בלוג ויוה - אוגוסט

כוכבי הטלנובלות מצייצים, וויליאם לוי נוסע להוליווד, כל מה שרציתם לדעת על "קופי פרינס" וספיישל מיוחד לט"ו באב

  • בלוג
ויוה

רכילויות חמות מעולם הטלנובלות

30 באוגוסט, 2011

מה חדש בעולם הטלנובלות? וויליאם לוי מסרב להתפשט ומדבר על היחסים שלו עם אליזבת גוטיירס, אשתו של פבלו אצ'ארי מתוודה על קיומן של קלטות לוהטות שבהן מככבים השניים והסיפור האמיתי על הבן האובד של גאי אקר נחשף לראשונה במלואו. כל העידכונים הכי חמים מביצת הטלנובלות - כאן לפניכם!

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

לכתבה המלאה

וויליאם לוי חגג אתמול את יום הולדתו ה-31, ומגזין People En Español פירגן לו בכתבת שער שכללה ראיון חגיגי שנערך איתו הישר מלוס אנג'לס, שם וויליאם מתגורר בחודשים האחרונים ומנסה לפצוח בקריירה הוליוודית. בין אודישן לאודישן, וויליאם התראיין למגזין וסיפר על המשבר במערכת היחסים שלו עם אליזבת גוטיירס. "אם מחר נחזור להיות ביחד, אז נחזור להיות ביחד. ואם לא, אז לא", אמר וויליאם למגזין, "מה שכן, אני תמיד אהיה שם בשבילה - היא חלק חשוב מאוד מהחיים שלי. אני אוהב לאהוב, ואם אפגוש מישהי חדשה אז ברוכה הבאה... אבל כרגע אני מתמקד בילדים שלי, במשפחתי ובעבודה שלי". ואכן, וויליאם עושה מאמצים רבים בניסיון לפרוץ גם בהוליווד, אבל לא בכל מחיר - לאחרונה הוא קיבל הצעה מפתה מאחד הבמאים הנחשבים בתעשיית הקולנוע, אותו כולנו מכירים - סטיבן שפילברג. ההצעה - לככב בסרטו החדש של שפילברג, Magic Mike, בתפקיד נועז שיכלול בין השאר הופעה בעירום. וויליאם סירב להצעה, בטענה שהוא מעדיף לקחת את הקריירה הקולנועית שלו לכיוון אחר, כזה שלא יהיה מבוסס רק על הקוביות שלו... אם וויליאם היה מסכים להצעה, הוא היה משחק לצידם של כוכבים מן השורה הראשונה כמו מתיו מקונוהיי ("סנגור במבחן") וצ'נינג טייטום ("סטפ אפ") שכבר הבטיחו את השתתפותם בסרט.

ולחדשות עצובות מברזיל... השחקן הנפלא ריינלדו גיאניצ'יני בן ה-38, ששיחק בטלנובלות "בליסימה", "צבע החטא" ו"קשרי משפחה", לקה במחלת הסרטן. ב-1 באוגוסט הוא אושפז בבית החולים בסאן פאולו בשל דלקת גרון שהלכה וחזרה במשך תקופה ארוכה. הוא טופל באנטיביוטיקה והמתין בבית החולים עד להגעת תוצאות הבדיקות, שבישרו לו שהוא חולה בסרטן מסוג NHL - לימפומה שאינה הודג'קין. הידיעה גרמה להלם גדול בברזיל, והקולגות של ריינלדו מתעשיית הבידור מיהרו לבקרו בבית החולים ולנסות לרומם את רוחו. בימים אלו ריינלדו עובר טיפול כימותרפיה וכרגע הרופאים מעריכים שיש לו סיכויי החלמה טובים מאוד. הוא מוקף כל העת בחברים ובני משפחה והוא יצא בהצהרה לוחמנית לכלי התקשורת - "אני מוכן ומזומן לקרב, ואני איעזר בחום ובאהבה הרבים שאני מקבל מכולם". אנחנו שולחים מכאן חיזוקים לריינלדו ומאחלים לו רפואה שלמה ומהירה!

קלטות מין פרטיות שדולפות החוצה הן דבר שבשגרה בעולם הבידור, והן לא פוסחות גם על כוכבי הטלנובלות שלנו. כולנו זוכרים את פרשת הקלטת הלוהטת של כוכבי "המורדים" לואיסנה לופילטו ופליפה קולומבו, שהתפרסמה בתקופת השיא של הטלנובלה ועשתה רעש גדול. הפעם מדובר בשחקנית ננסי דופלה, בת זוגו של פבלו אצ'ארי, שיצאה בוידוי מרעיש בתוכנית הטלוויזיה AM והשאירה אפילו את מנחי התוכנית המומים. דופלה גילתה מול מצלמות הטלוויזיה, בשידור חי, שבעלה פבלו הוא "10 במיטה", וכשנשאלה האם קיימות קלטות מצולמות של השניים "בפעולה" היא הודתה בחיוך: "כן, בזוגיות צריך להתנסות בהכל, בייחוד בחדר המיטות. כמובן שאחר כך הדלקנו מדורה ושרפנו אותן!". דופלה אפילו השתעשעה ברעיון של מכירת הקלטות לציבור הרחב: "היינו מוכרים מיליוני עותקים", היא התבדחה עם מנחי התוכנית. מעניין כמה מביך היה לאצ'ארי להתייצב למחרת לעבודה על סט הצילומים של הטלנובלה החדשה שלו, "הנבחר", אחרי הוידוי המסעיר של אשתו.

ונסיים עם גאי אקר ("שקרים" המקורית, "קפה בניחוח אישה") שהצטלם בשנה האחרונה לטלנובלה בשם Eva Luna. הידעתם שבנו הבכור, ג'ון אקר, פגש אותו לראשונה רק כשהיה בן 17? סיפור שהיה כך היה: בזמן שהקריירה של אקר הלכה והתפתחה במקסיקו, חי לו בטקסס שבארצות הברית בנו, ג'ון, מבלי שלאקר היה מושג על כך. ג'ון הוא תוצר של קשר זוגי קצר שניהל אקר עם סטודנטית אמריקאית. רק כשמלאו לג'ון 15 שנים, אמו החליטה לספר לו את האמת - שאביו הוא שחקן הטלנובלות המפורסם גאי אקר. בשנת 2001 נפגש גאי לראשונה עם ג'ון, אימץ אותו מיד לחיק משפחתו והפגיש אותו עם שלושת ילדיו האחרים - ליאם, סופיה וקיילן. בראיון למגזין Elenco חשף ג'ון את הסיפור ואמר שמאז שמצא את אביו, חייו השתנו מהקצה אל הקצה - הוא עבר למקסיקו, פתח בקריירת משחק וכיום הוא מנחה תוכנית מצליחה ב-MTV. לדבריו, ג'ון ואקר לא עוזבים אחד את השני לרגע, ומנסים להשלים פערים של 17 השנים המבוזבזות...

סיימנו להפעם - המשך יום צהוב לכולם!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

כוכבי הטלנובלות מצייצים

23 באוגוסט, 2011

צוויץ צוויץ לכולם וברוכים השבים לפינת ציוצי הטוויטר שלנו. גם הפעם ליקטנו עבורכם את מיטב ציוצי החודש של כוכבי הטלנובלות האהובים מתוך חשבונות הטוויטר האישיים שלהם. איזה שחקן מ"מישהו צופה בך" עומד להפוך לאבא בפעם השנייה? ממי נפרדה השחקנית קייט דל קסטיו ("מלכת הדרום")? מה קרה לאחותה של סנדרה אצ'ווריה ("אל קלון")? וגם - מה הסיבה שבגללה דוד ספדה ("אשת הברזל") אוהב לשחק בטלנובלות? כל התשובות ועוד - בפוסט הבא!

קייט דל קסטיו ("מלכת הדרום", "שקרים", "העשב של השכן") הכירה את אהרון דיאז ("כיתה 406") בשנת 2007, וכעבור שנתיים הם התחתנו בטקס נישואים כפול וחגיגי - בכנסייה במקסיקו (ארץ מולדתו של אהרון) ובלאס וגאס שבארצות הברית (שם גרה קייט). הנישואים לא החזיקו מעמד זמן רב, ובשבועות האחרונים נודע כי אהרון וקייט מתגרשים... קייט צייצה בטוויטר את ההודעה הבאה: "אהרון היה הבחור הכי נפלא שהכרתי והוא תמיד ישאר כזה. זו הסיבה שהחלטנו להיפרד, כדי שנוכל להמשיך ולאהוב אחד את השני לנצח... אשא עימי לעד את האהבה שלו ושל משפחתו". אהרון צייץ גם הוא בנוגע לגירושים: "זה קשה להיפרד ממישהי שלא כתוצאה מחוסר אהבה. זה קשה לקבל את זה שמערכת יחסים כל כך יפה נכשלת, רק בגלל הצלחה של שני אנשים שפנו לדרכים שונות לגמרי".

מה חדש אצל כוכבי "מישהו צופה בך"? תגידו מזל טוב לדוד צ'וקארו (בנחמין) - לפני מספר ימים נודע שדוד עומד להפוך לאבא בפעם השנייה! אשתו של דוד, קרולינה, נכנסה להריון - שנה ו-8 חודשים לאחר שילדה את בתם הראשונה, אלגרה. דוד קיבל דרך הטוויטר שלו איחולים לבביים ממעריציו מכל רחבי העולם, אפילו מישראל. דוד הפתיע את מעריציו הישראליים כשצייץ הודעה מיוחדת בתגובה - "נשיקה ענקית לכל האנשים מישראל! אני שולח לכם אנרגיות חיוביות". כבוד!

מה קרה לדנה גרסיה? לפחות לפי הציוצים שלה בטוויטר, נראה שימים לא קלים חלפו עליה... בשבוע שעבר היא צייצה: "יש ימים יותר קשים מאחרים, אבל יש גם את האופציה לבחור איך להרגיש. והיום אני מחליטה להרגיש טוב!". על אף המאמצים והעידוד הרב שקיבלה ממעריציה בטוויטר, כעבור כמה שעות היא צייצה שוב: "היום אני עצובה, ולא בא לי!!! למישהו יש המלצות על שירים שמשפרים את המצב רוח?". מזלה לא שפר עליה גם כמה ימים לאחר מכן - גרסיה תיכננה לנסוע לטיול, אך מתוך המטוס צייצה: "אני יושבת כבר במטוס, ועכשיו מודיעים שיש תקלה ושלא נוכל להמריא... האם זה סימן משמיים?". ואנחנו אומרים, לא נורא דנה, "יום עסל, יום בסל"! קורה לכולם...

אחותה הגדולה של סנדרה אצ'ווריה (חאדה ב"אל קלון"), השחקנית מריאנה אצ'ווריה, נאלצה לפני מספר ימים לעבור ניתוח. זה הדאיג מאוד את סנדרה שביקשה ממעריציה דרך בטוויטר: "שלחו בבקשה אנרגיות טובות לאחותי שצפויה לעבור מחר ניתוח". לאחותה היא צייצה: "תתעודדי, יפה שלי, את לוחמת!". למחרת, מיד כשהסתיים הניתוח, עידכנה סנדרה שאחותה במצב טוב, והודתה למעריציה: "תודה לכולם על האיחולים הטובים שלכם". ואם כבר הזכרנו את סנדרה, אתם בודאי יודעים שבשנה האחרונה היא הצטלמה לטלנובלה המקסיקנית La Fuerza Del Destino לצידו של דוד ספדה (אלונסו ב"אשת הברזל"). זה התפקיד הראשי השלישי של דוד ברציפות - לפני זה שיחק ב"כישוף" וכאמור גם ב"אשת הברזל" - וכל זה תוך 3 שנים! לא פעם שמענו שצפייה בטלנובלות היא בעצם בריחה מהצרות של החיים האמיתיים, אך השאלה אם זה כך גם למי שמשחק בהן? כך צייץ דוד בפני 137,000 עוקביו בטוויטר - "אני צופה בחדשות, ויש כל כך הרבה טרגדיות... כן, זוהי המציאות, וזו גם הסיבה שבגללה אני כל כך אוהב לשחק בטלנובלות!".

עד כאן, אמיגוס! בהזדמנות זו נזכיר לכולם שמבצע רוברטו קרלוס בעיצומו - אל תחמיצו את ההזדמנות לזכות בכרטיס זוגי להופעה הגדולה שלו בירושלים בחודש הבא. להתראות בפעם הבאה!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"הבעיה שלי עם נשים" חוזרת

21 באוגוסט, 2011

אם פיספסתם את הסיבוב הראשון או שסתם בא לכם לחזור ולהתמכר לספת הפסיכולוג, הנה יש לכם עוד הזדמנות - "הבעיה שלי עם נשים" חוזרת! הסדרה תעלה ב-1 באוקטובר בערוץ ויוה פלטינה ותחליף בלוח המשדרים את "סודות של אהבה" שמסתיימת שבוע לפני כן ב-24 בספטמבר.
"הבעיה שלי עם נשים" שודרה אצלנו בשנה שעברה בערוץ ויוה פלטינה. היא צולמה בפרו בשנת 2007, היא בת 21 פרקים ומככבות בה, בין השאר, ג'יאנלה ניירה ("יאגו") וונסה סבה ("פיורלה").

למי שלא צפה בסדרה בשידור הראשון או שכבר הספיק לשכוח, נזכיר לכם במה היא עוסקת: "הבעיה שלי עם נשים" מספרת את סיפורו של חוסה, רווק צעיר שלא מצליח לבסס מערכות יחסים יציבות עם נשים. לכן, הוא מחליט לגשת לטיפול פסיכולוגי כדי לנסות ולפתור את הבעיה. דרך שיחותיו עם הפסיכולוג שלו, חוסה מתמודד עם מערכת היחסים הטרייה שלו עם בחורה יפהפייה בשם פמלה, וכן עם הקשרים הכושלים שניהל בעבר עם קרו וסול, שעדיין מהוות חלק חשוב מחייו.

"הבעיה שלי עם נשים" - החל מ-1 באוקטובר, ערוץ ויוה פלטינה.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"מנקשה וחליל" - גם באתר ויוה. מחר - פרק הבכורה!

17 באוגוסט, 2011

בשורה משמחת לכל הגולשים: ביום ראשון הקרוב תנחת הטלנובלה "מנקשה וחליל" בערוץ ויוה, ותעשה היסטוריה כטלנובלה הטורקית הראשונה שמשודרת על המרקע בישראל. אנחנו רוצים שאתם, גולשינו הנאמנים, תהיו הראשונים שיצפו בפרקי הטלנובלה, ולכן, הצלחנו לקבל אישור מיוחד - לא רק שנעלה לאתר את כל הפרקים, אלא שנעשה זאת יום לפני השידור בטלוויזיה! מדי יום נעלה את הפרק שישודר בערוץ ויוה ביום שלמחרת, בדיוק כפי שעשינו עם "מלאך ושטן" ו"צ'אמפס 12", ואתם תצפו ב"מנקשה וחליל" לפני כוווולם!!!!

אז ככה זה יקרה: היום בשעה 20:50 ישודר בערוץ ויוה פרק הסיום המפתיע של "אשת הברזל". לכבוד סיום הטלנובלה, הכנו במיוחד בשבילכם קליפ פרידה חגיגי עם מיטב הרגעים הגדולים שלה - קישור לקליפ תוכלו למצוא בתחתית הפוסט. מחר ישודר בערוץ ויוה פרק של "החלטות" בכיכובה של גבריאלה ספאניק, וכאן באתר יעלה הפרק הראשון של "מנקשה וחליל" בהקרנת בכורה!!! רק כאן תוכלו לצפות בפרק הראשון שלושה ימים לפני שישודר בטלוויזיה! ביום ראשון בשעה 20:50 ישודר הפרק בערוץ ויוה, וכאן באתר כבר יעלה הפרק השני...

הצטרפו אלינו למסע הסוחף והמרגש של מנקשה וחליל ברחבי איסטנבול - החל ממחר באתר ויוה!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מיוחד לט"ו באב: מצעד הזוגות הלוהטים

יום שני, ט"ו באב, תשע"א

חג אהבה שמח לכל זוגות האוהבים שמציינים היום את ט"ו באב, ולחבר'ה הרווקים אנחנו מאחלים למצוא בקרוב אהבה חדשה. לכבוד היום החגיגי הזה, החלטנו לדרג בבלוג את 6 הזוגות הלוהטים ביותר בתעשיית הטלנובלות הדרום-אמריקאית ובאותה הזדמנות לשתף אתכם בסיפורי ההיכרות שלהם. למה דווקא 6? רצינו 5, אבל בט"ו באב נראה לנו שיותר מתאים מספר זוגי... כל החתונות, הפרידות והבגידות הגדולות של כוכבי הטלנובלות שכולנו אוהבים - מוכנים? המצעד יוצא לדרך!

במקום השישי - וויליאם לוי ואליזבת גוטיירס
וויליאם לוי ואליזבת גוטיירס ("זהות אבודה") עלו לאחרונה לכותרות בעקבות מה שהיה נראה כפרידה של השניים, לאחר 8 שנות זוגיות ושני ילדים, פירות אהבתם - כריסטופר בן ה-4 וקיילי בת השנה. אבל חכו, יש טוויסט... לאורך השנים הוצמדו לוויליאם רומנים רבים עם קולגות שלו מהעבודה, כמו למשל מאיטה פרוני ("אהבה מנצחת"), ז'קלין בראקמונטס ("כישוף") ואפילו ג'ניפר לופז. השמועות העקשניות גבו מחיר מוויליאם ואליזבת ולפני מספר שבועות נודע שהשניים החליטו להיפרד וללכת איש איש לדרכו. עם זאת, בימים האחרונים מסתמן שינוי מגמה, והצהובונים מתעקשים שוויליאם ואליזבת חזרו זה לזרועות זו, ואפילו מדברים בפעם הראשונה על חתונה!

במקום החמישי - דייגו אוליברה ומוניקה אז'וס
דייגו אוליברה ("אהבה מנצחת", "הירושה", "קוראים לזה אהבה") ומוניקה אז'וס ("חיים שלי", "אהבה מנצחת") מוזכרים במדורי הרכילות רק לעיתים רחוקות, ואולי בגלל זה הם מצליחים לשמור על זוגיות יציבה בת 10 שנים. דייגו ומוניקה התחתנו בשנת 2002 ויש להם ילדה משותפת - ויקטוריה (7). הם מגדלים ביחד גם את בנה של מוניקה מנישואיה הקודמים, פדריקו (19). בראיון לאתר האינטרנט TVNotas חשפה אז'וס פרטים לא נעימים על אביו של פדריקו ועל מערכת היחסים הבעייתית שניהלה איתו - "לאבא של פדריקו היו בעיות של סמים ואלכוהול, הוא היה גבר אלים והכה אותי אפילו כשהייתי בהריון. לא יכולתי להרשות לעצמי להישאר איתו ונפרדתי ממנו", סיפרה אז'וס, "אחר כך פגשתי את דייגו ובזכותו כל החיים שלי השתנו לטובה. הוא אהבת חיי".

במקום הרביעי - נטליה אוריירו וריקרדו מוז'ו
ריקרדו מוז'ו הוא לא שחקן טלנובלות, אבל אי אפשר לקיים מצעד זוגות מבלי לציין את הזוגיות שלו ושל נטליה אוריירו! בשנת 2002 נטליה כבר הייתה כוכבת גדולה בכל העולם בזכות ההצלחה של "בובה פראית", ורבים ממעריציה ציפו וקיוו שהיא ופקונדו ארנה יוציאו את אהבתם אל מחוץ למסך וינהלו רומן גם במציאות. אבל נטליה בחרה דווקא במוסיקאי הארגנטינאי ריקרדו מוז'ו, ואליו היא נישאה בשנת 2002 בחתונה סודית על חוף הים בברזיל. לאחרונה ריגשה נטליה את מעריציה כשהודיעה בריש גלי שהיא בהריון, ומצפה לילד ראשון שצפוי להיוולד בינואר 2012!

במקום השלישי - פבלו אצ'ארי וננסי דופלה
בשנת 2000, פבלו אצ'ארי ("קשר דם", "מונטה כריסטו") וננסי דופלה ("סנטרל 099, "לב אמיץ") נפגשו על הסט של הטלנובלה "אהבה אסורה" והתאהבו האחד בשנייה. בשנת 2007 הם נישאו ויש להם שני ילדים משותפים - מורנה וחוליאן. כפי שדיווחנו לכם בבלוג, בחודשים האחרונים פבלו מצטלם לטלנובלה החדשה שלו, El Elegido, לצידה של פאולה קרום (ששיחקה לצידו בעבר ב"מונטה כריסטו"). על הנישואים המאושרים של פבלו וננסי מעיבות שמועות מרושעות שפורסמו לאחרונה בתקשורת, על רומן סודי שפבלו מנהל עם פאולה בחדרי חדרים בזמן צילומי El Elegido. פבלו ופאולה הכחישו כמובן את השמועות מכל וכל, אבל אפשר לשער שעל ננסי עוברת תקופה לא פשוטה.

במקום השני - מיגל ורוני וקתרין סיאצ'וקה
וכמובן - איך אפשר בלי מיגל ורוני ("מלאך ושטן") וקתרין סיאצ'וקה ("אין שטוחות בגן עדן", "עמק התשוקות"), אחד הזוגות האהובים והיציבים בביצת הטלנובלות? בשנת 1997 קתרין ומיגל שיחקו יחדיו בטלנובלה בשם Las Juanas והתאהבו זה בזו. כעבור שנתיים הם התחתנו, ומאז הם נשואים באושר ועושר - כבר 12 שנה! מיגל וקתרין ידועים בגילויי האהבה הפומביים שלהם, ובכל ראיון שנערך איתם הם דואגים לשתף את כולם באהבתם הגדולה. כמו כן, דפי הטוויטר של השניים מלאים בציוצים לבביים ובתמונות משותפות מחיי היום-יום שלהם. בימים אלו ורוני וסיאצ'וקה מככבים בגרסה של "טלמונדו" לטלנובלה "למראית עין" שמשודרת בערוץ ויוה פלטינה - ורוני משחק את חוויאר וסיאצ'וקה את איגנסיה.

במקום הראשון - ג'נקרלוס קנלה וגבי אספינו
ובמקום הראשון במצעד, הרומן הכי מסקרן בסביבה: ג'נקרלוס קנלה וגבי אספינו, כוכבי "מלאך ושטן"! ערפל כבד עדיין שורר סביב הרומן הזה, כמו למשל - האם אספינו באמת עזבה את בעלה רק כדי שתוכל להיות עם ג'נקרלוס? האם הרומן עדיין נמשך או שהוא כבר נחלת העבר? כך או כך, תודו שאין זוג יותר לוהט מהשניים האלה, שהכירו לראשונה בסט הצילומים של "מלאך ושטן" והרגשות שהציפו אותם הפכו את הזוגיות של אנחל ומנואלה לאותנטית מאוד. כשנפוצו לראשונה השמועות על הרומן של ג'נקרלוס וגבי, צלמי הפפראצ'י רדפו אחריהם בכל מקום בניסיון לתפוס איזו נשיקה מפלילה או מחווה אינטימית אחרת, וכשהם השיגו את מבוקשם ג'נקרלוס וגבי נהפכו לזוג המתוקשר והמדובר ביותר בתעשיית הטלנובלות בשנים האחרונות!

עד כאן מצעד הזוגות הלוהטים, אתם מוזמנים לשלוח תגובות ולשתף אותנו בדירוג האישי שלכם!
ט"ו באב שמח לכולם ולהתראות במצעדים הבאים!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ברוכה הבאה, "קופי פרינס"

10 באוגוסט, 2011

בית הקפה נפתח: היום עלה לאתר הפרק הראשון של "קופי פרינס" (Coffee Prince), סדרה קוריאנית אהובה ומצליחה. "קופי פרינס" שודרה בערוץ ויוה פלטינה פעמיים - פעם אחת בשנת 2007 ופעם נוספת בשנת 2008 - וזו הייתה הסדרה הראשונה ששודרה בערוץ במסגרת רצועת הסדרות הקוריאניות. החל מהיום נפרסם מדי יום פרק חדש של "קופי פרינס", ולכבוד עלייתה לאתר הכנו פוסט היכרות חגיגי שיפתח לכם קצת את התיאבון... אז קדימה, קראו את הפוסט ורוצו לצפות בפרק הראשון!

כוכבים ראשיים: ב"קופי פרינס" משתתפים שחקנים שאנחנו מכירים מסדרות נוספות ששודרו אצלנו. יון און היאה, שמשחקת ב"קופי פרינס" את און צ'אן, כיכבה בשתי סדרות קוריאניות אהובות - "הנסיכה" (שפרקיה נמצאים באתר) ו"גברתי הנאווה". יי סו גיון (האן סונג) שיחק את היון אוק ב"פסטה", וצ'ה ג'ונג אן (יו ג'ו) שיחקה את סו יון ב"קין והבל" ששודרה לאחרונה בערוץ ויוה פלטינה. גונג יו (האן גיול ב"קופי פרינס") לא מוכר במחוזותינו, אך לאחר ששיחק ב"קופי פרינס" הוא הפך לכוכב בקוריאה.

יי איון ז"ל: יי איון, ששיחק ב"קופי פרינס" את מין יופ, נהרג בשנת 2008 בתאונת אופנוע קטלנית. ב-21 באוגוסט של אותה שנה, בשעה 2:00 לפנות בוקר, יי איון עשה את דרכו חזרה ממסיבת סיום של סדרה שבה שיחק, כשהוא רכוב על האופנוע שלו. איון התנגש במעקה בטיחות ונהרג במקום. תעשיית הבידור בקוריאה הזדעזעה ממותו הפתאומי של יי איון, ואל ההלוויה שלו הגיעו אנשים רבים מהתעשייה, כולל גונג יו שלקח חופשה מיוחדת משירותו הצבאי כדי שיוכל לקחת חלק בטקס ההלוויה.

רייטינג: כשאנחנו אומרים ש"קופי פרינס" הייתה סדרה מצליחה, למה אנחנו מתכוונים? אם בוחנים את נתוני הצפייה של הסדרה בקוריאה, אפשר לראות שבכל פרק הרייטינג שלה הלך וטיפס... "קופי פרינס" שודרה בקוריאה בחודשים יולי-אוגוסט 2007 בימים שני ושלישי. הפרק הראשון של הסדרה קיבל 14.4% אחוזי רייטינג, כמות הצופים גדלה וגדלה מדי פרק, ופרק הסיום כבר זכה ל-27.7 אחוזי רייטינג! סך הכל ממוצע הרייטינג של הסדרה עמד על 24.2%. בעקבות ההצלחה הגדולה של "קופי פרינס", חברת ההפקות MBC החליטה להפיק לסדרה פרק נוסף - ולא סתם פרק, אלא ספיישל מאחורי הקלעים שחושף את כל הסודות מצילומי הסדרה. הפרק יעלה, כמובן, גם כאן באתר.

הצלחה עולמית: "קופי פרינס" נמכרה ושודרה במדינות רבות ברחבי העולם. הסדרה הייתה להיט גדול בדרום אמריקה - היא עברה דיבוב מיוחד לשפה הספרדית ושודרה במקסיקו, קולומביה, אקוודור, פרו, ונצואלה ועוד. כאן בישראל "קופי פרינס" שודרה מיד לאחר "סאם סון המתוקה", הסדרה הקוריאנית הראשונה ששודרה בארץ. "קופי פרינס" קיבלה ביקורות מצוינות ממבקרי הטלוויזיה בישראל והייתה אהובה מאוד בקרב חובבי הסדרות הקוריאניות, שהלכו והתרבו באותה התקופה.

פרסים: אז רייטינג מעולה - יש, הצלחה בינלאומית - יש, ומה עם פרסים? "קופי פרינס" זכתה בפרס הנחשק של איגוד המפיקים בקוריאה כסדרת הדרמה הטובה ביותר. יון און היאה (און צ'אן) זכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר בטקס חשוב של פרסי טלוויזיה בקוריאה. בטקס הפרסים של MBC, זכתה און היאה בפרס נוסף על משחקה בסדרה, וכך גם מי ששיחק את בן זוגה בסדרה - גונג יו (האן גיול). כמו כן, "קופי פרינס" הייתה מועמדת ל-8 פרסים נוספים באותו הטקס.

אתם עוד פה? הפרק הראשון של "קופי פרינס" מחכה לכם - צפייה מהנה לכולם!!!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מי חוגג החודש יום הולדת?

3 באוגוסט, 2011

היי חברים, איך עוברים עליכם ימי הקיץ החמים? גם אתם מתים מחום ומסתגרים בבית עם המזגן? ובכן, הרשו לנו לצנן אתכם קצת עם הפינה הקבועה שלנו: ימי ההולדת. למי מגיע החודש מזל טוב?

19.8.63 - מרקוס פלמיירה (48)

מזל טוב למרקוס פלמיירה, כוכב הטלנובלה הברזילאית החדשה "המלכודת", שיחגוג החודש יום הולדת 48. הנה שלושה דברים שבטוח לא ידעתם על השחקן המוכשר, אותו פגשנו גם ב"סלבריטי" ו"בליסימה" - הוא צמחוני ואף הקים חווה אורגנית משלו שמייצרת מזון אורגני כגון ירקות, פירות וחלב, הוא יצא במשך שנה וחצי עם השחקנית אנה פאולה ארוסיו ("יומן חיים", "טרה נוסטרה"), ובת זוגו הנוכחית היא הבמאית אמורה מאוטנר, שהיא גם אחת הבמאיות של "המלכודת"! מרקוס ואמורה נפגשו כשעבדו יחד ב"סלבריטי" - הוא כשחקן, היא כבמאית, והם התאהבו על סט הצילומים. בראיון למגזין Babado סיפר פלמיירה שאמורה היא זו ששיכנעה אותו לשחק ב"המלכודת", בזמן ששקל לקחת פסק-זמן ממשחק בטלוויזיה.

21.8.70 - קארמו דאיה וקיה (41)

תגידו מזל טוב לשחקן נוסף מ"המלכודת" - קארמו דאיה וקיה, הלא הוא אלסינו, חברו הטוב של גוסטבו. וקיה, ששיחק גם ב"ללא ספק" את זא בובי, לא דמיין שיהפוך לשחקן מצליח - הוא למד בצעירותו חינוך גופני במטרה להפוך למאמן כושר, אך עזב את הלימודים לטובת קריירה בדוגמנות. לאחר מכן, וקיה התחיל להתנסות גם במשחק בטלנובלות, וכיום הוא כבר מככב בתפקיד הראשי בטלנובלה Cordel Encantado לצידם של שמות גדולים כמו טיאגו לסרדה ("יומן חיים", "לחיות את החיים"), אלין מוראייס (לוסיאנה ב"לחיות את החיים"), קאוואן ריימונד (האליי ב"ללא ספק") ומרקוס קרוסו (אלכס ב"יומן חיים"). חוץ ממשחק ודוגמנות, וקיה לומד ב-14 השנים האחרונות את תורת הבודהיזם. ואם תהיתם על גובהו של השחקן, אז כן, וקיה מתנוסס לגובה של לא פחות מ-1.90!

29.8.80 - וויליאם לוי (31)

מזל טוב לוויליאם לוי ("אהבה מנצחת", "כישוף", "תשוקות") שחוגג החודש יום הולדת 31!!! איזו שנה סוערת עברה על וויליאם - ההשתתפות בטלנובלה "אהבה מנצחת" שזכתה להצלחה גדולה בכל העולם, הפרידה מבת זוגו אליזבת גוטיירס ("זהות אבודה") לאחר 8 שנות זוגיות ושני ילדים משותפים, פרשיית ההטרדה המינית שמתבררת בימים אלו בבית המשפט וכמובן, ההשתתפות בקליפ של ג'ניפר לופז I’m Into You שהולידה שמועות רבות על רומן אפשרי בין וויליאם וג'ניפר, שאולי גרם לגירושין של ג'ניפר ובעלה, מרק אנתוני, לאחר שבע שנות נישואין. ומה וויליאם מתכנן לשנת 2012? שימו לב בנות - השקת ליין המשקפיים, שעונים והלבשה תחתונה שלו שיהיה מיועד לנשים בלבד. כדאי להתחיל לחסוך...

29.8.69 - לוסרו (42)

לוסרו ("אשת הברזל", "מחר ולתמיד") תחגוג גם היא את יום הולדתה ב-29 באוגוסט. בימים אלו לוסרו עשתה צעד גדול בקריירה שלה, כשהודיעה שהיא תשתתף בגרסה המקסיקנית של תוכנית המוסיקה The Voice כמנטורית. למי שלא יודע, The Voice היא תוכנית ריאליטי מצליחה מאוד בכל העולם, שהפורמט שלה נמכר לעשרות מדינות, בין השאר גם לישראל. בתוכנית, השופטים (שבשלב מאוחר יותר משמשים גם כמאמנים האישיים של המתמודדים בתוכנית) מאזינים לביצועי שירה של נבחנים אנונימיים מבלי שהם רואים אותם, ורק במידה והם אוהבים את הביצוע שלהם הם לוחצים על כפתור ופוגשים אותם לראשונה. מפיקי הגרסה המקסיקנית של The Voice הביעו תקווה שלוסרו תתפוס את המשבצת של כריסטינה אגילרה, שהיא המנטורית של The Voice באמריקה.

ותגידו מזל טוב גם ל...

2.8.70 - אנחליקה ריברה ("שיכורה מאהבה", "לילות מריאנה") - תחגוג החודש 41.
2.8.75 - איסבל מסדו ("דון חואן", "משפחת פיירו", "פלוריסיינטה") - תחגוג החודש 36.
3.8.72 - חורחה לואיס פילה ("מלאך ושטן", "רק אתה", "לוסיה שלי") - יחגוג החודש 39.
10.8.68 - פביאן בנה ("קשר דם") - יחגוג החודש 43.
12.8.56 - אוסבלדו לפורט ("משפחת פיירו", "המחרוזת", "מישהו שומר עליי", "מכשפות", "אני צועני", "המורה פרנקו", "אלופים") - יחגוג החודש 55.
15.8.73 - חואן חיל נאברו ("חיים גנובים", "גברים עם כבוד", "פלוריסיינטה", "אני צועני") - יחגוג החודש 38.
15.8.89 - בלינדה ("זיקיות", "חברים לנצח") - תחגוג החודש 22.
26.8.71 - טליה ("מריה מריה") - תחגוג החודש 40.
27.8.59 - דניאלה רומו ("אהבה מנצחת", "כישוף", "הזר", "בדרך אל האושר") - תחגוג החודש 52.
26.8.74 - חואקין פוריאל ("דון חואן", "מונטה כריסטו", "אני צועני", "סנטרל 099") - יחגוג החודש 37.
28.8.83 - אלפונסו הררה ("זיקיות", "רבלדה", "כיתה 406") - יחגוג החודש 28.
31.8.63 - כריסטינה לילי ("הסערה", "תשוקת הנצים") - תחגוג החודש 48.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מזל טוב - אתר ויוה בן שנה!!!

1 באוגוסט, 2011

"תרו תרועה, תרו תרועה, יום הולדת, יום הולדת הנה בא": היום, ה-1 באוגוסט 2011, אתר ויוה חוגג שנה להיווסדו! מאמינים שכבר עברה שנה? טוב, אתם יודעים מה אומרים, הזמן טס כשנהנים... ואנחנו, כמוכם, נהנינו בכל יום מחדש!
אז מה היה לנו השנה? ואילו הפתעות אנחנו מכינים לכם לכבוד חגיגות יום ההולדת (רמז, סדרות חדשות לצפייה!!!) - הכל בפוסט החגיגי הזה!

אז לפני שנה בדיוק, ביום קיץ לוהט, השקנו את האתר הרשמי של ויוה. התגובות שלכם היו פשוט מדהימות, כמות הכניסות הייתה היסטרית ומהרגע הראשון היה לנו ברור שעמדנו בהצלחה במשימה להקים בית וירטואלי לכל מאות אלפי צופי הערוצים שלנו, ויוה וויוה פלטינה. במהלך השנה החולפת העלנו לצפייה באתר 11 (!!!) טלנובלות וסדרות קוריאניות, ביניהן "מלאך ושטן" המצליחה שבפרקיה צפיתם לפני כולם ו"בובה פראית", הטלנובלה הנוסטלגית שכל כך רציתם לראות שוב. בחגי תשרי החלטנו לפנק אתכם בצ'ופר מיוחד והעלנו לאתר את טקס "ויוה 2000". לאורך כל השנה הפצצנו אתכם בקליפים קצרים ומיוחדים שהכנו בחדרי העריכה שלנו במיוחד עבורכם, כולל ראיונות בלעדיים וקטעים מאחורי הקלעים של הטלנובלות החמות ביותר.

ונעבור לקהילה: דרך הבלוג שלנו, דאגנו שתהיו הראשונים לדעת מה קורה בערוצים והקפדנו לשתף אתכם בכל החדשות הכי חמות על הטלנובלות וכוכביהן. כמו כן ערכנו שני סקרים גדולים שבהם השתתפו אלפי אנשים - הסופר-גלאן של ויוה והסופר-גלאן של ויוה פלטינה. בחג פורים ערכנו את תחרות התחפושות הגדולה שבה ביקשנו מכם לשלוח אלינו תמונות שלכם מחופשים לשחקנים האהובים עליכם. וכמובן, אי אפשר מבלי לציין את הפורומים המשגשגים שלנו. פורום סדרות קוריאניות שיש לו כבר יותר מ-550 עמודים ופורום טלנובלות עם 210 עמודים, וכל זאת בתוך שנה אחת בלבד! אנחנו מאוד נהנים לקרוא את הדיונים בין מאות החברים שכבר מתכתבים בפורום מדי יום, ואם אתם עדיין לא שם, אתם מוזמנים להצטרף לחגיגה.

לכבוד יום ההולדת שלנו, החלטנו לחשוף בפניכם באופן חריג כמה נתונים מגניבים על האתר ומבקריו:
- הזמן הממוצע שבו הגולשים שוהים באתר הוא 7 דקות.
- כל גולש צופה בממוצע בארבעה דפים שונים.
- 21% מכלל גולשי האתר נכנסו אליו מעל ל-200 פעמים במהלך השנה האחרונה, ורק 5% ביקרו אותו פעם אחת בלבד.
- במהלך השנה ביקרו באתר אנשים מ-161 מדינות!!!
- רוב גולשי האתר הם תל אביבים (35% לשם הדיוק), אבל יש גולשים רבים גם מירושלים, בני ברק, חיפה ובאר שבע.
- הטלנובלות הכי נצפות באתר: במקום הראשון "מלאך ושטן" ואחריה "בובה פראית" ו"חיים שלי".
- דפי הסדרה הכי נצפים השנה היו "הדרך להודו", "ים של אהבה" ו"אשת הברזל".
- המונחים הכי מבוקשים השנה במנוע החיפוש שלנו היו "ים של אהבה", "תשוקת הנצים", "בובה פראית", "כישוף" ו"הדרך להודו".

אוקיי, אז דיברנו הרבה על השנה החולפת, ומה בנוגע לשנה הבאה?
כבר החודש תעלה לאתר הסדרה "קופי פרינס", סדרה קוריאנית בכיכובה של יון און היאה ("הנסיכה", "גברתי הנאווה"). למי שלא יודע, מדובר בסדרה מאוד מאוד מצליחה שעמדה בראש טבלאות הרייטינג כששודרה בקוריאה בשנת 2007. כאן בישראל היא שודרה פעמיים בערוץ ויוה פלטינה.
הסדרה השנייה שתעלה לאתר תהיה... "אל קלון"! מדי יום נעלה לאתר את הפרק ששודר בערוץ ויוה ביום הקודם וכמו כן כל הפרקים של הטלנובלה ששודרו עד היום יהיו גם כן זמינים לצפייה באתר. את התאריכים המדויקים להעלאת הסדרות נפרסם בהמשך בבלוג - אל תפסיקו לעקוב!!!

שנה עמוסה ומדהימה עברה עלינו כאן באתר - ואנחנו מבטיחים שנעשה הכל כדי שגם השנה הבאה תהיה לא פחות מוצלחת, ואפילו יותר! לסיום, אנחנו רוצים להודות לכל הגולשים הנאמנים שנכנסים לאתר מדי יום, צופים בטלנובלות, לוקחים חלק בפעילויות של האתר וגולשים בפורומים שלנו - מקווים לפגוש אתכם פה גם בחגיגות השנתיים. מזל טוב לכולנו!

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully