קופי פרינס - על הסדרה

הסדרה הקוריאנית המצליחה "קופי פרינס", בכיכובה של יון און היאה ("הנסיכה"), עמדה בראש טבלת הרייטינג כששודרה בקוריאה. בסדרה מככבים שחקנים מוכרים נוספים כמו יי סו גיון ("פסטה") וצ'ה ג'ונג אן ("קין והבל").

  • קופי פרינס
ויוה
ויוה

און צ'אן היא בחורה צעירה ונמרצת, שעובדת כשליחה כדי לפרנס את משפחתה. ערב אחד, היא תופסת בחור שגונב ארנק מידידתו של האן גיול ועקב כך הקטנוע שלה נהרס. היא מאבדת את עבודתה ומחליטה לדרוש מהאן גיול כסף לתיקון הקטנוע. אולם, האן גיול מסרב לפצותה ואף סבור שהיא גבר בגלל מראה הנערי והמוזנח.

און צ'אן אינה מרפה מהאן גיול והוא מחליט להציע לה עבודה: להתחזות למאהב שלו, כדי לסייע לו לסכל פגישות עיוורות, שמארגנת לו סבתו השתלטנית.

און צ'אן הנואשת מסכימה וכמובן שאינה מעמידה את האן גיול על טעותו לגבי זהותה המינית. השניים מתחילים לבלות זמן רב ביחד והקשר ביניהם הולך ומתחזק. כשסבתו של האן גיול דורשת ממנו לנהל בית קפה שבבעלותה, הוא מחליט להעסיק בו את און צ'אן, "חברו" הטוב החדש.

אט אט היחסים בין האן גיול לאון צ'אן מתהדקים, אך האן גיול מנסה להתרחק ממנה, מבוהל מרגשותיו העזים כלפי מי שהוא חושב לגבר. און צ'אן גם היא מתאהבת בו, אך נרתעת שוב ושוב מלספר לו את האמת מחשש שתאבד אותו לעד. כשהאן גיול מגלה לבסוף את האמת, נכונה לאון צ'אן הפתעה מרה...

17 פרקים + ספיישל מאחורי הקלעים, דרום קוריאה, 2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully