המאפיונר שלי - על הסדרה

  • המאפיונר שלי
ויוה
ויוה

קאנג ג'ה הוא מאפיונר קשוח, שהתייתם בגיל צעיר מהוריו. בגיל 16, הוא הצטרף לארגון פשע גדול בראשותו של היו"ר קאנג והפך עם הזמן ליד ימינו. סה יון, בנו של היו"ר קאנג, מעולם לא חיבב את קאנג ג'ה וחיפש תמיד דרכים להכשילו. הוא גם מעולם לא סלח לקאנג ג'ה על שגזל ממנו את אהבתו הראשונה, יו ג'ין.

מי ג'ו היא מנתחת פלסטית מוערכת ומצליחה. אביה הוא כומר שחי בצניעות באי שין, שם הוא מנהל בית יתומים. באחד מביקוריה באי, מי ג'ו נקלעת למקום בו מתרחש קרב סכינים ומצילה את חייו של קאנג ג'ה לאחר שזה נדקר בגבו. היא מטפלת בו במסירות עד להחלמתו, על אף שהיא יודעת שהוא פושע מסוכן. השניים נפרדים ללא כל כוונה לשוב ולהיפגש, אולם לחיים יש תכניות אחרות.

עם חזרתה לעיר, מי ג'ו מגלה שקאנג ג'ה הוא למעשה בן זוגה של שכנתה לבניין, יו ג'ין. באותה העת, מתחיל לחזר אחריה סה יון, יריבו המושבע של קאנג ג'ה. בעל כורחם, מי ג'ו וקאנג ג'ה נפגשים שוב ושוב ואט אט מתאהבים. אולם השניים שונים בתכלית זה מזו והם מתקשים לגשר על הפערים ביניהם. מי ג'ו אינה רוצה כל קשר עם פושע וקאנג ג'ה חושש שקרבתה אליו תסכן את חייה. קאנג ג'ה גם מגלה שעל אף אהבתו למי ג'ו, קשה לו לעזוב את יו ג'ין, חברתו מזה שש שנים. האם יוכלו לחיות יחד כנגד כל הסיכויים?

הדרמה "המאפיונר שלי" היא סדרה מצליחה משנת 2006, שזכתה להצלחה גדולה כששודרה בקוריאה. בסדרה מככב השחקן יי סו ג'ין, שגילם את התפקיד הראשי בסדרה "המלך סאן". יי סו ג'ין והכוכבת שלצידו, קים ג'ונג און, הפכו לזוג בחיים בעקבות צילומי הסדרה, אך נפרדו שנתיים מאוחר יותר.

שודר בערוץ ויוה פלטינה.

20 פרקים, דרום קוריאה, 2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully