המלכודת הסופית: פרק 18

ויוה

גולשים יקרים,

החל מהשבוע יורדת "המלכודת הסופית" מאתר ויוה.

כל שאר החדשות: מה עולה, מה יורד ומה קורה - בבלוג ויוה.

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

לכתבה המלאה

מאת: אלכס פרידמן

פבלו נדהם, ''אתה לא שפוי! אני לא אתן לך לעשות את זה!''. פרנקו מאיים, ''במקרה כזה, אתה תהיה השלישי...''.

רפאל, סנדרה, קרולינה וחואן אוכלים ארוחת בוקר. רפאל בעיצומו של ויכוח שגרתי עם סנדרה, ''אני אשכור אבטחה! אל תנדנדי! הם לא ינסו שוב בזמן הקרוב, הם לא טיפשים, אני יודע איך פועל ראש של פושעים!''. חואן נועץ מבטים. סנדרה מגחכת, ''כן? איך?''. רפאל מניח את הסכו''ם, ''סנדרה, להזכירך הייתי שוטר! בואו נשנה נושא, נדבר על הארוחה הערב... קרולינה, מה דעתך שנזמין גם את הדודים וכמה חברים מהמפעל?''. קרולינה חשה אי נעימות, ''אני מעדיפה שלא. אני רוצה משהו קטן בנוכחות המשפחה, לולה, האורח שסיפרתי לך. וחואן כמובן''. חואן מניד ראשו בתודה. רפאל סקרן, ''אז מי זה האורח המסתורי הזה?''. קרולינה מהססת לספר. סנדרה מחייכת, ''ספרי לו כבר''. קרולינה לוגמת מים, ''האורח הוא... פבלו, החבר החדש שלי''. רפאל מחוויר בפנים, ''חבר? בשביל מה את צריכה חבר ועוד עכשיו שאת נוסעת?''. קרולינה מחייכת, ''אבא, היום זה לא מכשול. יש טלפונים, אינטרנט, סקייפ...''. רפאל מתעצבן, ''כן, וכל היום דעתך תהיה מוסחת! בשביל זה אני מוציא הון! אני שולח אותך לגרמניה כדי שתלמדי!''. קרולינה נפגעת, ''לא הייתה לי כוונה אחרת, אבל אם אתה כל-כך דואג, אתה יכול לשמור את ההון לעצמך''. סנדרה מתערבת, ''רפאל, זה יומה האחרון בארגנטינה, אכפת לך לא למרר אותו?''. רפאל מגחך, ''מי שמדברת...''. קרולינה קמה ללכת. רפאל נרגע, ''בסדר, בסדר. שיבוא... נראה מי ומה הוא. סליחה, בתי...''. קרולינה מחבקת את אביה.

חואן מתגנב למטבח. המשרתת בדיוק עומלת על ארוחת הערב החגיגית. חואן מחכה שהשטח יתפנה ובינתיים ממלא מזרק רפואי בנוזל לא מזוהה. המשרתת לוקחת את הארנק ויוצאת. חואן ניגש אל שני בקבוקי היין שעומדים על השיש ומזריק לתוכם את הנוזל המסתורי.

פבלו מתלבש באי רצון לקראת הארוחה החגיגית. פרנקו בדיוק חוזר, זורק אליו מפתחות, ''קח. שכרתי לך אוטו. התירוץ של האוטו במוסך כבר לא נשמע אמין''. פבלו שם את המפתחות בכיס, ''תודה''. פרנקו נעמד מולו, ''אל תפשל, כן? ותתעודד, קרולינה נשארת!''. פבלו מסיים להתלבש, ''אני לא רואה בכך שום דבר מעודד. מגיע לה לנסוע ללמוד, להגשים את חלומה, ולא להיתקע כאן עם פושע כמוני''. פרנקו צוחק, ''פושע רגשן שכמוך... יאללה לך לעבוד!''.

רפאל, סנדרה, קרולינה ולולה לבושים בהידור ומחכים להגעתו של פבלו. חואן בדיוק יורד במדרגות, לבוש בחליפה מהודרת ונראה נאה מתמיד. סנדרה נועצת מבטים. רפאל עורך היכרות בין חואן ללולה. בדיוק נשמע פעמון הדלת. קרולינה פותחת את הדלת ומקבלת את פניו של פבלו בנשיקה. רפאל וסנדרה מחליפים מבטים מתוחים. קרולינה מציגה את פבלו. פבלו לחוץ, מושיט את ידו לרפאל, ''נעים מאוד''. רפאל בוהה בעיניו בתדהמה, לא שם לב ליד המושטת. לולה מצילה את המצב, לוחצת את היד, ''אני לולה, החברה הכי טובה. אתם זוג יפהפה, ממש כמו... ברבי וקן''. קרולינה צוחקת. פבלו מושיט את ידו לחואן. חואן לוחץ את היד, ''נעים מאוד. חואן גאיטן''. רפאל לוקח את עצמו בידיים, מושיט את ידו, ''רפאל סולר. ברוך הבא לביתי''. פבלו חש הקלה, לוחץ את היד.

כולם יושבים מסביב לשולחן. המשרתת מסיימת למזוג את היין. רפאל נעמד בהתרגשות, מרים כוסית, ''אני רוצה להרים כוסית לכבוד בתי היפה, קרולינה, שנוסעת מחר ללמוד בגרמניה ולהגשים את חלומה הגדול להפוך לרופאה. קרולינה, אני מאוד גאה בדרך שבחרת ומאחל לך המון בהצלחה! בואו נשתה... לחיים!''...

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully