות אינטימיות במיוחד? ואפילו פדיחות שהתרחשו על הסט ולא ישכחו לעולם. וזה, חברים, רק על קצה המזלג...

עוד ישתתפו בסדרה - שרה מלדונדו ("יש מצב לאהבה", "כיתה 406", "מלכת הדרום"), חורחה לואיס פילה ("מלאך ושטן", "רק אתה", "לוסיה שלי"), גבריאל פוראס ("מלכת הדרום", "זהות אבודה", "אין שטוחות בגן עדן"), סולי מונטרו ("אהבה נושכת", "זהות אבודה"), איילין מוחיקה ("אין שטוחות בגן עדן", "מרינה") ועוד ועוד. בקיצור, סדרה חושפנית ושופעת בכוכבים שאסור לכם לפספס!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ג'נקרלוס קנלה חוזר ב"לאהוב את לולה"

19 באוקטובר, 2011

חברים וחברות, יש לנו הפתעה ענקית בשבילכם!!!! תנסו להתאפק... ג'נקרלוס קנלה, הזמר המוכשר והכוכב הענק של "מלאך ושטן", חוזר למסכים שלנו בטלנובלה החדשה שלו, "לאהוב את לולה" (Mi Corazón Insiste en Lola Volcan). כן כן, זה קורה! הטלנובלה הכל כך מצופה ומדוברת, שביקשתם בהמוניכם, הצפתם אותנו במיילים, פתחתם עצומות, כתבתם לנו בפורום - ואנחנו שמחים להודיע באופן רשמי וחגיגי שהטלנובלה תעלה לשידור בערוץ ויוה פלטינה ב-25 בנובמבר!!!!

בזמן שאתם מסדרים את הנשימה, נספר לכם ש"לאהוב את לולה" היא טלנובלה רומנטית בכיכובם של כרמן ויז'אלובוס ("אין שטוחות בגן עדן"), אנה לאייבסקה ("אויבת יקרה") וכמובן, ג'נקרלוס יקירנו. רק נזכיר לכם שבסקר הגלאנים הגדול שנערך פה בבלוג אתם הכתרתם את ג'נקרלוס, ברוב של 38%, כסופר-גלאן של ערוץ ויוה. כמו ב"מלאך ושטן", גם את שיר הנושא של "לאהוב את לולה" מבצע ג'נקרלוס בעצמו - השיר נקרא Mi Corazón Insiste ("ליבי מתעקש"). מספר הפרקים הסופי של "לאהוב את לולה" טרם ידוע, מכיוון שהטלנובלה עדיין משודרת בארה"ב וצילומיה עוד לא הסתיימו.

קצת על סיפור העלילה של "לאהוב את לולה": אהבתם של לולה (כרמן ויז'אלובוס) ואנדרס (ג'נקרלוס קנלה) אינה יודעת שובע. הם אוהבים זה את זו אהבת נפש מאז שהיו ילדים, והם בטוחים שאהבתם היא נצחית. אבל למשפחתו העשירה של אנדרס יש תוכניות אחרות לגמרי בשבילו... אבי המשפחה, מרסלו, מתנגד נחרצות ליחסיו של אנדרס עם לולה הענייה והוא לא מתכוון לאפשר להם להיות ביחד. אנדרס ולולה, שלא מסכימים להיכנע לרוע הגזירה, בורחים ללאס וגאס כדי להינשא שם בסתר. לרוע מזלם, מרסלו מצליח לעצור בעדם ומפריד ביניהם בכוח, כשהוא שולח את אנדרס לאקדמיה צבאית ואת לולה הוא מפליל ודואג שתוכנס למאסר על לא עוול בכפה.

בבית הכלא, לולה עוברת שינוי גדול - היא הופכת לאישה קשוחה ונחושה, מחליטה לוותר על אנדרס ומסרבת לשמור איתו על קשר. הזמן חולף, אנדרס ממשיך הלאה בחייו ומתארס לדבורה, אישה רעה ומניפולטיבית שמאוהבת בו ומקובלת על משפחתו. שבוע לפני שאנדרס נישא לדבורה, הוא פוגש שוב את לולה שזה עתה השתחררה מהכלא והשניים מבינים שאהבתם חזקה מתמיד. במהרה הם יגלו שכל מה שעבר עליהם עד עכשיו, הוא כאין וכאפס לעומת מה שמחכה להם בהמשך... טלטלות רבות עוד מצפות להם בדרך למימוש אהבתם הגדולה.

המתינו בסבלנות חברים, עוד חודש וקצת זה קורה!!!! ג'נקרלוס קנלה ו"לאהוב את לולה" מגיעים לערוץ ויוה פלטינה. "לאהוב את לולה" תשודר במקום הטלנובלה הצ'יליאנית "למראית עין". אל תחמיצו!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מי רוצה נשיקה מתוקה מקים היון ג'ונג?

16 באוקטובר, 2011

תחזיקו חזק, בנות: קים היון ג'ונג חוזר!!! מי ששיחק את דמותו של ג'י הו בסדרה "בחורים רעים" והפך לאחד הכוכבים הגדולים בקוריאה, חוזר לערוץ ויוה פלטינה בסדרה הקוריאנית החדשה "נשיקה מתוקה" (Playful Kiss) שתשודר החל מ-18 בנובמבר, מדי יום שישי ב-15:10 במקום "פסטה". זה המקום להזכיר לכם שאתם, קוראי הבלוג, בחרתם בקים היון ג'ונג כסופר-גלאן של ערוץ ויוה פלטינה ברוב של 48% קולות ואנחנו התאמצנו להביא לכם אותו אל המסך.

"נשיקה מתוקה" היא סיפור אהבה צעיר ושובה לב שמבוסס על קומיקס יפני פופולארי. גם בסדרה הזו היון ג'ונג חוזר לכותלי בית הספר, והפעם בתור סונג ג'ו, הבחור הכי חתיך וחכם בשכבה (כמה מפתיע). ובכל סיפור כזה בו יש בחור פופולארי וכובש לבבות, יש גם את הילדה הביישנית שמאוהבת בו בסתר, ובמקרה שלנו מדובר בהאני, נערה מקסימה אך מגושמת למדי ותלמידה גרועה. לסונג ג'ו אין מושג שהאני מאוהבת בו, עד שהוא מקבל ממנה מכתב וידוי מרגש. אבל סונג ג'ו, בחוסר רגישות משווע, מחזיר לה את המכתב לעיני כולם ומודיע לה קבל עם ועדה שהוא לעולם לא ייצא עם בחורה טיפשה כמוה.

ליבה של האני נשבר והיא מחליטה לשכוח מסונג ג'ו לתמיד, אבל בדיוק אז מתערב הגורל... רעידת אדמה חזקה הורסת את ביתה של האני. החבר הטוב ביותר של אביה מציע לארח את השניים בביתו באופן זמני. האני מופתעת לגלות שאותו חבר הוא במקרה גם אביו של סונג ג'ו! האני הנבוכה לא יודעת איך להתמודד עם המצב החדש שנוצר, שבו היא נאלצת לגור תחת אותה קורת גג עם מושא אהבתה שדחה אותה. גם סונג ג'ו לא מרוצה מהדיירת החדשה בביתו, אבל לאט לאט הוא מבין שהבחורה הזאת, שאותה חשב לפשוטה וטיפשה, חבוי בה עושר פנימי רב כפי שלא ראה באף אחת אחרת.

"נשיקה מתוקה" שודרה בקוריאה בשנת 2010 וצולמו לה כ-16 פרקים. עוד לפני ששודר הפרק הראשון שלה, היא נמכרה ליותר מ-11 מדינות ברחבי אסיה, ביניהן יפן, תאילנד, הונג קונג והפיליפינים. על תפקידו ב"נשיקה מתוקה" זכה היון ג'ונג בפרס השחקן הפופולארי ביותר.

"נשיקה מתוקה" - החל מ-18 בנובמבר, ערוץ ויוה פלטינה.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"אווה לונה" - החל מ-10 בנובמבר בערוץ ויוה

11 באוקטובר, 2011

להתראות "מישהו צופה בך", ברוכה הבאה "אווה לונה": בחצי השנה האחרונה הופתענו, בכינו, הצטמררנו והתרגשנו כל יום מחדש עם "מישהו צופה בך", וב-9 בנובמבר הטלנובלה תגיע לסיומה. יום לאחר מכן, בשעה 21:40 בדיוק, תתפוס את מקומה טלנובלה חדשה ומרעננת בשם "אווה לונה" (Eva Luna), טלנובלה ונצואלית שהופקה בשיתוף חברת Univision האמריקאית. "אווה לונה" הצליחה מאוד בארצות הברית - פרק הסיום שלה, 114 במספרו, מיגנט אל המסך לא פחות מ-9.7 מיליון צופים אמריקאים. החל מ-10 בנובמבר נוכל גם אנחנו להישאב אל הסיפור המרתק ולהתאהב בדמויות של הטלנובלה המקסימה הזו.

ב"אווה לונה" מככבים בתפקידים הראשיים בלנקה סוטו וגאי אקר. סוטו היא שחקנית ודוגמנית מקסיקנית, בת 32, אשר הוכתרה בשנת 1997 כמלכת היופי של מקסיקו וייצגה את מדינתה בתחרות מיס עולם. "אווה לונה" תהיה הפעם הראשונה שנפגוש את סוטו על המסך. את גאי אקר כולנו מכירים כמובן - בעיקר כסבסטיאן מהטלנובלה האגדית "קפה בניחוח אישה", אבל גם מהטלנובלות "כואב הלב" ו"שקרים" הראשונה. עוד משחקים בטלנובלה - חוליאן חיל ("כישוף"), הארי גייטנר ("בגידה", "האמת הסמויה", "אהבת אמת", "קפה בניחוח אישה"), חוסה גיירמו קורטינס ("מלאך ושטן", "זהות אבודה") וונסה ויילה ("על החיים ועל המוות").

אז מי זו אווה לונה הזו, שהולכת להיכנס לכם עמוק עמוק ללב? אווה היא בחורה צעירה ויפהפייה שעובדת לפרנסתה בשוק המקומי. מפגש אחד תמים בין דוכני הפירות והירקות, משנה את חייה של אווה לנצח... אווה פוגשת את דניאל, בעליה של חברת פרסום מצליחה, ואת חברו הטוב לאונרדו שמתאהב בה ממבט ראשון. יום אחרי המפגש, אביה של אווה נדרס למוות בתאונת פגע וברח, ואווה המרוסקת נשבעת למצוא את הנהג שהרג את אביה ולהביא אותו לדין. בשלב הזה היא אינה יודעת שהנהג הזה הוא אחד משני הבחורים העשירים והיפים שפגשה יום קודם לכן בשוק...

לאונרדו המאוהב מציע לאווה לגור באחוזת משפחתו ולטפל באביו הקשיש, דון חוליו. במקביל, הוא מתערב עם חברו דניאל שהוא יצליח לפתות אותה ולכבוש את ליבה. לאונרדו מתכוון לעשות הכל, אבל פשוט הכל כדי לנצח בהתערבות הזו. באחוזה, החיים של אווה לא פשוטים בכלל - היא סובלת מנחת זרועה של ויקטוריה, אחותו של לאונרדו וארוסתו של דניאל, וזו מתעללת בה באופן קבוע. רק הקשר המיוחד שנרקם בין אווה לדון חוליו מחזיק אותה שפויה. דון חוליו חש צער גדול על סבלה של אווה, ומחליט לסייע לה לשנות את מצבה. כעבור זמן קצר, ולהפתעתם של כל אנשי האחוזה, אווה עוברת מהפך מדהים: מאווה, הבחורה הצנועה ודלת האמצעים, היא הופכת ללונה - דוגמנית עוצרת נשימה, שהיא גם היורשת היחידה של כל נכסיו של דון חוליו. ומאותו הרגע, הבלגן האמיתי מתחיל...

ל"אווה לונה" יש את כל המרכיבים של טלנובלה טובה - טרגדיה נוראה, הבטחה לנקמה, התערבות גורלית וכמובן, אהבה גדולה מהחיים. אנחנו בטוחים שתתאהבו! "אווה לונה" - ערוץ ויוה, החל מ-10 בנובמבר.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"בגידה" - בקרוב בערוץ ויוה

9 באוקטובר, 2011

התגעגענו, והנה היא חוזרת לרגש אותנו מחדש: הטלנובלה "בגידה" (La Traicion) חוזרת לערוץ ויוה ותשודר החל מ-8 בנובמבר מדי ערב בשעה 23:20, במקום "יומן חיים" שמתקרבת לסיומה. ב"בגידה" משחקים שניים מכוכבי הטלנובלות הגדולים, מריו סימארו ודנה גרסיה, שישחקו פעם נוספת זוג אוהבים לאחר שכבר עשו זאת בטלנובלה הבלתי נשכחת "תשוקת הנצים". ל"בגידה" צולמו בסך הכל 107 פרקים והיא שודרה לראשונה בערוץ ויוה בשנת 2008.

עוד שחקנים מוכרים שתוכלו למצוא ב"בגידה": לוס סטלה לואנגאס ("אל קלון", "גבריאלה"), הארי גייטנר ("האמת הסמויה", "אהבת אמת", "קפה בניחוח אישה") וסלבדור דל סולר ("התחלה חדשה", "פיורלה"). "בגידה" מבוססת על ספר מצליח שראה אור בקולומביה בשנת 1887 והיא העיבוד הטלוויזיוני השלישי שהופק לספר. שתי הטלנובלות הקודמות שנכתבו בהשראתו צולמו בשנים 1978 ו-2000.

"בגידה" היא טלנובלה תקופתית מרהיבה ומרתקת שמתרחשת לפני יותר מ-200 שנה, בסוף שנת 1800. מריו סימארו משחק בטלנובלה תפקיד כפול - הוגו, הבחור הכי יפה והכי עשיר בכפר, ואלסידס, אחיו התאום הקנאי והנקמן. הוגו חולה במחלה קשה שממנה סבל גם אביו המנוח - מחלה שבגללה הוא נקבר בעודו בחיים, והוגו חושש מאוד שגורלו יהיה זהה. אף אחד לא יודע על דבר המחלה של הוגו, אפילו לא אחיו.

יום אחד פוגש הוגו את סולדד, צעירה יפהפייה וטובת לב, ומתאהב בה. סולדד, שמאמינה באהבת אמת ומחפשת אחר אחת כזו, מרגישה שהוגו הוא האחד ומחליטה להינשא לו. גם אלסידס מתאהב בסולדד, והוא לא יעצור עד שיכבוש אותה וירחיק אותה מהוגו לתמיד. בנסיבות מפתיעות וטרגיות, חייהם המשותפים של סולדד והוגו יקטעו, והשניים יאלצו לעבור קשיים ומכאובים רבים עד שיצליחו לשוב ולממש את אהבתם.

"בגידה" היא טלנובלה קסומה ומרגשת שתנעים את זמנכם בחודשי החורף הקרירים - אל תפספסו... ערוץ ויוה, החל מ-8 בנובמבר.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מצעד הסליחות הבלתי נשכחות

5 באוקטובר, 2011

בסוף השבוע הקרוב יחול יום כיפור, וזה הזמן בשנה לעשות חשבון נפש, להתנצל בפני האנשים שפגענו בהם ולבקר בבית הכנסת השכונתי. סליחות, באופן טבעי, הן מרכיב מרכזי גם בטלנובלות והסדרות הקוריאניות שכולנו אוהבים. כמה פעמים ראינו את הגבר היפה אך חלש האופי מתנצל בפני אהובתו על שבגד בה עם אישה אחרת? כמה פעמים אחת הדמויות החזיקה סוד כמוס והרסני שהתגלה באופן בלתי צפוי וכמה כאב הגילוי הזה גרר? אבל יש כמה סליחות בלתי נשכחות שכיף לצפות בהן ולהתרגש בכל פעם מחדש. לרגל יום כיפור, קבלו את מצעד הסליחות הגדול מתוך הטלנובלות והסדרות הקוריאניות שנמצאות כאן באתר ויוה. מי בגד במי, מי הסתיר סוד, איך נעשתה ההתנצלות והאם התקבלה הסליחה המיוחלת? יוצאים לדרך...

במקום החמישי - התכסיס של זיינפ ("מנקשה וחליל")

אחרי שחליל שכח את יום הולדתה של זיינפ, האקסית המיתולוגית שלו, היצר הנקמני שלה התעורר והיא החליטה לנסות להפריד בינו ובין אהובתו הנוכחית, מנקשה. בערב יום הולדתה הגיעה זיינפ לביתו של חליל ודאגה להשקות אותו באלכוהול. לאחר מכן, היא נכנסה אתו בעירום למיטה וחיכתה שיעלה הבוקר. למחרת הגיעה מנקשה וצלצלה בפעמון, ומי הלכה לפתוח לה את הדלת? כמובן, זיינפ כשהיא לבושה בחלוק בלבד. המלכודת שטמנה זיינפ הצליחה - מנקשה ההמומה והשבורה הייתה בטוחה שחליל בגד בה, וחליל עצמו כלל לא זכר האם הוא באמת עשה את זה או לא מכיוון שהיה שיכור גמור בלילה הקודם. כשהבין שלא קרה דבר באותו הלילה, חליל ניסה להסביר למנקשה שמדובר בתכסיס מרושע של זיינפ והתחנן בפניה למחילה. לאחר מאמצים אדירים הוא הצליח לשכנע אותה בחפותו, ושני הצעירים המאוהבים חזרו זה לזרועות זו.

במקום הרביעי - ג'סיקה? זו בכלל שרלוט ("צ'אמפס 12")

כששרלוט חזרה לבואנוס איירס כדי לנקום בגונסלו, הבחור שנישק אותה בצעירותה ושבר את ליבה, היא לא דמיינה שמסע הנקמה שלה יהפוך תוך זמן קצר להתאהבות גדולה. שרלוט הציגה את עצמה בפני גונסלו כבחורה בשם ג'סיקה, וגונסלו כלל לא חשד שמדובר בעצם בשרלוט אותה פגש בילדותו. כששרלוט הרגישה שהיא מתאהבת בגונסלו, והבינה שגם הוא מאוהב בה עד מעל לראש, היא החליטה להתוודות בפניו ולספר לו את כל האמת. אבל שקר, כמו כל שקר, סופו להתגלות בדרך הכי לא נעימה - מישהו אחר הקדים את שרלוט וגילה לגונסלו את האמת המפתיעה. גונסלו היה בהלם וחש כעס עצום כלפי שרלוט. לא משנה כמה היא ניסתה להתנצל בפניו ולהסביר את מניעיה, הוא לא היה מוכן לסלוח לה בשום פנים ואופן וכמעט גרם לה לעזוב לאירופה לצמיתות. לקח זמן מה עד שהגיע הפיוס ביניהם, אבל הוא היה מרגש מאוד ולאחריו האהבה שלהם רק הלכה ופרחה מיום ליום.

במקום השלישי - זה לא אדון, זו גברת ("קופי פרינס")

על הסתרת הזהות האמיתית שלך עוד אפשר לסלוח, אבל מה קורה כשאישה מתחזה לגבר?! תשאלו את און צ'אן מ"קופי פרינס", בחורה פשוטה שעבדה כשליחה לפרנסתה ופגשה ביום בהיר אחד בחור עשיר בשם האן גיול. האן גיול, שחשב שאון צ'אן היא גבר בגלל המראה המוזנח שלה, הציע לה הצעת עבודה שאי אפשר לסרב לה: להתחזות למאהב שלו כדי שהוא יוכל להיפטר מניסיונות השידוך של סבתו. און צ'אן, שהייתה צריכה את הכסף, הסכימה והמשיכה להעמיד פנים שהיא גבר למשך תקופה ארוכה. האן גיול ואון צ'אן התאהבו האחד בשנייה, והאן גיול נאלץ להתמודד עם שאלות קשות בנוגע לעצמו, כמו למשל - איך זה יכול להיות שהוא התאהב בגבר? האם הוא הומוסקסואל? כשהוא גילה לבסוף שאון צ'אן היא בכלל בחורה ושהיא עבדה עליו לאורך כל הדרך, און צ'אן הייתה צריכה לעבוד קשה כדי שהוא יהיה מוכן לסלוח לה ולשקם את האמון ביניהם. כמו בכל סיפור טוב, האהבה שלהם התגלתה כחזקה יותר מהשקר והם חיים באושר ועושר עד עצם היום הזה.

במקום השני - המשבר הגדול של אנחל ומנואלה ("מלאך ושטן")

אחד המשברים הקשים במערכת היחסים של אנחל ומנואלה ב"מלאך ושטן", התרחש כשאנחל גילה שמנואלה נכנסה להריון ממנו, הסתירה את זה ואף שקלה לעבור הפלה. אנחל היה המום, פרץ בבכי והרגיש שעולמו חרב עליו. גם מנואלה באותה התקופה הייתה מלאת טענות כלפי אנחל - היא לא הייתה מוכנה לסלוח על שרימה אותה ושבר לה את הלב. מנואלה הטיחה באנחל דברים קשים, כמו למשל שהיא לא התכוונה לספר לו על הילד לעולם ושלא הולך להיות לו שום קשר אליו. זמן רב חלף, אבל בסוף אנחל ומנואלה הסכימו לסלוח האחד לשנייה, ואז הגיעו הנשיקות, החיבוקים ואפילו לילה סוער במיוחד בבית מלון, שהסתיים באכילת הגלידה הכי טעימה בעולם. מאותו הרגע, אנחל ומנואלה לא נפרדו ולו לרגע אחד.

במקום הראשון - אמנדה ודנטה - אהבה לעיני כל העולם ("אמנדה או")

כולם מסכימים שבין אמנדה ודנטה ב"אמנדה או" הייתה אהבה גדולה. כל כך גדולה, שאמנדה הרגישה צורך לחלוק אותה עם כל מעריציה באינטרנט. אמנדה צילמה את דנטה בסתר לטלנובלה הווירטואלית שלה, למרות שהיא ידעה שהוא קנאי לפרטיות שלו וסירב לשתף פעולה עם הצילומים שלה. אמנדה ניסתה לעשות הכל כדי שדנטה לא יגלה שהרומן שלהם משודר לכל העולם, אך לבסוף זה כמובן התגלה ונוצרה מהומה גדולה. דנטה סילק את אמנדה מביתו והודיע לה שהוא לא רוצה לשמוע ממנה יותר. בכל כך הרבה דרכים שונות ומשונות אמנדה וחבריה פעלו כדי לנסות ולפייס את דנטה... אמנדה ערכה מופע ריקוד לדנטה כדי לקבל את סליחתו, פלומה קיימה "משפט פיוס" ביניהם ואמנדה אפילו הסכימה להיפרד ממעריציה באינטרנט ולסיים את הטלנובלה שלה. לבסוף, לאחר שאמנדה גילתה את האמת על עברו של דנטה ובישרה לו שהוא בן אדם חופשי, הם השלימו והתנשקו נשיקה עסיסית ששודרה, כיאה לאמנדה או, לעיניי כל העולם.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מי חוגג החודש יום הולדת?

3 באוקטובר, 2011

אהלן חברים! ראש השנה כבר מאחורינו ואנחנו מקווים שנהניתם מכל רגע בחג - טבלתם תפוח בדבש? ביליתם בחיק משפחתכם? אכלתם לשובע? נחתם? טיילתם ברחבי הארץ? מצוין! בסוף השבוע הקרוב יחול יום כיפור וימים ספורים אחריו נחגוג את חג סוכות. לנו יש חודש מלא בחגים ושמחות, ולרשימה נכבדה של כוכבי טלנובלות וסדרות קוריאניות שנולדו החודש יש שמחה פרטית משלהם. אז למי מגיע מזל טוב הפעם?

1.10.75 - קים סון אה (36)

מזל טוב לסאם סון המתוקה שלנו - הלוא היא קים סון אה, שחגגה ביום הראשון של החודש את יום הולדתה ה-36! מאז שכיכבה ב"סאם סון המתוקה", סון אה הפכה לשחקנית מוכרת ונחשבת בכל יבשת אסיה. בשנה האחרונה לסון אה לא היה רגע אחד פנוי - היא הצטלמה לסדרה הקוריאנית החדשה שלה, Scent of a Woman ("ניחוח של אישה"), בו היא שיחקה לצידו של יי דונג אוק (גונג צ'אן ב"החברה שלי"). בנוסף, היא שיחקה בתפקיד הראשי בסרט הקולנוע Fighting Spirit ("רוח קרב") שיצא לאקרנים בקוריאה ממש לפני ימים ספורים. יום הולדת שמח, סאם סון!

3.10.49 - ז'וזה מאייר (62)

ממש היום חוגג ז'וזה מאייר ("קשרי משפחה", "נשים מאוהבות", "יומן חיים", "ללא ספק", "לחיות את החיים") יום הולדת! גם בגיל 62, ז'וזה נחשב לאחד משחקני הטלנובלות המוכשרים והעסוקים בברזיל. ז'וזה הוא טאלנט וותיק מאוד של "גלובו", החברה שמפיקה את הטלנובלות הברזילאיות שכולנו אוהבים, וכשאנחנו אומרים וותיק - אנחנו מתכוונים לוותיק... ז'וזה עובד ב"גלובו" משנת 1977, והעבודה הראשונה שעשה עבור החברה, שלמעשה היוותה את הופעת הבכורה שלו בטלוויזיה - הייתה, תנסו לא לצחוק - דיבוב של חמור בתוכנית לילדים! טוב, כל אחד צריך להתחיל ממשהו...

3.10.84 - יון און היאה (27)

עוד שחקנית קוריאנית שחוגגת בדיוק היום יום הולדת והפעם 27 סתווים היא יון אה היאה, כוכבת "הנסיכה", "קופי פרינס" ו"גברתי הנאווה". און היאה הנפלאה הביאה למסך כמה מדמויות הנשים הבלתי נשכחות בסדרות הקוריאניות, כמו צ'אה גיונג ב"הנסיכה" ואון צ'אן ב"קופי פרינס". בשתי הסדרות הללו, אגב, אתם יכולים לצפות פה באתר - אם עוד לא עשיתם זאת, אנחנו ממליצים בחום. השנה און היאה השתתפה בסדרה חדשה בשם Lie To Me ("שקר לי"), הצטלמה לקמפיין הלבשה תחתונה של קלווין קליין ואף כיכבה בסרט קולנוע בשם My Black Mini Dress ("שמלת המיני השחורה שלי"). בהחלט שנה מצוינת לאון היאה, מאחלים לה שגם השנה הקרובה תהיה לא פחות מוצלחת ממנה.

23.10.72 - קייט דל קסטיו (39)

החודש ימלאו 39 שנים לקייט דל קסטיו, כוכבת "מלכת הדרום" ו"שקרים" המקורית. קבלו כמה פרטים ביוגרפיים על דל קסטיו: היא בתו של השחקן אריק דל קסטיו, שאותו אנחנו מכירים מ"אשת הברזל", "האמת הסמויה" ו"שקרים". לקייט יש שני אחים: אחות בשם ורוניקה ואח חורג (מצד האבא) בשם פונסיאנו. את טבילת האש שלה בעולם הבידור היא עשתה בגיל שש בלבד, כששיחקה בסרט הקולנוע Los De Abajo (בתרגום חופשי - "אלה שלמטה") בו גם שיחק אביה בתפקיד הראשי. בשנת 2009 קייט מונתה כשגרירה מיוחדת בוועדה מקסיקנית לשמירת זכויות האדם, ובמשך שנה היא עזרה להשיק ולקדם קמפיין בשם "הלב הכחול" שמטרתו הייתה לעורר מודעות לתופעת הסחר בבני אדם.

27.10.83 - קיבאנץ' טטליטו (28)

על קיבאנץ' טטליטו (חליל ב"מנקשה וחליל") סיפרנו לכם בהרחבה פה בבלוג לפני כחודש, אבל תרשו לנו לנצל את יום הולדתו ה-28 שיחול החודש כדי לחשוף עוד כמה פרטים על הבחור: האהבה הראשונה של קיבאנץ' הייתה בגיל 13, אז פגש במחנה קיץ לכדורסל (הספורט האהוב עליו) ילדה שהרשימה אותו בכישורי המשחק שלה. הקשר הזוגי שלהם הסתכם אמנם בהחזקת ידיים בלבד, אבל את אותו קיץ קיבאנץ' לא ישכח לעולם. כשהוא במצב רוח רע, הוא אוהב לשחק כדורסל או בפלייסטיישן. בזמנו הפנוי הוא מעדיף לטייל בחיק הטבע מאשר לצאת למועדונים ולמקומות ציבוריים, מתוך החשש להיתקל בעיתונאים ופפראצ'י. הוא מקפיד מאוד לשמור על הפרטיות שלו ושל בנות הזוג שלו. ולסיום, קיבאנץ' מתכנן להשקיע יום אחד את הכסף שהוא מרוויח בפתיחת בית קפה או מסעדה, אותה הוא יעניק במתנה להוריו. בחור כארז!

עוד חוגגים החודש

5.10.33 - כרמן סלינס ("אהבה מנצחת", "מריה מריה", "חבקי אותי חזק") - תחגוג החודש 78.
7.10.70 - ליסרדו ("שקרים", "מילה של אישה", "רבלדה") - יחגוג החודש 41.
19.10.75 - קרלוס דה לה מוטה ("שקרים", "מחר ולתמיד", "אין טיפשות בגן עדן", "שיכורה מאהבה", "יפה היא לא") - יחגוג החודש 36.
21.10.61 - רנה קסאדוס ("שקרים", "אם חורגת", "חבקי אותי חזק") - יחגוג החודש 50.
21.10.86 - כריסטופר אוקרמן ("רבלדה") - יחגוג החודש 25.
23.10.72 - דומיניקה פאלטה ("אהבה מנצחת", "מחר ולתמיד", "הפולשת", "רק נשיקה", "המתחזה") - תחגוג החודש 39.
25.10.60 - אוסוולדו ריוס ("אהבה מנצחת", "לוסיה שלי", "חבקי אותי חזק") - יחגוג החודש 51.
28.10.64 - חואן דרטס ("קוראים לזה אהבה", "הסוד של לאורה", "אני צועני", "סנטרל 099") - יחגוג החודש 47.

ותגידו מזל טוב גם ל...

4.10.63 - מרסלו בוקט ("הסערה", "המתחזה") - יחגוג החודש 48.
8.10.36 - רוחליו גרה ("מחר ולתמיד", "אסול טקילה") - יחגוג החודש 75.
11.10.58 - טוטיה מיירלס ("הדרך להודו", "האחד") - תחגוג החודש 53.
14.10.85 - שרלין ("זיקיות", "כיתה 406") - תחגוג החודש 26.
15.10.76 - רודריגו לומברדי ("הדרך להודו") - יחגוג החודש 35.
15.10.78 - רומינה ריצ'י ("קשר דם", "חיים גנובים", "המורה פרנקו", "קיץ נצחי") - תחגוג החודש 33.
18.10.65 - אנדריאה דל בוקה ("אנטונלה", "סלסטה", "פנינה שחורה", "זינגרה") - תחגוג החודש 46.
30.10.41 - לאונור בנדטו ("גברים עם כבוד", "לב אמיץ") - תחגוג החודש 70.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully