בלוג ויוה - שנה טובה

ויוה

חג שמח ושנה טובה לכולם!

27 בספטמבר, 2011

הייתם מאמינים? עוד שנה הלכה-חלפה לה מבלי ששמנו לב. שנה גדושה בטלנובלות נפלאות בערוץ ויוה, ויוה פלטינה וכאן באתר, שנה של חדשות ורכילויות מרתקות בבלוג, שנה של מאות דיונים פוריים בקהילת הפורומים שלנו, שנה של שמחה, דמעות, התרגשות והמון, אבל פשוט המון אהבה.

בפרוס השנה החדשה, שנת תשע"ב, אנחנו רוצים לאחל לכם, הגולשים האהובים והיקרים לליבנו, שנה טובה ומוצלחת, שופעת באהבה, בריאות וחלומות שמתגשמים. אנחנו נמשיך להשקיע ולעבוד קשה כדי שגם השנה תצפו ותיהנו יום-יום מהטלנובלות הכי טובות בעולם, וכמובן נדאג שתישארו מעודכנים דרך הבלוג שלנו בכל מה שחדש בערוצים, באתר ובכלל בעולם הטלנובלות. אנחנו מבטיחים גם השנה להפתיע, לרתק ולהמשיך להוות בית חם ואוהב לכל אוהבי הטלנובלות בישראל.

לכבוד החג, החלטנו לצ'פר אתכם בהקרנה בלעדית כאן באתר של טקס "אני רוצה להיות נטליה". עוד לפני שנינט זעקה "ערב טוב ניצנים" על במת "כוכב נולד", והרבה לפני ששפרה סרגה סוודר לעץ בבית "האח הגדול", אנחנו הפקנו את הריאליטי הראשון בארץ, שנקרא - "אני רוצה להיות נטליה". המטרה הייתה שאפתנית במיוחד - למצוא את נטליה אוריירו הישראלית! אלפי מועמדות מכל הארץ הגיעו להיבחן, ולבסוף בחרנו את חמשת הפיינליסטיות שהתחרו זו בזו על התואר הנכסף בטקס גדול ומרשים, שבו הופיעה על הבמה הכוכבת הגדולה - נטליה אוריירו עם מיטב להיטיה. טקס הגמר שודר בשנת 2002 וזכה להצלחה גדולה, ועכשיו זו ההזדמנות שלכם לצפות בו - אסור להחמיץ!

אוהבים אתכם,
צוות ויוה

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully