בלוג ויוה - יוני

וויליאם לוי חוזר, מתכון של אורז עם חלב, כל הפרטים על לוקאס וחאדה מ"אל קלון" וקליפים חדשים בערוצי ויוה

  • בלוג
ויוה

"החלטות" - החל מ-21 ביולי בערוץ ויוה פלטינה

30 ביוני, 2011

בעוד כשבועיים בדיוק "אויבת יקרה" תגיע לסיומה בערוץ ויוה פלטינה, ואתם בטח כבר סקרנים לגלות מה מחליף אותה. אז ככה: החל מ-21 ביולי מדי יום חמישי בחצות נפנק אתכם בשלושה פרקים ברצף של הסדרה המצליחה "החלטות", שטעמתם כבר אצלנו וביקשתם עוד.

"החלטות", בהפקת ערוץ טלמונדו האמריקאי, היא סדרת דרמות מקורית ואיכותית. כל פרק בסדרה הוא כמו טלנובלה אחת שלמה, עם סיפור דרמטי ומרגש עד דמעות. חלק מהסיפורים ב"החלטות" מבוססים על סיפורים אמיתיים של הכוכבים, כמו לדוגמא בפרקים שבהם משתתפים מישל בראון ("תשוקת הנצים", "למדי אותי לאהוב", "התחלה חדשה") ואיילין מוחיקה ("אין שטוחות בגן עדן", "מרינה"). בפרק של מישל, "נביא באדמה זרה", נלמד על המחיר הכבד שחיי המשחק גבו ממנו, ובפרק של איילין, "מחירו של חלום", נגלה על הרומן המסוכן שניהלה עם מפיק נודע במקסיקו.

ב"החלטות" נפגוש כוכבים נוספים שכולנו מכירים - כמו למשל גבריאלה ספניק ("אשת הברזל", "עמק התשוקות"), פאולה ריי ("תשוקת הנצים"), נטליה סטריינארד ("הסערה"), נטשה קלאוס ("הסערה", "תשוקת הנצים"), מיגל ורוני ("מלאך ושטן", "למדי אותי לאהוב"), קתרין סיאצ'וקה ("אין שטוחות בגן עדן", "עמק התשוקות", "למדי אותי לאהוב"), דנה גרסיה ("מישהו צופה בך", "בגידה") ומאוריסיו אוכמן ("אל קלון", "ויקטוריה"). בסך הכל ישודרו 15 פרקים של הסדרה.

אל תפספסו את ההזדמנות לצפות בכוכבים האהובים עליכם נותנים הופעה חד פעמית ועוצמתית ב"החלטות". בקרוב מאוד, רק בערוץ ויוה פלטינה...

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

לכתבה המלאה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"המלכודת" - החל מ-25 ביולי בערוץ ויוה

28 ביוני, 2011

לפני כשבועיים חשפנו לראשונה בבלוג שהטלנובלה הברזילאית "המלכודת" (Cuna De Gato) תשודר בערוץ ויוה, ועכשיו אנחנו יכולים לגלות לכם פרטים נוספים! קודם כל - הסדרה עולה ביום שני, 25 ביולי, בשעה 19:05 בערב (במקום "לחיות את החיים" האהובה שמתקרבת לסיומה).

"המלכודת" הצליחה מאוד בברזיל, תודות לשילוב מנצח של סיפור אהבה מרגש, תככים, מתח ותפניות בעלילה. במרכז הטלנובלה עומד גוסטבו (מרקוס פלמיירה, "סלבריטי"), גבר צנוע וטוב לב שביחד עם שותפו וחברו הטוב ביותר, אלסינו (קארמו דאלה וקיה, "ללא ספק") הופך לאיש עסקים עשיר ומצליח. עלייתו לגדולה של גוסטבו, משנה את אופיו והוא שוכח את ערכיו הטובים. כשאלסינו מגלה שהוא חולה במחלה סופנית, הוא מתגעגע לגוסטבו הידידותי ונעים ההליכות שהכיר פעם... הוא מחליט לנסות ולהחזיר את חברו גוסטבו למוטב.

אבל מי שעומדת בדרכו היא ורוניקה (פאולה אוליביירה, "בליסימה"), אשתו של גוסטבו. ורוניקה היא בחורה שאפתנית, אנוכית ומפונקת, שלא באמת מאוהבת בגוסטבו אלא מנצלת אותו בגלל כספו הרב. ורוניקה משתמשת בכל תכסיס זדוני שהיא מכירה כדי לסכל את מאמציו של אלסינו.

תוך זמן קצר חייו של גוסטבו עוברים טלטלה גדולה... גוסטבו מאבד כמעט את כל מה שיש לו, אך לא מרים ידיים ובוחר להילחם כדי להשיב את חייו הקודמים. הוא יפגוש את רוז (קמילה פיטנגה, "נשים מאוהבות", "בליסימה"), אישה פשוטה וטובת לב שמגדלת בגפה ארבעה ילדים. רוז תעזור לגוסטבו להרכיב מחדש את חייו המפורקים. לאט לאט נרקם ביניהם קשר מיוחד ורומנטי, כזה שמוציא מגוסטבו את האדם טוב הלב שהיה פעם. אתם בוודאי מנחשים שורוניקה לא תשב בשקט, ותעשה כל שביכולתה כדי להפריד ביניהם לנצח.

חתיכת נסיעה מצפה לכם, אל תחמיצו! "המלכודת", החל מ-25 ביולי בערוץ ויוה, מדי ערב ב-19:05.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

עדיין לא התקשרתם והזמנתם את ויוה פלטינה? עשו זאת כעת!

27 ביוני, 2011

הודעה לכל מי שצופים בערוץ ויוה פלטינה בחברת יס:
נמסר לנו מחברת יס כי החל מה 29.6.11, הם מתכוונים לחסום את הערוץ (אפיק 200) לצפייה כללית ולתת אותו - ללא כל תשלום - לכל מי שיתקשר ויבקש.
כל מה שעליכם לעשות, על מנת להמשיך ולצפות בכל הסדרות והכוכבים האהובים עליכם, ללא תשלום, הוא להתקשר למענה אוטומטי 2086* או לשלוח הודעת SMS למספר 2088, ובה לכתוב את המספר 1200, ובצמוד אליו את מס' תעודת הזהות של בעל המנוי.
אנחנו מקווים שתתקשרו לחברת יס ותבקשו לצפות בערוץ. מצפות לכם שם הפתעות...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

וויליאם לוי וג'נקרלוס קנלה בקליפים חדשים

23 ביוני, 2011

הקשיבו הקשיבו, יש לנו הפתעה סופר-שווה לכל מעריצי וויליאם לוי וג'נקרלוס קנלה!!! קליפים חדשים ולוהטים בכיכובם יגיעו היום לערוצי ויוה, ואתם הראשונים שתגלו, כאן ועכשיו, מתי הם ישודרו בהקרנת בכורה!

בסוף השבוע הבא וויליאם לוי חוזר לערוץ ויוה פלטינה עם "אהבה מנצחת", וגם אנחנו ביחד איתכם סופרים את הימים לאחור... אבל בינתיים יש לנו בשורה שתעלה את סף ההתרגשות אפילו יותר! מהיום בערב תוכלו לצפות בערוצי ויוה בחתיכי שלנו ובשרירים ההורסים שלו בקליפ החדש של הזמרת האהובה ג'ניפר לופז, I'm Into You. כן כן, הלהיט החדש של ג'יי לו יוקרן אצלנו בין הסדרות השונות, כשהקרנת הבכורה תהיה היום בערוץ ויוה בשעה 18:55, מיד אחרי הפרק של "הסערה". אם לא ייצא לכם לצפות בקליפ היום, אל דאגה - הוא יוקרן גם מחר, יום שישי, בערוץ ויוה פלטינה בשעה 14:59 - רגע לפני פרקי הבכורה של הסדרה הקוריאנית החדשה, "המאפיונר שלי". קדימה, שימו לעצמכם תזכורות, כי את הקליפ הזה פשוט אסור לפספס!

בחודש אפריל האחרון טסה ג'יי לו למקסיקו כדי לצלם את הקליפ של I'm Into You, הסינגל השני מתוך אלבומה Love. בראיון בתוכנית הטלוויזיה Extra, גילתה ג'ניפר למה היא בחרה דווקא בחתיכי להתארח בקליפ שלה: "התקשרתי לבנות דודות שלי ושאלתי אותן: "מי הגבר הכי לוהט כרגע?". הן ענו לי מיד - "וויליאם לוי!", והחלטתי ללכת על זה". כשצילומי הקליפ הסתיימו, וויליאם הרעיף מחמאות על ג'ניפר בהודעה מיוחדת שהוציא לעיתונות: "היה נפלא לעבוד עם ג'ניפר, הרגשתי לצידה מאוד בנוח. היה מדהים לגלות שמישהי כל כך מפורסמת כמו ג'ניפר יכולה להיות בן אדם פשוט וכייפי. נהניתי איתה מאוד". הקליפ החושני של ג'ניפר ווויליאם זכה לאהדה גדולה מצד מעריציהם, איך לא?

ונעבור לג'נקרלוס קנלה - הידעתם שהוא הקליט שיר יחד עם הראפר האמריקאי פיטבול? השיר נקרא Tu Cuerpo ("הגוף שלך") וצולם לו קליפ קצבי וסקסי במיוחד. הקליפ ישודר בהקרנת בכורה בערוץ ויוה פלטינה מחר (יום שישי) בשעה 15:04, מיד לאחר הקליפ של וויליאם וג'ניפר. בנוסף, הקליפ יוקרן גם בערוץ ויוה ביום שבת בשעה 15:20, לאחר השידור החוזר של פרק 16 של "מישהו צופה בך". בראיון למגזין People en Español סיפר פיטבול - "ג'נקרלוס בא אליי והציע לי את השיר "הגוף שלך", וכבר בפעם הראשונה ששמעתי אותו, ידעתי שהוא יזכה להצלחה בינלאומית". פיטבול כל כך התלהב מהשיר שהוא אפילו צירף אותו לאלבום האחרון שלו, Armando, שהוקלט כולו בשפה הספרדית. ג'נקרלוס ופיטבול סיפרו בראיון לערוץ "טלמונדו" על הידידות הגדולה שנוצרה ביניהם במהלך צילומי הקליפ, והודיעו שבכוונתם להמשיך את שיתוף הפעולה המוסיקלי שלהם בעתיד.

אחרון חביב - אנריקה איגלסיאס, הזמר הלטיני הכובש שביקר בתחילת החודש בישראל והופיע בפני 10,000 ממעריציו. אנריקה הקליט בשנה שעברה את שיר הנושא של הטלנובלה החדשה, "שקרים", שתעלה בערוץ ויוה ביום שלישי הקרוב. השיר, שנקרא על שם הטלנובלה - Cuando Me Enamoro, זכה להצלחה גדולה והפך ללהיט. בקליפ של Cuando Me Enamoro תוכלו לצפות בערוצי ויוה יחד עם עוד ארבעה קליפים נוספים של אנריקה, כולל הקליפ ללהיט הענק שלו I Like It. הקליפ יוקרן בהקרנת בכורה בערוץ ויוה ביום שבת בערך בשעה 21:10 אחרי פרק 99 של "אשת הברזל".

סוף שבוע של בכורות וקליפים מדליקים ממתין לכם בערוצי ויוה - אל תזפזפו!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

נא להכיר: לוקאס וחאדה

19 ביוני, 2011

לוקאס וז'אדי מ"האחד" הם זוג טלוויזיוני אהוב ובלתי נשכח שנצרב לכולנו בזיכרון, אז דמיינו את הלחץ הגדול שבו היו שרויים השחקנים מאוריסיו אוכמן וסנדרה אצ'ווריה כשהם התקבלו ל"אל קלון", הגרסה המחודשת של "האחד". אוכמן ואצ'ווריה נכנסו לנעליים הגדולות של מורילו בניסיו וג'יובאנה אנטונלי, הלוא הם לוקאס וז'אדי האגדיים. אתגר לא פשוט, נכון?

"אל קלון" משודרת בערוץ ויוה מדי ערב ב-20:00, ולדעתנו (וממה שהספקנו לשמוע גם לדעתכם) אוכמן ואצ'ווריה עושים עבודה נפלאה. אם עדיין לא יצא לכם לצפות ב"אל קלון", דעו לכם שעוד לא מאוחר להצטרף לחגיגה - הטלנובלה החלה את שידוריה רק לפני שלושה שבועות. לכבוד עליית הסדרה, חשבנו שכדאי שתכירו טוב יותר את שני השחקנים הצעירים והמבטיחים הללו שמחזיקים את "אל קלון" על כתפיהם. לפניכם תעודות הזהות המיוחדות שהכנו עבורם, עם כל המידע הכי עסיסי. קריאה מהנה!

מאוריסיו אוכמן

תאריך לידה: 16 בנובמבר 1977 (בן 34).
ארץ לידה: מקסיקו.
טלנובלות קודמות: "ויקטוריה" (חרונימו), "מרינה" (ריקרדו), "אסול טקילה" (סנטיאגו).
זוגיות: מאוריסיו נישא לזמרת המקסיקנית מריה חוסה ולשניים נולדה בת בשם לורנסה. בשנת 2008 מאוריסיו ומריה חוסה התגרשו. על סט הצילומים של "ויקטוריה" מאוריסיו הכיר את השחקנית אדריאנה קמפוס (שגם שיחקה ב"למדי אותי לאהוב" ו"התחלה חדשה") ובשנה האחרונה השניים ניהלו קשר זוגי. אדריאנה ומאוריסיו אפילו ציפו לילד משותף, אך לצערם הגדול אדריאנה איבדה את העובר במפתיע. כיום השניים כבר לא ביחד.
ההתמכרות לסמים: בשנת 2006, כשהטלנובלה "מרינה" בכיכובו בדיוק עלתה לשידור ב"טלמונדו", מאוריסיו הסתבך בפרשה שערורייתית שהסעירה את עולם הטלנובלות. אוכמן, שהיה מכור כבד להרואין באותה התקופה, הידרדר למצב קשה מאוד שאילץ אותו להתאשפז במיידית במוסד לגמילה מסמים, וכתוצאה מכך גם לפרוש מצילומי "מרינה". מאוריסיו מצהיר בראיונות שונים שמאז שחרורו ממוסד הגמילה הוא נקי לחלוטין מסמים, וגם הכתם שדבק בו בעקבות הפרשה הלך ודהה עם הזמן.
פרסים: בשנת 2008 מאוריסיו קיבל תעודת הוקרה מ"יוניסף" (UNICEF), ארגון שהקים האו"ם למען ילדים נזקקים בכל רחבי העולם, על פעילותו למען ילדי אקוודור. בנוסף, הוא היה מועמד לפרס השחקן הטוב ביותר של People En Español על תפקידו ב"אל קלון".
מה עושה כיום?: בשנת 2011 מאוריסיו הצטרף לצוות השחקנים של El Sexo Débil, טלנובלה מקסיקנית שנחשבת לגרסה הגברית של "נשות אפריסיו" (ומופקת על ידי אותו בית היוצר).

סנדרה אצ'ווריה

תאריך לידה: 11 בדצמבר 1984 (בת 27).
ארץ לידה: מקסיקו.
טלנובלות קודמות: "מרינה" (מרינה)
זוגיות: השחקן דמיאן ביצ'יר שמוכר במחוזותינו מהשתתפותו בסדרה "העשב של השכן" (Weeds) והסרט "אין חדשות מאלוהים" היה בן זוגה של סנדרה במשך שלש שנים. מאז הפרידה המתוקשרת של השניים בשנת 2009, היו לסנדרה עוד שלשה בני זוג: במאי טלוויזיה קולומביאני נחשב בשם חואן קמילו פינזון, שחקן הטלנובלות חואן פבלו ראבה ששיחק לצידה ב"אל קלון" את סעיד, והזמר המקסיקני המפורסם ריילי שהיה בן זוגה עד לפני מספר חודשים.
מוסיקה: סנדרה היא לא רק שחקנית אלא גם זמרת ובימים אלו היא מסיימת לעבוד על אלבום הבכורה שלה. בגיל 14 הצטרפה סנדרה ללהקה בשם Perfiles ויחד עם חבריה ללהקה הקליטה שני אלבומים ויצאה לסיבוב הופעות מצליח ברחבי מקסיקו. סנדרה הקפידה לשיר בעצמה את שירי הנושא של הטלנובלות והסרטים בהם שיחקה, ובוודאי זיהיתם את קולה בשירי הנושא של "מרינה" ו"אל קלון". ב-21 ביוני ייצא לחנויות האלבום הסולו הראשון שלה, בהפקתו של צ'צ'ה אלרה שעבד עם זמרים מצליחים כמו כריסטינה אגילרה, ריקי מרטין ואנריקה איגלסיאס.
פרסים: מלבד מועמדות לפרס תגלית השנה של People En Español על תפקידה ב"אל קלון", סנדרה זכתה בפרס "הפנים החדשות" של ACE Awards, פרס השחקנית החדשה הטובה ביותר של איגוד העיתונאים במקסיקו ובמקום הראשון בתחרות שירה של פסטיבל שנערך בשנת 1995.
מה עושה כיום?: בחודשים האחרונים סנדרה מצטלמת לטלנובלה חדשה של "טלויסה" בשם La Fuerza Del Destino, בה היא מככבת לצד דוד ספדה ("אשת הברזל") וגבריאל סוטו ("כישוף").

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

בקרוב - "המלכודת" ו"מלכת הדרום"

14 ביוני, 2011

בלעדי לבלוג!!!!! יש לנו חדשות רותחות בשבילכם הישר מאגף הרכש שלנו: גל הלהיטים שפקד אותנו לא עוצר לרגע, ובקרוב תעלנה בערוצי ויוה שתי טלנובלות חדשות ומפנקות. הראשונה - "המלכודת" (Cama De Gato), טלנובלה ברזילאית שתשודר בערוץ ויוה, והשנייה - "מלכת הדרום" (La Reina Del Sur), טלנובלה חדשה מבית טלמונדו שתשודר בערוץ ויוה פלטינה. קבלו פרטים ראשונים על שתי הטלנובלות החדשות:

נתחיל מ"המלכודת", ששודרה בברזיל בשנה שעברה וזכתה לנתוני רייטינג מרשימים. "המלכודת" קיבלה חותמת איכות נחשקת כשקטפה את פרס הבאנף (Banff) היוקרתי לטלנובלה הטובה ביותר לשנת 2010. למי שלא יודע, פרסי הבאנף מוענקים מדי שנה לתוכניות הטלוויזיה הטובות ביותר בזירה הבינלאומית. ב"המלכודת" מככבים מרקוס פלמיירה (הכוכב הראשי של "סלבריטי"), קמילה פיטנגה ("נשים מאוהבות", "בליסימה") ופאולה אוליביירה ("בליסימה"). כל חובבי הברזילאיות, היכנסו לכוננות ספיגה! אתם הולכים למות על זה...

עוד טלנובלה שתתרגש עלינו בקרוב היא "מלכת הדרום", בכיכובה של קייט דל קסטיו ("שקרים" המקורית, "העשב של השכן") שחוזרת אלינו ובע-נ-ק!!! "מלכת הדרום" היא טלנובלה עתירת תקציב שנחשבת למצליחה ביותר בהיסטוריה של ערוץ טלמונדו האמריקאי. במהלך שידורה בארצות הברית "מלכת הדרום" הביסה ברייטינג תוכניות ששודרו במקביל ברשתות הטלוויזיה דוברות האנגלית. פרק הסיום שלה, ששודר בסוף מאי, היה למקום הראשון ברייטינג וזכה לנתון צפייה מדהים של 4.2 מיליון צופים! ב"מלכת הדרום" משחקים גם רפאל אמאיה ("מישהו צופה בך"), גבריאל פוראס ("זהות אבודה", "אין שטוחות בגן עדן") ועוד.

נשמע מדהים נכון? עוד על הסדרות ואת תאריכי העלייה המדויקים של "המלכודת" ו"מלכת הדרום" נמסור לכם בהמשך, אז המשיכו להתעדכן בבלוג!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מי חוגג החודש יום הולדת?

9 ביוני, 2011

אהלן חברים, איך עבר עליכם חג שבועות? טיילתם? אכלתם קצת גבינות? קצת הרבה? קצת הרבה מאוד?? גם אנחנו... והיום אנחנו חוזרים לשגרה שבעים ומרוצים עם פינתנו האהובה - הכוכבים והכוכבות שחוגגים החודש יום הולדת.

1.6.71 - מריו סימארו (40)

תגידו מזל טוב למריו סימארו שחגג החודש יום הולדת עגול ומיוחד - 40! סימארו כיכב בשנים האחרונות בטלנובלות רבות ומצליחות, כמו למשל "ים של אהבה", "בגידה", "תשוקת הנצים" ו"חתולה פראית". סימארו נולד בקובה ב-1 ביוני 1971 ומילדותו המוקדמת ידע כי ברצונו להיות שחקן. בשנת 1994, כשהוא בן 23, עזב סימארו את קובה ונסע למקסיקו בכדי לפצוח בקריירת משחק, ואכן בזכות כישרונו הגדול (וגם קצת קצת יופי ומזל) הוא הצליח להתברג בתעשיית הטלנובלות והפך לאחד הגלאנים המבוקשים ביותר.

6.6.86 - קים היון ג'ונג (25)

חשבתם שלא נציין את יום הולדתו של הסופר-גלאן הקוריאני שלכם, קים היון ג'ונג ("בחורים רעים")? היון ג'ונג חגג בימים האחרונים שני אירועים משמחים - יום הולדתו ה-25 שחל לפני כשלושה ימים, והשקת אלבום הסולו הראשון שלו, Break Down, ששוחרר לחנויות התקליטים שלשום. האלבום זכה להצלחה מרשימה עוד לפני שהתמקם על המדפים בחנויות, כשמעל ל-70,000 עותקים שלו נמכרו במכירה מוקדמת. במסגרת קידום אלבומו החדש התראיין היון ג'ונג בתוכנית אירוח ובה חשף להפתעת כולם שהוא עבר ניתוח פלסטי באף. "חברים שלי מהשכונה ניסו לשבור מקלט רדיו עם אבנים, ואחד האבנים פגע לי באף ושבר אותו", סיפר היון ג'ונג, "קיבלתי טיפול רפואי באף ובאותה הזדמנות גם הרמתי אותו קצת".

22.6.87 - יי מין הו (24)

מכוכב "בחורים רעים" אחד למשנהו... לשחקן הקוריאני החתיך יי מין הו (ג'ון פיו ב"בחורים רעים") ימלאו החודש 24. הדרמה הבלשית החדשה והמבטיחה של מין הו, City Hunter, עלתה למרקע בדרום קוריאה לפני כשבועיים. לצורך צילומי הסדרה מין הו לקח שיעורים פרטיים אצל מומחה לכלי נשק שלימד אותו אחיזה נכונה ואף אפשר לו להתנסות במטווחים באש חיה. זה השתלם: אנשי הפקה סיפרו שבמהלך הצילומים (שנערכו ברובם בתאילנד) מין הו הפגין מיומנות רבה עם אקדחים ורובי ציד, ואפילו ירה בהם מבלי למצמץ כלל למרות קולות הנפץ וההדף. בחור קשוח...

23.6.70 - כריסטיאן מייר (41)

כריסטיאן מייר - פעמיים כי טוב: תודו שזה תענוג צרוף לצפות בכריסטיאן ב"הסערה" וב"מישהו צופה בך" בו בזמן. קצת פרטים ביוגראפיים על כריסטיאן: הוא נולד בפרו ב-23 ביוני 1970 לאיש עסקים ולדוגמנית שהוכתרה בשנת 1957 כמיס עולם. מגיל קטן כריסטיאן נמשך לתחום הבימתי, ולא רבים יודעים אבל הקריירה שלו התחילה דווקא בעולם המוסיקה. בגיל 17 כריסטיאן הצטרף ללהקת הרוק Arena Hash שהייתה הלהקה הכי פופולארית בפרו באותם שנים. לאחר שש שנים כקלידן בלהקה הזו, הוא החליט לפצוח בקריירת סולו והוציא אלבום שהפך מיד לדאבל-פלטינה. רק שנים מאוחר יותר כריסטיאן הבין שתשוקתו האמיתית היא דווקא המשחק, ומאז הניח את קריירת המוסיקה בצד.

18.6.74 - סיגריד אלגריה (37)

את סיגריד אלגריה הכרנו רק לאחרונה ב"מחפשים את אליסה", אבל איזו שחקנית מדהימה היא... ייקח הרבה זמן עד שדמותה המופתית של פרנסיסקה תצא לנו מהראש. סיגריד נחשבת לאחת השחקניות הטובות ביותר של צ'ילה, והיא נולדה בכלל בגרמניה... הידעתם כי בשנת 2007 היא שיחקה בגרסה הצ'יליאנית של "מישהו צופה בך"? יחד איתה שיחקו בסדרה פרנסיסקו מלו (ריימונדו ב"מחפשים את אליסה") ואלברו רודולפי (פקד ריוואס ב"מחפשים את אליסה", גונסלו ב"למראית עין"). אלברו נחשב לאחד החברים הכי טובים של סיגריד במציאות והשניים שיחקו יחד במספר סדרות. בשנה שעברה נולד בנה השני של סיגריד, שקיבל את השם באלטאסר.

עוד חוגגים החודש

1.6.56 - סאול ליסאסו ("אל קלון", "עמק התשוקות", "בשם האהבה") - יחגוג החודש 55.
10.6.76 - מישל בראון ("תשוקת הנצים", "למדי אותי לאהוב", "התחלה חדשה", "קטנטנות") - יחגוג החודש 35.
16.6.88 - פטימה טורה ("אשת הברזל, "אהבת אמת", "יש מצב לאהבה") - תחגוג החודש 23.
18.6.83 - ליז סולרי ("צ'אמפס 12") - תחגוג החודש 28.
24.6.71 - ג'י ג'ין הי ("היהלום שבכתר") - יחגוג החודש 40.
25.6.75 - נטשה קלאוס ("הסערה", "תשוקת הנצים") - תחגוג החודש 36.
25.6.40 - קלאודיה לפאקו ("קשר דם", "אלופים") - תחגוג החודש 71.

ותגידו מזל טוב גם ל...

5.6.73 - גלילאה מונטיחו ("האמת הסמויה") - יחגוג החודש 74.
11.6.37 - רג'ינאלדו פאריה ("האחד", "סלבריטי", "אמריקה") - יחגוג החודש 74.
11.6.74 - אנדרס ולאסקו ("מחפשים את אליסה") - יחגוג החודש 37.
16.6.56 - מריה ולנצואלה ("משפחת פיירו", "דירה לשניים", "אלופים") - תחגוג החודש 55.
16.6.75 - לוקאס קרספי ("להתאהב", "פינת אור", "מישהו שומר עליי", "קוראים לזה אהבה") - יחגוג החודש 36.
19.6.73 - מוניקה אז'וס ("חיים שלי", "אהבה מנצחת") - תחגוג החודש 38.
19.6.67 - ארסלי גונסלס ("הפיתוי", "היורש", "נאנו") - תחגוג החודש 44.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"סלינו על כתפינו, ראשינו עטורים..."

6 ביוני, 2011

חג שבועות שמח לכולם!!!
ביומיים הקרובים נחגוג כולנו את חג השבועות, או בשמו השני - חג הגבינות! זה הזמן להוציא את הבגדים הלבנים מהארון, להכין סלסלת פירות טריים ולזלול את מטעמי החלב הנפלאים של אימא.

בדרום אמריקה, היבשת שבה מיוצרות הטלנובלות שאנחנו כל כך אוהבים, הבשר הוא זה שנחשב למאכל הלאומי, אבל זה לא אומר שאין שם מאכלים חלביים שמפנקים את החיך... קחו לדוגמא את ה- Arroz Con Leche (אורז עם חלב) המסורתי, קינוח סופר-טעים שהדרום אמריקאיים מאוד אוהבים להכין. כדי שגם אתם תוכלו להכין אורז עם חלב בחג ולהפתיע את בני משפחותיכם, הבאנו לכם מתכון פשוט להכנה. חג שמח גולשים יקרים ואל תשכחו לעדכן אותנו בתגובות איך יצא לכם!

Arroz Con Leche - מתכון ל-8 מנות:

המצרכים:
1 ליטר חלב
קליפה מגוררת מלימון אחד
2 כפות סוכר
¾ כוס אורז (כ-100 גרם)
כפית תמצית וניל איכותית
קינמון טחון לקישוט

אופן ההכנה:
1. לחמם בסיר את החלב עם קליפת הלימון.
2. להוסיף לסיר את הסוכר ולערבב.
3. להוסיף את האורז.
4. לבשל כרבע שעה עד עשרים דקות תוך ערבוב עד לקבלת מרקם סמיך וקרמי.
5. להוסיף תמצית וניל ולערבב.
6. למזוג לקעריות הגשה ולפזר מעל מעט קינמון טחון.

טיפ - טעים גם בגרסה הקרה: כל מה שצריך לעשות הוא לקרר את התבשיל למשך כמה שעות במקרר, למזוג לקעריות הגשה, לקשט בקינמון ולהגיש.

חג שמח ובתיאבון!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

וויליאם לוי חוזר לערוץ ויוה פלטינה

5 ביוני, 2011

כל כך רציתם, כל כך ביקשתם, תיבת המייל שלנו קרסה מרוב פניות... והנה זה קורה!!! וויליאם לוי, האחד והיחיד, חוזר לערוץ ויוה פלטינה עם הטלנובלה החדשה בכיכובו - "אהבה מנצחת". אנחנו יודעים כמה חיכיתם כדי לראות שוב את החתיך ההורס הזה, ומה-1 ביולי תוכלו לצפות בו מדי סוף שבוע בערוץ ויוה פלטינה. "אהבה מנצחת" תשודר במקום "אהבה נושכת" בימי שישי ב-20:00 בערב, אז תודיעו לחברים שלא יבנו עליכם לערבי שישי, כי אתם הולכים להיות מרותקים למסך...

"אהבה מנצחת" (בספרדית - Triunfo Del Amor) היא חידוש של שתי טלנובלות מצליחות - "קריסטל" ו"הזכות לאהוב" (ששודרה בערוץ ויוה בשנת 2000). לצד וויליאם לוי משתתפות בטלנובלה שתי שחקניות מעולות ונערצות: מאיטה פרוני ("רבלדה") וויקטוריה רופו ("הכול בשביל האהבה", "ויקטוריה", "חבקי אותי חזק", "אם חורגת" ועוד). גם השחקן הארגנטינאי דייגו אוליברה ("הירושה", "קוראים לזה אהבה") משתתף בטלנובלה בתפקיד מרכזי. "אהבה מנצחת" עלתה לשידור במקסיקו באוקטובר האחרון ומאז היא זוכה לנתוני צפייה מרשימים. אנחנו דאגנו להביא אותה אליכם במהירות שיא, והיא תעלה בערוץ ויוה פלטינה ימים בודדים בלבד לאחר סיום שידוריה במקסיקו!

אז עכשיו כשנרגעתם מהבשורה המרעישה, תנו לנו לספר לכם קצת על העלילה: ויקטוריה היא מעצבת אופנה מפורסמת המתגוררת באחוזה גדולה יחד עם אוסוולדו בעלה, בתם פר ובנו של בעלה מנישואיו הראשונים, מקסימיליאנו. כשויקטוריה הייתה נערה צעירה היא עבדה כמשרתת בביתה של אישה בשם ברנרדה. בזמן עבודתה שם, ויקטוריה בילתה לילה מלא תשוקה עם בנה של ברנרדה, חואן פבלו. ויקטוריה הופתעה לגלות שנכנסה להריון מחואן פבלו, אך לפני שהספיקה לבשר לו על הריונה נודע לה שהוא נסע הרחק משם. כשהיא לבדה בעולם, ויקטוריה ילדה את בתה מריה. שלש שנים לאחר מכן, בעקבות מזימה של ברנרדה, נלקחה מריה מויקטוריה והוכנסה לבית יתומים.

עשרים שנים חולפות ובחורה צעירה ויפהפייה בשם מריה מופיעה על מפתן בית האופנה של ויקטוריה. כן, זה בדיוק מה שאתם חושבים - זו לא אחרת מאשר בתה האובדת של ויקטוריה. בנה החורג של ויקטוריה, מקסימיליאנו, מתאהב במריה והשניים מנהלים רומן. מריה, בדיוק כמו אימה, מוצאת את עצמה במפתיע בהריון, ובדיוק כשהיא עומדת לבשר זאת למקסימיליאנו היא מגלה שהוא למעשה מאורס לבחורה בשם חימנה שגם היא מצפה לילד ממנו. מריה השבורה מחליטה שלא לספר למקסימיליאנו דבר, ומצבה רק הולך ומדרדר כשויקטוריה מגלה על הרומן של השניים ומחליטה לפטר אותה, מבלי לדעת שהיא זורקת את בתה שלה לרחוב.

אם רק קריאת סיפור העלילה של "אהבה מנצחת" גורמת לכם לשלוף טישיו מהקופסא, חכו עד שתצפו בטלנובלה הענקית והמרגשת הזאת. הכינו את טבלאות הייאוש, עוד פחות מחודש "אהבה מנצחת" מגיעה אלינו!

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully